Pakko sanoa et nyt on sivu pystyssä mikä toimii kuin vesi!
Itse en ikinä ennen ole laittanut myyntisivuille mitään myyntiin, syystä että se on ollut hankalaa.
Tai ei hankalaa mutta ei näin yksinkertaista kun ostosmaailma.fi palvelussa.
Otin PUHELIMELLA kuvan, lisäsin ilmoituksen ja 2 min niin oli tuote myynnissä.
Hyvin helppokäyttöinen systeemi siis, suosittelen lämpimästi kaikille!
Nyt on tavaran myyminen helpompaa kuin koskaan!
Käykää katsomassa www.ostosmaailma.fi
Jokaisen marraskuussa ilmoituksen jättäneen kesken
arvotaan 1000€ aurinkomatkojen lahjakortti!
www.ostosmaailma.fi
6
409
Vastaukset
- MAINOS ei pure
Ei tänne kannata ilmoittaa mitään ei siellä ole edes mitään myytävää.Jonnin joutava sivu.
- jelpex677
No mistäs ne muut kauppapaikat on alkunsa saaneet ?
Ei niissä muissakaan ensin ole mitään ollut myytävänä kunnes paikkaa on alettu mainostamaan ja sitä kautta porukka sinne mennyt. Mitä enemmän porukkaa siellä myymässä, sitä paremmin se myös toimii.
Ilman mainostamista ei mikään ala pelaamaan. - törkeää mainostusta
Sain juuri tekstiviestin, jonka lähettäjänä ei näkynyt numeroa vaan Vaimo
"
Nyt äijä lähtee sun romut myyntiin ostosmaailma.fi palveluun. Siellä ilmoittaminen on aina ilmaista. niin ja minä lähden sinun rahoillasi thaimaan lämpöön!
" - eegon1
ostomaailma ihan hyvä myynti foorumi. mainostavat radiossa nyt paljon ja leviää siitä pikku hiljaa. itse tehnyt jo pari kauppaa sitä kautta.
paljon rennompi myynti mesta ei tartte joka sanaa miettiä erikseen. - Juke-60
Helppo ilmoittaa... Nopeasti ja selkeästi toimiva sivusto!!!
- dsada
Täysin paska paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121