Onko kukaan muu miettinyt, että olisi mukava, jos joku potkisi välillä persuksille pääsykoe lukemisien suhteen? Välillä taas sanoisi, että "Kyllä sinä pystyt siihen! Et nyt herranen aika sentään anan periksi".
Itse kaipaisin tällaisen tsemppikaverin. Ajatuksena siis, että myös minä valan uskoa tämän opiskelukuvioihin :D.
Sillä ei ole merkitystä, että mihin pääsykokeisiin on lukemassa ja mihin kouluun meinaa pyrkiä. Haluaisinkin viestittelyn lähinnä painottuvan sellaiseeen motivoimiseen, enkä haastattelunmuotisiin kysymyksiin tulevaisuudensuunnitelmista yms.
Jos tarvitset tsemppikaverin niin jätä ihmeessä sähköpostiosoite tänne, niin minä otan yhteyttä. Olen 20-vuotias nainen. =)
Tsemppikaveri pääsykoelukemisiin
tsemppikaveri
2
138
Vastaukset
- Mistä näitä riittää?
Minä potkaisen sinua persuuksille siten, että katsot vastedes tarkemmin sen palstan otsikon minne kirjoitat. Tämä palsta on akateemisille jatko-opiskelijoille eli yliopistossa jo maisterin tutkinnon suorittaneille.
Jos pääsykokeissa vastaat kysymyksiin samalla tarkkuudella, niin takaan, että läpipääsy jää kohdaltasi kaukaiseksi haaveeksi. jani.levomaki@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286