Siis on muutaman vuoden vanha ASUS-pöytäkone, jossa kiintolevy 120G x 2 ja siihen oli asennettu toimiva xp professional sp3...tymänä menin kokeileen asentaan vistaa, mutta kone tilttas eikä käynnisty edes xp:n levyltä mitenkään...olen kokeillut bootata iso-tied. eraser, ym ...mitä olen ohjelmia köytänyt netisstä.. ja OLEN KATSONUT KAIKKI mahd. vinkit, mut ku ei pelaa nii ei....kun yritän asenta win xp:tä nii se lataa, mut tulee yhtäkkiä sin pohjalla tekstiä...kone ei käynnistynyt oikein...ja aja ckdsk...ym... mut ku en saa sitä dos tilaankaan....MITÄ IHMETTÄ KOITAN....????
xp ei käynnisty
maalla631
2
792
Vastaukset
- HCJ
Kannattaisi asentaa vaikka Ubuntu muistitikulle ja valita kone BIOS:sta käynnistymään siltä. Ubuntun avulla voit sitten pelastaa kaikki tiedostot. Tämän jälkeen tarvitset asennuslevykkeen Windowsin uudelleenasennukseen.
XP:tä ei kannata enää asentaa, joten asennenna Vista levykkeeltäsi (sellainenhan sinulla kai on?) tai osta Windows 7 tai 8. Kasia saa helposti, seiskaa joutuu hieman etsiskelemään, mutta kyllä sellainenkin löytynee.
[Hieman väärä palsta. :-)] - Kooditin_
Täysin väärä palsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214