Nyt tuli videolle kauhua,joka perustuu Ed ja Lorraine Warrenin kokemuksiin.Heidät tunnetaan parhaiten Amityville Horroriin liittyvistä tutkimuksista.
Tämä elokuva "Kirottu" sijoittuu vuoteen 1971. jossa 7.henkinen lapsiperhe on muuttanut entisen noidan Sherman Belseban asuttamaan taloon.
James Wan on erikoistunut kauhu elokuvan tekijä tunnetuimpana "Saw" elokuvasta lähtien,ja tämä elokuva "Kirottu" kuuluu vuoden parhaimpiin kauhu leffoihin.
Elokuvassa yhdistyvät manaajan,amityville horrorin ja poltergeistin tasoiset kulttielokuvat.
Pelottavampia ovat ne tarinat joilla on todellisuus pohjainen tarina.
The Conjuring-Kirottu (2013)
Veteranfan
1
323
Vastaukset
- Jjlkcjnvhjk
The conjuring mulle oli kieltämättä pettymys, ei juur pelottanu, aika huonot effectit, ei ny tylsä vaan se ei tarjonnu mitään, kuten tarjos paljonkin the conjuring 2nen. Ykkönen tuntu ettei oltu panostettu taepeeks mm ja ei pelottanu mua ainaka tai vaikuttanu niin lähellekään kuten 2nen teki. Katoin the conjuring 2sen netflixissä, siihen oon tyytyväinen edelleenkin, totta puhuakseni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728