nummelan paras baari

beibe

mikä on nummelan paras baari kun en tunne koko kylää.
missä kannattaisi käydä viikonloppuna ja minkä ikäisiä siellä on?
pääseekö alaikäiset helposti sisään

13

3695

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika

nummelasta löytyy pub pilvenhattara,tres amigos,ravintola hiisi ja onnen päivät. ja kuukauden kuluttua aukeaa hornan tuutti(kesportin paikalle) mutta paha mennä suosittelemaan sulle näistä mitään...pitäs tietää ikä ja vähän että mistä pitää??

• EEnd

Nummelassa on pub Pilvehattara, jossa käy vaan vanhoja likasia ukkoja, juoppoja.
      Sitten on Feenix, semmonen aika pieni baari, ei käy niin paljon porukkaa.
      Sitten on Onnen päivät, jossa on ihan hyvä meno, käy tosin päälle 20-vuotiaita enimmäkseen.
      Ravintola Hiisi on nimenomaan ravintola, en tiiä voiko edes baariksi kutsua, vaikka kyllä sielläkin joskus menoa on, mutta siellä viihtyy semmoset kolmekymppiset.
      Sitten on tämä Tres Amigos, jota just sulle suosittelisin, nimittäin tekstistä päätellen oot nuori. Tresissä on just näitä 18-vuotiaita, semmonen teinien paikka, joka on aina tupaten täynnä. Tosin jos alaikänen olet, niin tuskin sisään pääset, koska aina kysytään paperit.

Ai on Nummelaan tulossa Hornan tuutti??
      En oo kuullukaan...

• Jep jep

Ja muista ottaa oikeenlaiset paperit tuonne Tres Amigosiin mukaan, ei kelpaa mikään kuvallinen kelakortti..pittää olla passi mukana, tai sitten ajokortillinen ihminen..mä lähen nykyään mielummin aina Helsinkiin juhlistelemaan. Siellä kohdellaan sentään fiksusti asiakkaita, jotka on itse ihmisiksi. Amigosilla menee ilmeisesti liian hyvin, on varaa vittuilla ja valita naaman mukaan asiakkaansa!

• mistEr
        Jep jep kirjoitti:

Ja muista ottaa oikeenlaiset paperit tuonne Tres Amigosiin mukaan, ei kelpaa mikään kuvallinen kelakortti..pittää olla passi mukana, tai sitten ajokortillinen ihminen..mä lähen nykyään mielummin aina Helsinkiin juhlistelemaan. Siellä kohdellaan sentään fiksusti asiakkaita, jotka on itse ihmisiksi. Amigosilla menee ilmeisesti liian hyvin, on varaa vittuilla ja valita naaman mukaan asiakkaansa!

joo, aivan, mutta viikko sitten mä en päässyt mun OIKEELLA passilla sisään. meni ilta vähän pilalle...

• öööö

Jo oli taas vauhtia viikonloppuna Nummelassa!
      Kylän kaikki julkimot näytti olevan baarissa,enemmän tai vähemmän hyvässä kunnossa=)

• tiuuu

hehe, niinhän ne aina ;)

• ööö
        tiuuu kirjoitti:

hehe, niinhän ne aina ;)

vähän ehkä harmittaa,kun Jasper Pääkkönen oli baaris pe,mut ei enää la.Taitaa välttää teinihelvettiä ja kirkuvia nuoria neitejä.

• SakeeOlo
        ööö kirjoitti:

vähän ehkä harmittaa,kun Jasper Pääkkönen oli baaris pe,mut ei enää la.Taitaa välttää teinihelvettiä ja kirkuvia nuoria neitejä.

Ketä ne muut julkimot on joita Nummelan paareissa voi pongata?

• totanoin..
        SakeeOlo kirjoitti:

Ainakin Petri Munck:in oon nähny baarissa...

• jörö
        SakeeOlo kirjoitti:

No j. sievinen välillä,markus selin,aleksi mäkelä...

• hmm...

Tresi on paras!!

Paitsi että ne portsarit tosiaan on hieman liian mulkkuja!

Tresin poket vaihtoon, kuka kannattaa!?
      (on siellä kyllä pari ihan kivaa)

• heheee...

Jani Sievinenkin käy aika usein.

Mullapa oliskin hyvä juoru seiskaan siitä!!
      Musta vois tulla rikas, oikeesti!!

• Anonyymi

Kyllä siellä tapaa viksua ja humorista tykäviä ihmisiä että siitä vaan lähtemään jos sattuisi kohtamaan sen tyyppisiä ihmisiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4374
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3495
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2357
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2041
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1974
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1754
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1618
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1407
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1311
    Aihe