elikkäs palaneen polttimon merkkivalo syttyy ainakun jarrua painaa eli herjaa että jarruvalo polttimo olisi palanut vaikkei ole haittaako katsastuksessa jos se valo palaa vaikka kaikki toimii ja mistä voisi johtua se merkkivalon palaminen olen kokeillut vaihtaa polttimotkin muttei ollut mitään vaikutusta ja 940 classic volvo kyseessä
Palaneen polttimon merkkivalo palaa
5
499
Vastaukset
- ....
Palaako kans se lisäjarruvalo hattuhyllyllä?
- Herkkä kampe
Varmista, että molemmat polttimot ovat samanlaiset ja samanmerkkiset. Liikuttele myös takavalojen johtoliittimiä, ettei mikään hapettuma tee häiriötä.
- tietoa
mulla oli hapettumaa..osta hapettuman poistoainetta ...sumuutat sitä ja rapsuttetet polttimon kantaa ja vastaliitoksia...
- asentaja2
moi en muista mut 740 kaksi jarruvaloa takana ja oli molemmat toiset palanu ja ydessä oli väärän ampperin polttimot jarruvalo 21a tarkasta tämä
- Ihmeitä riittää
Mulla taas on jarruvalopolttimoina olleet 21wattiset. Autosta on kyllä löytynyt jopa 25 ampeerin sulake.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467475
- 334123
- 573645
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532399- 532327
- 382281
- 432278
- 162256