Kirjoitan tässä keväällä ja tarkoitus olisi päästä opiskelemaan jonkin sortin diplomi-insinööriksi. Yhtenä vaihtoehtona olen ajatellut tuotantotaloutta. Onko viisas valinta pääaineeksi?
Asiaan. Tarviiko diplomi-insinööriksi hakeva kemian pitkän oppimäärän tietoja pakollisesti? Olen opiskellut fysiikkaa pitkänä, mutta kemiasta vain pakollisen, koska en kokenut sitä tarpeelliseksi.
Diplomi-insinööriksi hakeminen
Abikokelas
2
157
Vastaukset
- Mistä näitä riittää?
Menisit nyt kyselemään tuollaista tuonne Teknillinen korkeakoulu -palstalle. Täällä tekniikasta ja sen opiskelusta keskustelevat nykyiset ja tulevat tekniikan tohtorit.
- 1:0901
Mistä me tiedetään onko tuotantotalous sopiva sinulle vai ei? Päätä itse.
DIA kokeessa on pakollisena matematiikka ja vaihtoehtoisena fysiikka TAI kemia. Sisälle päästyään et tule tarvitsemaan kemiaa ollenkaan ellet ole valinnut pääaineeksi tai sivuaineeksi kemiaa. Fysiikkakin loppuu ellet ole valinnut jotain ainetta joka vaatii fysiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296