Minun luonteeni on ekstroverttiyyden ja introverttiyyden taistelutannerta. Masennun jos joudun olemaan yksin välitunneilla (olen siis lukiolainen) ja kun minulla ei ole arkisin ketään kenelle puhua perheenjäsenieni lisäksi. Viikonloppuisin tapaan ydin kaveriporukkaani, jotka ovat 4-5-vuotta vanhempia, eli eivät käy enää kouluja. Joudun siis tapaamaan heitä vapaa-ajallani, mutta lukiolaisena koulu vie 75% ajasta.
Toisaalta vaikka masennun yksinäisyydestä, ihmisien ympäröimänä väsyn suunnattomasti, henkisesti. Alan pikkuhiljaa kyllästymään ihmisten joutaviin ja pinnallisiin juttuihin ja juoruihin (ottaen huomioon ikäluokkani puheenaiheet pääasiassa vai lieneekö vain syynä se, että en ole löytänyt oikeanlaisia ihmisiä). Eli smalltalkin kehittely, keskustelun ja ylipäätänsä toveruussuhteiden ylläpito vie minulta valtavasti voimavaroja.
Ujoudesta noidankehään
intro-&ekstrovertti
2
180
Vastaukset
- olet persvertti
No voi voi nyt, oi kauhea oi voi. Luuletko olevasi ikäisiäsi parempi? Olet vain elitistinen, omahyväinen ja itsekäs kermaperse.
- ap.
Missäs perkeleessä minä noin sanoin? On hienoa että olet katkera ja suollat sitä ylpeästi anonyyminä nettipalstoilla, mutta jos kuitenkin pitäisit oman surkean elämänfilosofiasi ja asennoitumisesti itselläsi? Sen jälkeen voit ottaa sen nyrkin perseestäsi, koska kuulostat siltä lähinnä tällä hetkellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174