Onko mahdollista jos kirppitoreilta löytyisi lumilauta?
Kirpparilta lumilauta?
kirppikseltlumilauta
3
148
Vastaukset
- Mitenkä?
Minkä pitäisi olla mahdollista?
- ras93
On mahdollista ja oon niitä nähnytkin. Mutta jos käyttöön ajattelit sitä etkä koristeeksi niin laita pari kymppiä lisää budjettiin ja koita netistä löytää käytetty, ne on usein halpoja koska myydään pois nurkista ja myös aika varmasti paremmassa kunnossa.
- kirppariltahuonommin
Sportti-divari/urheilu-divari liikkeistä kannatta katsoa, itse olen ostanut kaksi viimeistä käytettyä lautaani sellaisesta. Löytyy esim. Jyväskylästä, Helsingistä, Järvenpäästä, googlettamalla lyötyy lisää paikkoja. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164