Jos vielä tämän yhden järjestän...
Päiviä olisi hakusessa. Tammikuulle oli jo tarkoitus mutta kovasti on buukattuja tammikuun lauantait. Nyt vielä olisi 1.2 lauantaille paikkoja tai sitten vaikka 24.1 perjantaile.
Perjantaissa on puolensa mutta ehtiikö pks ulkopuolelta mukaan? Kommentteja?
30+ Miittiristeily?
8
453
Vastaukset
Hienoa kessu =) Paan ton korvani taakke =)
1.2 on hyvä
Viis kiinnostunutta vastausta tähän nyt hetipikapikaa tai tästä ei tuu mitään
No helpotetaan valinnantuskaa nyt niin että 1.2 lauantai näytti olevan huutoäänestyksen tulos. Risteilymiitti siis toteutuu siis silloin jos nyt hieman useampi rohkaistuu ilmoittautumaan.
Kovin kauaa ei kannata alkaa pohtimaan koska vaikuttaa siltä että hyttipaikat vähenevät vauhdilla. Nyt oli B-hytit loppuneet... Jokainen hoitaa oman matkan varauksen ja sopii omat mahdolliset hyttikamut. 30 huoneessa kannattaa kysellä onko hyttikustannusten jakamisesta kiinnostuneita.Passi - check
Liput - check
Ace - pöh
http://www.tallinksilja.com/fi/web/fi/22h-risteily-tallinnaan
http://www.matkapojat.fi/risteily/tallinna/viihdejaostosristeilyt- u-puc
Uupukki alias johnny--69 vois harkita vakavasti 1.2. lähtöä mukaan.
Ei tästä nyt sitte taida tulla mitään. Me jotka varanneet hytin niin lähetään keskenämme ja pidetään omaa kivaa. Varsinaista miittiä tästä ei synny.
- T.i.K.z.U
Laivalla nähdään!
Tulossa ja mukaan tulee mun very fine ystävätär. :D
Koitan vielä kysellä, josko joku muuki innostus lähtemään ko hyttiinki vielä sopii.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124