Muuten ihana mies?

Mielipiteitä?

Oon vasta eronnut nelikymppinen nainen. Ihan mukavan näkönen ja vientiä ois ollu ja ois tuolla yöelämässä käydessäni ja vähä muutenkin. Oon tapaillu yhtä tosi mukavaa miestä joka on auttanu mua monella lailla noissa "miesten töissä" ja uskosin että rakastaa mua ja haluaa viettää aikaa kanssani, halaillaan ja suukotellaan ym. Jollain aikaa oli kiihkeämpääkin ja pari kertaa vähä sekstailtiinkin, vaan tuntuu olevan vähä ongelmia seisokissa, johtuneeko sairauksista mitä on, vaiko minusta..?. Mulla kun ei oo isot "hyvät" tissit kun oon neljä lasta imettäny, muuten oon suht hoikka ja tyytyväinen kroppaani. Hän taas taitaa olla näitä isojen tissien ihailijoita kun on parit kerrat kehunut kaverini hyviä tissejä ja persettä minun kuullessani. Nyt ei tunnu olevan kiinnostusta seksiin vaikka ois ollu monta tilaisuutta. Entisen kanssakaan ei vuosiin ollu paljo seksielämää vaikka mieskunnosta ei ollu kyse hänen tapauksessaan. Harmittaa jos tuohon kaatuu tää suhde vaan ei oikeen kohenna naisellista itsetuntoa moinen... Pitäskö unohtaa koko mies? Muuten ois kyl tosi ihana,ainakin nyt tuntuu siltä... Vai tuntuuko?

1

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reality bites?

Arka aihe ottaa puheeksi, mutta jos tunteiden ja yhdessä viihtymisen eteneminen on nyt erektio-ongelmista kiinni, niin tottahan siitä tulisi keskustella ihan reilusti ja aikuisten sanoin. Siinä samalla voi sitten kertoa muutenkin tuntemuksistaan, sillä parisuhteessa keskustelun pelaaminen on yhtä tärkeä asia kuin sänkyhommienkin sujuminen.
      Siitä vaan harjoittelemaan, molempia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40