...vad vill du göra med dem? Tänka på, vad vill du göra med dem?
Du får 50 tusen euro...
8
135
Vastaukset
- ränta på ränta
Jag skulle betala bort mitt barnbarns skulder som han i ungt oförstånd skaffade sig.Nu är han "gift" med utmätningsmyndigheterna.
- delad glädje
Någon resa och "litet extra "åt mina familjemedlemmar som har haft det svårt med sjukdom och arbetslöshet.
- :-)
Lösa lånen på huset :)
- djbtjbtjrtyj
Resa till Australian, Usa och Kanada! Jag tycker att jag å min make behöver semester.
- snart pensionär
Resa vore kanske roligt,innan man blir så skröplig att man inte mera orkar njuta av upplevelserna.Jag skulle också ge pengar till föreningen på orten som tar hand om hemlösa djur.
- toivolan jani
"Jag skulle betala bort mitt barnbarns skulder som han i ungt oförstånd skaffade sig.Nu är han "gift" med utmätningsmyndigheterna."
Varmt och hjärtligt tänkt ,men oftast finns det bara två slags människor dom som kan det där med pengar och dom som int.gör något för dig själv.
själv skulle jag förbättra huset- bara onödigt
Jag skulle köpa kläder,resa och festa.
- lärdom?!
50.000€ dela den med 4.en del resa,en del för hemmet,en del satsa för gemensamt fritid för "nära o.kära",sista delen skulle jag spara för kommande behov.Det finns ju ett gammalt ordspråk en generation skaffar förmögenheten och nästa slösar bort den!"Kantapään kautta,ingentig har varit gratis för mig heller,ju äldre man blir så lär ju även sjukdomar komma utan beställning.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238509Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066722Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 883753
- 1703097
- 503029
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432999Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412959Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222536Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094