Kaasutin, kärjet vaiko joku muu ongelma. Paukahtelee pakoputkissa jos nopeasti laskee kierrokset ajon aikana. Vähän harmittava vika joka ei ilmene tietenkään silloin jos on mahdollisuus hitaasti laskea kierroksia.
Paukahtelee...Virago 1100 vm-98
4
682
Vastaukset
- laihalla yleensä.
Yleensä paukkuminen johtuu laihasta seoksesta, joka on yleistä uusimmissa ruiskupyörissä. Mutta sinulla voi olla vuoto imusarjassa..kyllä tämä on seossuhdevika.
Laiha seos ei syty sylinterissä kunnolla ja jäämät syttyy sitten kuinka sattuu.- ruiskukone paukkuu
Mulla paukkuu vain kuumana, mutta olen tottunut välttämään moottorijarrutuksia. Ominaisuus korostui putkienvaihdon jälkeen, enkä ole viitsinyt vielä ostaa Powercommanderia.
- CC Ryder
ruiskukone paukkuu kirjoitti:
Mulla paukkuu vain kuumana, mutta olen tottunut välttämään moottorijarrutuksia. Ominaisuus korostui putkienvaihdon jälkeen, enkä ole viitsinyt vielä ostaa Powercommanderia.
Mulla paukkumisen aiheutti ilmavuoto kaasuttimien kumikurkkujen ja sylinterien kansien välissä.Ruuttaa starttipilottia epäilyttäviin kohtiin koneen käydessä,jos kierrokset nousee niin vuotokohta löytyi :)
- peku31
Mitkä tulpat Wirago 1100 VM 93 on sopivat ja toimivat ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000