Oon 12v tyttö, mulla on pitkät vaaleanruskeat, tuollaiset -> http://miauslife.com/wp-content/uploads/2013/09/DSC_1798-640x582.jpg
Minulla on ovaalin muotoiset kasvot, ja oikeastaan samanvärinen ihokin kuin kuvassa :o
Olen menossa kampaamoon, minulla on paljon kaksihaaraisia joten hiuksia lähtee ehkä jonkin verran. Minulla on ollut vuosia vain pitkät hiukset keskijakauksella, ei mitään otsatukkaa tai muuta. Ajattelin vähän muuttaa lookkiani, joten mikä hiustyyli sopisi? Äiti sanoi, etten saa ottaa otsatukkaa tai lyhyitä hiuksia :D
Kampaus ovaalikasvoiselle?
1
127
Vastaukset
- nanna--!
Mun mielestä sulle sopii kyllä otsatukka tuon kuvan perusteella, vaikkei äitisi halua sitä. Ehkä sun kannattaa vielä keskustella sen kanssa ja kysyä mikä otsatukassa on vikana ;)
Jos et kuitenkaan päädy otsatukkaan, ehdottaisin sulle sellaista rikottua ja reilusti kerrostettua mallia. Siis silleen että pituus pysyisi alimmissa latvoissa melko samana mutta päällimmäisiä hiuksia lyhennettäisiin reilusti. Saisit simppelin, nätin ja ennen kaikkea kuohkean mallin; ) lisäksi voisit harkita sellaista rikottua sivuotsatukkaa, joka ei ole ihan symmetrinen.
Miltäs kuulostaa? ? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3167953Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne916188Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322177Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222086- 392053
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961974- 761756
- 521718
- 461537