B-LAUSUNTO näkemättä, tutkimatta

outoa touhua

Aika mielenkiintoista. Hoitava lääkärini ei ole nähnyt minua koko vuonna ja nyt tarvitsen uuden b-lausunnon. Soitin hänelle asiasta ja hän sanoi sen tekevänsä. Ei mitenkään kysellyt mitään eikä ehdottanut ajanvarausta. Olin tilanteesta häkeltynyt ja vasta jälkikäteen aloin ihmettelemään tätä minun mielestäni outoa juttua. Siis voiko lääkäri noin vain tuollaisen tehdä?

3

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normimeininkiä

Ihan normaalia. Lekurithan tekee jopa leikkauksia tapaamatta, näkemättä ja tutkimatta potilasta etukäteen - on kokemusta ja phärsiilleen meni. Tietysti papereiden mukaan kaikki meni täydellisesti, joten mitään vahinkoa ei ole tapahtunut - siispä ei auta kuin nuolla haavat hiljaisuudessa.

• outoa mutta ok

Muista lukea itse B-lausunto ennen kuin toimitat sitä eteenpäin. Voit sitten tarvittaessa pyytää uuden ja paremman, jos sisältö ei olekaan oikeanlainen tai ajankohtainen.

• eläkeläinen 37 v.

Kun saat sen B-lausunnon niin älä missään nimessä valita jos sillä lauseella saa myönteisen päätöksen.Itse en valittanut lausunnosta.Esimerkiksi diagnoosit oli vedetty hatusta ja yhden vuoden psykoterapia muuttui kolmeksi vuodeksi.Eli Kelan ei tartte tietää koko totuutta,jos lääkäri on asiakkaan puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2254
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe