Hei!
Olen tekemässä itse lumilautaa viilusta epoksilla laminoimalla, mutta lautaan pitäis saada joku metallikantti, ja muuta materiaalia ei ole saatavilla kuin peltiä, miten se kantti pellistä onnistuisi? Kuluisi varmaan liikaa? Vai saako jostain helsingin alueelta tai pk seudulta ihan laudan/suksen metallikanttia?
kiitos jo etukäteen!
DIY lumilaudan kantti
diyrakentelija
1
1131
Vastaukset
- ras93
Mielenkiintoinen projekti sulla.
Luulen kyllä että pelti on liian pehmosta.. ensimmäisestä iskusta voi olla kantti lytyssä. Pienen tutkinnan jälkeen tehdaskantit, tehdaskantit on ilmeisesti terästä. Sen pitäis varmaan olla ruostumatonta koska on lumen ja veden kanssa tekemisissä. Helpoimmalla varmaan pääset jos etsit jostain kirpparilta muutamalla kympillä mahdollisimman pitkän laudan (jotta kantti riittää pituudelta) ja revit irti. Vanhasta laudasta tod.näk. irtoaa suht helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174