Moni suhde, valitettavasti, alkaa toisen ollessa varattuna. Näin useasti varsinkin keski-ikäisillä ja toisella kierroksella olevilla. Mutta mistä tunnistaa onko mies oikeasti rakastunut, vakavissaan vai onko vain vaihtelunhaluinen ja itsekäs.
Tietysti joku sanoo että sen tuntee, onko toinen rakastunut, mutta sellaisia perustuntomerkkejä siitä, leikkiikö vai onko enemmän tosi kyseessä. Onko pelimies vai "normaali". Ja onko eroamisen pitkittäminen esim vetoamalla lapsiin vain tekosyy vai aito priorisointi miehellä.
Kokemuksia?
Mistä tunnistaa onko pettäjä rakastunut vai pelkän seksin perään
171
8561
Vastaukset
- BadSeeds
Asian tunnistaa siitä tekeekö mies asialle kohtuullisen ajan puitteissa mitään, vai jääkö puheen tasolle. "Kohtuullinen" aika on laaja käsite, riippuu tilanteesta. Jokainen määrittää tämän ajan itse.
- daap2
Pettämiseen kannattaa suhtautua kevyestä...Itse harrastelen pettämistä vaimolta salaa ilmoitus on niin www.pettajat.com saitilla kuin iskurissakin. Irtosuhteet piristää mukavasti arkea ja ne on helppo pitää salassa...ja eikä omatuntokaa kolkuta...
- -.-
daap2 kirjoitti:
Pettämiseen kannattaa suhtautua kevyestä...Itse harrastelen pettämistä vaimolta salaa ilmoitus on niin www.pettajat.com saitilla kuin iskurissakin. Irtosuhteet piristää mukavasti arkea ja ne on helppo pitää salassa...ja eikä omatuntokaa kolkuta...
Toivottavasti muijas tajuu jättää sut... Pettäminen on merkki siitä, ettei toinen riitä syystä tai toisesta. Tai sitten oot vaan kusipää.
- ritu 4
daap2 kirjoitti:
itse olen haksahtanut muutamiin varattuihin miehiin jotka ovat olleet kyllästyneitä muijiins. Ja valmiita lähteen jos ois joku jonka luo siirtyy. Kun saa toisen "rakastuun " ja on valmis vakisuhteeseen onkin muija sekopää jota ei voi jättää.Ja ne lapset, aikuisetkin. Ei ole luottamista. Pumpulis pitäis pitää mutta mitään mitä sovittu ei tapahdu. Rahaa pitäis olla ja lämmin peti.
- ripal
Miks hätiköidä koska tunne laimenee ja huomaa,että oma vaimo paras.
- essee
Mies, joka pettää vaimoaan kanssasi, ajattelee sinusta juuri samalla tavoin kuin vaimostaan.
- kun liitto laimenee
Useimmat miehet ja jotkut naisetkin haluavat vain vaihtelua, eivät vakisuhdetta.
Mielestäni se on ihan ok, joillekin vain vaikea ymmärtää. - seksiseksiseksi
kun liitto laimenee kirjoitti:
Useimmat miehet ja jotkut naisetkin haluavat vain vaihtelua, eivät vakisuhdetta.
Mielestäni se on ihan ok, joillekin vain vaikea ymmärtää.Jännityksen hakeminen naimisesta toisten mielenterveyden uhalla on jokseenkin huvittavaa ja sairasta!Ei ole pokkaa sanoa että haluaa naida muita,niin olis kaikki osapuolet tietoisia.
- matalaa profiilia
Vaikea sitä on suoraviivaisesti sanoa, että tuon ja tuon perusteella joku on pelimies tai tuo on tosissaan.
Itse vierastaisin sellaista miestä, joka aika nopsaan hehkuttaisi rakkauttaan ja vakuuttelisi eroavansa liitostaan. Tälläinen hehkutus voi olla vain sanahelinää.
Lisäksi mies, joka räikeästi haukkuu vaimoaan, ei myöskään vakuuta. Kyllähän se voisi salakumppanin mielestä tuntua mukavaltakin, että vaimoa haukutaan. Mutta todellisuudessa se vain kertoo miehen moukkamaisuudesta.
Tunteet kehittyy ja kasvaa ajan myötä, silloin kun kahdella ihmisellä natsaa, myös salasuhteessa.
Miehen on kyllä usein vaikeampi lähteä liitostaan kuin naisen. Syynä ei läheskään aina ole tunteet vaimoaan kohtaan vaan ehkä miehellä on sisäänrakennettu se "perheen pää", joka ei perhettään hylkää.
Ja ehkä naisen on helpompi muuttaa palikoita uusiksi myös ihmissuhteissaan.
Nämä ei tietysti päde kaikkiin. Yksilöitähän me kaikki ollaan.
Toisille sopii räjähtävän nopeat muutokset, toinen taas harkitsee tarkkaan.
Painostaminen ei ole hyvä tie. Mies voi sanoa lapset syyksi, mutta todellisuudessa se voi olla uuden pelkoa, rohkeutta astua uudelle tielle. Tämä pätee yhtälailla naisiinkiin. - Miettii vähän
Kun mies pettää sinua vaimonsa kanssa, niin sanoisin, että et nyt ainakaan mikään jalat alta vievä rakkaus ole.
Jos mies ei lisäksi tee elettäkään siirtyäkseen elämässä eteen päin, niin on myöskin aika paha oire. Tätä halukkuutta tai haluttomuutta voit testata kysymällä esimerkiksi "Eikö sun kannattaisi varata aika perheasianneuvottelusta ja alkaa ottaa selvää huoltajuusasioista?" Ja "Tässä olisi meille ja sun lapsille kiva 3h keittiö vuokralla, soitanko heti ja kysyn koska niilä on näyttö?".
Kyllä miehestä huomaa, jos tällaiset kysymykset eivät sovi ja nousee hikipisaroita otsalle.- Huono neuvo
"Kyllä miehestä huomaa, jos tällaiset kysymykset eivät sovi ja nousee hikipisaroita otsalle."
Älä helvetissä tuollaisia neuvoja anna, nousee hikipisarat otsalle pelkästä ajatuksesta! Tullut kännipäissä kaikenlaista puhuttua, toivottavasti ymmärtää että humalaisen höpötystä, ei ole aikomustakaan jättää vaimoa ja lapsia. - rinkeliliisa
Jep, jos hiki tulee, niin ei oo tyyppi tosissaan. Tätähän aloittaja kyselikin. Voi myös kysyä,,viattomasti,,heh,,että voinko MINÄ puhua asiasta sun puolisolle, jos et ite pysty,,,,TAATUSTI!! tulee totuus selville, en ku saa lauseen loppuun =)
- tämmönen tappaus
Jos eron pitkittäminen on pääkriteeri, niin sitten olen "vain vaihtelunhaluinen ja itsekäs" tai pelimies.
Salasuhdetta on jatkunut jo yli 5 vuotta. Ehdin avioitua ja saada pari mahtavaa muksua, en ajatellut sen kummemmin, että olenko onnellinen vai en. Elämä rytmittyi talon rakentamisen ja lasten syntymän mukaan. Ja tietysti pitkät työpäivät veivät oman osansa. Vaimon kanssa kai jollain tavalla vieraannuimme toisistamme tai jotain? Ihan mukava ihminen hän on, muttei suhde ole koskaan ollut intohimoinen tai sellaista sielujen sympatiaa. Ajattelin kuitenkin, että varmaan muillakin on tällaista. Joskus olen kysynyt vaimolta, että onko hän onnellinen kanssani ja hän on vastannut, että mitä ihmettä kyselen, kaikki on hyvin.
Sitten menin ja ihastuin työkaveriin. Pitkään pidimme fyysistä etäisyyttä, hän oli hiljan eronnut. Ajatukset ja jutut sopivat yhteen ja aloimme pitää yhteyttä työajan ulkopuolellakin. Jossain vaiheessa se tietty raja tuli ylitettyä ja suhteesta tuli fyysinenkin. Tässä vuosien mittaan olen tykästynyt naiseen aina vain enemmän, voin sanoa rakastavani häntä.
Hän ei ole koskaan mitään ukaaseja asettanut, että minun pitäisi erota. On sanonut, että jos eroan, sen pitää olla oma päätökseni haluta erota nykyisestä liitosta. Lasten vuoksi en ole ratkaisua tehnyt, sillä vaikka miten sanotaan, että ei etävanhemmuus eron jälkeen lasten elämästä syrjään työnnä, en usko sitä. Haluan olla lasteni käytettävissä jatkuvasti, käydä harrastuksissa mukana ym. enkä usko, että se etäisänä olisi mahdollista. Lapset eivät minua enää kovin pitkään tarvitse, sitten lienee päätösten aika, ainakin mikäli salarakas pysyy kuvioissa siihen asti.- Lähelläriippuva
Aivan.Näinhän se menee.Kyllä kakkonen odottaa ja uskoo nöyränä.
- Tarina on nähty
Tämmöinen tappaus- on nähtävästi niin itseään täynnä, että ei ota sitä kärähtämisen mahdollisuutta huomioon.
Perhehelvetti on valmis, kun vaimo saa tietää! Tuollainen omaan napaansa tuijottaja saa kokea, että aina elämä ei ole tanssia eikä suju tuon hänen kirjoittamansa käsikirjoituksen mukaan. Hyvä niin!!
Siinä sitten sitä suurta inhimoa hehkuttaen nautitaan, mutta totuus iskee päin naamaa kuin märkä rätti!
Lapset eivät koskaan tule arvostamaan isäänsä joka on pitänyt salasuhdetta jo 5v.
Eikä myöskään avioliittoon sekaantuja ja siinä noin pitkään roikkunut tule saamaan koskaan kunnioitusta eikä hyväksyntää! - Eronnutnainen
Tämmönen tappaus, etkö koe huonoa omaatuntoa siitä, että elät kaksoiselämää? Varmasti kuitenkin ymmärrät, että loukkaat vaimoasi. Loukkaat myös kakkostasi pitämällä todennäköisesti hyvin rakastuneen naisen otteessasi.
Et ilmeisesti enää usko sinun ja vaimosi parisuhteeseen, koska olet jatkanut salasuhdettasi ja sanot rakastavasi häntä. Mutta toimit väärin kaikkia kohtaan. Toki ymmärrän ettet halua lastesi kotia rikkoa. Toisaalta sinulla on lapset ja ne sinulla pysyvät eronkin jälkeen. Vanhemmat voivat eron jälkeenkin olla hyviä vanhempia ja tarjota lapsille turvallinen ja rakastava kasvuympäristö.
Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vaikeampi sinun on erota myöskään kakkosestasi. Antaisit vaimollesikin vielä mahdollisuuden löytää rakkaus. - ti76ru65rydg
Eronnutnainen kirjoitti:
Tämmönen tappaus, etkö koe huonoa omaatuntoa siitä, että elät kaksoiselämää? Varmasti kuitenkin ymmärrät, että loukkaat vaimoasi. Loukkaat myös kakkostasi pitämällä todennäköisesti hyvin rakastuneen naisen otteessasi.
Et ilmeisesti enää usko sinun ja vaimosi parisuhteeseen, koska olet jatkanut salasuhdettasi ja sanot rakastavasi häntä. Mutta toimit väärin kaikkia kohtaan. Toki ymmärrän ettet halua lastesi kotia rikkoa. Toisaalta sinulla on lapset ja ne sinulla pysyvät eronkin jälkeen. Vanhemmat voivat eron jälkeenkin olla hyviä vanhempia ja tarjota lapsille turvallinen ja rakastava kasvuympäristö.
Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vaikeampi sinun on erota myöskään kakkosestasi. Antaisit vaimollesikin vielä mahdollisuuden löytää rakkaus.Niin, onpas kiva vaimonkin sitten kuulla että yli 5 vuotta on ollut pelkkää valhetta. Olisi hänkin voinut jo aikoja sitten siirtyä elämässä eteenpäin ja etsiä jotain todellista. Voi lapsetkin sitten isompina miettiä että hei se kiva iskähän olikin aika teeskentelijä.
- 747
Voi sitä naisparkaa, joka sun kelkkaasikin lähtee ja sun juttujasi uskoo.Ihan olet joulupukki.
- AAMUTAKKI
Kyllä nyt täytyy kirjoitella "tämmöiselle tappaukselle", että luu jää vetäjän käteen ja ihan kirjaimellisesti. Luuletko sinä ihan oikeasti, että vaimosi ei saa tietää? Melkein jo näen tilanteen, kun sinulla käy käry. Vaimosi varmaan jo aavistelee, ei nämä asiat jää huomaamatta. Oletko omassa erinomaisuudessasi koskaan ehtinyt ajatella, kuinka pahasti loukkaat häntä ja myös lapsiasi? Lapset (vaikka olisi pieniäkin) huomaavat paljon asioita ja sinä teet sitä karhunpalvelusta heille pahimmasta päästä. Viet vaimosi luottamuksen täydellisesti. Viet vaimosi parhaat vuodet, pilaat vaimosi elämän ja lastesi. Toivottavasti vaimosi löytää MIEHEN, ja jättää tuollaisen häntäheikin. Ei kuule, et tule olemaan mukana lastesi harrastuksissa etkä muussakaan elämässä. Olet pettänyt myös lapsesi ja vienyt heiltä lapsuuden, kodin ja turvallisuuden. Ei sinuun voi kukaan luottaa, ei edes se sinun pikku lumppusi. Hyi helevetti, että sinunlaisesi äijä ja ämmät etovat minua. Mokomatkin jäteläjät
- sivusta sheurattu
ti76ru65rydg kirjoitti:
Niin, onpas kiva vaimonkin sitten kuulla että yli 5 vuotta on ollut pelkkää valhetta. Olisi hänkin voinut jo aikoja sitten siirtyä elämässä eteenpäin ja etsiä jotain todellista. Voi lapsetkin sitten isompina miettiä että hei se kiva iskähän olikin aika teeskentelijä.
Ei ihme, jos se suhde omaan aviovaimoon väljehtyy, kun panostaa lasten harrastuksiin, omaan työhön ja syrjähyppelyyn enemmän kuin mitä vaimoon. Parisuhde vaatii työtä. Siinä on aina ylä- ja alamäkiä. Jos suhde menee alamäkeen, niin silloin pitää havahtua asiaan ja tehdä töitä, jotta sen saa uudelleen kääntymään ylämäkeen.
Vaikka tämä "Tällainen tappaus" eroaisi ja ryhtyisi uuteen suhteeseen, niin ihan samat suhteen väljehtymis -asiat tulee siinäkin eteen. Sitten taas ihmetellään, että kun ei oikein tunnu miltään. - Uskollinen nainen
Kakkosellakin on siis toinen sinun lisäksesi.
Eivät he huvikseen odottelisi. :D - rinkeliliisa
Tarina on nähty kirjoitti:
Tämmöinen tappaus- on nähtävästi niin itseään täynnä, että ei ota sitä kärähtämisen mahdollisuutta huomioon.
Perhehelvetti on valmis, kun vaimo saa tietää! Tuollainen omaan napaansa tuijottaja saa kokea, että aina elämä ei ole tanssia eikä suju tuon hänen kirjoittamansa käsikirjoituksen mukaan. Hyvä niin!!
Siinä sitten sitä suurta inhimoa hehkuttaen nautitaan, mutta totuus iskee päin naamaa kuin märkä rätti!
Lapset eivät koskaan tule arvostamaan isäänsä joka on pitänyt salasuhdetta jo 5v.
Eikä myöskään avioliittoon sekaantuja ja siinä noin pitkään roikkunut tule saamaan koskaan kunnioitusta eikä hyväksyntää!Vaimo tietää varmasti, vaan ei välitä. Haluaa pitää perheen koossa, ja mistä tietää mitä hänellä on itsellään menossa toisaalla. Ei nää asiat oo koskaan niin mustavalkoisia. Ja nimimerkki "tämmöinen tappaus",,veikkaan ettet ole ainoa mies tälle salarakkaallesi, koska hän noin neutraalisti suhtautuu. Mut mustis hänelle et voi olla toisesta, jos sellainen on, koska itse olet varattu.
- Jaa a
"Tämmönen tappaus" on mies, joka on saanut rusinat kaikista elämän pullista, siitä kiitos menee ymmärtävälle ja kaiken sietävälle kakkoselleen. Kakkonen, joka sietää mitä vaan, saa tämän kertomuksen mukaan mitä ilmeisimmin joskus rakkautta, "vuosien mittaan häneen tykästytään".
Jos pettäjä valehtelee sinulle edes kerran ja jää siitä kiinni, älä katso valhetta läpi sormiesi läpi, älä anna anteeksi vaan herää. Silloin kun sinulle valehdellaan, kyse ei ole rakkaudesta. - Avaa suusi
Kysyt mieheltä rakastaako hän sinua, ei ole kovin vaikeaa.
- Ei kakkonen
Jos mies sanoo suhteen alussa liian pian rakastavansa, hokee jotain yhtä lausetta kokoajan (hokee sitä muillekin tai on ainakin muodostunut tavaksi= etsii useita naisia, tapapettäjä) tai suhteen alkaessa petaa jollain tavalla myös suhteen päättymistä jollain piilevällä sanamuodolla, hän haluaa vain satunnaisen suhteen.
Mies voi itsekin kuvitella olevansa tosissaan siinä vaiheessa kun alkaa kakkosnaista vikitellä. Joskus miehen tunteet vaikuttavat aidolta, siksi että ne ovatkin ensin aitoja, mutta varsin usein mieheltä loppuvat tunteet kun hän huomaa saaneensa jo seksiä.
Mies siis vasta seksiä saatuaan huomaa, että samanlainen parisuhde siitä muodostuisi kuitenkin kuin vaimonkin kanssa. Mies huomaa ettei halua enää erota vaimosta, vaikka olisi niin suunnitellutkin ennen pettämistä. Usein pettäminen perustellaankin sillä että "kohta eroan kuitenkin, mutta otan siis kottia jo nyt" Siksi mies ei miellä pettävänsä, koska suunnittelee eroa ja ajattelee että koska kyse on vain päivistä sinne tai tänne, voi kakkosen kanssa jo aloittaa suhteen ja sitten vasta erota.
Mies sitten pian kuitenkin huomaa, että parempi jäädä vanhaan suhteeseen jossa on jo huonekalut ja lapset valmiina yhteiset. Hän ei haluakaan erota, jolloin suhde muuttuu riskitekijäksi hänen ja vaimon välillä.
Sitten mies alkaa hiivuttaa suhdetta, lakkaa soittelemasta ja käymästä, alkaa vältellä.
Tällöin kakkosnainen monesti tulee siihen tulokseen, että mies on narsisti ja käytti naista hyväkseen. Todellisuudessa harva mies on oikea narsisti tai haluaa vain kusettaa naisia, mutta monet miehet mieltävät että naisen saanti ei ole mahdollista ylipäätään ilman valehtelua, toisaalta näin onkin.
On joskus mahdoton tietää,että teeskentelikö mies tunteita alunperinkin, vai oliko tunteet aitoja mutta hiipuivat vasta suhteen alettua..
Jotkut kakkoset jopa käräyttävät tässä vaiheessa miehen.
Kakkoseksi ei kannata ryhtyä. Pitää heti sanoa miehelle, että katsotaan sitten kun olet ollut vuoden eronneena vaimostasi.. hyvin usein tämän sanottuasi et kuule miehestä enää koskaan, ja hyvä niin.- Kuulostaa rumalta
Naisille pitää sanoa että rakastaa, se on niin romanttista. Eihän naiselle voi sanoa että "en rakasta, tahdon vain panna sinua, välillä panen muitakin. Niin ja tietysti vaimoakin ettei mitään alkaisi epäilemään."
- Rakastan tietysti ;)
Kuulostaa rumalta kirjoitti:
Naisille pitää sanoa että rakastaa, se on niin romanttista. Eihän naiselle voi sanoa että "en rakasta, tahdon vain panna sinua, välillä panen muitakin. Niin ja tietysti vaimoakin ettei mitään alkaisi epäilemään."
Eihän vaimolle voi sanoa ettei rakasta tätä, vaan jotakuta toista. Pakko pannakin ettei epäile muita naisia.
- niinhän sä luulet
Kuulostaa rumalta kirjoitti:
Voipas sanoa. Rehellinen pitää olla. Sä saat huonon maineen, jos huijaat naisia tuollaisella höpinällä. Vai etkö sä tunnista, mitä kellekin panollesi pitää puhua? Oletko ajatellut, että jotkut naiset haluaa sulta vaan seksiä, ei mitään romanttisia höpötyksiä? Harvassa niitä taitaa olla, mutta jos sellaiseen törmäät, niin se olen mä.
Säästä se romantiikka ja rakkauden tunnustukset sille, jota oikeasti rakastat. - oikein
Hei, sinä olet kirjoittanut erittäin hyvän kommentin. Olen käynyt juuri tuon läpi nuorena. Vain yhden kerran, ja minulle riitti. Tuon kirjoituksen olisi hyvä lukea kaikille 'kakkoseksi' ryhtyneille.
- vain yksi keino
Sano sille, että palaa astialle kun ero on selvä. Katso miten käy. Jos palaa vapaana, sitten on rakastunut. Vain siitä voit tietää.
- case closed
Itse pelasin samaa peliä kuin pettävä mies ja molemmat oltiin varattujakin. Kun mies vannoi rakastavansa, niin vannoin minäkin. Oikeasti en rakastanut eikä minulla ei ollut aikomustakaan erota miehestäni. Kakkosmiestä testatakseni kyselin koska on eroamassa, puhelin yhteisestä elämästä, joskus soitin ja sain aikaan tukalia tilanteita. Mies olikin aika pulassa kanssani mutta uskoi olevansa palavan rakkauteni kohde.
Syy miksi halusin maksaa potut pottuina, oli että mies oli pyörittänyt jo ennen minua kakkosiaan tympeällä tavalla ja pettänyt jokaista naistaan, myös ex-vaimoaan ja samaa tekee yhä nykyiselle vaimolleen. Itse en ole mikään pettäjä ja olipa ensimmäinen ja viimeinen kerta kun varatun kanssa alan mihinkään. Oma mies on ainoa rakkauteni enkä ikinä jättäisi häntä.
Eli varattu pettäjämieskin voi saada näpeilleen kun me naiset vain ollaan häntä ovelampia. Kakkoset voivat pelata ihan samaa peliä mutta ovelammin kuin mies ja vaimokin voisi jättää tuollaisen miehen kun jää kiinni pettämisestä. Ehkä ne jossain vaiheessa oppivat. Tuollaisen miehen kanssa en halua olla missään tekemisissä ja koko tyyppi inhotti ihan alusta loppuun asti. Onneksi ei tarvitse enää olla tekemisissä.- älänyviiti
MIkäs sä olet, jos et ole mikään pettäjä? Hyväntekijä?
- ei voi ymmärtää
Mitäs se sitten on jos ei pettämistä kun peuhasit toisen miehen kanssa vaikka on oma ja ainoa rakaskin olemassa?
- edellinen unohti
älänyviiti kirjoitti:
MIkäs sä olet, jos et ole mikään pettäjä? Hyväntekijä?
kertoa ilmeisesti alkaneensa nunnaksi kuin salamaniskusta.
Kannataisi ottaa joskus peili käteen hieman ennen kuin kommentoi asioita mistä ei mitään ymmärrä.
- hyvä homma!
Voisin hyvin toimia samoin c-c. On alkanu suututtaa kun olen huomannut että mies valehtelee jatkuvasti. Vois pistää kärsii vuorostaan.
- Kakkosmuija
Mä pistin kärsimään, mut mitäpä tapahtui? Jätkä lopetti suhteemme, kun häntä ei saa kukaan pettää, vaikka itse makaa joka yö muijansa vieressä, niin mun pitäisi olla väliajat nunnaluostarissa, kun en ole hänen kanssaan.
Haloo!!!! - sorry mut hei,
Kakkosmuija kirjoitti:
Mä pistin kärsimään, mut mitäpä tapahtui? Jätkä lopetti suhteemme, kun häntä ei saa kukaan pettää, vaikka itse makaa joka yö muijansa vieressä, niin mun pitäisi olla väliajat nunnaluostarissa, kun en ole hänen kanssaan.
Haloo!!!!Siinäs näet ettei sulla ole merkitystä koska oman kanssa eletään ja sua naidaan,kuten niitä muitakin hyväuskoisia joille vähän heitetään skeidaa omasta niin johan irtoo,naiset kun ovat niin kilpailullisiksi rakennettuja.Nyt ota opista onkeesi ja lopeta varattujen egojen ja .... hierominen.Satutat vain itsesi koska jokaisen varatun suusta kuulet lopulta että tämä rakastaa omaansa,eli olit joko koston väline,pelkkä reikä tai muu korvike.Miksette te opi ettei seksin antaminen tee vielä parisuhdetta,etenkin jos sellainen on jo yhden kanssa toisaalla!Toosaa ei kannata antaa koska pettäjä ottaa minkä saa.
- seksi seksinä
sorry mut hei, kirjoitti:
Siinäs näet ettei sulla ole merkitystä koska oman kanssa eletään ja sua naidaan,kuten niitä muitakin hyväuskoisia joille vähän heitetään skeidaa omasta niin johan irtoo,naiset kun ovat niin kilpailullisiksi rakennettuja.Nyt ota opista onkeesi ja lopeta varattujen egojen ja .... hierominen.Satutat vain itsesi koska jokaisen varatun suusta kuulet lopulta että tämä rakastaa omaansa,eli olit joko koston väline,pelkkä reikä tai muu korvike.Miksette te opi ettei seksin antaminen tee vielä parisuhdetta,etenkin jos sellainen on jo yhden kanssa toisaalla!Toosaa ei kannata antaa koska pettäjä ottaa minkä saa.
Mä harrastan seksiä ukkomiehen kanssa, joka kertoi heti ensitapaamisella, että rakastaa vaimoaan eikä aio koskaan erota. Ehkä poikkeus pettäjien joukossa ja hienoa, ettei antanut mun uskoa olevansa vakavissaan. Seksi hänen kanssaan on taivaallista.
- Huhuhuh seksiseksinä
seksi seksinä kirjoitti:
Mä harrastan seksiä ukkomiehen kanssa, joka kertoi heti ensitapaamisella, että rakastaa vaimoaan eikä aio koskaan erota. Ehkä poikkeus pettäjien joukossa ja hienoa, ettei antanut mun uskoa olevansa vakavissaan. Seksi hänen kanssaan on taivaallista.
On se hienoa! Hieno mies, ei muuta voi sanoa.:))
En paljon kehtaisi tuolla asialla täällä saitilla kehua!! Pitäisi varmaan ruusuja lähettää, kun olet niin täydellinen nainen, että et jonkun toisen puolisosta halua muuta kuin seksiä.
Taivaallinen seksi=tavallinen seksi, mutta kakkoseksi lankeavalla ei ole useinkaan paljon kokemuksia muusta. Kaikkihan käy! - ajattele hetki
seksi seksinä kirjoitti:
Onko sulla adhd kun teet noin typeriä asioita.Keskittyisit vaikka vapaehtoistyöhön eläinten parissa.Onhan seksuaalisuus tärkeää mutta ei niin että rikkoo perheitä tai itseään.
- Sinisilmäinen 2nen?
"Kysyt mieheltä rakastaako hän sinua"
Voi luoja mitä sinisilmäisyyttä! Näin EI SELVIÄ se, onko pettäjä rakastunut vai ei.
Jos kysyy ja uskoo pettäjän rakkauden vakuutukseen, seuraa kakkosten perusvirhe ja itsepetos. Pettäjän ei tarvitse osata muuta kuin katsoa silmiin ja sanoa kakkoselle "minä rakastan sinua" niin kakkonen on samantien ikuisessa tunnekoukussa ja kestää mitä vaanm vuosikausia.
Tämä lyhyt "rakastan sinua' valhe on maailman helpoin, se onnistuu tyhmimmältäkin pettäjältä. Uskokaa jo, 'minä rakastan sinua' on vain kolme sanaa, joiden toistaminen on tässä maassa helppoa, kuuntelee mitä tahansa romanttishömppää, näitä kolmea sanaa toistetaan kaikkialla, tarvitsee osata vain vähän matkia, esimerkiksi Ridgeä Kauniista ja rohkeista.
Teot ratkaisevat, eivät pettäjän puheet!- Katkera kakkonen
Juurinkin näin. Teot puhuvat, ei sanat!
- sinisilmä myös vaimo
Sama asia on kun pettävä mies kertoo vaimolleen rakastavansa tätä. Mies joka valehtelee kaiken muunkin, valehtelee kevyesti rakkaudestaan niin vaimolle kuin kakkosellekin. Teot ratkaisevat. Rakastava mies ei loukkaisi ja pettäisi vaimoaan toisen naisen kanssa. Rakastava mies ei myöskään loukkaisi ja pettäisi kakkostaan valehtelemalla eroavansa vaimostaan.
Pettävään, valehtelevaan mieheen ei kenenkään kannata luottaa. - Ainoa varma keino
Sano miehelle, että et suostu aloittamaan suhdetta hänen kanssaan ennen kuin on eronnut. Jos mies ei ole tosissaan, hän ei eroa.
- varmaavainepävarma
Ohje on hyvä, mutta myöhäinen, kun on jo lirit housussa ja vaimoa kampitettu jo pitempään. Panostaa, halailee ja pussailee nyt täysillä siihen vanhaan parisuhteeseen. Ei kuulemma enää vastaaviin sekoilijoihin sekaannu, mieluummin on ilman naista loppuelämänsä, jos nykyisen kanssa eroon päätyy. Tosin tällä hetkellä siihen ei ole mitään syytä, sillä rakkaus roihuaa. Tuokin vaihtoehto olisi kakkosen syytä ottaa huomioon, että lopulta erotessaan ei sitä ns. salaista kakkosta huolikaan. Erityisesti sellaisessa tapauksessa, kun ympäristö jo tietää salasuhteesta.
- edestä löydät
varmaavainepävarma kirjoitti:
Ohje on hyvä, mutta myöhäinen, kun on jo lirit housussa ja vaimoa kampitettu jo pitempään. Panostaa, halailee ja pussailee nyt täysillä siihen vanhaan parisuhteeseen. Ei kuulemma enää vastaaviin sekoilijoihin sekaannu, mieluummin on ilman naista loppuelämänsä, jos nykyisen kanssa eroon päätyy. Tosin tällä hetkellä siihen ei ole mitään syytä, sillä rakkaus roihuaa. Tuokin vaihtoehto olisi kakkosen syytä ottaa huomioon, että lopulta erotessaan ei sitä ns. salaista kakkosta huolikaan. Erityisesti sellaisessa tapauksessa, kun ympäristö jo tietää salasuhteesta.
varmaavainepävarma, kuulostaa täysin huijarin touhulta "Panostaa, halailee ja pussailee nyt täysillä siihen vanhaan parisuhteeseen. Ei kuulemma enää vastaaviin sekoilijoihin sekaannu, mieluummin on ilman naista loppuelämänsä, jos nykyisen kanssa eroon päätyy. Tosin tällä hetkellä siihen ei ole mitään syytä, sillä rakkaus roihuaa". Tuohan on ihan tyypillistä narsistimiehen käytöstä. Kun jää kiinni tai kakkonen jättää, hetkeksi paneudutaan siihen vaimoon joka jäi yhä suhteeseen kun mies petti. Kohta mies taas vokottelee uutta naista. Nuo pettävät narsistimiehet tyypillisesti haukkuvat eksänsä ja kakkosensa tuohon tyyliin "en huolisi ikinä, olipa sekopää nainen " jne. Ja sinä uskot :DDD
- Kokemusta on
edestä löydät kirjoitti:
varmaavainepävarma, kuulostaa täysin huijarin touhulta "Panostaa, halailee ja pussailee nyt täysillä siihen vanhaan parisuhteeseen. Ei kuulemma enää vastaaviin sekoilijoihin sekaannu, mieluummin on ilman naista loppuelämänsä, jos nykyisen kanssa eroon päätyy. Tosin tällä hetkellä siihen ei ole mitään syytä, sillä rakkaus roihuaa". Tuohan on ihan tyypillistä narsistimiehen käytöstä. Kun jää kiinni tai kakkonen jättää, hetkeksi paneudutaan siihen vaimoon joka jäi yhä suhteeseen kun mies petti. Kohta mies taas vokottelee uutta naista. Nuo pettävät narsistimiehet tyypillisesti haukkuvat eksänsä ja kakkosensa tuohon tyyliin "en huolisi ikinä, olipa sekopää nainen " jne. Ja sinä uskot :DDD
Tuo on NIIN TOTTA!!!
- kultatonttu
H....pukki on h......pukki....samoin myös h.....pukitar on h...pukitar...
- älkää hätäilkö
Itse elin salasuhteessa naiseen 2 vuotta, rakastuin ja olisin ollut valmis mihin vain, mutten halunnut kiirehtiä....onneksi sillä kakkonen oli paskanpuhuja!! Itse ainakin haluaa olla täysin varma toisesta eli ei Se ollut mitään pelailua kakkosen kustannuksella! Tais olla just toisinpäin:(
- Joku raja
älkää hätäilkö kirjoitti:
Itse elin salasuhteessa naiseen 2 vuotta, rakastuin ja olisin ollut valmis mihin vain, mutten halunnut kiirehtiä....onneksi sillä kakkonen oli paskanpuhuja!! Itse ainakin haluaa olla täysin varma toisesta eli ei Se ollut mitään pelailua kakkosen kustannuksella! Tais olla just toisinpäin:(
Älkää hätäilkö -nimimerkille:
Kaksi vuotta on oikeasti pitkä aika. Mitä tämä kakkonen teki sinä aikana? Erosi kenties, odotti sinua, muttet vaan ollut valmis vieläkään? Vaikkei ollut sen "ykkösen" kanssa edes yhteisiä lapsia?
Jossain vaiheessa seinä tulee vastaan. Naisillakin on ylpeytensä.
t. tuollaisen tilanteen elänyt "kakkonen" - Narsistin uhri
Joku raja kirjoitti:
Älkää hätäilkö -nimimerkille:
Kaksi vuotta on oikeasti pitkä aika. Mitä tämä kakkonen teki sinä aikana? Erosi kenties, odotti sinua, muttet vaan ollut valmis vieläkään? Vaikkei ollut sen "ykkösen" kanssa edes yhteisiä lapsia?
Jossain vaiheessa seinä tulee vastaan. Naisillakin on ylpeytensä.
t. tuollaisen tilanteen elänyt "kakkonen"Sinulle Joku raja
Mä olin melkein 3 vuotta ihan samanlaisessa suhteessa kuin sinä.
Tyyppi vannoi rakkautta joka käänteessä ja aluksi oli jopa eroamassa, mutta
se sit vain kuivui kokoon.
Ettei vain olisi ollut sama petturinarsistimies???
Kun sitten minä "petin häntä" hän lopetti suhteen, kun narsistille ei vain tehdä niin.
- 4+15
Kun ihminen kokee olevansa epäonnellinen parisuhteessaan, hän ei ymmärrä miksi, joten hän etsii syyllisen toisesta osapuolesta, joka sitten menee vaihtoon. Hän ei huomaa, ettei sillä mikään oikeasti muutu ja alkuhuuman jälkeen sama ongelma alkaa taas nostamaan päätään. Olen lukenut sellaista kuin Särkyneiden sydänten aktiivikirjaa, ja sen avulla aloin todella ymmärtämään itseäni, rakkaus- ja parisuhdeasioita aivan eri tavalla, joten sitä voin suositella muillekin. Se toimii, olit parisuhteessa tällä hetkellä tai et. Googlaa kirjan nimi, sillä löytyy varmasti.
- kurre1
Voi että!! Kaikkea sitä kyselläänkin! Minä petin vaimoani 9kertaa vuoden aikana kun olin Venäjällä töissä. 9 venäläisen eri naisen kanssa olin ja temppuja tehtiin monet kerrat ja rakastunut olin jokaiseen!! Sitten tiemme erosivat kun tulin Suomeen myös vaimostani. Vienti rakentajan mottohan on: Vaihtaa kultainen vaimo kahteen rautaiseen hu.raan!
- ai niinkö ?
En tunne yhtään suhdetta joka olisi alkanut toisen ollessa varattu. En todellakaan osaa edes ajatella minkälaisissa piireissä liikut. Pettäjä ei ole rakastunut muuhun kuin itseensä.
- ktktiikki
hohhoijjaa...avaisit silmäsi elämälle sieltä kotisohvalta
- ai niinkö
ktktiikki kirjoitti:
hohhoijjaa...avaisit silmäsi elämälle sieltä kotisohvalta
Hohhoijaa avaapas itsekin tosielämälle silmäsi, älä lue lööppilehtiä.
- looginen virhepäätel
"En tunne yhtään suhdetta joka olisi alkanut toisen ollessa varattu. En todellakaan osaa edes ajatella minkälaisissa piireissä liikut. Pettäjä ei ole rakastunut muuhun kuin itseensä."
Todella omituista itseen yleistämistä. Minä en tunne ketään, joka olisi sairastunut hiviin=> hiviä ei oikeasti ole olemassa. - KALLE KELLO
Minäpä olen nähnyt kaksikin. Kumpikin ikävä kyllä päättyi hautausmaalle. Tosin näissä tapauksissa oli hyvin vahvasti viinakin mukana.
- aldksl
case closed enpä usko että miehesi ilahtus tai ois samaa mieltä jos tietäs mitä oot selän takana touhunnu
- miety nyt on se aika
Sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää,, on aika monta kertaa tullut käymään toteen näissä ihmissuhde asioissa,joten nyt sinun vuorosi valita....seuraavan kerran on joku toinen valitsemassa...näin se vaan menee..olet muutaman vuoden kuluttua itse se joka on ollut muutaman vuoden nenästä vedettynä....ja ollut pimennossa miehesi suhteesta...tee päätoksesi kestätkö sen???
- tsatsatsaa. . . . .
no eikös tämä ole vapaa maa?
Jos et pettäjää halua, etsi toinen - SETA
"mistä tunnistaa onko mies oikeasti rakastunut, vakavissaan vai onko vain vaihtelunhaluinen ja itsekäs"
Lirkuttelu, rakkaudentunnustukset hetikohta alkuun, muu suusanallinen höpötys, huomionosoitukset (lukuisat viestit/sähköpostit, lahjat), pikaisesti kyhätyt tulevaisuudensuunnitelmat "sitten kun asumme yhdessä sitä ja tätä": nämä eivät ole vakavasti otettavia merkkejä.
Vakavasti otettava merkki vakavissaan olosta on ero puolisosta.
Niin, ja se täytyy sanoa, että mies voi olla rakastunut, muttei silti harkitse eroa puolisostaan. - Petetty
Hmmm...jännä juttu...miksi aina niin että MIES oikeasti rakastunut??? Voihan se nainenkin olla varattu ja alkaa vetkutella eroamista mikä milläkin verukkeella...vaikka mies olisi jo valmis perustamaan uuden elämän ja suhteen....
- .........
Naiset yleensä eroavat rakastuessaan. Siitä huolimatta, vaikka eivät edes jatkaisi suhdettaan rakkauden kohteeseen
- vxcbxgz
Varattu nainenkin voi olla oikeasti rakastunut.
- !!!!!
kyllä sinä olet se itsekäs jos varattua pitää naida!
- petetty
Minäkin tapasin ihanan miehen olimme kumpikin vapaita ja mies sanoi et minulla on kaikkea mitä mies voi naiselta toivoa meillä meni hyvin oli mukavaa yhdessä ja seksikin luisti kunnes serkkuni haki seuraa deitti palstalta olikin saanut viestin saman ammatin omaavalta mieheltä kun minun mies no hän tuli kysymään josko mieheni ottaisi selvää onko mies kunnollinen oli kertonut olevansa vapaa yllätys oli suuri numero oli minun miesystäväni kun kysyin häneltä hän sanoi että hän on vapaa viestittelemään kenenkaas haluaa mutta ei nähnyt mitään pahaa vaikka oli valmis tapaamisiinkin näitten naisten kanssa niitä oli lopuksi paljonkin no arvatenkin löin suhteen poikki miksi jatkaa jos luottamusta ei oo enää ja en sitten merkinnytkään hänelle mitään tiedän naiset myös pettää mut eikö enää löydy miestä/naista joka voisi olla uskollinen ja yhdenkanssa kerrallaan
- Niin MITÄ?
Suosittelen, että opettelet välimerkkien käytön. Ei niitä ihan huvin vuoksi ole keksitty.
- Ahdasmieli iso visio
Löytyyhän niitä mutta, nämä ovatkin uskovaisia jotka, ovat monelle todella kovapaikka esim. Yhteis eloa ajatellen, tuputtaa kaikille tutuillesi uskoa jotka eivät välttämättä paljoa siihen perusta :/ elää jokseekin rajottuneista elämää,esim on kapea näkökulma maailmaan ja suhtautuu asioihin oman vakaumuksen pohjalla, elikkä sama asia yksin kertaisemmin. Voit joutua luopumaan itselle tärkeistä asioista,mukavuuksista,elämänkatsomuksesta,oikeuksista,prioriteeteistasi. Joudut siis uhraamaan itsesi mutta, jos se ei ole este niin siinä on yksitie.
- etolishölmö
Keski-ikäisellä toisella kierroksella olevalla pitäisi olla jo niin paljon järkeä päässä ja elämänkokemusta, ettei edes ala suhteilla varatun kanssa. Tai jos alkaa, niin ottaa seksin seksinä eikä haaveile pilvilinnoista. Aattele nyt, luuletko ettei mies suakin pettäisin ennenpitkää? Vai onko muka eka kertaa asialla? Rohkenen epäillä.
Mun mielestä jokainen pettäjä on itsekäs. Ja monesti kyseessä on vain kyllästyminen arkiseen elämään, hakee vaihtelua. Mutta usko sä hölmö vaan, että kyllä se eroaa, kun lapset kasvaa. Niinkö se sulle sanoi? Olet tainnut törmätä erittäin kokeneeseen ja taitavaan pettäjään. Kyllä ne näkee jo päällepäin, millainen lirkutus kehenkin naiseen uppoaa. Älä ole hölmö. Lopeta leikki, jos haluat muutakin kuin seksiä mieheltä. - silmät auki naiset
Kyllä mies voi vakavissaan olla yhden naisen kanssa. MUTTA voi olla pelimies silti, eli seksisuhteita hakee salaa netissä ja baarissa. Tai muuta kautta. Narsistimies tuskin rakastaa kuin itseään (eniten) ja vaatii paljon muilta, vie kaiken energian naiselta huomaamatta. Ei arvosta naisia (salaa) ja ehkä manipuloi salakavalasti (jota nainen pitää ihanana kun mies vie eikä vikise), voi olla seksistinen. Mikäli ei ole pelimies - sen aistii jostain, jos taas on - joku tuottaa levottomuutta. Olen nainen ja on kokemusta ihmisistä. Kukaan ei halua tunnustaa että oma mies kultapojupuppeli olisi se paha toisen naisen alistaja ja vaimon pettäjä... vallan kauhea ajatus.
Jos kokee että joutuu tekemään koko ajan töitä, että toinen on tyytyväinen suhteessa, voi olla hälytysmerkki. Jos nainen ei koe riittävänsä sellaisena kuin on. Zemppiä kaikille naisille, ja selvittäkää miehen menneisyys hyvin. Ettei se myöhemmin pompsahda esiin asioita (voi olla samanlainen nyt) ja on kuluttanut väärään ihmiseen aikaa. Mies joka pettää voi olla joskus vähän epäluuloinen ja tuomitseva, pitää mykkäkoulua jos joku ei mene oman pään mukaan. Mutta on erilaisia. Joillakin on kulissit hyvin pystyssä aina ensimmäisenä niin uran, nuoren vaimon, talon, rahan, auton kuin kaiken muunkin suhteen.
Vaikka mies olisi kuinka rakastunut, hän voi olla pelimies. Ja vaikka panostaisi suhteeseen alkuun. Koskaan et tiedä, ennen kuin tunnet taustoja ja ihmisen. Vaiko silloinkaan? Kyllä he nuoren naisen mielellään vaimoksi ottavat ja vanhat jäävät taakse. Nuori nainen ei tiedä mitään... Hymyilee kuvassa kauniisti ja viattomana. Ei sillä etteikö rakastuneet saisi olla yhdessä, vaan sillä jos vaimo ei halua pettävää miestä. Mies voi olla kova ja kylmä toiselta puolelta, vaikka esittää lämmintä. Väärät arvot elämässä? Oppia vielä.- ja hälytysmerkki
Yksi nainen totesi että on ihanaa, kun mies tietää mitä hän haluaa. Mies oli häntä manipuloinut kuitenkin lopputulokseen. Eikä neuvotellut, keskustellut. Ei oltu vielä päätetty. Manipulointi oli ainakin yhden pettäjän merkki. Alistamista ei huomaa jos ei ole kokemusta parisuhteista, luulee että miehen kuuluu enemmän määrätä.
Jos on oikeeti niin vitun saapas ettei osaa tilannet tulkita ni kannattaaks iha oikeesti sit edes ktysyy?
- Heikki.
Ei tuo niin yksinkertaista ole. Ihminen voi olla naimisissa aseseksuaalin kanssa
ja ei sitä normaalivarakkaalla ole varaa erota. Eikä sitä voi suinpäin hypätä toisen kanssa liittoon kun toisesta ei tiedä tarpeeksi. Myös jälkikasvu pitää tuollaisissa asioissa ehdottomasti huomioida.
Sellainen tietysti voi joka ei muuta kuin tekee ensin ja miettii sitten.
Voihan sitä rakentaa sellaisia suhteita kuin tilanteeseen parhaiten sopii, miksi antaa toisten sanalla säännöt.
Yleensä kyllä on niin että jos jollakin on mahdoton kiire tuollaisissa asioissa niin se aika varma merkki että jotain on pielessä.
Eihän avioliitto ole mikään pääasia vaan se että kaikkilla olisi hyvä olla.
Jos toinen oikesti pettää esimerkiksi talousasioissa niin eihän sellisen kanssa voi olla liitossa. Usein vain ihmiset valehtelevat että toinen pettää vaikka oikeasti
hän ollut sukupuoliyhteydessä tai vaikka vaan harjoittanut turvaseksiä. - sitä_saa_mitä_tilaa
Pelimies puhuu mukavia, on niin perkuleen itsevarma, vaikka olis ihraa ympärillä sata kiloa, osaa hommansa asiassa kuin asiassa. Käy baareissa ja "reissaa". Valehtelee helvetin hyvin ja uskoo itsekin omiin satuihinsa.
Tämä on surullista, sillä nämä paskiaiset rakastuttavat itseensä ja leikkivät vain toisten tunteilla! He ovat tunteettomia paskoja!
Tavattiin, hauskaa oli, natsas samantien. Mies otti yhteyttä ja heti oli jo tulossa kylään treenien jälkeen illalla myöhään aamutunneille asti.
Minulle satuiltiin, että on eronnut 10 vuotta sitten. Treffailua jatkui arkena iltamyöhään treenien jälkeen ja kun sain lapsen nukkumaan. Pidettiin hauskaa, vietettiin yhdessä vapaita viikonloppujani. Rakastuin. Juhannusta, kylpylää, hauskanpitoa, intohimoa ja kemiaa. Sain kuulla kuinka ihanaa oli kun olin siinä olemassa. Rakastuin vielä enemmän – en ikinä ollut näin rakastunut.
Naisen vaisto. Kännykkä aina äänettömällä. Minua ei ikinä kuitenkaan kutsuttu hänen luokseen ja kysyinkin asiasta. Ei voinut, kun asui yksiössä jossa poika budjaili tyttöystävän kanssa. Olin rakastunut – olin sokea – tai en halunnut nähdä asiaa.
Naisen vaisto, intuitio. Onko sinulla joku nainen? – ei ole – kuulin monta kertaa!
Sovittujen tapaamisien perumisia. Reissuja. Pelireissuja. Naisen vaisto.
Levoton olo vahvistui vahvistumistaan. Pakko ottaa itse selvää!
Sydän hakkaa, kyllä, täällä on kaksi sukunimeä.
V****u, sitä saa mitä tilaa! Pimpom ja nainen avaa oven. Kerroin kaiken!
Siinä romuttui kuulemma 25 vuoden elämä!
Jotain oli tämäkin nainen vaistonnut, kännykkä aina äänettömällä ja reissuja. Halasin naista – kävi sääliksi!
Samana iltana, sovittu tavanomainen tapaaminen luonani taas treenien jälkeen.
Olisiko jotain kerrottavaa – ei ollut. Entä jotain elämästään – ei ollut. Kysyin kuka tämä nainen on – no mun exä! Siis vielä siinäkin vaiheessa valehtelua!
Joopa joo - jos nyt lopettaisit tuon jaskan puhumisen, että se on sun "exä" jonka kanssa sä v***u asut, että mä kävin siellä tänään ja kerroin kaiken!
Kyllä on niin että pettäjä on patologinen narsisti, valehtijapaskiainen!!!! Ei osaa ajatella kuin omaa napaansa, itsekäs paskiainen!
Tämä pettäjä oli ainakin hyväksikäyttäjä, itsekäs paskiainen!
Toivottavasti tällä oli tarkoitus avata petetyn naisen silmät, sillä kaikki ne miehen kertomat naisjutut ja huorissakäynnit eivät varmastikaan ollut satua!
Itse olin – näin jälkeenpäin ajateltuna – tyhmä. Mutta eihän sitä itselleen mitään voi jos rakastuu. Mutta kyllä toivon niin että tuollaisille hyväksikäyttäjille kopsahtaa vielä myös omaan nilkkaan – vielä joku kaunis päivä.
Ehkä olen nyt kovempi ja on vaikea luottaa kehenkään!
Kerranhan täällä eletään, niin miksi ihmeessä pitää olla sitten suhteessa missä ei asiat luista ja satuttaa sitten muita! Kyllä ne lapset ymmärtää, varsinkin jos ovat jo aikuisia ja myöhemminkin sitten kun ovat aikuisia.
Itse eronneena tiedän! Yksin on parempi kun huonossa suhteessa.
Mutta minäpä olenkin rohkea!
Elämää on vielä edessä ja taas kokemuksia rikkaampana.
Sainpahan kuitenkin kokea ah niin ihanaa intohimoa ja kemiaa.
Sydän on nyt tyhjä ja aikaa tämä vie – mutta ehkä vielä jonain päivänä joku sydämeni taas vie.- Ei Miu eikä Mie
"Mutta kyllä toivon niin että tuollaisille hyväksikäyttäjille kopsahtaa vielä myös omaan nilkkaan – vielä joku kaunis päivä..."
Eräs etäinen tuttavani puhuu aina "nilkkaan kopsahtamisesta", ja TUNTUU viljelevän joka välissä sanontaa "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa."
Itse en välitä viljellä noin VIHAMIELISIÄ JA KATKERIA SANONTOJA.
Minulle "Parempi katsoa kuin katua." on huomattavasti em. mieluisempi sanonta. - eräs n
Ei Miu eikä Mie kirjoitti:
"Mutta kyllä toivon niin että tuollaisille hyväksikäyttäjille kopsahtaa vielä myös omaan nilkkaan – vielä joku kaunis päivä..."
Eräs etäinen tuttavani puhuu aina "nilkkaan kopsahtamisesta", ja TUNTUU viljelevän joka välissä sanontaa "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa."
Minulle "Parempi katsoa kuin katua." on huomattavasti em. mieluisempi sanonta.Älä viitsi pilkkua viilata. Kyse on siis siitä, että pettäjälle, huijarille voi osua omalle kohdalle naisten tuntemukset. Elämä opettaa?
- Kyllä kuittaa
Ei Miu eikä Mie kirjoitti:
Minulle "Parempi katsoa kuin katua." on huomattavasti em. mieluisempi sanonta.Mä sanon, että elämä kuittaa! Ihan varmasti!
- Alfa panomies
Jos se kerta sua panee niin tottakai on rakastunut sinuun. Paneminen on rakkauden osoitus jos et tiennyt.
- tuskinpa vain
Kyllä pelimies sanoi aikoinaan suoraan että siinä ei ole rakkautta, vaan se oli pelkkää *. Että millä perusteella se on rakkautta, jos paljastuu avovaimo ja ottaa heti seuraavan avovaimon kun paljastuu. Puhumattakaan niistä muista naisista. Antoi ihan eri kuvan itsestään. Nuori tyttö vaan otti heti miehen hoiviinsa, kun ei tiedä. Mahtaako koskaan tajuta. Mies tykkää paljon nuoremmista kuin itse on. Eikä ajan puute voi olla rakkautta, välttely. Ei arvosta, vaan tuomitsi aina minut. Nuoret naiset saavat hänen arvostuksensa.
- siis...
tuskinpa vain kirjoitti:
Kyllä pelimies sanoi aikoinaan suoraan että siinä ei ole rakkautta, vaan se oli pelkkää *. Että millä perusteella se on rakkautta, jos paljastuu avovaimo ja ottaa heti seuraavan avovaimon kun paljastuu. Puhumattakaan niistä muista naisista. Antoi ihan eri kuvan itsestään. Nuori tyttö vaan otti heti miehen hoiviinsa, kun ei tiedä. Mahtaako koskaan tajuta. Mies tykkää paljon nuoremmista kuin itse on. Eikä ajan puute voi olla rakkautta, välttely. Ei arvosta, vaan tuomitsi aina minut. Nuoret naiset saavat hänen arvostuksensa.
Enkä ole aloittaja, vaan muu vastaaja.
- sitä_saa_mitä_tilaa
tuskinpa vain kirjoitti:
Totta, että tuo pelimies ei koskaan sanonut rakastavansa, mutta ei hän koskaan sanonut suhteen olevan myöskään pelkkää seksiä. Kun jossain vaiheessa keskusteltiin suhteen tasosta, ei pelimies siinäkään vaiheessa kertonut olevansa parisuhteessa!
Tykkäsi minusta kuin hullu puurosta ja minä hänestä. Viihtyi kanssani ja minä hänen. Sanoi vain ettei voi luvata mitään. Mutta kuitenkin seurusteli kanssani. Halusimme kuitenkin vielä jatkaa ja katsoa ja pelimies siis sanoi niin. Ja minä kun olin niin rakastunut, enkä häntä halunnut menettää, uskoin pienessä sydämessäni että kyllä vielä kaikki hyvin menee.
Siinä vaiheessa kun vaisto sanoi jotain muuta ja kysyin toisesta naisesta, olisi
pelimiehellä pitänyt olla munaa tai olisi ollut vähääkän omaatuntoa, hän olisi kertonut ja antanut minun tehdä valinnan – haluanko jatkaa 2. naisena. Mitä tuskin olisin halunnut. Alunperinkään jos olisin tiennyt miehen olevan varattu en olisi suhdetta edes aloittanut!
Mutta eihän narsistilla ole omaatuntoa, vaan tavoittelee vain omaa etuaan.
Hän oli täysin hyväksikäyttäjä! Eli täysin kaksoiselämää! Valehteli aivan täysin päin naamaa – vielä siinäkin vaiheessa kun kysyin kuka tuo nainen oli!
Tämä pelimies on todellinen patologinen valehtelija narsisti!
Hän oli se joka aloitteen teki. Hän oli se joka otti yhteyttä ensitapaamisen jälkeen.
Noh minulla oli sitten enemmän sitä munaa ja otin asioista itse selvää. Ja siinä vaiheessa en myöskään enää pelimiehelle antanut vaihtoehtoja. Hänellä olisi ollut aikaa ja tilanteita, joissa olisi voinut kertoa elävänsä jo parisuhteessa, mutta kun ei. Valehtelua valehtelun perään!
No siinä vaiheessa kun kerroin käyneeni heidän kotiovellaan ja kertonut hänen "exälleen"/avovaimolleen kaiken, tokaisi pelimies että on se hyvä kun kerroit siitä ensin minulle! Aha ha ha, joo ihan sitä samaa sinulle vaan! Kyllä pelimiehestä paistoi loppujen lopuksi pieni paniikki! Sanoi lähtevänsä ryyppäämään viikoksi ja kattelevansa sitten jos uskaltautuu kotiin!
"Että millä perusteella se on rakkautta, jos paljastuu avovaimo ja ottaa heti seuraavan avovaimon kun paljastuu"
No pelimies tuskin tuntee rakkautta ketään kohtaan ja tuollaisesta pettämisestä on rakkaus kaukana! Jos jotain rakastaa, niin ei häntä myöskään petä!
Voi sitä seuraavaa avovaimoa! Silmät auki hyvät naiset!
"Puhumattakaan niistä muista naisista. Antoi ihan eri kuvan itsestään. Nuori tyttö vaan otti heti miehen hoiviinsa, kun ei tiedä."
Pelimies siis antoi ymmärtää että on eronnut 10 vuotta sitten ja on elänyt vauhdikasta poikamieselämää ja että naisia oli ollut ja oli aikanaan käynyt "exäänsä" pettämässä huorissa!
Puhui siis täysin shaibaa, kun kotona oli kuitenkin avovaimo! Ja tässä tapauksessa ei ole kyse nuoresta tytöstä tai miehestä, vaan ihan nelikymppisistä.
Ei Miu eikä mie:lle
"Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa."
Tuo on kyllä totta! Kalahtihan se, kun pelimies leikki tunteilla, niin kyllä se sattuu. Vai oletko itsekin tunteeton narsisti? Ja tämä älähdys on ihan sitä, että käyn asiaa läpi. Pakko suoltaa tuo paska sisältä pois!
"Parempi katsoa kuin katua."
Tämäkin hyvin totta! Parempihan se oli keskustelun jälkeen vielä katsoa, kuin katua! Ja olihan meillä todella hauskaa - tai pelimiehen sanoin, vähän liiankin hauskaa!
Loppujen lopuksi olen sitä mieltä, ettei suhteeseen kannata lähteä jos tietää siinä vielä olevan jonkun toisen osapuolen. Toisten tunteilla leikkiminen ei vain ole leikinasia!
Aloittaja, mieti siis tarkkaan mitä haluat. Erään ystäväni nykyinen suhde alkoi salasuhteesta ja vielä tänä päivänäkään siinä suhteessa ei ole helppoa, vaikka monta vuotta ovat olleet saman katon alla ihan avoliitossa. Luottamus on vaakalaudalla vähän väliä.
Ikävä kyllä keskuudessamme on näitä pelimiehiä, mutta tiedän myös olevan pelinaisia!
Nyt ei muuta kun tuntosarvet ylös ja uutta matoa koukkuun! - näitä pohdin
sitä_saa_mitä_tilaa kirjoitti:
Totta, että tuo pelimies ei koskaan sanonut rakastavansa, mutta ei hän koskaan sanonut suhteen olevan myöskään pelkkää seksiä. Kun jossain vaiheessa keskusteltiin suhteen tasosta, ei pelimies siinäkään vaiheessa kertonut olevansa parisuhteessa!
Tykkäsi minusta kuin hullu puurosta ja minä hänestä. Viihtyi kanssani ja minä hänen. Sanoi vain ettei voi luvata mitään. Mutta kuitenkin seurusteli kanssani. Halusimme kuitenkin vielä jatkaa ja katsoa ja pelimies siis sanoi niin. Ja minä kun olin niin rakastunut, enkä häntä halunnut menettää, uskoin pienessä sydämessäni että kyllä vielä kaikki hyvin menee.
Siinä vaiheessa kun vaisto sanoi jotain muuta ja kysyin toisesta naisesta, olisi
pelimiehellä pitänyt olla munaa tai olisi ollut vähääkän omaatuntoa, hän olisi kertonut ja antanut minun tehdä valinnan – haluanko jatkaa 2. naisena. Mitä tuskin olisin halunnut. Alunperinkään jos olisin tiennyt miehen olevan varattu en olisi suhdetta edes aloittanut!
Mutta eihän narsistilla ole omaatuntoa, vaan tavoittelee vain omaa etuaan.
Hän oli täysin hyväksikäyttäjä! Eli täysin kaksoiselämää! Valehteli aivan täysin päin naamaa – vielä siinäkin vaiheessa kun kysyin kuka tuo nainen oli!
Tämä pelimies on todellinen patologinen valehtelija narsisti!
Hän oli se joka aloitteen teki. Hän oli se joka otti yhteyttä ensitapaamisen jälkeen.
Noh minulla oli sitten enemmän sitä munaa ja otin asioista itse selvää. Ja siinä vaiheessa en myöskään enää pelimiehelle antanut vaihtoehtoja. Hänellä olisi ollut aikaa ja tilanteita, joissa olisi voinut kertoa elävänsä jo parisuhteessa, mutta kun ei. Valehtelua valehtelun perään!
No siinä vaiheessa kun kerroin käyneeni heidän kotiovellaan ja kertonut hänen "exälleen"/avovaimolleen kaiken, tokaisi pelimies että on se hyvä kun kerroit siitä ensin minulle! Aha ha ha, joo ihan sitä samaa sinulle vaan! Kyllä pelimiehestä paistoi loppujen lopuksi pieni paniikki! Sanoi lähtevänsä ryyppäämään viikoksi ja kattelevansa sitten jos uskaltautuu kotiin!
"Että millä perusteella se on rakkautta, jos paljastuu avovaimo ja ottaa heti seuraavan avovaimon kun paljastuu"
No pelimies tuskin tuntee rakkautta ketään kohtaan ja tuollaisesta pettämisestä on rakkaus kaukana! Jos jotain rakastaa, niin ei häntä myöskään petä!
Voi sitä seuraavaa avovaimoa! Silmät auki hyvät naiset!
"Puhumattakaan niistä muista naisista. Antoi ihan eri kuvan itsestään. Nuori tyttö vaan otti heti miehen hoiviinsa, kun ei tiedä."
Pelimies siis antoi ymmärtää että on eronnut 10 vuotta sitten ja on elänyt vauhdikasta poikamieselämää ja että naisia oli ollut ja oli aikanaan käynyt "exäänsä" pettämässä huorissa!
Puhui siis täysin shaibaa, kun kotona oli kuitenkin avovaimo! Ja tässä tapauksessa ei ole kyse nuoresta tytöstä tai miehestä, vaan ihan nelikymppisistä.
Ei Miu eikä mie:lle
"Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa."
Tuo on kyllä totta! Kalahtihan se, kun pelimies leikki tunteilla, niin kyllä se sattuu. Vai oletko itsekin tunteeton narsisti? Ja tämä älähdys on ihan sitä, että käyn asiaa läpi. Pakko suoltaa tuo paska sisältä pois!
"Parempi katsoa kuin katua."
Tämäkin hyvin totta! Parempihan se oli keskustelun jälkeen vielä katsoa, kuin katua! Ja olihan meillä todella hauskaa - tai pelimiehen sanoin, vähän liiankin hauskaa!
Loppujen lopuksi olen sitä mieltä, ettei suhteeseen kannata lähteä jos tietää siinä vielä olevan jonkun toisen osapuolen. Toisten tunteilla leikkiminen ei vain ole leikinasia!
Aloittaja, mieti siis tarkkaan mitä haluat. Erään ystäväni nykyinen suhde alkoi salasuhteesta ja vielä tänä päivänäkään siinä suhteessa ei ole helppoa, vaikka monta vuotta ovat olleet saman katon alla ihan avoliitossa. Luottamus on vaakalaudalla vähän väliä.
Ikävä kyllä keskuudessamme on näitä pelimiehiä, mutta tiedän myös olevan pelinaisia!
Nyt ei muuta kun tuntosarvet ylös ja uutta matoa koukkuun!Aina voi myös miettiä, kun lausuu nuo sanat: "Vai oletko itsekin tunteeton narsisti?", että onko minussa joku sellainen tekijä, joka saa toisessa ne huonot puolet pintaan? Provosoiko jollakin erityisellä tavalla toista, saaden toisen käyttäytymään niin itseään kuin muitakin kohtaan valitettavan huonolla tavalla, jopa niin huonolla, että laajempi lähipiirikin herää pohtimaan asioita?
Onko itseasiassa niin sokea itselleen, että elää täysin muiden kautta ja yrittää hallita kaikkea? Yrittää siten muuttaa toisen ja tanssittaa häntä oman pillin mukaan? Opastaa ja ohjaa kuin äiti lastaan kädestä pitäen, vaikka kyse on parisuhteesta? Rajoittaa toisen olemista, sillä alituisella tekstailulla ja luoksepyytämisellä, keksien vaikka mitä, että saa toisen tulemaan luokseen?
Kyllä siinä ihan normaalikin ihminen alkaa voida pahoin ja sitten kun ei ole kykyä tunteistaan ja pahasta olostaan kertoa, kun juuri sitä varten pakeni omaa parisuhdettaan, niin kasautuu sellainen sotku, joka voi sitten kuvailemallasi tavalla tulla silmille. Alkaa voida pahoin, syyllistää, ivailee, alistaa, haukkuu kaikki lopulta myös kakkosen jne. Toivon, että ihmiset huomaisivat innokkaassaa auttamishalussaan olla järki päässä, kun aina ne neuvot eivät oikein toimivia ole, vaan aiheutuu vaan lisää harmia ja sotkua.
Pura vaan itseäsi, että saat kaiken kuonan ulos. Jotenkin tuntuu, että taustalla on nyt jotakin muitakin pettymyksiä ja traumoja ja totuus on, että täällä menee vain enemmän sekaisin. Suosittelen lämpimästi vaitiolovelvollista ammattiauttajaa, vaikka tekisikin mieli huutaa kaikki kuona ulos itsestään keskellä toria. Pettäminen sattuu ja kovaa todennäköisesti kaikkiin osapuoliin, eikä sitä ymmärrä sellainen, joka sitä ei ole kokenut ja itse läpikäynyt. Pettäjän puoliso on ensin tulilinjalla, matto vetäisty alta pois ja sitten lopulta myös kakkonen, jos kokee myöhemmin saman kohtalon tai pettäjä valitseekin petetyn. Ja lapset kärsivät kaikista eniten, vaikka parisuhde ei heille ns. kuulu, mutta vakava paikka se on, kun perusturvallisuuden tunne on järkytetty ja ne seuraukset eivät edes näy muutamassa vuodessa, vaan vasta sitten esim. myöhemmin, kun lapsi alkaa seurustella.
Ennen uuden madon pujotusta, kannattaa selvittää, kuka minä olen ja miksi parisuhteesen haluan ja mitkä ovat elämässäni tärkeitä asioista. Olisiko sittenkin parempi keskittyä kasvattamaan ensin vaikka lapset turvallisesti maailmalle vai jaksavatko he uusia ihmissuhteita liukuhihnalla? - sitä_saa_mitä_tilaa
näitä pohdin kirjoitti:
Aina voi myös miettiä, kun lausuu nuo sanat: "Vai oletko itsekin tunteeton narsisti?", että onko minussa joku sellainen tekijä, joka saa toisessa ne huonot puolet pintaan? Provosoiko jollakin erityisellä tavalla toista, saaden toisen käyttäytymään niin itseään kuin muitakin kohtaan valitettavan huonolla tavalla, jopa niin huonolla, että laajempi lähipiirikin herää pohtimaan asioita?
Onko itseasiassa niin sokea itselleen, että elää täysin muiden kautta ja yrittää hallita kaikkea? Yrittää siten muuttaa toisen ja tanssittaa häntä oman pillin mukaan? Opastaa ja ohjaa kuin äiti lastaan kädestä pitäen, vaikka kyse on parisuhteesta? Rajoittaa toisen olemista, sillä alituisella tekstailulla ja luoksepyytämisellä, keksien vaikka mitä, että saa toisen tulemaan luokseen?
Kyllä siinä ihan normaalikin ihminen alkaa voida pahoin ja sitten kun ei ole kykyä tunteistaan ja pahasta olostaan kertoa, kun juuri sitä varten pakeni omaa parisuhdettaan, niin kasautuu sellainen sotku, joka voi sitten kuvailemallasi tavalla tulla silmille. Alkaa voida pahoin, syyllistää, ivailee, alistaa, haukkuu kaikki lopulta myös kakkosen jne. Toivon, että ihmiset huomaisivat innokkaassaa auttamishalussaan olla järki päässä, kun aina ne neuvot eivät oikein toimivia ole, vaan aiheutuu vaan lisää harmia ja sotkua.
Pura vaan itseäsi, että saat kaiken kuonan ulos. Jotenkin tuntuu, että taustalla on nyt jotakin muitakin pettymyksiä ja traumoja ja totuus on, että täällä menee vain enemmän sekaisin. Suosittelen lämpimästi vaitiolovelvollista ammattiauttajaa, vaikka tekisikin mieli huutaa kaikki kuona ulos itsestään keskellä toria. Pettäminen sattuu ja kovaa todennäköisesti kaikkiin osapuoliin, eikä sitä ymmärrä sellainen, joka sitä ei ole kokenut ja itse läpikäynyt. Pettäjän puoliso on ensin tulilinjalla, matto vetäisty alta pois ja sitten lopulta myös kakkonen, jos kokee myöhemmin saman kohtalon tai pettäjä valitseekin petetyn. Ja lapset kärsivät kaikista eniten, vaikka parisuhde ei heille ns. kuulu, mutta vakava paikka se on, kun perusturvallisuuden tunne on järkytetty ja ne seuraukset eivät edes näy muutamassa vuodessa, vaan vasta sitten esim. myöhemmin, kun lapsi alkaa seurustella.
Ennen uuden madon pujotusta, kannattaa selvittää, kuka minä olen ja miksi parisuhteesen haluan ja mitkä ovat elämässäni tärkeitä asioista. Olisiko sittenkin parempi keskittyä kasvattamaan ensin vaikka lapset turvallisesti maailmalle vai jaksavatko he uusia ihmissuhteita liukuhihnalla?Toden totta olet kyllä oikeassa. Pitää oikeasti miettiä mitä haluan ja katsoa myös itseään peiliin. Mahdollisesti yrittää muuttaa omaa käyttäytymistään ja olla varuillaan.
Kaiken kukkuraksi on kuitenkin onni, ettei lapseni ikinä tähän mieheen tutustunut! Hän ei halunnut. Enkä aio jatkossakaan kovinkaan nopeasti lastani kehenkään tutustuttaa. Tuota suhdetta kun kesti about 8 kk.
Pystyn lapseni kasvattamaan, vaikka joskus parisuhteessa olisinkin. Onhan lapsellani jo isä olemassa, sellaista en ole hakemassa.
Kiitos, eiköhän tämä purkautuminen rupea olemaan tässä.
Onneksi on myös erittäin hyviä ystäviä, joilta saan tukea!
- Nähty on
Mä olen tullut siihen tulokseen, että todella moni mies pettää heti, kun vaan tilaisuus tulee. Siksipä olen päättänyt unohtaa haaveet uudesta avioliitosta. Eipähän ainakaan tarvitse miettiä, onko mieheni uskollinen, kun sellaista ei ole. ;)
- samaa mieltä
Tuo on niin totta. Ja surullista. Pettäjä voi myös jättää, siinä yksi hyvä syy katsoa miehen entiset suhteet.
- kerta kiellonpääle
just akat on yhtä pahoja jakaan sittä vittuansa vieraile!!ite käyn vieraissa aina ko mahollisuus ettei jää kii..yhtä ja sammaa aina nussia käy tylsäks!!
- Ei Miu eikä Mie
Eipä ole kokemuksia - varatun miehen kanssa seurustelusta, joten en voi auttaa. Vapaa, lapseton mies löytyi rinnalle yli 14 vuotta sitten. Avioliitoksi suhde virallistettiin tosin vasta muutama vuosi sitten.
Minulle ei ole koskaan "kelvannut" varattu mies seurustelukumppaniksi, koska olen AINA tajunnut sen aiheuttavan vain ongelmia - kaikille osapuolille!
Aloittaja, älä ryhdy suhteeseen VARATUN miehen kanssa, ellet jo sellaiseen tekoon ole hairahtunut; pidä koko juttu pinnallisen ihastuksen tasolla ja välit varattuun henkilöön fyysisesti etäisinä.(Kyllä se vapaakin mies vielä löytyy keski-ikäisenäkin - leski tai jo eronnut.) - Ihmettelijä
Eikö se, että mies pettää vaimoansa kanssasi kerro miehestä mitään. Ajatteletteko tosiaan, että tämä mies ei petä teitä, vaikka vaimonsa jättäisikin ja teidän kannssanne alkaisi suhteeseen. No sittenhän voitte tulla tänne taas haukkumaan kaikki miehet sioiksi, kunnes löydätte taas uuden pettävän miehen.
Minusta aikuisella ihmisellä, joka ei opi virheistään, eikä ota vastuuta valinnoistaan, ei ole oikeutta valittaa kurjuuttaan. Tietty kaikilla on oikeus tehdä juuri sellaisia valintoja, kuin haluaa, mutta esim. se, että kuormittaa jatkuvasti läheisiä ja ystäviä ongelmillaan, jotka omilla valinnoillaan aiheuttaa on itsekästä. Jos tietynlainen mies-tyyppi on ainoa, joka sytyttää, eikä asialle halua tehdä mitään, on seuraukset kestettävä itsenäisesti.- Ei Miu eikä Mie
"Ihmettelijä", kuulostaa kovasti siltä, että lähi-tai ainakin tuttavapiirissäsi on, kerta toisensa jälkeen, varattuihin miehiin retkahtava nainen (?)
- pelimiesten vastuu
Ei se uhrin vika ole koskaan, vaikka omaiset saisivat itkupotkuraivarit. Pitäisi sanoa rehellisesti ettei voi auttaa, ja että uhri soittaa auttavaan puhelimeen... Eikä esittää hyvää ja pitää naista idioottina. Kertoo enemmän silloin omaisista. Rakastuminen ei ole rikos, kylmä huijaaminen voi ollakin.
- zajzaj
Oman eroni jälkeen minä päädyin aloittamaan suhteen varatun miehen kanssa, joka oli jo vuosia harkinnut eroa ja hänellä oli ollut syrjähyppyjäkin. Meillä molemmilla on myös lapsia. Rakastuimme hyvin pian. Muutaman kuukauden jälkeen tilanne alkoi tuntua varsinkin minusta sietämättömältä ja vaihtoehdoiksi jäi, että me lopetamme suhteen tai hän eroaa. Puolen vuoden jälkeen hän muutti uuteen osoitteeseen. Nyt olemme onnellisia ja rakastuneita, mutta emme aio pilata suhdetta joutumalla takaisin samaan arjen oravanpyörään kuin entisissä suhteissamme. Asumme erillämme ja näin on hyvä :) Halusin kertoa tämän, sillä kaikki tarinat ovat loppujen lopuksi erilaisia. En minäkään voinut tietää, mihin tämä loppujen lopuksi johtaa, ja voiko miehen sanaan luottaa. Päätin luottaa, mutta olin myös tarkkana, että asiat todella etenevät. Samaan aikaan oli oltava tyynen kärsivällinen, mutta pidettävä koko ajan myös oma etu mielessä. Se oli aika ristiriitaista.
- Mukavaa on
Minun mieheni petti minua usean vuoden kunnes jäi kiinni. Hänen olisi kannattanut kertoa heti alussa ihastuneensa toisee naisee. Olemme sopineet asia ja muutimme kaikki kolme maalle ja tulemme hyvin toimeen keskenämme mies nukkuu vuoroviikoin minun huoneessasi jolloin saan pitää hänet omanani. Ja toisaalta kun on vapaa viikkoni voin olla omissa oloissani eikä mies ole koko ajan kinuamassa seksiä. Tämä toimii hirmu hyvin ja taloudenkin kannalta on järkevää että,saman katon alla asuu kolme ihmistä.
- Biologiaa kai
Miksi naisten on pakko viehättyä enemmän varatuista miehistä kuin sinkuista?
Lähde (kts. tutkimus):
http://www.psychologytoday.com/blog/apologies-freud/201210/why-women-want-married-men - noidenti
ei mistään
olet törppö - kaveri
Hei, ei seksiin rakkautta tarvita. Minä en koskaan ole rakastunut naiseen jonka kanssa telmin sänkyssä seksi on seksiä. Seksisuhde ei ole rakkaussuhde. Olen naimisissa, mutta joskus tekee mieli vaihtelua ja silloin käyn vieraissa, mutta se on vain seksiä ei muuta ne naiset ei merkkaa mulle mitään tunnetasolla. Rakastan vain puolisoani.
- pihtaatte pimppaa
voi vittu, ku naitattaa ja oma akka ei anna , vaikka kuinka naitattaa!!!!!!!!???
vittu teitin akkojen vika ku ette anna pimppaa meille miehille tarpeeks silloin ku halutaam
AINA PIHTAATTE PIMPPAANNE, VAIKKEI SE SIITÄ KULU - M mies
Naiset haluvat vain kovaa eri kokoista kyrpää, kuin miehetkin haluvat vain seksiä monen naisen kanssa.
Poikkeuksiakin on kuten minä, joka haluan pysyä ehdottomasti uskollisena. Siksi rakastan ainoastaan vaimoani. - morsian 10kultarahaa
"Mutta mistä tunnistaa onko mies oikeasti rakastunut, vakavissaan vai onko vain vaihtelunhaluinen ja itsekäs."
Eihän se ole itsekkyyttä että jakaa itseään. Se on todellista epäitsekkyyttä että on valmis uhraamaan aiemman suhteen antamalla rakkautta myös ulkopuolisille ihmisille.
"Onko pelimies vai "normaali". Ja onko eroamisen pitkittäminen esim vetoamalla lapsiin vain tekosyy vai aito priorisointi miehellä."
Jokainen voi määritellä standardit sellaisiksi kuin haluaa. Jos et halua itsellesi miestä joka käy vieraissa, älä valitse sellaista. Jos kuuntelet toisten mielipiteitä, mistä tiedät voiko toisten ihmisten näkemyksiin luottaa? Onko Suomi24:ssa vain luotettavia ihmisiä vai onko täällä niitä pettureita jotka sanovat asioita hyväksyäkseen sen miten he ovat itse toimineet? Mitä jos määrittäisit itse omat standardisi ja esittäisit vaatimuslistan jo siinä vaiheessa kun menet ensimmäisille treffeille.
Et tule tunnistamaan yhtään mistään sitä onko mies pelimies koska pelimiehet pyrkivät tunnistamaan sen mikä toimii ja samaan tavalliset ei-pelimiehet syrjäytettyä uskottelemalla heille että he ovat luusereita joista naiset eivät kiinnostu ja tätä usein naiset eivät kiinnostukaan. Ja usein näistä luusereista tulee tätä kautta katkeria vihaisia miehiä joita harva nainen ei kelpuuttaa. Pelimiehet sen sijaan pyrkivät täyttämään kaikki ne standardit mitä naiset heiltä edellyttävät. Tulet saamaan rehellisen miehen lähinnä jos mies ei pyri täyttämään standardejasi, mutta siinä vaiheessa kun pelimiehet huomaavat että naiset kiinnostuvat niistä jotka eivät pyri miellyttämään naisia, alkavat pelimiehetkin toimimaan tällä tavoin. Elämä on joillekin yhtä peliä johon lisätään jatkuvasti jännitystä rikkomalla sääntöjä ja salaamalla tiettyjä asioita. Monille tämä sopiikin koska useat ihmiset kokevat sellaiset ihmiset tylsiksi joissa ei ole mitään yllätyksellisyyttä. Jos sinä isket ekoilla treffeillä pöytään listan standardeista joita sinä edellytät mieheltä, ei sinussakaan ole mitään yllätyksellisyyttä ellet aio rikkoa sääntölistaasi tai standardeja.- helppoa kun sen osaa
"Jos et halua itsellesi miestä joka käy vieraissa, älä valitse sellaista."
Kuulostaa hyvin yksinkertaiselta. Kerrotko vielä, miten tuo valinta tehdään? Miehen puheisiinhan ei voi luottaa 100%, joten selvitys on tehtävä muuta kautta. Kerro miten, kun ilmeisesti tiedät. - morsian 10kultarahaa
helppoa kun sen osaa kirjoitti:
"Jos et halua itsellesi miestä joka käy vieraissa, älä valitse sellaista."
Kuulostaa hyvin yksinkertaiselta. Kerrotko vielä, miten tuo valinta tehdään? Miehen puheisiinhan ei voi luottaa 100%, joten selvitys on tehtävä muuta kautta. Kerro miten, kun ilmeisesti tiedät.No varmuudella en voi sanoa mitään, mutta yleisenä nyrkkisääntönä sanoisin että sosiaaliset, tai siis puheliaat, miehet kuuluvat riskiryhmään. Valitse semmonen nössö ja hiljainen luuserimies niin se tuskin pettää. Eli siis valitset sellaisen miehen joka kaikkein vähiten naisia yleisesti ottaen kiinnostaa. Tosin näillä miehillä ei yleensä ole mitään annettavaa naisille. Mutta kaikkea ei voi saada elämässä. Joko valitsee hurmurimiehen joka menestyy ja ottaa riskin sen suhteen että se pettää tai sitten valitsee luuserimiehen.
- pettäjä Erkki,,
Voi jestas,ei se niin vakavaa ole jos käy vierais. Pienessä maistissa tulee hölötettyä naistan korvaan vaikka mitä.
Naiset vain ottavat kaiken niin vakavasti,moni ukkomies vain haluaa vastapainoa työpaineille ja pitää hauskaa.- Jaa vai ni
Ettäkö moni ukkomies vain haluaa pitää hauskaa hölöttämällä naisten korvaan kaikenlaista lirkutusta.. On halvat hauskanpidot. Mitä jos ne vaimotkin alkaa pitämään hauskaa miesten kustannuksella? Halpaa hupia ja hauskuutta, monille naisillekin totta. Ottaako mies tuon niin vakavasti? Mitään hauskaa kun ei elämä muulla tavalla tuo?
- belezza
Keski-ikäinen kyllä tietää koska toinen on rakastunut.
Muuten ei ole elämä mitään opettanut.- "totuuksia" lauotaan
Ilmeneekö se kaikilla aivan samalla tavalla? Ai ei vai? No mistä sitten pitäisi tietää? Miten erotat aidon asian taitavasti näytellystä? Jumalako vinkkaa?
- luulen ma näin
mä luulen, että jos seksi on se tärkein tavoite niin ei siinä rakkaudesta ole kyse. samoin jos tulee hyväksikäytetty olo niin kannattaa avata silmänsä ja nähdä totuus. rakkaudessa on niin paljon syvemmistä tunteista kysymys, että kyllä sen välittämisen ja vastuunoton tuntee.
- Nostakaa
Mulkku pöydälle ja puhukaa asiat halki.
- Eletään vaan
Kyllä on hyvä olla kakkonen ja miksei kolmen ja nelonenkin.. ei ihmistä ole luotu elämään vaan yhden kanssa. Nautitaan elämästä, HALOO!
- uneksi pois
Ihmistä ei myöskään ole "luotu" moniavioiseksi. Ette te pysty salasuhteita biologialla perustelemaan, vaikka yritys on kova.
- TietoLisääTuskaa
uneksi pois kirjoitti:
Ihmistä ei myöskään ole "luotu" moniavioiseksi. Ette te pysty salasuhteita biologialla perustelemaan, vaikka yritys on kova.
Lueskelehan evoluutiosta! Lue enemmän - luulet vähemmän!
- right
uneksi pois kirjoitti:
Itse asiassa ihminen ON luotu moniavioiseksi
- höpsis
TietoLisääTuskaa kirjoitti:
Lueskelehan evoluutiosta! Lue enemmän - luulet vähemmän!
Evoluutiolla ei ole enää tänä päivänä mitään merkitystä.Pimppaa ei ole pakko antaa yhdellekään uroolle ellei ole huumeveloissa tai prostutioitu.Miehen ei pidä kuvitella että olisi oman sukupuolensa edustajana ylempänä kuin nainen,koska ei näin enää ole.
Ihan nuorena ei kohdalleni osunut kuin yksi poika, joka sitten mieheksi varttui, ja yhdessä rupesimme kotia leikkimään. Asunnot ovat vaihtuneet, mutta yhteinen koti ja sukunimi meillä edelleenkin on.
Mieheni on osallistunut monenlaiseen yhteiskunnalliseen toimintaan, ja joskus on tuntunut siltä, että jaan vuoteemme paitsi mieheni myös valtavan paperipinon kanssa.
Mieheni on kaikkina näinä vuosikymmeninä joutunut matkustelemaan paljon, mutta mieleeni ei ole tullut pohtia mitä kokousmatkoilla tapahtuu.
En itsekään ole istunut kotilieden äärellä puurokattilaa hämmentämässä. Melkoisesti menoja on minunkin kohdalleni osunut ja aina silloin tällöin myös mieshenkilö, joka rupeaa ruikuttamaan, ettei hänen vaimonsa ymmärrä häntä.
Minä puolestani olen sanonut etten ymmärrä hänen vaimoaa. Mies luulee saavansa sympatiat osakseen, kunnes kuulee jatkon: Kyllä pitää olla pitkämielinen nainen kestääkseen ruikuttavaa ukkoa, joka kaiken lisäksi aliarvioi naisia kuvittelemalla, että vieraan naisen valloittaa haukkumalla omaa vaimoaan.
Onneksi opinto- ja kokousmatkoilla on enimmäkseen reiluja miehiä ja naisia, joiden kanssa voi olla oma itsensä eikä joudu kiusaukseen irvistellä kaiken maailman don juhaneille.- totuus elämästä
Ihmien tekee elämänsä suurimman virheen jos aviossa ollessaan käy vieraissa, yksi ainoa kerta rittää rikkomaan lopullisesti avioliiton,
sitä ei voi korjata vaikka kuinka yrittää, jos joku väittää että voi korjata puhuu täyttä puppu,
avioliitto kyllä voi jatkua mutta ei koskaan entisellään,
kannattaa aina miettiä tuhat kertaa ennenkuin hyppää vieraaseen sänkyyn,- paperinen
Olen samaa mieltä "totuus elämästä" nimimerkin kanssa. Kun jotain arvokasta menee rikki, on se vaikea korjata. Yhdessä voi elää jopa jotenkuten tyydyttävää elämää, mutta mikään ei palaa entiselleen.
Parisuhteen kanssa pitäsi toimia kuin yhteisen yrityksen kanssa. Miettiä, että mikä on sen parisuhteen (yrityksen) parhaaksi. Jos teen niin, onko parhaaksi. Jos teen näin, edistääkö se meidän asiaamme. Silloin päätöksenteko helpottuu. Ja tähän meidän parhaaksemme tekmisiin ei kuulu uskottomuus. Jokainen tajuaa, ettei se ole kenenkään parhaaksi. Yleensä.
Voi ola tietenkin joskus tilanne, että puolisot ovat niin erilleen ajautuneet, että vieraisiin mennään. Mutta yleensä tilanne silloin on se että avioliitto toimii vain enää paperilla. - tepa5
Näin on totuus.avioliitto jatkuu niin kauan kun jatkuu! on asioita jota pitää hoitaa 40v. avioliitossa.Mitta tulee täyteen jossain vaiheessa!
- Läheltä seurannut
Näistä viesteistä saa käsityksen, että kakkonen jää aina automaattisesti yksin vehdatessaan ukkomiehen kanssa. Sori, ei niin aina ole. Kyllä se toinen nainen voi rikkoa sekä omansa että toisen avioliiton ja oikeasti saada sen ukkomiehen jättämään vaimonsa ja lapsensa...
Se, onko tuo toinen tai jopa jo kolmas liitto sitten se paras kaikista on taas eri juttu. "Luultavasti" siinä on olemassa jotain aivan ihmeellistä edellisiin verrattuna, mutta eivät ne ihmiset siitä oikeasti muutu. Jos on kerran tai jopa tosiaan useammankin kerran pettänyt puolisoaan ja jättänyt, ei taatusti luota itsekään siihen uuteen ja ihanaan siippaansa 100 %, joten se tärkein avioliiton ominaisuus jää puuttumaan uudestakin liitosta.Riitoja tulee ja lisää onnettomia ihmisiä, siinä samalla myös onnettomia lapsia...
Yhdessä silti kärvistellään, koska on pakko todistaa ulkopuolisille, että kaikki ne valheet, pettämiset ja toisten ihmisten elämän rikkominen kannattivat, jotta nämä kaksi vain saavat onnensa välittämättä muiden tunteista. Pahinta myrkkyä tähän uuteen suhteeseen tuntuu olevan se, että entiset siipat pärjäävät jopa paremmin ja ovat hyvinkin onnellisia eron jälkeen. - Läheltä näkee paremm
Läheltä seurannut kirjoitti:
Näistä viesteistä saa käsityksen, että kakkonen jää aina automaattisesti yksin vehdatessaan ukkomiehen kanssa. Sori, ei niin aina ole. Kyllä se toinen nainen voi rikkoa sekä omansa että toisen avioliiton ja oikeasti saada sen ukkomiehen jättämään vaimonsa ja lapsensa...
Se, onko tuo toinen tai jopa jo kolmas liitto sitten se paras kaikista on taas eri juttu. "Luultavasti" siinä on olemassa jotain aivan ihmeellistä edellisiin verrattuna, mutta eivät ne ihmiset siitä oikeasti muutu. Jos on kerran tai jopa tosiaan useammankin kerran pettänyt puolisoaan ja jättänyt, ei taatusti luota itsekään siihen uuteen ja ihanaan siippaansa 100 %, joten se tärkein avioliiton ominaisuus jää puuttumaan uudestakin liitosta.Riitoja tulee ja lisää onnettomia ihmisiä, siinä samalla myös onnettomia lapsia...
Yhdessä silti kärvistellään, koska on pakko todistaa ulkopuolisille, että kaikki ne valheet, pettämiset ja toisten ihmisten elämän rikkominen kannattivat, jotta nämä kaksi vain saavat onnensa välittämättä muiden tunteista. Pahinta myrkkyä tähän uuteen suhteeseen tuntuu olevan se, että entiset siipat pärjäävät jopa paremmin ja ovat hyvinkin onnellisia eron jälkeen.Tuon olen myös minä nähnyt läheltä ja se on niin totta!
Näissä uusissa liitoissa on todellakin vaikein asia, että niistä ei ole enää niin helppo lähteä eli luopua kaikesta, minkä sai toisia ihmisiä satuttamalla.
Jospa silloin tulee punnituksi elämän tosiasioita ja niitä itsekkäitä tekoja! Todellakin petetyt löytävät uuden onnensa ja toteavat lopulta voittaneensa. Jälkeen jäävät säälittävät luuserit!
- toinen nainen
Olen naimisissa miehen kanssa, joka petti kanssani vaimoaan. Tosin minäkin petin hänen kanssaan silloista miestäni. Olemme olleet yhdessä 18 vuotta, mutta ei kaikki ole aina ollut niin auvoista. Mieheni saattaa pettää vieläkin. Hänellä on lyhyitä irtosuhteita. En tiedä mitä hän meinaa niiden naisten kanssa. Minusta ei haluaisi millään erota, mutta olen totaalisen kyllästynyt pettävään mieheen.
Sanoisin että joka pettää yhden kanssa, on herkkä pettämään toisenkin kanssa. Paljon voi olla hyvää ja ihanaa tiedossa, mutta myös paljon surua ja huoltakin.
Sanoisin kokemuksen syvällä rintaäänellä, että jos olet nuori, kannattaa katsella vapaa mies. Silloin lähtee puhtaalta pöydältä. Eikä tule hankaluuksia puolison lasten kanssa, koska he voivat otaksua että heidät on hylätty tuon toisen takia.- SAUNATAKKI
Tuntuuko hyvältä toinen nainen? Miltä tuntui silloin, kun olit varatun miehen kanssa ? Olitko onnesi kukkuloilla kun sait kunnolla varatun miehen munaa, ja hekumoit ajatuksella "että vaimo tyhmä ei tiedä mitään, voi kun tyhmä vaimo tietäisi". IItse saat nyt omiasi takaisi, oikeinko voisi sanoa potut pottuina, miltäs sinusta nyt tuntuu olla petetty vaimo?
- SAUNATAKKI
Mieti nyt hyvä nainen kaksi kertaa, lähdetkö sinä varatun miehen patjaksi. Ei se sinua rakasta, ei tule koskaan rakastamaan. Uskotko puheet "avioliittomme on väljähtynyt", "muija ei anna", "olemme yhdessä vain lasten takia" jne stooria stoorin perään. Jos nyt kuitenkin päätät olla varatun miehen kanssa, niin jos se joskus eroisikin (aika epätodennäköistä) ja alkaisi elämään sinun kanssasi, niin sinun pitäisi sitten jo kokemuksesta tietää, että miehellesi tulee uusia "rakastumisia". Yksi kaksi huomaat, että elämäsi parhaat vuodet on ollut ja mennyt.,,.
- biteme45
Höpö,höpö... Tapasin nykyisen aviomieheni, kun hän oli naimisissa. (Lapsia ei ollut) ja hän oli työnantajani. Yhtenä päivänä hän pyysi minut ravintolaan syömään. Sanoin, että tiedän mitä hän "oikeasti haluaa" ja, että en mene. Sitten hän kertoi, että hän hakee avioeron joka tapauksessa. Niin se menikin ja kun sain tiettää, että niin hän oikeasti on tehnyt ja hänellä on nyt eri osoite - suostuin... Olemme olleet yhdessä jo 11 vuotta, joista yli 9 vuotta naimisissa. Meillä on 3 lasta.
- tepa5
biteme45 kirjoitti:
Höpö,höpö... Tapasin nykyisen aviomieheni, kun hän oli naimisissa. (Lapsia ei ollut) ja hän oli työnantajani. Yhtenä päivänä hän pyysi minut ravintolaan syömään. Sanoin, että tiedän mitä hän "oikeasti haluaa" ja, että en mene. Sitten hän kertoi, että hän hakee avioeron joka tapauksessa. Niin se menikin ja kun sain tiettää, että niin hän oikeasti on tehnyt ja hänellä on nyt eri osoite - suostuin... Olemme olleet yhdessä jo 11 vuotta, joista yli 9 vuotta naimisissa. Meillä on 3 lasta.
joillakin onnistuu,joillakin ei
- KALLE KELLO
biteme45 kirjoitti:
Hyvä näin, olette harvinaisia... tosin niinhän sitä sanotaa, että historia toistaa itseään, kannattaa kuitenkin ehkä pikkuisen olla varuillaan, helposti vietäviä eikä se aika ja lapset mitään muuta. Onko jompi kumpi teistä paljon työmatkoilla vai saitko sihteerin paikan ja matkustelette yhdessä? Sittenhän ei ole mitään hätää, kun valvonta pelaa.
- pettynyt44
Olen parikymppinen ja entinen mieheni ei ollut aviossa mutta kihloissa ja avoliitossa silti, ei lapsia. Sähköä välillämme oli ollut jo pitkään ja kun mies viimein pyysi minua ulos olin kokoajan varsin epäileväinen vaikkakin samalla täysin hulluna häneen. Mies erosi kihlatustaan ja jatkoimme tapailua tiiviisti, ja ehdimme tapailemaan ja tutustumaan paremmin jopa 4 kk ennen seksiä. No, mies jätti minut n. 7 kk suhteen jälkeen. Olin ilmeisesti siis pelkkä laastari jonka avulla mies pääsi entisestä parisuhteestaan eroon vaikka mies kuinka vakuutti muuta ja oli kanssani "tosissaan." En enää ikinä, ikinä sekoa millään tavalla varattuihin.
- huomiohuorat
Jotkut miehet ovat niin huomionsairaita,että eivät osaa keskittyä yhteen,etenkin jos tulee ongelmia.Mistäkö tiedän tämän?No itsellä ollut parikin tällaista huomionhakuista nöhveröä,joiden mielestä naisen pitää palvoa miestään,ei toisinpäin.Jos et anna huomiota sitä haetaan vaikka sun parhaalta ystävältä,ihan mistä tahansa.Miten sellaiseen ihmiseen voi turvata.No eipä juuri mitenkään,hädin tuskin voi käsittää noin akkamaista käytöstä.Sanon tämän siksi että monet huomionhakuiset ei pysty olemaan yksin,hyvinkin voi huijata toiselta pitkänkin ajan,kunnes itse on jokseenkin fine.Uskomatonta laastaroida itseään noinkin pitkään!Törkeä tapaus.
- heikotihmisetpettää
Minusta salasuhteet eivät ole hyväksyttäviä missään määrin. Omaa suhdetta ja sen vakavuutta kannattaa miettiä jos on valmis lähteä toista pettämään. Kyseessä on silloin vain raukkamainen ihminen joka pitää omaa aviopuolisoa mukana roikkumassa kun pelkää jos salasuhde ei tuotakkaan oikeaa suhdetta. Jos petät niin mitä järkeä on enää koko avioliitossasi, mielestäni se kertoo jo siitä ettei sitä kannata jatkaa. Jätä ennen kuin petät!
- Kyseenalaistaja
Ei ole mitään yleisohjetta. Kun me ihmiset ollaan kaikki vähän erilaisia, jokainen toimii vähän eri tavalla. Sekä miehet että naiset. Jotkut leikkii ja haluaa vain seikkailla, jotkut haluaa vaihtaa kumppania, jotkut säilyttää vapautensa ja tapailla, mutta ei liian vakavassa mielessä.
Jos joku on rakastunut, sen tunnistaa siitä, että se käyttäytyy vähän hölmösti. Joskus sen näkee myös katseesta. Useimmiten se ei sano sitä ääneen eikä varsinkaan toistele, mutta joku saattaa sanoakin ja jopa tarkoittaa sitä.
Aika monet on tosissaan, eivät sano eikä sitä huomaa päällepäin. Se käy ilmi teoista. Monet ovat vähän ujoja, mutta haluavat viettää aikaa seurassasi.
Jos se toistelee sitä jatkuvasti ja sille on vähän liiankin helppo sanoa se, mutta välttelee seuraasi ja aina on muka muita kiireitä, se voi olla pahimmassa tapauksessa narsisti.
Suurin osa on ns. normaaleita, mutta aina joukossa on joku peluri tai huijari. Joku tarvitsee sinun rohkaisuasi uskaltaakseen toivoa että olet kiinnostunut hänestä. Suurimmalla osalla heistä ei ole pilvin pimein muita naisia, niin kuin ehkä ihastuksissasi kuvittelet. Kovinkaan moni ei edes kuvittele tapailevansa kahta tai jopa kolmea naista samaan aikaan, niin kuin saatat pelätä, vaan kokee että pitää valita se yksi ja paras heistä.
Eroaminen tapahtuu aika usein niin, että ensin sitä aletaan miettiä mutta ei oikein osata tehdä asialle mitään. Muutetaan ehkä eri huoneisiin tai sänkyihin puolison kanssa ja vältellään muutenkin kanssakäymistä. Siinä tilanteessa saatetaan sinnitellä useampikin vuosi. "Lasten takia" on usein syy, johon aika moni uskoo itsekin, kun ei osaa tehdä asialle mitään. Moni toivoo että se toinen löytäisi uuden ja haluaisi lähteä, niin ei tarvitsisi itse tehdä millekään mitään. Asuminen arveluttaa, halutaan vältellä riitoja, omaisuuden jakamista ja ylipäätään kaikkia epämiellyttäviä asioita. Niitä lykätään aina vähän eteenpäin, kun asiat ja elämä eivät ole liian sietämättömiä.
Varsinkin jos löytyy hyvä salasuhde, eroa voidaan pitkittää kauankin. Joku taas tekee ratkaisun aika pian, eroaa ja muuttaa pois, mutta on henkisesti jotenkin kiinni entisessä elämässään. Jos löytyy hyvä laastarisuhde, asioiden käsittelyä on helppo sysätä jonnekin tulevaisuuteen. Näennäisesti vapaa ei aina ole sitä henkisesti eikä kypsä uuteen täysipainoiseen suhteeseen. Sellainen voi aiheuttaa kummallista käyttäytymistä jota et ymmärrä ja kirjoitat sitten tuolla tavalla tänne palstalle ja kysyt neuvoa, josko joku osaisi selittää.
Rakastunut voi siinä huumassaan syöksyä uuteen liittoon hyvinkin pian, jos toinen suostuu.
Sen voi sanoa, että kaikki miehet ovat itsekkäitä. He ovat tottuneet siihen, kun heidän äitinsä ovat paaponeet heitä ja tehneet heistä sellaisia. Jotkut miehet voivat olla vähän vähemmän itsekkäitä, varsinkin jos heillä on sisaruksia, ja jotkut eivät osaa huomioida ollenkaan muita ihmisiä. Tytöt taas on kasvatettu ottamaan muut ihmiset huomioon.
Varsinkin miehillä suhde alkaa vielä varattuna ollessa. Miehillä suurin syy eroon on se, että on löytynyt uusi nainen, kun taas naiset eroavat siksi, että mies lyö, juo tai pettää. Jotkut harvat eroavat yksimielisest kun toteavat että vaikka ei ole ongelmiakaan, ei ole mitään yhteistäkään eikä mitään syytä jatkaa yhdessä, kun kummallakin on mahdollisuus löytää joku, jonka kanssa on jotain yhteistä ja elää täysipainoisempaa elämää.- 982347
Monesta asiasta eri mieltä.Eri huoneissa voi nukkua hyvinkin rakastuneina esim. toisen erittäin äänekkään kuorsauksen vuoksi.Näin se vaan menee..
- Kyseenalaistaja
982347 kirjoitti:
Monesta asiasta eri mieltä.Eri huoneissa voi nukkua hyvinkin rakastuneina esim. toisen erittäin äänekkään kuorsauksen vuoksi.Näin se vaan menee..
Ole vain minun puolestani ihan vapaasti mitä mieltä haluat.
En väitäkään että KAIKKI olisi AINA juuri jollain yhdellä ja ainoalla tavalla. Poikkeuksia on ja ties mistä syystä.
Monella kutenkin on tietty syy muuttaa pois yhteisestä huoneesta ja lopulta koko asunnosta.
- Tälläinen tapaus
Ex-mieheni lähti nopeasti uuden ihastuksen mukaan.
Juuri tuolloin minulla oli aika hektinen elämän vaihe päällä.
Kävin töissä ja opiskelin samalla itselleni uutta ammattia. Opiskelujen alussa asiasta keskusteltiin, että tämä vaihe kestää kolme vuotta ja tulee verottamaan meidän yhteistä aikaa, koska opiskelu ottaa oman osansa.
Yhteisesti kuitenkin päätettiin, että opiskelen itselleni uuden ammatin ja sovitellaan muu perhe-elämä sen ympärille.
Opintoni oli jokseenkin loppusuoralla kun ex-mieheni ihastui toiseen naiseen, jolla oli enemmän hänelle aikaa.
Niin siinä kävi, että ex teki hyvin nopean päätöksen muuttaa tämän naisen luokse. Olivat tapailleet silloin kaksi kuukautta.
Lopputulos oli se, että onnea kesti vuoden verran ja ero heille tuli. En tiedä mikä on totuus, mutta olen kuullut, että heillä oli molemmin puolinen luottamuksen puute, koska kun he rupesivat tapailemaan olivat molemmat tahoillaan varattuja.
Niin siinä kävi kun ero heille tuli, että exäni yritti kaikin tavoin saada minut takaisin. Ehei... ei se minulle käynyt. Kyllä siinä oli luottamus ja usko häneen kadonnut.
Tapauksesta on nyt aikaa jo 7 vuotta. Exä on edelleen onneton ja yrittää löytää lohtua jos minkälaisista suhteista.
Itse olin itsekseni (lasten kanssa) kaksi vuotta eron jälkeen, sen jälkeen löysin miehen joka pikku hiljaa palautti luottamukseni miehiin. Elämämme onnellisessa ja luottamuksellisessa suhteessa. Perhekokommekin on kasvanut, kun meistä tuli uusioperhe. Nyt meillä on yhteensä neljä lasta. Vilskettä riittää kun kaikki ovat murrosiässä. Mutta tämä on juuri sitä mitä haluan. Rakkautta ja hulluja tilanteita kyllä riittää :) - non regrien
Pettäjä ei petä siksi, että oma puoliso olisi huono. Tai siksi, että uusi ihmissuhde on vaan niin vastustamaton. Pettäjä pettää, koska hän on luonteeltaan ihminen, joka pettää. Hän pettää sinun kanssasi nyt puolisoaan ja sitten joskus/nyt jonkun toisen kanssa sinua. Ja samalla hän ajattelee olevansa huono ihminen, joka ei osaa/pysty paremmin toimimaan. Tai sitten hän ajattelee olevansa niin vastustamaton, että minkäs teet. On hymyiltävä, kun elämä hymyilee.
Eräs pettäjä kertoi minulle itsestään näillä sanoin: "...haluan vain, että tiedät että tarjoan limpsat muillekin. Että sellainen veijari minä oon." Kyse ei ollut kuvakielestä vaan "limpsasta".
Siis pettäjä pettää, koska on pettäjä. Niin yksinkertaista se on. - joujoujou
Niin pettäjä pettää puolisoaan, mutta minua ei hän koskaan pettäisi :D:D
Niin ja lehmät lentää :):) - maanikko
Bipolaareista ei kyllä tunnista milloin ovat tosissaan koska mieli muuttuu jatkuvasti.
- onneksi irti
Olin jonkinlaisena kakkosena miehelle joka haukkui vaimoaan sairaaksi sekopääksi. Kun suhteemme loppui, mies haukkui minua samoin sanoin vaimolleen. Tämä mies on sössinyt elämänsä jokaisen osan, työporukassakin ihmetellään a kysellään onko miehellä pahakin skitsofrenia. Miehellä on työ, raha, ihmissuhteet jne. kaikki asiat ihan retuperällä. Mutta itsessään hän ei näe vikaa, se on aina muissa. Mies sekoilee lukuisten naisten kanssa ja vaimo hyväksyy asian. Ei voi kuin ihmetellä.
Onneksi en koskaan rakastanut miestä vaikka hän niin uskoi. Narsistiin rakastuneilla on vaikeampaa koska nämä osaavat koukuttaa puheillaan. Yksi asia on varma, häviäjä kolmiodraamoissa on aina se joka joutuu (omasta mielestään usein "saa") pettäjän kanssa jatkaa elämäänsä.- näin on
Tuttua tohua! Narsisiti ovat narsisteja, vaikka ne ammuttaisiin kuuhun!
- Hnasu
Mä nyt kyllä aina vähän ihmettelen, että miksi niihin pettäjiin pitää ees yrittää luottaa ? Eiks ne oo jo epäluotettavuutensa osoittaneet ? Hetken huviksi varatut on tarkotettu, korkeintaan, jos niistä haluaa hupia irti saada. En ainakaan ite lähtis yhtään vahvistaan luottamustani ihmiseen, joka harhaanjohtaa toista ihmistä, joka on ainakin joskus ollut rakas ja usein myös yhteisten lasten toinen vanhempi.
En kyllä tajuu tätä meininkiä. Jos ei tiedä mistä tunnistaa varmasti onko toinen rakastunut,
ei voi olla koskaan tuntenut rakkautta.
Olen tunnistanut rakkauden olemassaolon, mutta en ole
siltikään koskaan pettänyt avopuolisoani.
Hän tosin rakastaa vain vartaloani (sanoista huolimatta).- sillätavalla
Pettäjiin ei koskaan kannata luottaa, vaikka kertoisivat minkälaisen nyyhkytarinan!! Pettäjä haluaa vaan seikkailua. Jos petturuudella alkaneesta suhteesta päädytään toiseen parisuhteeseen, niin huonosti käy.
Jos hyväksyy pettämisen elämän realitettina, niin ei tule mitään yllätyksiä. silloin liitt voikin pysyä kasassa, kun ei laiteta sille mitään ikuisen rakkauden odotuksia. Ehkäpä parhaiten kestävät parisuhteet, joissa molemmat ovat vapaasta tahdosta.
Nämä nuorten uskovaisten liitot ovat niitä kaikkein surullisempia, kun kirkko puoleksi pakottaa nuoret ihmiset yhteen. Nämähän niitä pettäjiä sitten ovat, kun eivät ole oikeasti voineet pariaan valita eivätkä oikein uskalla erotakaan. - vanha äijäkö
Pettäjä on aina pettäjä, kunnes tulee vanhaksi.
Osaa pettää sinua, että vaimoa.- tietoa on
Tai kuolee! Kyllä vanhatkin äijät pettää!!!
- nainen38
moi, olen kerännyt blogiini paljon tarinoita pettäjistä...
http://adf.ly/ZBYU8 Odottakaa 5 sekunttia ja painakaa skip ad :) - Taska
"Mä jätän mun vaimon ihan kohta... Sä olet mulle se oikea..." JUST. P[T]askapuhetta.
- nainen älä ole tyhmä
naisen ei kannata ikinä rakastua naimisissa olevaan mieheen,
ukkomiehet käyttää vain hyväkseen tyrkylle tulevia,
joten pettymys on naisen omaa syytä,
nainen on aina syyllinen sortuessaan ukomiesten raksteluun, Mun suhde yli viisi vuotta naimissa olevaan mieheen ja voin kertoo että "kolmiodraamaa" on riittänyt! Vamo soittelee töistä kymmeniä kertoja miehelleen ja miehen pitää heti vastatsa puhelimeen ja kertoa tarkka sijaintinsa. Jos ei vastaa puhelimeen niin vaimo lähtee töistä katsomaan, että onko auto mun pihassa tai sit laittaa jonkun muun kattoo. Nyt aikonut hommata jonkun "jäljityslaitteen", Ukko juoksee kun vähäjärkinen ja on tosiaankin vaimon vallan alla. Kaikki kuitit pitää olla muijalle näyttää, joissa kelloaika mm. tukku, pankki ym. että vaimo näkee mihin aikaan asioinut kyseisissä paikoissa. Lisäksi auton kilometrit ylös jne..Mua se jaksaa syyttää siitä kun miehensä pettää häntä eli mä suurinpiirtein otan väkisin hänen miestään. No, siihen ihmeeseen minäkään en ihan kykene vaan "tangoon" tarvitaan aina kaksi. Me ollaankin kyllä tietysti häikilemättömiä oltu ja harrastettu seksiä myös miehen työpaikalla kun aina ei uskaltanut mun kotiin tulla kun akka kyttää. Ollaan oltu niinkin pahoja että niiden yhteisessä kodissa on myös "jynssätty"j niiden autoissa, mökillä ym.."miljoonia " eri paikkoja. Onhan se vaimo käynyt mua useaankin otteeseen nimittelemässä ja syyttelemässä, jopa mun kotona. Mies inhoaa omien sanojensa mukaan vaimoaan ja on taloudellisista syistä hänen kans samassa taloudessa. Kolme aikuista lasta asuu jo muualla. Onhan se vaimo laittanut lapsetkin muan kimppuun..Lista olisi pitkä että mitä kaikkea on tapahtunut ja vielä varmaan jatkossakin jatapahtuu..mutta mä olen sen verran "sissi" että mua ei ihan huvikseen nimitellä ja lannisteta! Muisti on pitkä kun nälkävuosi ja kaikki on "kovalevyllä", joten saattaapi kalahtaa omaa nilkkaan. Tuskin se vaimon työnantaja tykkää, että työaika menee kaikkeen muuhun kun työntekoon ja ruokatunnilla käydään huorittelee toisten kotona. Periaatekysymys ja laissa vielä kielletty! Nostinkin syytteen jonka tosin peruin sen ukon painostuksen alla kun ukko pelkää vaimon sukua, jolla se kiristää koko ajan ja niillä lapsillaan. Miehestä en ala tappeleen, ei ole sen arvoinen mutta nimittelyä en siedä! En itsekkään nimittele ketään..ainakaan huorittele.
- Onkohan tottakaan
Maybeline1, ja sinä et osaa edes hävetä! Normaalin moraalin omaava osaisi...
Olet oikein prototyyppi "ukkomiehen heilasta"!
Ihan hirveä vaimo, kun noin sinua jaksaa kiusata! Ukkohan on täydellinen lapatossu ja siinä teille molemmille riittää tapeltavaa.:)
Miten nämä aikuiset? ihmiset voivat noin seota? 5vuotta ja kaikki kolme valmiina hoitoon! - fit me
Eikö sun elämä mee hukkaan tommosessa suhteessa? Jos se vaimo järkiintyy niin sulle jää ukko siihen, ja kaikesta päätellen se on vätystelevä huijari. Saman kohtelun sä saat sitten, kun oot se arkipano.
Jos itsestäs pidät niin rajaa tämä tapaus elämästäs pois. - huh huh huh
Onkohan tottakaan kirjoitti:
Ihan hirveä vaimo, kun noin sinua jaksaa kiusata! Ukkohan on täydellinen lapatossu ja siinä teille molemmille riittää tapeltavaa.:)
Miten nämä aikuiset? ihmiset voivat noin seota? 5vuotta ja kaikki kolme valmiina hoitoon!Ei ole täysipäinen tuo Maybeline. Miksiköhän on miehen kanssa, joka on vaimon vallan alla. Hänen tasoaan hyvin kuvaa myös autossa nai..nen ja toisen kotiin tunkeutuminen. Mikään ei ole niin häpeämätön kuin hu.ra. Tässä tapaukseessa se pitää 100% paikkansa. Vaimo saa soittaa miehelleen vaikka 100 kertaa, se ei lortolle kuulu.
- Liberté
Onko se mies joku vanki ja vaimo vartija? Ei tuollainen ole normaalia.
Miksi kukaan viitsii elää noin tekemättä sille jptain? Onkohan tottakaan kirjoitti:
Miten nämä aikuiset? ihmiset voivat noin seota? 5vuotta ja kaikki kolme valmiina hoitoon!No, mitäs mun pitäis hävetä?! Mä saan puhua asioista niinkuin ne ovat eli mun ei tarvii kuule salata yhtään mitään.!! Tää on suoraan otos elävästä elämästä ja jos se sua kauhistuttaa niin so what! Jos luit textini tarkkaan niin kerroin vaan miten asiat todellisuudessa ovat ja paljon mahtuisi juttua kyseisestä aiheesta lisää..Mä en taistele kuule yhdestäkään miehestä tässä maailmassa vaan siitä että miten asiat esitetään ja käsitellään. Kanssasi olen siitä samaa mieltä että vaimo on ihan oikeesti hirveä ! Siltikään katsos oli aviossa tai ei niin,mua ei nimitellä, eikä mun kotiin tulla kutsumatta! Menikö jakeluun?
Ja mikä sä olet ketään hoitoon ohjaamaan, onks sulla vastaavasta kokemusta? Tsemppiä vaan !huh huh huh kirjoitti:
Ei ole täysipäinen tuo Maybeline. Miksiköhän on miehen kanssa, joka on vaimon vallan alla. Hänen tasoaan hyvin kuvaa myös autossa nai..nen ja toisen kotiin tunkeutuminen. Mikään ei ole niin häpeämätön kuin hu.ra. Tässä tapaukseessa se pitää 100% paikkansa. Vaimo saa soittaa miehelleen vaikka 100 kertaa, se ei lortolle kuulu.
HUH HUH huhuilijalle vastaus:
Vaimoakin velvoittaa työaikalaki ja hoidelkoot "likapyykkiä" kotonaan! Sinä itse et näytä olevan täysipäinen..ihan ton textisi perusteella! Niin ja sunkin kannattaisi kokeilla autossa rakastelua koska se on ihan kivaa! Ja tiedoksi sulle, että en ole tunkeutunut kenenkään kotiin vaan minut on kutsuttu! Vaimo ei omista kyseisestä talosta mitään vaan se on miehen suvun omistama! Itse olet sivistymätön moukka ja kielenkäyttösi kertoo sinusta sen, että kuulut todella alakastiin! Siinäpä "hattuus lippa"pöljä!fit me kirjoitti:
Eikö sun elämä mee hukkaan tommosessa suhteessa? Jos se vaimo järkiintyy niin sulle jää ukko siihen, ja kaikesta päätellen se on vätystelevä huijari. Saman kohtelun sä saat sitten, kun oot se arkipano.
Jos itsestäs pidät niin rajaa tämä tapaus elämästäs pois.Vastaus nimimerkille fit me:
Kyllä, sä olet ihan oikeassa..!Onkohan tottakaan kirjoitti:
Miten nämä aikuiset? ihmiset voivat noin seota? 5vuotta ja kaikki kolme valmiina hoitoon!Nimimerkille "onkohan tottakaan"Kerron sulle nyt salaisuuden..vaimo oli pettänyt miestää jo ennen mun ilmestymistä kuvioihin, joten oleppa ihan "ääneti" kun et koko tarinaa tiedä! Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että vaimo on tosiaan ihan hirveä! Ja lisäksi me kyllä ihan ollaan "loverina" toisiimme miehen kanssa oltu vaikka lapatossu onkin..Ja mä en ole tapellut yhdestäkään miehestä elämäni aikana, ei ole katsos tarvinnut! Elämä on joskus ihmeellistä ja koskaanhan ei voi tietää, että kuka tulee vastaan..ja ketkä ihastuu tai jopa rakastuu.. ei edes papin aamen siihen vaikuta! Et sä tässä maailmassa ketään omista vaikka pappi ois kymmenen kertaa sut samaan mieheen vihkinyt ja aamenen sanonut! Ymmärsitkö "pointin"! Ja mulla oli sulle toi toinenkin vastaus, joka on tossa alempana..Niin ja tämä kaikki on kuule ihan elävästä elämästä!
- huono provo
Tunnetko sä vaimon hyvinkin, kun tiedät millainen on? Oletko tavannut häntä livenä? Sä uskot mitä mies sulle kertoo? Olette häikäilemättömiä. Miksi? Ymmärrätkö yhtään, miltä vaimosta tuntuu?
Et ala miehestä tappelemaan? Sitähän sä juuri teet. Roikut hänessä vaimon uhallakin. Teet kiusaa vaimolle. Toivottavasti vaimo lopulta uskaltautuu eroamaan miehestä ja sä saat tuon surkimuksen niskoillesi. Se olisi sulle paras rangaistus. Paitsi eihän se sua pettäisi, eihän?
En usko yhtään sun tarinoita. Huono provo. Ei kukaan toinen nainen voi olla noin järjiltään kuin sä vaikutat olevan. Jos tarina on tosi, niin onko mies kaiken tuon vaivan arvoinen? Kaksi naista roikkuu lahkessa ja mies sen kun porskuttaa. Varmasti ihannetilanne hänelle. Nauttii sadistisesti kahden naisen koukuttamisesta. - eipä uskoisi
maybeline1 kirjoitti:
Vastaus nimimerkille fit me:
Kyllä, sä olet ihan oikeassa..!Oletko sä oikeasti 49 v nainen? Ei uskoisi. Sun uhoamisesi on pahempaa kuin teinin angsti. Oletko joutunut jossain vaiheessa elämässäsi pahasti petetyksi? Mikään muu ei sun käytöstä ja uhoa selitä. Kostat kokemasi vääryyden samalla tavalla. Tosella säälittävää. Sun elämäs menee hukkaan tuossa suhteessa ja sä myönnät sen. Miksi et laita miestä mäkeen ja pyydä palaamaan sitten kun on vapaa mies? Pelottaako sua, että mies ottaisikin jonkun toisen eikä sua?
Salasuhteet on salasuhteita. Sä tietoisesti hankkiudut vaikeuksiin. Onko kivaa? huono provo kirjoitti:
Tunnetko sä vaimon hyvinkin, kun tiedät millainen on? Oletko tavannut häntä livenä? Sä uskot mitä mies sulle kertoo? Olette häikäilemättömiä. Miksi? Ymmärrätkö yhtään, miltä vaimosta tuntuu?
Et ala miehestä tappelemaan? Sitähän sä juuri teet. Roikut hänessä vaimon uhallakin. Teet kiusaa vaimolle. Toivottavasti vaimo lopulta uskaltautuu eroamaan miehestä ja sä saat tuon surkimuksen niskoillesi. Se olisi sulle paras rangaistus. Paitsi eihän se sua pettäisi, eihän?
En usko yhtään sun tarinoita. Huono provo. Ei kukaan toinen nainen voi olla noin järjiltään kuin sä vaikutat olevan. Jos tarina on tosi, niin onko mies kaiken tuon vaivan arvoinen? Kaksi naista roikkuu lahkessa ja mies sen kun porskuttaa. Varmasti ihannetilanne hänelle. Nauttii sadistisesti kahden naisen koukuttamisesta.Sulle nimimerkki "huono provo", tää tarina on ihan tosi! Tunnen vaimon erittäin hyvin ja olen tavannut hänet livenä ja keskustellut hänen kanssaan useaan otteeseen. Mies on myös ollut mukana keskustelemassa. Kyllä mä olen todella uskonut kaiken mitä mies on minulle kertonut, katsos kun sinisilmäinen olen..En roiku miehessä, katsos kun minulla on ihan omakin elämä. Lisäksi vaimo oli ensin se, joka miestään petti ! En ole häntä nimitellyt kyseisen asian suhteen! Mä olen kuule ihan järjissäni ja kerron asian vaan siksi että tällaistakin voi tapahtua ! Ei ole tarkoitus että otatte asiat noin henkilökohtaisesti! Kuulut varmaaan siihen petettyjen kategoriaan kun noin tosta mun textistä järkytyt.
Siinä olet oikeassa että kukaan ei ansaitse tulla kenenkään "sylkykupiksi ja kynnysmatoksi"! Mulla on suht hyvä itsetunto ja elämässä asiat o.k, joten joku heikompi olisi voinut kokea asiat toisellatapaa. Mä sanon asiat mitään kaunistelematta, joten ehkä noi mun textit ei sovi noin "herkkähipiäisille" ihmisille..sori!eipä uskoisi kirjoitti:
Oletko sä oikeasti 49 v nainen? Ei uskoisi. Sun uhoamisesi on pahempaa kuin teinin angsti. Oletko joutunut jossain vaiheessa elämässäsi pahasti petetyksi? Mikään muu ei sun käytöstä ja uhoa selitä. Kostat kokemasi vääryyden samalla tavalla. Tosella säälittävää. Sun elämäs menee hukkaan tuossa suhteessa ja sä myönnät sen. Miksi et laita miestä mäkeen ja pyydä palaamaan sitten kun on vapaa mies? Pelottaako sua, että mies ottaisikin jonkun toisen eikä sua?
Salasuhteet on salasuhteita. Sä tietoisesti hankkiudut vaikeuksiin. Onko kivaa?Nimimerkille "eipä uskoisi"...usko pois vaan, tää tarina on ihan tosi! Mä en mitään uhoa vaan kerron niinkuin asiat ovat ja jos sä koet sen uhoamisena niin se on ihan sun oma ongelma!
Ja mä en ole kostamassa yhtään mitään vaan sanon just niinkuin asiat on!
Katso mitä suomen laki sanoo kotirauhan rikkomisesta ja herjaamisesta ym..! Mä elän kuule ihan omaa elämääni ja ilmeisesti sinäkin olet tullut petetyksi kun textisi on noin säälittävää! Mut se kai on suotavaa kun itse aiheen esille otin..Ajattelin vaan kertoa, että tällaistakin tapahtuu ja tää on vaan pieni osa kerrottu kaikesta tän suhteen aikana, joten muista se!
Mua ei kuule pelota yhtään mikään ja jokainen tässä maailmassaa saa ottaa mun puolesta kenet haluaa tai kenet saa..ei kiinnosta pätkääkään. Mulla on niin kattava ystäväpiiri, paljon harrastuksia ja hyvä koti ja työ, joten en mä kuule "ryvety" täällä yhden kaksilahkeisen takia! Sanoin vaan asiat omalla ehkä liian "ronskilla" tavalla, joka kävi hiukan "herkkähipiäisten" hermoille. Lopetan aiheen tähän ja kun kerran kysyit, että onko kivaa niin vastaan että kivaa on miehen kanssa enimmäkseen ollut..en kai mä muuten tässä suhteessa olisi ollut!
- Taas yksi Besserwiss
Nimimerkki "Nainen, älä ole tyhmä" kirjoitti "nainen on aina syyllinen sortuessaan ukomiesten raksteluun".
Jaa. Totta kai naisia on helppo syyttää, jos syyllisiä haetaan. Mutta miten helkkarissa kukaan voi väittää naisten/miesten tai kenen milloinkin olevan AINA, siis joka tilanteessa syyllinen?? Hiukan samaa makua tässä kuin siinä, että syytetään naisten olevan jollain tavalla vastuussa raiskauksista... "Pukeutui paljastavasti" tms. Tai sanotaan että kiusaaminen on kiusatun syytä.
Tilanteet ovat vaihtelevia. Ei voi väittää tuollaista, jos ei tiedä kyseisestä tilanteesta mitään.- vastine sinulle
Se että vihjaa ukkomiehen väninöitä ei ole syyttelyä vaan vinkki ettei kannattaisi olla tyhmä!Jännä rotunsa on myös ihmislajin edustajat jotka eivät näe virheitä omassa toiminnassaan kun ukkomiehen paneminen nyt vaan on väärin.
- EL.aiM
Mikämieskyseessä
Voiko tyhmempää kysyä. JOKAINEN pettäjä on pettäjä. Kuka hullu edes haluaisi pettäjän kanssa suhteeseen. Se osuuu omalle kohdalle ennen pitkää. komsiikomsaa... - kiitos1
vetäkää käteen ja älkää tukeko suomi24 paskaa. vitun asiantuntiat
- olehyvä
Kun loppu porukka heräilee niin toi tukematta jättäminen varmaan täs lisääntyy...;)
- petturipelkuri
Teini-ikä voi jäädä päälle, ensin huijataan iskää ja äitiä ja myöhemmin aviopuolisoa.
Suhde, joka alkaa likaisena, myös päättyy likaisesti. Eli sama kaava toistuu, jos ei halua hoitaa ongelmia, silloin mieluummin karkaa niiltä. - qwe6
on se vittu kumma kun oma ukko tai akka ei riitä pitää vielä huorata vaikka on perhe.toinen paha on luulotauti,itse tehdään ja toista haukutaan ,mihin helvettiin tämä maailma on menossa.
- 6ti6ti6t
"Moni suhde, valitettavasti, alkaa toisen ollessa varattuna."
Ei, vaan harva suhde alkaa niin. Useimmat panostavat parisuhteeseensa, eivätkä eroa eivätkä käy vieraissa. Sitten on niitä, jotka lyövät hanskat tiskiin ja eroavat ja etsivät sitten uuden kumppanin. Vähemmistö on niitä, jotka ylipäätään pettävät ja ani harva niistä perustaa uuden suhteen tämän petoskumppanin kanssa.
"Mutta mistä tunnistaa onko mies oikeasti rakastunut, vakavissaan vai onko vain vaihtelunhaluinen ja itsekäs."
Tämä on helppo! Sen tietää siitä, että mies eroaa. Jos hän ei ole jo eronnut, niin hän on vain vaihtelunhaluinen ja itsekäs. Aina.
"Ja onko eroamisen pitkittäminen esim vetoamalla lapsiin vain tekosyy vai aito priorisointi miehellä."
Vain tekosyy. Hän valitsee joko lapset tai sinut tai molemmat. Jos hän on jo valinnut lapset, niin hän ei ole vainnut sinua kuin kakkoseksi. Patjaksi. - roiku vaan
Mies ei voi valita varattua naista joka ei jätä miestään. Vaimohan ei tätä tiedä ja luulee että mies ei jätä vaimoaan. Heti jättäisi jos kakkonen jättäisi miehensä. So simple.
- niinpäniin
Suhteessa varattuun mieheen. Rakkaudesta ei olla puhuttu, mutta tiedän, että minua hän rakastaa. Kyllä sen tietää.
- kolma
Kiva kun mies rakastui sinuun Rukalla saan rahaa ja pääsen hänestä eroon. Minä voitin!
- testi99
Kannattaa kieltäytyä seksistä siihen asti, että toinen on jättänyt edellisen kumppaninsa.
- Petettyvaimo
Pettäminen on todella paha asia. Olen myös kohdannut omassa aviossa saman. Eli mieheni petti ja jäi kiinni vielä ulkopuolisen käräyttämänä. Ensin kova kieltäminen ja valehtelun kierre alkoi. En pystynyt todistamaan noita väitteitä joten kun mies pyysi joko luottamaan häneen tai kateellisiin ihmisiin jotka syöttävät paskaa. Ymmärättehän miten kävi. Toki uskoin miestäni koska meillä pitkä avioliitto takana eikä koskaan ole aikaisemmin tälläistä ilmaantunut. Voitte kuvitella kuinka psyykkeeseen otti kun jutut vain jatkuivat. Ihmiset vielä nauttivat kun saavat kiusata tällä. Vaikka pyysin lopettamaan ei loppunut. Suljin korvani ja välttelin ihmisiä. Uskoin edelleen mieheeni. Jotenkin oli toisaalta mahtavaa aikaa kun mies teki parhaansa. En ole koskaan saanut niin paljon suukkoja ja seksiä. Ajattelin että haluaa korvata ja näyttää että ovat paska puhetta. Sitten se Salama iski yhtenä päivänä kun löysin siivotessa jotain joka viittasi selkeästi toiseen naiseen. Kun näytin sen miehelle tunnusti mutta jälleen kertoi uskomattoman tarinan . Sitä en nyt kerro mutta jälleen sai minut uskomaan varsinkin kun näytti kaikki watsabb viestit ja mesegeri viestit ja brebeidit ja niiden numerot. Samoin sain lukea mitä olivat minusta puhuneet. Kun pyysin saada ottaa yhteyttä tuohon naiseen ei onnistunut. Osasi kertoa naisen menneisyydestä ja sen ex miehestään. Olipa hurjaa en sitten uskaltanut ottaa yhteyttä en halua olla ihmisen kanssa tekemisissä jolla jo tarpeeksi sekoilua takanaan. Se mikä ihmetyttää on se ettei meillä olisi pitänyt olla niitä syitä pettämiseen. Olin täysin sokea ja uskoin kaiken. Syitä mitä mies kertoi olivat selkeästi siitä että halusi väriä elämään. Sanoo rakastavansa minua ja vannoo ettei petä. Nyt jälleen joudun uskomaan mieheen joka tavallaan pettänyt koko ajan. Rakastan miestäni kaikesta huolimatta. Joten annoin luvan käydä huoraamassa jos muutoin emme pääse eroon tästä kakkosesta. Erosta puhuttu paljon. Ei halua lähteä vaan vannoo rakkauttaan minuun. Toisaalta ei käytä liikaa aikaa ainakaan tuohon naiseen. Olkoot kakkonen kuvioissa mukana kunhan pysyy piilossa. Nyt olen jotenkin ruvennut näkemään ympärille ja huomannut kuinka minäkin näymmä kelpaan toisille miehille. Kokeilenko? Auttaisiko minua ja oloani kaikkien pettymysten keskellä? Nykyään tuntuu että kaikki muutkin harrastaa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26810794Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4052954Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921698- 811515
- 641409
- 77969
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te40946Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73857Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e246807Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn20794