Miltä alueelta hotelli?

denpa

Jos viettää pari päivää Singaporessa ja haluaisi hotellin kävelymatkan päästä mukavilta nähtävyyksiltä, ravintoloilta yms. niin mikähän alue mahtaisi olla kyseessä.

6

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viikko Sporessa;

MInun mielestä paras paikka "nähtävyyksiin" on hotelli mahd. lähellä Esplanade-kulttuurikeskusta, riippuen tietysti siitä mitä pitää nähtävyytenä. Tuo paikka on "kaiken keskellä". Shoppailun keskus on Orchard road, jos hakee erityisesti shoppailumahdollisuuksia.

• Juuri tullut

V-Hotel Lavander,siisti,mutta huone pieni.ISONA plussana on ,että metroasemalta pääsee hissillä hotelliin ja metrolla on helppo liikkua joka paikkaan ja on edullinen.Kävely päivällä tukalaa,koska lämpö on 30 ja ylikin,kaupungissa tosi kuumaa.

• Raffles

Kaveri tarjoaa V Lavanderia kun aloittaja haluaa hotellin kävelymatkan päästä nähtävyyksistä...

• Suositus

Joo niin tarjoaa ja perustelin,metrolla helppo liikkua.Saa kai sitä tarjota,ei ole pakko ottaa.Hotelli oli kuitenkin ok ja metro matkat lyhyet.

• Just kävin
        Suositus kirjoitti:

Joo niin tarjoaa ja perustelin,metrolla helppo liikkua.Saa kai sitä tarjota,ei ole pakko ottaa.Hotelli oli kuitenkin ok ja metro matkat lyhyet.

Komppaan edellistä. Esimerkiksi Tourist Pass maksaa 20 SDollaria 3 päivältä, ja sillä voi liikkua kaikkialla. Ensimmäisellä kerralla siitä menee 5 SDollarin pantti. Reilun 10 €:n sijoitus ei liene kenellekään rajana kun niin kauas on matkustanut.

• Jungle Park

Itsekin juuri Singaporesta palanneena ja V Lavenderissa asuneena, komppaan edellisiä.

Metrolla on todella helppoa ja edullista liikkua mihin tahansa. Hotellin sijainti on erinomainen ja hinta-laatusuhde aika mukava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51