Snorklaamaan

Aikuinen mies

Hei! Otin helmikuulle lennot Phuketiin kun halvalla sain. Olen viisikymppinen yksityisyrittäjä ja edellisestä lomasta on kauan. En harrasta laitesukellusta, mutta snorklaan aina kun voin. Olen käynyt Phuketissa muutaman kerran, joten tiedän että siellä se ei ole mahdollista, vaan aina pitää lähteä johonkin kauemmas.

En kuitenkaan haluaisi kuluttaa kaikkia päiviäni istumalla tuntikausia veneessä matkalla johonkin paikkaan, missä sitten pulahdetaan tunniksi veteen, käydään syömässä ja lähdetään sen jälkeen takaisin.Tarkoituksenani ei olekaan jäädä Phuketiin, vaan siirtyä pikaisesti jonnekin sopivampaan paikkaan.

Tavoitteena on, että löydän majoituksen rannalta, lähden snorklaamaan (lähes) omalta terassilta, pulikoin päivät, syön hyvin, nautin välillä hieronnoista jonkun nätin tytön käsissä ja illat istun terassilla hyvän kirjan,kylmän oluen ja ehkä jopa höpöheinän kanssa. Välillä voisin ajella skootterillakin. Tätä ajattelin tehdä sellaiset kymmeneen päivää. Sen jälkeen palaan Phuketiin, teen tuliaisostokset ja suuntaan lentokentälle ja kotiin ja ryhdyn taas nuhteettomaksi yksityisyrittäjäksi joka ahkerasti ahertaa.

Eli pyytäisin vinkkejä paikkaan johon on Phuketista n. päivän matka veneellä tai autolla ja jossa tuo kaikki on mahdollista. Suunnalla ei ole väliä kunhan kaikki on ihan rannassa :-)

Phi Phi on yksi suositeltu, mutta jotenkin se tuntuu liikaa nuorison paikalta. (?)
Onko kellään kokemusta Ranongin seudun saarista, esim Koh Phayamista tai Koh Changista ( siis ei siitä Changista joka on Pattayasta itään). Tai onko kukaan testannut ihan eteläthaimaan saaria? Otan kiitollisena kaikki asialliset vinkit vastaan.

2

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trangille

Ei ole kokemusta tuolta suunnalta kuin Nai Yang beach Phuketissa.
      Nyt on helmikuussa suunta kohta Trangin saaristoa. Majoitus on Si Kaossa josta on hotellin oma kuljetus Koh Kradanille. Myös muilla alueen saarilla on tarkoitus retkeillä ja snorklailla. Mutta noista voin kertoa vasta maaliskuussa.
      Kenties jollain olisi enemmän kokemusta?
      Tyttöpaikoista ei ole tietoa, paikalliset osaavat varmaan kertoa tuosta ihmisriisto-osastosta enemmän.

• 28x...

Minä uskon hra Aikuinen mies pärjäilee varmasti eikä kenenkään neuvoja tarvitse. Kunhan nyt aikansa kuluksi on kirjoitellut.

Mutta nimim Trangille olisi sanottavaa.
      Sinä sanoit pitäväsi opastoimintaa ihmisriistona. Näkemyshän se on tuokin. Asian tietysti voi nähdä niinkuin minäkin. Katson että oppaan ammatti on mitä kunniallisin, siistein ja hyvin palkattua työtä kouluja käymättömälle tytölle. Ymmärrän tietysti kulttuurierot mitkä nyt Trangia hiertävät. Itse thait pitävät sitä hyvänä ammattina ja tyttärensä ilomielin ilokeskuksiin lähettävätkin.
      Täytyy muistaa että Suomi ja Thaimaa ovat aika kaukana toisistaan kun näistä asioista puhutaan. Meidän ei tule koettaa heittää omia käsityksiämme maahan jotka eivät niitä tarvitse.
      Thaikut rakensivat temppeleitä jo silloin kun suomalaiset vielä lohkoivat kivikirveenteriään terävimmiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      52