NEUROFEEDBACK-METODI

NEPSY-VALMENTAJA

Suomessa on neuropsykiatrinen hoito niiiin takapajuista. Tiesittekö että ADHD-oireiisin on olemassa hoito, ollut olemassa jo 70-luvulla. Sitä on paljon tieteellisestä tutkimusta eri maista ympäri maailmaa ja hoito toimii. Lue vaikka tuosta

http://www.adhd.com.au/neurotherapy.htm

Suomessa on vain yksi tätä palvelua tarjoava. En tiedä onko luotettava. En ole täällä häntä mainostamassa, joten voitte etsiä itse.

Jos meillä olisi saatava tätä hoitoa, niin täällä olisi asiat aivan toisin.

Norjassa klinikoita on vaikka kunka.
Voitte mennä ulkomailel yksityisille klinikoille. Ei ole kallista.

Kaikille ollaan syöttämässä täällä vaan sitä hemmetin metyylifenidaattia.
Tuolla hoidolla siitä myrkystä pääsee eroon, koska oireet vähenevät ja monilla katoavat kokonaan. Kertokaa kaikille tästä. Haluan tällä viestillä auttaa.

Arvaa, olisiko oma elämäni ollut aivan tosienlainen, jos tästä olisin tiennyt.
Hirveästi turhaa kärsimystä kun hoito on olemassa.

5

3168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihana kokemus

Minä olen kokeillut nyt muutaman kerran neurofeedback ja ajoin jatkaa. Komppaan edellinen, en tiedä miksi ihmiset tai lääkärit puhuu enemmän tästä?

En voi muuta kuin suositella. Nyt löytyy nämä hoidot Tampereella ja Vaasassa.

• 1+5

Raha ja vauraus tulee myymällä lääkkeitä. Sen takia pyritään myymään erilaisia aineita "oireiden" "hoitoon", koska niillä ongelma ei koskaan katoa ja asiakas joutuu ottamaan pillereitä jatkuvasti, jopa lopun ikänsä, tai kunnes sydän pettää. Neurofeedback ei ole teollisuuden kannalta hyvä ratkaisu, koska se voi ratkaista ongelman ja siten kuluttaja menetetään. Lisäksi neurofeedback ja mitkä tahansa terapia ei koukuta, kun taas "ADHD-lääkkeet" koukuttavat ja saavat ihmiset, lapset kuin aikuisetkin, siten käyttämään niitä pitkäkestoisesti ihan puoliautomaattisesti. Raha määrää. Sama homma masennuksen, "skitsofrenian" ja muiden psyyke- ja käytösasioiden hoidossa.

• Pekkakivi

Olen käynyt kunnon neurofeedback rupeaman. Rentoutti ja on auttanut stressioireisiin/ahdistukseen , mutta ei varsinaisesti kyllä adhd-oireisiin. Oikean avun olen saanut lääkkeistä. Jollain muulla voi toimia neurofeedback toki paremmin.

• Tuitu74

Myös Helsingissä tätä on saatavilla. Sopii myös migreenin hoitoon.

• psykoterapeutti2012

Salo ja Turku tarjoo Neurofeedback hoitoa. Helmikuusta 2016 myös Tampereella on hoitoa saatavilla. Keväällä Lahti ja Hämeenlinna!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37