Millainen kasko vuoden 2002 Volvoon?

jarih

Tajusin, miten törkeästi kasko maksaa vuositasolla ja myös sen, että se on vapaaehtoinen. Kannattaisiko luopua kokonaan vai jättää jokin osakasko? Autolla on ajettu yli 200 000 km ja todennäköisesti kulunut melko loppuun.

11

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi harranjestas?

Jokaisen on se itse mietittävä millaisen vakuutuksen pitää autossaan. Niin kauan kun ei kolaroi, niin ei tarvitse vakuutusta, mutta kun kolahtaa niin kyllä vakuutuksia tulee ikävä.
      Kyllä ne sulle vaihtoehdot kertoo kun kysyt vakuutusyhtiöstä suosituksia ja vinkkäjä.

• Nimimerkki varattu

Noissa mini-kaskoissa on vain sellainen huono puoli, että niissä ei ole turvaa omille töppäyksille. Jokin ilkivalta/varkaus/palovakuutus voisi olla ihan hyvä olla olemassa, eivätkä ne maksa hunajaa, vaikka eivät ihan ilmaisiakaan ole.

• huithapeli

no ei voi kyllä sanoa että auto olisi jo loppuun ajettu jos vain yli 200 tkm on mittarissa,,itsellä v70 d5 ajettu 320tkm ja ei mitään ongelmia toistaiseksi ainakaa,,itsellä täyskasko autossa ,,vaikka tuntuuhan se tosiaan että tyhjästä maksaa kun ei ole sattunut vielä mitään.mutta sit jos sattuu nii kiitttää että oli kasko :)

• onsevaan

mieti mitä maksat kaskosta vaikka 5-10 vuodessa? Kanattaako?

• Siinäpä

Älypatti neuvoo just,just.

• voilvo

eihän tuo ole ku sisään ajettu vasta,ota osakasko jos et haluu täyttä pitää.

• 240

Itselläni oli kymmenisen vuotta sitten Pohjolan vanhan auton edullinen kasko. En tiedä saako / onko millään yhtiöllä enää vastaavaa. Luulisi, että kysyntää ainakin olisi.

• Halpisautoilija

En pitäisi (enkä pidäkään) tuon hintaluokan autoissa, muuta kuin liikennevakuutuksen. Ihan turha antaa rahojaan vakuutusyhtiölle. Jos joskus harvoin jotain sattuu, niin maksan itse. Itse olen ainakin säästänyt (ilman kaskoa), 20 vuoden aikana jo uuden (käytetyn) auton ostorahat.

• autonero

Ei siihen tarvita kuin hirvieläinvakuutus ja hinausautopalvelu.

• Viisasten kerho

Just joo mulla osakasko eikä ole kallis mutta jos haluaa toimia tyhmästi tai maksaa pussistaan vahingot niin liikennevakuutus riittää.

• kaskoletti

Pohjolan kevytkasko on aika edullinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe