Saako sitä oletus herätysääntä muutettua jostakin, vai pitääkö joka helvatun kerta valita sieltä valikosta joku mieleinen? Nyt siis oletuksena on joku *tanan morning flower alarm, joka siis on liian heleä mun unille... Luulisi että morning flowerin voisi korvata oletuksena jo jollain toisella äänellä, kuten edellisessä S2 pystyi... Vai onko puhelin taantunu alaspäin...
galaxy s4 herätyskellon ääni
13
5646
Vastaukset
Herätyksen asetuksista voi muuttaa sen äänen.
- Eipä voi
Joo "voi" muuttaa, mutta ääni ei jää muistiin jos herätyksen poistaa. Ottaa myös meikäläistä pattiin, sama asia ja herätysääni.
- k172:
Eipä voi kirjoitti:
Joo "voi" muuttaa, mutta ääni ei jää muistiin jos herätyksen poistaa. Ottaa myös meikäläistä pattiin, sama asia ja herätysääni.
Samahan se on S kakkosessakin. Ei kannata poistaa vaan jättää se ja muunnella herätysaikoja tarpeen mukaan.
Seilloin se pitää vain aina muuttaa siihen herätykseen. Sama homma S3 mallissa.
- alkuppp.
Kyllä ainaki omassa s2 sai sen oletusäänen vaihdettua... iha tyhmää samsungilta et meni tässä asiassa taaksepäin :/.
Oletusäänen saa toki vaihdettua näissä vaikkapa omaan biisiin. Mutta se ei pysy jos poistaa kyseisen herätyksen ja tekee uuden. ( Pitää laittaa uudestaan sama ääni).
- eikivaei
Hohhoijaa, tietysti oletusäänksi saa oman biisinkin kuten minkä tahansa soittiksen joka puhelimessa on, mutta se ei oo kuitenkaa oletuksena jos poistaa äänen herätyksen soitua, ja palauttaa typerään cloring morningiin (vai mikä olikaan) :(. Mulle vuorotyöläisenä (välillä kello soimaa klo 18 ja välillä 05 tms) vaa on helpompi aina poistaa koko herätys, kun vaihtaa herätyskellosta seuraavan päivän mukainen herätysaika.. Ja näinollen joudun jokakerta valita listasta mieleisen äänen :(.
- herätyskello
Ei tarvi poistaa. Voit tehdä useita erillisiä herätyksiä ja ottaa vaan käytöstä pois ne mitä et tarvi. Kerran vaan tarvii siis asettaa herätyksille oma soittoääni.
http://www.careace.net/wp-content/uploads/2011/12/step-21.png- herätyskello
Ottaa siis pois käytöstä painamalla vihreää herätyskellon kuvaa jollon se muuttuu tummaksi ja painaa tummaa herätyskellon kuvaa ottamalla sama herätys taas käyttöön.
Itse loisin tarvittavat herätykset ja laittaisin vain yhden niistä päälle kun sille tarve tulee. Ei tarvitse poistaa ja tehdä uudestaan.
- eikivaei..
jep, en ala pitää useita herätyksiä (oli herätykset päällä tai ei), mielummin sitte vaik kelaankin sitä kelloo herätysääntä päivittäin ku pidän lukuisia eri kellonaikaherätyksiä valmiiksi "tallennettuina" :/. Vaikka tätäkää en tykkää tehä...
Tokan kerran ku oli kello soimassa (ja oletin et herätyksen vaihto sujui ekalla kerralla) ni onnistuin nukkuu pommiin, ku oli toi morning flower soimassa, nyt tulee ainaki joka kerta varmistettuu se ääni....
Toivottavasti joskus ees tulis joku isompi päivitys joka poistais tän typerän systeemin... Mitä haittaa noista herätyksistä on jos ne vain tallentaa? Ne ei hidasta puhelimen toimintaa tai vie muistia eikä ne mene itsestään päälle.
- Anonyymi
Itselläni Samsung A55 samankaltainen ongelma; kun asetan seuraavalle aamulle herätyksen haluamalleni äänenvoimakkuudella, niin pyrkii puhelin muuttaa jonkun ajan kuluttua sen itsestään paljon kovemmalle volumetasolle. Onko kellään ratkaisua tähän?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728