Mulla taas mulla 7v fanilla jokaon kirjottanu nuo Miksi phil bellamy ja mielestäni näyttelijät on ideoita sarjaan.
Eka. ois joitaki intiimijuttuja enemmän
toka olisi paljon häitä ja naimisiinmenoja
ei senssattaes
IDEOITA HEARTPEARIIN!
6
178
Vastaukset
- takkari
Olet myöhässä, koska sarjan tekeminen on jo loppunut!
- ffFWEDF
Luojan kiitos.
- Pentuqq
Voisit kutsua sarjaa ihan suomen kielellä. Sitäpaitsi se on heartbeat, heartpear tarkoittaa sydänpäärynää.
- takkari
On helpompi kirjoittaa eri sijamuotoja englanninkielisestä nimestä Heartbeat (esim. Heartbeatissa, Heartbeatiin, Heartbeatista) kuin suomenkielisestä. Olen itsekin sortunut tähän...
- sydämenasiallaiin
miten oisit kirjottanu alotusotsikon suomenkielisellä sarjan nimellä
- rennsakkakmem
takkari kirjoitti:
On helpompi kirjoittaa eri sijamuotoja englanninkielisestä nimestä Heartbeat (esim. Heartbeatissa, Heartbeatiin, Heartbeatista) kuin suomenkielisestä. Olen itsekin sortunut tähän...
Joo, mutta eiköhän suomi24 ole enemmän yli 10-vuotiaiden paikka, eikä 7 vuotiaiden. Anteeksi jos loukkaan, mutta eikö panfu ois kivempi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954371
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513418
- 1863379
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242899- 672604
- 432431
- 131814