sää

hanialiv

Onko joku lukijoista parhaillaan ao nangissa? Kertoisitko millaiseen säähän kannattaa varautua. Sataako vielä pitkin päivää?

15

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • youtoyu

Hellettä piiiisaaaaa, ei sada

• Riiisi

Sääkartat näyttävät sadetta ja ukkosta. Eikö tosiaan sada, vai onko sateet vain sellasia hetkittäisiä kuuroja?

• mai pen lai

Tänään sataa nyt, huomenna ei sada nyt, Changia ja lämmintä piisaa.

• SamSong

Ota Singhaa välillä.. on vähemmän prosentteja, jos vaikka pikkuhiljaa selviäisit !

• ...
        SamSong kirjoitti:

Ota Singhaa välillä.. on vähemmän prosentteja, jos vaikka pikkuhiljaa selviäisit !

Onks tääl vaa jotai retardeja vai osaaks joku vastata?

• proosit

Chang on parempaa,nam.

• Jenskus

Aurinkoa piisaa oikeen sopivasti. Tänään on ensimmäinen kunnon pilvinen päivä. (Viikko oltu)
      Satanu on joka päivä, mutta pääasiassa pieniä kuuroja. Toisin sanoen tarkenee oikein hyvin :)

• annepanne

Hohhoijaa..täällä kyllä sataa enemmän ky pienesti. Oon NYT myöskin viikon ollut ja pahenee vaan.....

• Moonika
        annepanne kirjoitti:

Hohhoijaa..täällä kyllä sataa enemmän ky pienesti. Oon NYT myöskin viikon ollut ja pahenee vaan.....

Mitennii pahenee ? Ja miks jengi puhuu tääl yks sitä toinen toista?

• non alco day

Aurinko paistaa täydeltä taivaalta, merellä jälkimaininkia. Hotellin pool täynnä meduusoja.

• kassuli

Hei!

Palasin tänään lomalta Ao Nangista, jossa vietin viikon loman. Sää oli pilvinen/puolipivinen; aurinkokin paistoi välillä, mutta joka päivä satoi jonkin verran. Yhtenä päivänä vettä tuli oikein kunnolla. Olimme tuolloin Koh Podalla, ja sateen hyvä puoli oli se, että ihmisiä lähti saarelta pois. Meitä melkein ahdisti, kun saavuimme Podalle, niin paljon siellä oli väkeä. Saari näytti aivan erilaiselta, kun väki väheni:)Ja säästä vielä: lämmintä oli ja melkein mukavampaa, kun ei aurinko porottanut koko ajan....jaksoi paremmin tutustua paikkoihin.

• häh

no voi voi ahdistiko oikein, mitäs menit paskaan turistirysään vai iskikö kateus kun joku muukin oli siellä

• kassuli

No huh huh, eihän tänne voi kommentoida, kun aina joku laittaa typeriä kommentteja. Haluan kuitenkin vastata: ei iskenyt kateus, ei, miksi olisi iskenyt?

Halusin laittaa tänne asiallisen vastauksen asialliseen kysymykseen, siinä kaikki:)

• diddelinduure

Heh, tuosta tuli mullekin mieleen mun systeri , joka on aina ollut mulle kateellinen ihan kaikesta pienestä pitäin nykyään jopa mun MATKOISTA. Samat kohteet pitää aina mennä koluamaan heti mun jälkeen. Nykyään se on niin silmiinpistävää, että porukalla oikein nauretaan sille. Omggggggg

Mut ao nang on oikeesti munki mielestä paska rysä.

• peddy

Voi voi pilatkaa elämänne elämällä kateuden vankeina...hohhoijaaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe