JEESUKSLTA TÄNÄÄN TULLUT KIRJE.

Johannes kirjuri.

Jeesuksen rakkaus ja tuska tänään.
Avoin kirje kaikille kansoille Jeesuksen Kristuksen sanelemana.

Rakkauden kirje, niille jotka elävät toivossani, joilla on mielessänne pyhät matkat.
Älkää olko niitä, joita vedetään aisoilla, aisat ovat vanhat opit. Uutta minä tahdon tuoda telle, te minun lapseni. Älkää sanoko että minä olen aikojen aika, vailla puhekykyä. Minä puhun nyt uusilla kielillä, minä olen teille se uusi kieli ja uusi mieli, te minun kansani kaikkialla, maalla ja merillä.
Maa olen minä ja meri olette te, minun kansani kaikkialla, niin runsaslukuinen, kuin minäkin olen, olette te. Älkää kuitenkaan olko sellaiset, kun minä olen, synnin runtelemana aikojen aikana, sillä teidän syntivelkanne minä kannoin ajasta aikaannne. Kunpa te tietäisitte minun vaivani ja tuskani, sillä Jumala ei minua rakastanut, teidän tähtenne, vaan hylkäsi kadotukseen ja kuolemaan, sillä syntivelkanne oli suuri, juuri olette te minun kansani, mielimurheeni kansa. Katso minä elän ja minun palkkani olen minä ja te minun lapseni olette työni saavutus.

Eeli, Eeli Lama Sabag Taanin, on totta ollut aikojen ajat. Jumala Eeli hylkäsi minut, koska syntivelkaa minun on raukan pitänyt kantaa aina tähän aikaan asti. Kunnian kuningas hän on itse ollut, eikä minulle lepoa suonut, vaan eli irstaasti vieraan vaimon kanssa, Islam on se hänen vieras vaimonsa, jonka hän itse loi ja esiin toi, mielihyvällään. Älkää milloinkaan luulko, ettei hän olisi sallinut mitään Islamia, ellei hän olisi minua raukkaa hyljännyt. Tämän te ymmärtänette, te minun kansani tänään. Tuskassani minä puhun ja tuon tuskani ilmoille, te minun valittu sukuni, te ristini tuska. Nostakaa päänne te ikuiset portit, portit ovat uskon asetukset, pyhän kansani käydä sisälle pelastukseeni, te kalliot varmat ja vakaat, minä olen teille se kallio, jota te etsitte kaikkina päivinänne. Siunaus ja armo olkoot teidän kanssanne, te minun ristini tuskan kansani.

Kirjurina: Johannes 12.12. 2013.

2

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valorusaus

koskettava rusaus

• JuKo

Parhaita harhaanjohtajia ovat sellaiset harhaanjohtajat, jotka eivät itse edes ymmärrä johtavansa harhaan, koska heidät on johdettu harhaan harhaan johtamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe