Vaeltamaan Lappiin ilman rinkkaa?

neuvoton

Luin jostain lehdestä Lapin vaelluksesta, jossa tavarat kuskataan retkipaikkaan aina illaksi ja retkipaikassa valmistetaan tuoretta ruokaa - siis toteuttaan vaellusta ilman rinkkaa. Tahtoisin lisätietoa vaelluksesta, mutta en saa millään muista matkanjärjestäjän nimeä enkä löydä netistäkään mainosta. Osaisiko joku auttaa minua?

9

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiilopäälle

Bussi vie sut Kiilopäälle hotellille jossa saat ruokaa ja juomaa. Sitten voit päivisin vaeltaa Kiilopään huipulle ja takaisin. Suosittelen lämpimästi.

• Ehkä Ylläkselle

Ylläksen-Pallaksen maastoissa järjestetään Lapland Classic -vaellustapahtuma kerran vuodessa, elokuussa. Muistelen, että järjestäjä tarjoaisi saman tyyppistä palvelupakettia muinakin aikoina. Varmaa tietoa minulla ei tosin ole. Googleta tuo tapahtuman nimi tai esim. "opastettu vaellus", niin pääset ehkä jäljille.

• Ehkä Ylläkselle

Täsmennän vielä viestiäni: Tuossa tapahtumassa patikoidaan ryhmissä kevyillä repuilla ja majapaikoissa odottavat valmiina lakanat ja muut tykötarpeet, ruoka mukaan lukien. Kuljetaan siis palvelusta palveluun, mukana kannetaan vain päiväreput.

Itä-Suomessa on hieman samalla ajatuksella tarjolla Majatalosta majataloon -lenkki, n. 100km. Talvella hiihtäen, kesällä pyöräillen. Matkatavarat kuljetetaan järjestäjän toimesta yöpaikkojen välillä.

• tälläsamalla

palstalla pari riviä alempana joku opiskelija tarjosi oppaaksi itseään

• sunny2
      • 222

Suomen Ladulla voi olla myös vaelluksia, joissa tehdään majapaikasta päiväretkiä eri kohteisiin?

• kirmealen
    • toimivam

Olin vaelluksella kerran ilman rinkkaa, pärjäsin aivan hyvin vaikka liki pari viikkoa olin erämaassa. Kuljetin tavarat repussa.

• Sunny2

Neuvoton,

Lapland Classic 2014 Ylläkseltä Pallakselle 126km, 6 päivää, voi maksaa liikuntaseteleillä ja huoltoautossa menee esim. vaihtovaatteet eli vain henk koht tavarat ja vesipullo ja eväät päivän ajaksi reppuun/ laukkuun.

Virallinen sivu: http://www.yllasjarventunturihotelli.com/lapland-classic-fin jossa myös ilmoittautumislomake.

Itse ilmoittauduin 17.8 lähdölle yksin - onko kukaan muu samalla lähdöllä? Olen nuori nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe