Noita/tms. haluaa minut.

Jinx

Mutta ei sitten haluakkaan. Mutta haluaa, että minä haluan hänet. Mutta haluaa, että päästän irti, mutta ei ilmeisesti oikeasti, kun kuvio vaan jatkuu. Sanoo kaikenlaista minun päänmenokseni(mediassa X ja Y). Todellakin tietää, mitä sanoa milloinkin ja mihin sävyyn. Tarkemmin ottaen vaikuttaisi siltä, että hän on hengen vallassa, sillä en usko, että kukaan ihminen pystyisi ajattelemaan ja toteuttamaan niin monimutkaisia kuvioita aikajatkumossa, jos tiedätte mitä tarkoitan. Vaikuttaa hieman jonkinlaiselta haasteelta, kiusoittelulta, jonka loppua ei vaan näy. Tai ainakin siltä näyttäisi. Lumous/kirous/useampi mokoma on edelleen voimissaan, mutta käsitys lumouksen olemassaolosta antaa minulle suunnatonta helpotusta, kun "tavallinen elämä" tuntuu taas oikealta ja hyvältä, kun osaa olla välittämättä henkien toiminnasta. Tiedän ainakin, ettei minulla ole mahdollisuuksia vastata tällaiseen haasteeseen. Miten asiaan pitäisi suhtautua? Mistä on kyse? Pitkä epätoivoinen tarina. Nyt homma on jäänyt leijumaan paikallaan, kun en itse edistä sitä. Voin kertoa yksityiskohtia, jos keksitte kysyä oikeita kysymyksiä. Olen väsynyt kamppailemaan mielestäni, uskomuksistani ja itsestäni, mutta toisaalta en ole koskaan tuntenut itseäni yhtä eheäksi ja voimantuntoiseksi. Itse en ole kykenevä haastamaan noitaa omassa pelissään ainakaan tässä vaiheessa. Enkä oikein näe, että tulisimme normaalia kanssakäymistä toteuttamaan. Jos noidalle/loitsulle/hengelle antautuu, mitä tapahtuu? En ole ennen nähnyt loitsuja/kirouksia toimivan käytännössä, mutta voin sanoa, että tämä ei ole mitään kovin mietoa settiä ainakaan. Kerran olen ollut hengen vallassa ja "hyvää" jälkeä tuli.

Miksi noita ei puhu minulle suoraan vaan viestii henkien kautta? Me molemmat tiedämme toisemme joissain määrin. Ja tiedämme tietävämme toisemme. Hän tietää minut melkein kuin minä itse tunnen itseni ja minä näen siitä vähästä jonka hän ilmaisee pystyn kuvittelemaan paljonkin. Onko kyse vain siitä, ettemme halua?

Kenelläkään kokemuksia?! Suosituksia?
Voisiko tästä vaan "kävellä pois"? Olenko vain taikatytön leikkikalu? Rohkaisevia sanoja? En halua "kävellä pois". Enkä myöskään antautua.
Onneksi ei niinkään pelota enää niinku aiemmin, kun tuli kaikki hieman kulman takaa. Aikamoista shokkia. Nykyään pumppu pitää aikalailla sen lepotahdin vaikka mitä jänniä juttuja tapahtuu. Kyllä se vaan saa ärtymään kuitenkin yleensä.
Kertokaa mitä vaan oikeita vinkkejä. Jotenkin minusta silti tuntuu, että kyselen turhaan. Voiko joku auttaa tässä asiassa mulla keinoin vai sotkeutuuko kuvio vaan entisestään? Pitäisikö minun opetella jotain noituuden oppihaaraa?

2

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bible is true

Kehoitan sinua laittamaan välit kuntoon Raamatun ilmoittaman Jumalan kanssa! Jumalan Pojalla Jeesuksella Kristuksella on valta yli kaikkien henkivaltojen ja ainoastaan hän voi vapauttaa sinut pimeyden syntikahleista.

• Jinx346789

Ei kiitos. Näyttäisi siltä, että omilla jaloilla seisominen auttaa asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5104
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4258
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2431
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1898
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1511
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1227
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1154
    Aihe