kun joskus pelailen nhl 14 hut pelaan toisia pelaajia vastaan onlinessa, esim. kun teen maalin vastustaja rage quittaa ja ottaa ilmeisesti nettijohdon pois
en saa ea puckseja koska pelaaja lähtee kesken pelin se alkaa vituttaa toi on melko yleistä
onko muilla sama juttu että vastustaja lähtee kesken pelin kun on häviöllä esim. ottaa nettijohdon pois?
nhl 14 vitutus
7
316
Vastaukset
- kerpele!
Joo todella raukkamaista. Tosta pitäis antaa jotain rangaistusta ihan sama minkä takia quittaa kesken matsin. Itellä menee aikaa hukkaan kun toiset ei kestä hävitä -_-
- atero3321
sama juttu mullakin ei perse miten säälittävää tommonen
- !-!
Mä ainakin saan puckeseja jos joku quittaa
- kiekkofan
sama ongelma.
- Aanus
Pelaan be a pro kautta ja joukkue on suoraan aanuksesta. Puolustus ei toimi. Hyökkäys ei toimi, kuin silloin kun minä pelaan ja harvoin silloinkaan. Voiko noita puolustus/hyökkäys kuvioita vaihtaa mitenkään. D-padista vain agressiivisuutta voi säädellä eri päissä??=?!?!?!?!
- nhl13
nhl 13:sessa saa kehitys pisteet samalla tavalla kun voittaisi vaikka toinen lopettaisikin pelin kesken! Tainnut tuolta osin tulla takapakkia änäriin...
- Anonyymi
Ei ne välttämättä ota nettijohtoa pois vaan hakkaavat raivoissaan koneensa niin paskaksi että se sammuu ja nettiyhteys katoaa koneen romuttumisen vuoksi :D
Joku suomalainen tuossa raivostuu niin että hajottaa jo asuntonsakin paskaksi...
https://youtu.be/YNh_bTPHVow?t=473
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748