Olen aatellut opiskella bisnes alalle.Mutta sitä vään mietin että, paljon palkkaa siitä saa?
Entä mihin bisnes alalle pitäisi ryhtyä?Onko matkustelu bisnes hyvä?(Eli menään ulkomaille yms.)
Aloitin Venäjän kielen kun olin 4lk ja opiskellut nytten 2 vuotta. Olen nyt 6lk ja iskä on ehdottanut menemään bisnes alalle,koska minulla on hyvä kielitaito.Mutta en oikein ymmärrä vielä, mitä siinä bisnes alalla oikein tehdään?
Haluan menestyä elämässäni ja aattelin,että siinä bines alalla voisi menestyä aika hyvinkin.
Olette varmaankin nähnyt leijonan luola ohjelmaa?Niin siinähän ne ''tuomarit'' ovat bisnes ihmisiä ja ovat miljonäärejä.
Eli siis tästä haluasisin kysyä, että,
saako tästä hyvin palkkaa?
Tiedän, että jos on opiskellut Venäjää on 50% parempi mahdollisuus saada työpaikka.
Mikä on paras bisnes paikka,matkailu,firma vai joku muu bisnes paikka?
Vaikka olenkin vasta näin nuori,mutta 3 vuoden päästä menen lukioon ja haluan jo miettiä mihin uralle menen,koska tämä on kuitenkin jo iso juttu.
Bisnes ala
Apua tarviva
1
1293
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin alalle päädyit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296