Terve~
Olen pian 14 vuotias tyttö, joka etsii luotettavaa ja pitkäikäistä roolipeliseuraa. Pelaan ihan mitä tahansa peliä. Voidaan ropettaa:
- my anime list
- twitter
- sähköposti
Iästäsi, sukupuolestasi ja pelikokemuksestasi huolimatta tule roolpielaamaan. Itse olen pelannut noin puoli vuotta, mutta ei löydy enää ropekavereita mistään. (:
Pitkää ropeseuraa
Neliel3
4
269
Vastaukset
- Broken Enix
Minkälaista roolipeliseuraa etit?
Jtn videopelejä vai lautapelejä vai ???- Neliel3
Ei, vaan ihan normi tekstiropettamista ^^
- Acurima
Minulle kelpaisi ropeseura xD Sähköposti käy, kun muita kolmea vaihtoehtoa en pahemmin/yhtään käytä :'DD
- Valkotassu
Hei, multa löytyy kokemusta ropetuksesta ja itelläki ois hakusessa ropekaveri, ku vanhan inspis katos ja lopetti roolimisen. Ite käytän kyl vaa wapia roolimiseen, mut jos puhutaan vaikka snäpis tai jossain ensin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306