kokemuksia tuosta laatikosta? Manuaali luotettava, mutta ois halvalla vähän ajettu....
easytronic vaihteisto
12
664
Vastaukset
- ossi
Vaihteisto toiminut hyvin uutena ostin auton 118000km:a Opel astra ja omistan vanhan 1989 Opel vectran toimii.(245000km) Opel:n osat jos jotain tarvitsee on halpoja.Itse olen jotain vaihtanut.
- Ajanut
Joskus olen tämmöisellä ajanut, eikä vaihtamistapahtuma ole mikään miellyttävä kokemus. Olisiko jo nyt saneet ohjelmistot kuntoon tehtaalla. Mekaanisesti ovat kyllä kestäviä. ei mitekään voi verrata oikean automaatin täyttömukavuuteen.
- vectra
Erinomainen vaihteisto Vectraan (C2). Vaihtaa pehmeästi, vaikka robottivaihteistoista usein muuta väitetään. Kulutusspeksit maltillisemmat kuin normimanuaalilla.
- Huono vaihteisto
Ihan pas ka vaihteisto !
- vec
Voittaa manuaalin 100-0! Suosittelen lämpimästi. Vaihteistoa haukkuvat tuskin ovat Easytronic-Vectralla koskaan ajaneet.
- ajettukaikilla
Ajettu on, ja onhan se toki parempi kuin manuaali, mutta taas aivan surkea kunnolliseen automaattiin verrattuna. Jos joku muuta väittää, ei ole oikealla automaatilla ajanutkaan.
- Ex-Opel
Easytronic on selvästi parempi kuin perinteiset automaatit. Easytronic vaihteistolla kulutus selvästi pienempi. Toimii myös manuaalina ja talvella lähdöt 2-vaihteella. Ajoin parisataatuhatta Easytronic Astralla ilman minkäänlaisia vikoja. Erinomainen vaihteisto.
- cvtee
Ihme virityksiä markkinoille pukkaavat?
- acbd
perinteinen momentin muunnin automaatti parempi mut kyllä toi robo CVT vaihteistot voittaa
- eesii
Todella leppoisa ja varmatoiminen vaihteisto, plussana vastaavaa manuaalia pienempi kulutus ja verot.
- easy18
Paras vaihteisto C-Vectraan!
- onsstar
Toimiiko kans miljoona kilsaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391