Miksi otatte kierrosta?

VW Polo Variant

Moi!
Mua ihmetyttää aika paljon Daewoon, Hyundain ja Fiatin omistajat. Kerran kysyin eräältä Punton omistajalta, että miten päädyit Fiatiin. Mies vetäs heti herneen nenääsä ja rupes mäkättämään mulle ihmisten ennakkoluuloista... Ja tarkotin kysymystä ihan mielenkiinnon kannalta, koska itse ostan seuraavan auton seuraavasta kolmikosta ja tähän mennessä olen korealaisten kannalla...
No jokatapauksessa sama ilmiö tuntuu vaivaavan esim. Daewoon omistajia, miksi? Täytyykö kaikki kysymykset ottaa aina "v*ttuilun" kannalta.
Pidän itse varsinkin Lacetin muotoilusta, enkä usko että autossa olisi muutakaan valittamista. Laatu on varmasti hyvää =)
Kaipaan lähinnä asiallisia vastauksia ja kertokaa toki autojenne hyvistä puolista myös.
Nykyinen autoni on kyllä kaikkea muuta kuin laadukas!

3

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ah-

Kesällä päätin vaihtaa autoa ja hakusessa oli reilun 20 000€:n hintainen keskikokoinen auto. Mielessä kävi muunmuassa 1.6 litraiset Golf, Focus, Civic, Mazda3, Megane jne. Daewoo ei tullut edes mieleen. Kaikkia edellä mainittuja kävin koeajamassa. Esim. Golf oli hyvä mutta hinta hämmästytti, Civic taas oli meluisa ja todella pikkuautomaisen oloinen.

Eksyinpä sitten paikalliseen Opel-kauppaan jossa oli myös Daewoon myynti. Hieman ennakkoluuloisena lähdin Nubiraa koeajamaan ja sehän tuntui yllättäen oikein hyvältä. Hyvä ajaa, varsin tilava ja laadukkaan oloinen. Ei hävinnyt yhtään kilpailijoille. Liikkeessä katselin hinnastoa ja totesin että autohan maksaa 1.8 koneella (122hv) ja kaikilla herkuilla (CDX-varusteet) alle 22 000€. Takuukin 3-vuotta. Kun vanhasta autosta vielä tarjottiin kohtuullisen hyvä hyvitys, ei valintaa enää tarvinnyt miettiä.

Autolla ajettu nyt melkein 10 000km ja tyytyväinen olen ollut.

• Jallu

Olen ostanut uutena elämäni aikana noin 20 autoa. Olen varmasti ammattilainen sanomaan Evandan, ja yleensä Daewoon laadusta. Tämä on paljon paremmin huolitellun tuntuinen, kuin eurooppalainen. Jatkossa seuraan autojen takuu, hinta ym. kehitystä. Jos hintaero ja laatu pysyy samalla tasolla, jatkan varmasti Etelä-Koreassa valmistettujen autojen asiakkaana.

• ei nimi miestä...

(lue juttuni hyundai osastolta) :-)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5760
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5243
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2974
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1882
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe