Olet yksinäinen, asiat syvällisesti kokeva ja tunteva ihminen. Ryhmissä jäät helposti ulkopuoliseksi, kun et reagoi tarpeeksi nopeasti. Ehkä et osaa small-talkia, eikä se juuri kiinnostakaan, sillä sinulla ei ole mitään sanottavaa mitäänsanomattomista asioista. Todennäköisesti ajattelet itsenäisesti ja olet väsynyt kaikenlaisiin stereotyyppeihin. Ehkä tunnet jääneesi maailman jalkoihin. Ei ole kivaa olla aina yksin. Netissä voi kehittyä hyviäkin keskusteluja samansieluisten kanssa, mutta eihän se live-ystävyyttä korvaa.
Olen raapustanut muutaman viestin tästä aiheesta Tukinet-sivustolle. Tukinet ei kuitenkaan salli yhteystietojen jakamista ja moni on turhautunut siihen, kun ei voi ottaa yhteyttä toisiin kirjoittajiin lähemmän tutustumisen toivossa.
Ajatukseni on, että tänne voisi laittaa pienen kuvauksen itsestään ja ajatuksistaan JA yhteystietonsa, niin sellaista ystävää kaipaavat voisivat kohdata toisensa ja ehkä saada toisistaan oikeat ystävät!
Voimme jutella tässä ketjussakin, mutta monia asioita ei halua jakaa ’koko maailman kanssa’. Luo vaikka kokonaan uusi s-postiosoite, millä aloitat yhteydenpidon. Näin säilytät yksityisyytesi ja vältyt roskapostilta ja häiriköiltä.
Minulle voi kirjoittaa osoitteella: talviaurinko7 @ gmail. com (ilman välejä)
Olen yksi *meistä* eli sydämellään elävä tähtiintuijottaja, nyttemmin Turussa, maallista ikää puoli vuosisataa. Olen nainen, joskaan sen ei pitäisi olla ystävyyttä määrittävä tekijä.
Tervetuloa tähän ketjuun, oman elämäsi yksinäinen kulkija!
Herkät ihmiset tänne! :)
4
352
Vastaukset
- nainen
- talviaurinko7
Jos kaipaat ystävää, laita tänne anonyymi sähköpostiosoite ja kerro vähän itsestäsi. Ehkä löydät toisen kaltaisesi herkän ja ajattelevan sielun, jonka kanssa vaihtaa ajatuksia.
Rohkeutta ja tervettä harkintaa yhteydenpitoon! :) - täysikuu
Hei talviaurinko!
Ystävyys ei todellakaan ole sukupuoli kysymys.
Olen pitkään toivonut ystävää,jolle voisi kirjoittaa,niin iloista kuin suruistakin.
Niistähä se elämä pääosin muodostuu.
Lapsia ja lapsenlapsia unohtamatta,nekin ovat aikamoisia suolapaloja.
Tällähetkellä elämääni on tullut todella ikävä tilanne,josta haluaisin
keskustella jonkun elämää ymmärtävän kanssa.
En etsi suhdetta,enkä tahdo tavata,keskustelu elämästä riittää.
Ai niin,olen miehen köriläs. Tutulta kuulostaa. :) Täällä kirjoittelee 24v mies Pirkanmaalta.
Olen musikaalisesti lahjakas ja pidän soittamisesta ja laulamisesta. Valitettavasti nykyisessä kaveripiirissäni ei oikeastaan ole musikaalisia ihmisiä enkä ole oikein koskaan päässyt kunnolla nauttimaan musisoinnista ystävien kanssa.
Pidän pääosin kevyestä, kauniista musiikista. Pop/rock, iskelmä jne. Hyvänä esimerkkinä toimii tänä syksynä tv:ssä pyörinyt Vain elämää -sarja. Pidin sovituksista todella paljon ja pidin myös siitä herkästä tunnelmasta, jota artistit saivat kokea. Unelmoin siitä, että voisin joskus itse kokea samaa..
Jos jollakin on mitään ajatuksia tai ehdotuksia saman henkisten ystävien löytämiseksi, niin minulle voi kirjoittaa: mie89 [at] suomi24.fi . Saa kirjoittaa myös, vaikkei itse musikaalinen olisikaan. Toivoisin löytäväni uusia live-ystäviä, mutta netissä keskusteluakin voi ainakin alkuun harjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144