ääni ei kuulu

ääni

Niin mitenköhän sais tohon xboxiin ton äänen kuuluun? Että tulis sieltä kotiteatterista.

6

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras vaihtoehto.

Optisella kaapelilla.

• niin mutta...

Ei siinä kotiteatterissa tommosta ole. Telkkarissa ainoastaan. Eikä meillä muutenkaan tollasta kaapelia ole.
        Sellain miten pleikkaan olen sen tehnyt niin on että HDMI kaapelin olen laittanut telkkarista pleikkaan ja sen pleikan oman johdon pleikasta kotiteatteriin. Xboxiin ei onnistunu sama koska ei mahu samanaikasesti oleen siinä konsolissa ne kaapelit.
        Joten olisiko mahollista jos olisi lisää keinoja?
        Kiitos vastaamisesta myös.

• se sama taas
        niin mutta... kirjoitti:

Ei siinä kotiteatterissa tommosta ole. Telkkarissa ainoastaan. Eikä meillä muutenkaan tollasta kaapelia ole.
        Sellain miten pleikkaan olen sen tehnyt niin on että HDMI kaapelin olen laittanut telkkarista pleikkaan ja sen pleikan oman johdon pleikasta kotiteatteriin. Xboxiin ei onnistunu sama koska ei mahu samanaikasesti oleen siinä konsolissa ne kaapelit.

No mulla on HDMI telkkariin ja siitä toisesta menee kuulokkeille johto jonoa välistä saa RCA:lla otettua äänen ulos. En ole kyllä sitä käyttänyt. Tuo liitin on hieman erilainen koska mahtuu olemaan persiiassä yhtäaikaa HDMI:n kanssa.

• no se sama taas...
        niin mutta... kirjoitti:

Näköjään saisi tuollaista adapteria sinne konsolin taakse jossa on optinenliitäntä sekä vasen ja oikea audio ulostulo RCA:lla. Tuo menee varmaan myös HDMI:n kanssa yhtäaikaakin paikalleen. Googleen vaikka "Xbox 360 RCA output". Ebayssä näytti yhtäkkiseltään halvimmat olevan 3-4€.

• jaa
        no se sama taas... kirjoitti:

Näköjään saisi tuollaista adapteria sinne konsolin taakse jossa on optinenliitäntä sekä vasen ja oikea audio ulostulo RCA:lla. Tuo menee varmaan myös HDMI:n kanssa yhtäaikaakin paikalleen. Googleen vaikka "Xbox 360 RCA output". Ebayssä näytti yhtäkkiseltään halvimmat olevan 3-4€.

Kai tuota voisi sitten yrittää. Enhän minä paljoa tuollaisista kaapeleista ymmärrä mitään mut lukeen sitten vähän niistä.
        Kiitos vastauksista.

• Ai joo...

Jaa niin siitä kotiteatterista, minä kun luulin että nää tuosta kotiteatterista puhuit, aaaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7626
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7285
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5334
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4875
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4393
    6. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4365
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4356
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4038
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3173
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48