Mulla on käytössä Norton 360-virustorjuntaohjelma. Kun kirjaudun koneelle sisään jv-tililtä, ja avaan Nortonin, siellä näkyy, että olen kirjautuneena sisään. En tiedä, miten pääsisin kirjautumaan sieltä ulos.. Kun kirjauduin jv-tililtä Nortonin käyttäjäsivuilleni ja kirjauduin sieltä heti ulos, luulin, että se vaikuttaa myös viruntorjuntaohjelmaan. Muttei vaikuttanut; olen yhä kirjautuneena sisään.
Normaalitiliä käyttäessäni tuota ongelmaa ei ole.
Miten siis saisin kirjauduttua ulos tuolta virustorjuntaohjelmasta?
Ja vaikuttaako tuo, että kävin jv-tilinä surffailemassa tuolla Nortonin sivuilla, jotenkin tietoturvallisuuteen? Poistin kyllä sivuhistorian ja evästeet surffailun jälkeen.
Kiitos paljon avusta!
Kysymys Norton 360:sta
Mikä auttaa?
1
197
Vastaukset
http://community.norton.com/t5/Norton-Internet-Security-Norton/How-Do-I-Sign-Out-Of-Norton-NIS-2013/td-p/957675
Voi kirjautua ulos ja tietoturvaan tuskin vaikutti tuo surffailu jv tilillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184