Aloitin yliopisto-opinnot tässä syksyllä, eli muutin kotoa pois ja uuteen kaupunkiin ja oh man... Seksin saaminen on täällä _niin_ helppoa eikä laadustakaan tarvitse tinkiä.
Olen kuitenkin saanut kehitettyä itselleni aivan naurettavan ongelman: pelkään muiden mielipiteitä. Voisin vehtailla uuden kaverin kanssa vaikka joka ilta tai useammankin kanssa samaan aikaan, koska mulla on korkea libido eikä aloilleen asettuminen ja perheen leikkiminen kiinnosta ainakaan tässä vaiheessa (fwb jutuosta voin valittaa erikseen, sekään ei sovi mulle).
Vaikka mulla ei siis mitään lutkain tai helpon tai yhtään minkään mainetta olekaan (ja sellaisen hankkiminenkin on ehkä kuitenkin hankalaa 35 000 oppilaan keskuudessa...) ja vaikka monet kaverit paneskelee ympäriinsä _paljon_ enemmän ja vaikken ikinä edes huolisi sellaista säätöä/kaveria/seurustelukumppania, jota mun entisten seksikumppanien määrä kiinnostaisi niin silti välillä ärsyttää!
Jotain vertaistukea tai kannustavia sanoja tai vinkkejä tai yhtään mitään?
jakorasian maine
342
19876
Vastaukset
- Spedex
Erakoituneet pellet joutaa jo tuohon aikaan nukkumaan.... ellet ole ammatiltasi aamulehden jakaja
- Seksipetoko olen?
Moikkis, seksihän on tarpeellista, luontevaa, missä ja milloin vain ja useastikin. Onneksi on naisia, jotka haluavat nauttia seksistäkin molempien saadessa useita pitkiä orkkuja. minä ainakin miehenä arvostan naisia, joka tietää mitä haluaa, vaikka en olekaan mikään prinssi.
- neuvvojeesus
Fiksun akateemisen mimmin kannattaa kysellä kommentteja suomikaksnelosesta. Täällä saat kysymyksellesi asiallisen vastauksen.
- Juttuja kuullut
neuvvojeesus kirjoitti:
Fiksun akateemisen mimmin kannattaa kysellä kommentteja suomikaksnelosesta. Täällä saat kysymyksellesi asiallisen vastauksen.
Niiin, hauskaa mitenkä, Suomessa ajattellaan että yliopistossa / korkeakoulussa olisivat jotenkin fiksumpia kuin muut..ja joopati joo..vai tykkääkö fiksut ihmiset kiivetä 2 prommillen kännissä asuntolan katolle munasillaan klo 4 aamu yöllä.. taii onko fiksuuden merkki juosta munasillaan pitkin poikin katuja....puhumattakaan 2-3 viikon kännäys ränneistä.Lisäksi monelta jos kysyy että uskotko tulevaisuuteen tai mitä haluat tulevaisuudessa niin vastaus on että "en tiedä" tai "en mitään" "saankohan edes töitä?".Ja kyse on korkeankouluopiskelijoista joilla voi olla huippuarvosanat.
Joten, arvostatko sinä ihmistä joka on kirjaviisas mutta, elämän ja ajatusten sisältö täysi nolla... itse en. - Ajattele itse
neuvvojeesus kirjoitti:
Miehet, jotka haluavat kontrolloida naisia ja naisten seksielämää, aloittavat yleensä tuon jakorasiaksi ja huoraksi haukkumisen. Riskinähän aina on, että "saa huonon maineen", mutta kiinnostaako sinua lopulta mitä jotkut tollot ajattelevat? Ilmeisesti kiinnostaa kun täältä kysyt.
- etr etry erty et
neuvvojeesus kirjoitti:
Ympärileikkaus on kastraatiota vastaava loukkaus lapsen kehon koskemattomuutta vastaan, lapsen saamat psyykkiset vammat ovat mittavat ja purkautuvat aikuisiässä erinlaisina väkivallantekoina ja ongelmina seksuaalielämässä. (Anna Freud 1952)
Viime aikoina on ollut suosittua perustella ainakin poikien ympärileikkausta lääketieteellisin tekosyin. Mutta koska poikien ympärileikkausta on harrastettu jo ainakin 5000 vuotta, on tuskin todennäköistä, että ne perimmäiset syyt ovat lääketieteelliset.
Todellisen syyn kertoo suurimpana juutalaisena filosofina pidetty Moses Maimonides: YMPÄRILEIKKAUKSEN TARKOITUS ON SEKSUAALISEN HALUN JA KYVYN VÄHENTÄMINEN MORAALIN KORJAAMISEKSI SEKÄ RYHMÄÄN SITOUTTAMINEN.
Benjamin Freedman syyttää kirjassaan heimoveljiään kasaarialkuperänsä tahallisesta salaamisesta, jotta nämä saisivat kristityt uskomaan, että heidän alkuperäinen kotimaansa olisi Palestiina, vaikka se todellisuudessa onkin jossain Keski-Aasiassa.
Benjamin Freedman kääntyi heimoveljiään vastaan ja käytti suuren osan omaisuudestaan tiedottamiseen juutalaisten kasaarialkuperästä. Hän ei hyväksynyt, että kasaarit käyttivät itsestään nimitystä "juutalainen", vaan
nimitti heitä "niin sanotuiksi juutalaisiksi" ("self-styled jews"). Freedman piti Israelin perustamista kaikkien pahana kansainvälisenä rikoksena, sillä hän pelkäsi sen saattavan johtaa jopa kolmanteen maailmansotaan.
Kasaarit olivat turkkilais-mongolidinen kansa, joka oli sukua hunneille.
Kasaarit olivat kovasti mieltyneitä sotimiseen ja sen seurauksena Aasian muut kansat ajoivat kasaarit länteen.
Kasaarit valtasivat ajanlaskumme ensimmäisinä vuosisatoina suuren alueen Mustanmeren ja Kaspian meren pohjoispuolelta eli Etelä-Venäjältä. Sinne he perustivat suurvallan alistettuaan alueen 25 maanviljelystä harrastavaa kansaa.
Valtakunta oli mahtavimmillaan 700- ja 800-luvuilla, jolloin se oli kiistatta Euroopan mahtavin valtio. Noin 1000 jkr. venäläiset voittivat kasaarit, jolloin osa kasaariylimystöstä pakeni Eurooppaan lähinnä Unkariin ja Espanjaan.
Mutta varsinainen monimiljoonainen kansa jäi paikalleen ja tästä muodostui Itä-Euroopan ja Etelä-Venäjän kasaariväestö, joka käsitti 1900-luvun alussa noin yksitoista miljoonaa ihmistä.
Juutalaisen tietosanakirjan mukaan kasaarit olivat ryöstelyyn taipuvainen ja hyvin kostonhimoinen kansa. Juutalainen tietosanakirja mainitsee ns. itäjuutalaisten (ashkenasim) polveutuvan kasaareista.
Juutalaisen historiantutkijan Arthur Koestlerin mukaan kasaarit olivat raakoja ja likaisia, eivätkä esim. puhdistautuneet ulostamisen ja virtsaamisen jälkeen eivätkä koskaan vaihtaneet alusvaatteita, vaan antoivat niiden mädäntyä riekaleiksi.
http://aijaa.com/Nq2eX2
Kasaarien uskontona oli fallos-kultti eli siittimen palvonta. Noin vuonna 740 jkr. kasaarikuningas Bulan kyllästyi kansansa barbaareihin tapoihin ja kutsui maahan edustajia kolmesta sen ajan pääuskonnosta islamista, kristinuskosta ja talmudismista, jota viimeksi mainittua on myöhemmin alettu kutsua juutalaisuudeksi.
Vallanhimoinen kunigas Bulan mieltyi talmudismiin, jonka harjoittajat saisivat hänen tulkintansa mukaan Messiaan tullessa haltuunsa kaikkien kansojen rikkaudet ja kaikki kansat orjikseen. - ????
Ajattele itse kirjoitti:
Miehet, jotka haluavat kontrolloida naisia ja naisten seksielämää, aloittavat yleensä tuon jakorasiaksi ja huoraksi haukkumisen. Riskinähän aina on, että "saa huonon maineen", mutta kiinnostaako sinua lopulta mitä jotkut tollot ajattelevat? Ilmeisesti kiinnostaa kun täältä kysyt.
Kyse on siitä että miehet saavat vähemmän seksiä kuin naiset. On olemassa ylemmän tason miehiä jotka sitten panevat suurimman osan naisista ja lopuille annetaan jos annetaan. On kiistaton fakta että naisen on paljon helpompaa saada seksiä kuin miehen. Puhui että "ei tarvitse laadusta tinkiä" koska maalla on vain maajusseja eli ihan tavallisia miehiä. Mutta ei. Tälle lutkalle kelpaa vain paras. Onko ihme että ilkutaan jakorasiaksi?
- Kaksoismoralismi
Ajattele itse kirjoitti:
Kyllähän tämä tyttö tulee saamaan pikemminkin paljon kannustusta ja selkään taputuksi tälläisestä hedonistisesta ja ala-arvoisesta käyttäytymisestä.
Mutta herra jumala jos kyseessä olisi MIES hänet ristiinnaulattaisiin heti!
Jos mies kirjoittaisi tänne suomi24 palstoille kuinka hän haluaa vain yhdenillan suhteita tai etsii vain seksiä hänet leimattaisiin sikaksi ja tunteettomaksi ja vaikka miksi. Tässä nähtäisiin mies syyllisenä, eikä ajateltaisi niin, että nainen yrittää kontrolloida miehiä.
Jos asia on kuitenkin toisinpäin että se onkin NAINEN joka kirjoittelee tällaista niin SILLOINKIN miehet ovat syyllisiä ja se on ne miehet jotka haluavat "kontrolloida naisia". neuvvojeesus kirjoitti:
Kyllä jokainen "fiksu, akateeminen mimmi" tuon asian tietääkin
eikä tänne tuollaista keskustelun aloitusta laadi.
Kyseessä on siis trolli!
Terv. Tutkinnon suorittanutJuttuja kuullut kirjoitti:
Niiin, hauskaa mitenkä, Suomessa ajattellaan että yliopistossa / korkeakoulussa olisivat jotenkin fiksumpia kuin muut..ja joopati joo..vai tykkääkö fiksut ihmiset kiivetä 2 prommillen kännissä asuntolan katolle munasillaan klo 4 aamu yöllä.. taii onko fiksuuden merkki juosta munasillaan pitkin poikin katuja....puhumattakaan 2-3 viikon kännäys ränneistä.Lisäksi monelta jos kysyy että uskotko tulevaisuuteen tai mitä haluat tulevaisuudessa niin vastaus on että "en tiedä" tai "en mitään" "saankohan edes töitä?".Ja kyse on korkeankouluopiskelijoista joilla voi olla huippuarvosanat.
Joten, arvostatko sinä ihmistä joka on kirjaviisas mutta, elämän ja ajatusten sisältö täysi nolla... itse en."Juttuja kuullut", juhlatilanteissa irrottelijoita on kaikissa väestöryhmissä duunareista herroihin, siis myös yliopisto-opiskelijoissa.
On kuitenkin harhaa kuvitella, että kaikki yliopisto-opiskelijat
olisivat yhden illan suhteita harrastavia sinkkuja, ja osallistuisivat riehakkaisiin opiskelijabileisiin.
Itselläni oli "syrjään vetäytyjän" maine, koska EN OSALLISTUNUT MIHINKÄÄN BILEISIIN, ja seurustelinkin vakituisesti miehen kanssa, joka oli opiskeluympyröiden ulkopuolelta peräisin.
T. Systeemin sisältä nähnytAjattele itse kirjoitti:
"Miehet, jotka haluavat kontrolloida naisia ja naisten seksielämää, aloittavat yleensä tuon jakorasiaksi ja huoraksi haukkumisen."
Miehet, jotka haluavat kontrolloida naisia, tai tyhmät naiset, joilla ei ole omia kokemuksia yliopisto-opiskelusta, luulevat että yliopistossa olon päätarkoitus on olla "cool", ja tyydyttää siinä sivussa omaa libidoa! Nämä em. ryhmät laativat tällaisia trolli-aloituksia suomi24.fi-sivustolle!- GVHGGHVHGGHVVGHGHV
Kaksoismoralismi kirjoitti:
Kyllähän tämä tyttö tulee saamaan pikemminkin paljon kannustusta ja selkään taputuksi tälläisestä hedonistisesta ja ala-arvoisesta käyttäytymisestä.
Mutta herra jumala jos kyseessä olisi MIES hänet ristiinnaulattaisiin heti!
Jos mies kirjoittaisi tänne suomi24 palstoille kuinka hän haluaa vain yhdenillan suhteita tai etsii vain seksiä hänet leimattaisiin sikaksi ja tunteettomaksi ja vaikka miksi. Tässä nähtäisiin mies syyllisenä, eikä ajateltaisi niin, että nainen yrittää kontrolloida miehiä.
Jos asia on kuitenkin toisinpäin että se onkin NAINEN joka kirjoittelee tällaista niin SILLOINKIN miehet ovat syyllisiä ja se on ne miehet jotka haluavat "kontrolloida naisia".Jopa heteromiehenä voin sanoa kommenttiasi harhaiseksi. Siitä paistaa läpi katkeruus ja provoaminen. Jos aidosti olet sitä mieltä, että naisen on hyväksytympää harrastaa satunnaista seksiä kuin miehen, niin olet joko vieraantunut todellisuudesta tai sitten elät jossain valtavirrasta poikkeavassa kommuunissa. Toki mies, ja nainen myös, on sika mikäli hän lupaa maat ja taivaat rakkauttaan vannoen, ja katoaa sitten panon jälkeen. Mutta harvat kokevat miehen mitenkään alempiarvoisena, mikäli hän saa paljon miehiä. Tietenkin ihan äärimmäisissä tilanteissa, joissa mies harrastaa oikeastaan minkä tahansa pillullisen kanssa seksiä ja käyttää jokaisen päivänsä piparin metsästykseen, saa mies huonon maineen ja täysin aiheestakin, mutta yleisesti ottaen useita naisia saava mies juurikin nostaa arvoaan.
Nainen saattaa huonossa tapauksessa menettää maineensa jo yhdestä baarireissulla pokatusta miehestä ja mikäli nainen harrastaa useasti (ei tarvitse siis olla mikään jakorasia, joka antaa täysin standardeitta) seksiä, on jakorasian maine todennäköinen.
Aloitus taasen taitaa olla provo ja jos ei ole, niin kyseessä on jo oikea ongelma, oli sitten kyse miehestä tai naisesta. Koen niin miehen kuin naisen liian helpoksi, mikäli hänen vaatimuksensa ovat niin matalalla, että hän kykenee löytämään sopivan panon joka ilta eri henkilöstä ja joskus jopa kimppaa. Silloin kyseessä on joko rikas, haaremin omistava pervo, joka istuu haarat levällään kyrpä tanassa omistamaansa pillua odotellessa tai nainen, joka menee baariin lyhyessä hameessa pikkuhousuitta, menee makuuasentoon, levittää haarat ja antaa jokaisen halukkaan nussia.
Mikäli tarvitsee satunnaista pillua/kyrpää joka ilta, on kyseessä addiktio johon tulee hakea apua. Siinä on jo suuri riski vakaville sukupuolitaudeille kortsunkin kanssa, siinä menee maine ja se todennäköisesti vaikuttaa myös itsetuntoon ja mielenterveyteen. - Salix A.S.
maruna_alkuperainen kirjoitti:
"Juttuja kuullut", juhlatilanteissa irrottelijoita on kaikissa väestöryhmissä duunareista herroihin, siis myös yliopisto-opiskelijoissa.
On kuitenkin harhaa kuvitella, että kaikki yliopisto-opiskelijat
olisivat yhden illan suhteita harrastavia sinkkuja, ja osallistuisivat riehakkaisiin opiskelijabileisiin.
Itselläni oli "syrjään vetäytyjän" maine, koska EN OSALLISTUNUT MIHINKÄÄN BILEISIIN, ja seurustelinkin vakituisesti miehen kanssa, joka oli opiskeluympyröiden ulkopuolelta peräisin.
T. Systeemin sisältä nähnytKyllä yliopiston opettajakunta osaa sikailla yhtä hyvin jossei paremminkin kuin opiskelijat, titteli ei siinä menossa paina mitään Koettu on.
- lsnh40h204
neuvvojeesus kirjoitti:
Aamen.
- opiskelijatar
Juttuja kuullut kirjoitti:
Joten, arvostatko sinä ihmistä joka on kirjaviisas mutta, elämän ja ajatusten sisältö täysi nolla... itse en.Nuo kuvaamasi laiset örveltäjät eivät edusta suurinta osaa yliopisto-opiskelijoista. Valitettavasti he vain tuntuvat olevan niitä äänekkäimpiä. Valtaosa yliopisto-opiskelijoista ei harrasta räkäkännäilyä.
Olen yliopisto-opiskelija olen tällä hetkellä suomi 24 koska minusta on viidyttävää lukea näitä keskusteluja. Keskustelujen informaatioarvo on itten asia erikseen. Väitän että yliopistossa opiskelevat ihmiset ovat keskimäärin älykkäämpiä, mutta tottakai fiksuunkin joukkoo mahtuu tyhmiä. - Yliopistosta
Meillävuorostaan on tällainen nörttiporukka, jotain 15 jätkää ja kaikkilla poikuus tallella - uskoisin! No, ootpa meidän vastakohta :D
Me käydään salilla yhdessä, joskus otetaan olutta ja pelataan pleikkaa tai katsotaan leffoja, kesällä käydään yleisurheilemassa jne. - hasukkka
Pettäminen on mun mielestä nasta juttu ;) Muna vieraaseen pimppiin ja tuntuu hyvältä ja yllättävän hyvin löytyy seksiseuraa esim. www.pettajat.com saitilta :)
- elä_tyttö_
Salix A.S. kirjoitti:
Kyllä yliopiston opettajakunta osaa sikailla yhtä hyvin jossei paremminkin kuin opiskelijat, titteli ei siinä menossa paina mitään Koettu on.
Älä välitä meillä joillakin on riippuvuus seksiin ja silloin mielestäni kannattaa ettiä seksiseuraa netin palstoilla niin näkee samankaltaisia ihmisiä. Itse olen suosinut www.seksiseuraa.biz sivustoa.
- kapula
opiskelijatar kirjoitti:
Nuo kuvaamasi laiset örveltäjät eivät edusta suurinta osaa yliopisto-opiskelijoista. Valitettavasti he vain tuntuvat olevan niitä äänekkäimpiä. Valtaosa yliopisto-opiskelijoista ei harrasta räkäkännäilyä.
Olen yliopisto-opiskelija olen tällä hetkellä suomi 24 koska minusta on viidyttävää lukea näitä keskusteluja. Keskustelujen informaatioarvo on itten asia erikseen. Väitän että yliopistossa opiskelevat ihmiset ovat keskimäärin älykkäämpiä, mutta tottakai fiksuunkin joukkoo mahtuu tyhmiä.Hyvin yksinkertainen kysymys.
Miksi ihminen, nainen ta mies saa olla seksuaalinen ?
Tekeekö kipeää kun itse ei ole saanut nauttia siitä asiasta.
Itse olen nauttinut asiasta, mutta en ymmärtänyt silloin vielä kaikkea.
Tuhmuus on kivaa, ja tekee mielelle hyvää.
- rasia
Toivottavasti toi tilittäminen hieman autto huonoon omaantuntoon.
- Nyt alan ymmärtää
miksi joissakin maissa tyttöjäkin ympärileikataan. Ja miksi naisilla asiaa ulos ei ole ilman miespuolisen henkilön mukanaoloa.
Aloittajan viestin perusteella taitaisi olla viisas ratkaisu ottaa sama käytäntö myös suomeen. - tsaukkis1
Nyt alan ymmärtää kirjoitti:
miksi joissakin maissa tyttöjäkin ympärileikataan. Ja miksi naisilla asiaa ulos ei ole ilman miespuolisen henkilön mukanaoloa.
Aloittajan viestin perusteella taitaisi olla viisas ratkaisu ottaa sama käytäntö myös suomeen.Mikä hemmetin idiootti sinä oikein olet?Mitä hyvää sinä näet siinä että naisia silvotaan?Ja mikä tekee meistä miehistä erilaisia että voimme vaihtaa muijaa vaikka joka yö eikä maine kärsi?Jokainen tehköön ruumiillaan mitä haluaa kunhan ei loukkaa ketään tahallisesti.Seksi on monille ihmisille todella tärkeää enkä itsekään kuvittelisi eläväni enää pelkän yhden naisen seksin varassa. Vaihtelu virkistää,jopa avioliittoa ;)
- Suuri Isä
tsaukkis1 kirjoitti:
Mikä hemmetin idiootti sinä oikein olet?Mitä hyvää sinä näet siinä että naisia silvotaan?Ja mikä tekee meistä miehistä erilaisia että voimme vaihtaa muijaa vaikka joka yö eikä maine kärsi?Jokainen tehköön ruumiillaan mitä haluaa kunhan ei loukkaa ketään tahallisesti.Seksi on monille ihmisille todella tärkeää enkä itsekään kuvittelisi eläväni enää pelkän yhden naisen seksin varassa. Vaihtelu virkistää,jopa avioliittoa ;)
Edellinen kirjoittaja on täysin oikeassa. Naiset pitäisi ympärileikata ja pillut ommella umpeen ja pelkästä seksin ajattelusta pitäisi ruoskia selkä vereslihalle.
- Niin onkin
Suuri Isä kirjoitti:
Edellinen kirjoittaja on täysin oikeassa. Naiset pitäisi ympärileikata ja pillut ommella umpeen ja pelkästä seksin ajattelusta pitäisi ruoskia selkä vereslihalle.
Ja miehet voi veivata kouraan tai panna toisiaan.
Niin onkin kirjoitti:
Ja miehet voi veivata kouraan tai panna toisiaan.
Niin kai paneekin ja naiset naisia ja sekaisin. Sellainen on tää maailma. Huvinsa kullakin.
- ota iisisti, m
Muitten mielipiteitten orjuuttamana oleminen kuuluu ihmisluontoon. Se on ikävä sivuseuraus sosiaalisuudestamme. Tunnemme ydenmukaisuuden painetta. Haluamme antaa itsestämme hyvän kuvan ja pelkäämme koko ajan, että se on huono.
Varsinkin maalla paine on aivan murskaava. Jos saa huonon ja riitaisen naapurin, ollaan valmiita vaikka valehtelemaan, että naapurieen kanssa menee hyvin, jotta ei vain kukaan epäilisi, että riitelijä onkin hän itse.
Kaiken tekemisen kannustin numero 1 on, "ettei vain tulisi puheita". Kaupunkioloissa paine on vähempi, mutta heti kun tulee tunnetuksi tai tuntee muita, paine kasvaa. On siis valittava kalvava yksinäisyys tai murskaava sosiaalinen paine.
Omista seksiasioistaan ihmiset vaikenevat tai valehtelevat alakanttiin, koska kulttuuri on edelleen seksikielteistä. Ihminen luulee, että muut saattavat harrastaa vähempiä seksikumppaneita. Halu vaihtuviin kumppaneihin noudattaa ihan normaalijakaumaa. Ei kukaan voi valita, missä kohtaa jakaumaa hän on.
Seksi, myös runsas seksi, on ihan normaali asia, eikä vain normaali vaan huippumiellyttävä ja nautinnollinen. Miksi siitä pitäisi kieltäytyä? Iän mukana koko kysymys sitä paitsi menettää täysin merkityksensä. Ei täysaikuinen mieti, kuinka monen kanssa on ollut. Ei kerta kaikkiaan mieti, korkeintaan naureskelee, jos on tullut pantua monen kanssa.- Kiti,
Muutin kaupunkiin pieneen yksiöön. Työpaikallani paljon miehiä että saa 17v tytön housut märäksi kun moni lähentelee. Olen vienyt monen kotiini kun haluttaa, niin nuoria kun vanhoja miehiä. Mitähän naapurit ajattelee kun on välillä 50-60v miehiä? Seksi aina eri miehen on vaan niin kiihottavaa.
- samaa rataa
Kiti, kirjoitti:
Muutin kaupunkiin pieneen yksiöön. Työpaikallani paljon miehiä että saa 17v tytön housut märäksi kun moni lähentelee. Olen vienyt monen kotiini kun haluttaa, niin nuoria kun vanhoja miehiä. Mitähän naapurit ajattelee kun on välillä 50-60v miehiä? Seksi aina eri miehen on vaan niin kiihottavaa.
Taas tämä sama pösilö, joka esiintyy milloin teinityttönä, milloin vanhana akkana...teininä esiintyessään muka nai isomunaisia vanhoja äijiä...ja vanhana akkana esiintyessään nuoria komeita isomunaisia kolleja...(yleensä vähintään 5-6 panemassa). Kirjoitustyylin tunnistaa helposti.
Tuon miettisin uudelleen: "Halu vaihtuviin kumppaneihin noudattaa ihan normaalijakaumaa. Ei kukaan voi valita, missä kohtaa jakaumaa hän on."
Missä kohtaa "normaalijakaumaa" jakaumaa on 3 vuotias? Entä 90 v? Tai se, joka ei harrasta lainkaan seksiä, ei edes käteenvetoa? Joku tekee normaalijakauman, miksi? Kyllähän jokainen valitee toimintansa ja asettuu sen mukaiselle jakaumalle, jolle kunakin hetkenä, aikajanalla haluaa. Ns. Normaalijakauma sinänsä on olemassa, matemaatikkojen keksintöä, jolla enemistöstä tulee normaalia ja muista paimennettavia, moralisoitavia marginaaleja.- Setä55
Kiti, kirjoitti:
Täällä on yksi vanhempi, jolle tuo kelpaisi... Nuoret tytöt on kivoja.
- pseudoelikkä
Elikkä siis, trollo loo
- pseudosavolainen
Ookkonää Savosta?
- pseudoelikkä
pseudosavolainen kirjoitti:
Ookkonää Savosta?
Onneksi en :)
- pseudosavolainen
pseudoelikkä kirjoitti:
Onneksi en :)
Mikä onni soon, jos vaivaa kuitenkin paranoidisuus?
- pseudoelikkä
Mikä onni soon, jos vaivaa kuitenkin paranoidisuus?
Mitä paranoidisuus tarkoittaa?
- pseudosavolainen
pseudoelikkä kirjoitti:
Mitä paranoidisuus tarkoittaa?
Luulee olemattomia tai pitää tosia asioita suurempina tai todennäköisempinä, kuin ne ovat.
Savolaiseen huumoriin kuluu "narraaminen", puhutaan vakavalla naamalla pötyä. Jos joku uskoo, häntä pilkataan ja hänelle nauretaan. Siksi savolaiset ovat aina varautuneita, että toinen puhuu pötyä, ovat siis paranoidisia. - Tosi vajaa
Luulee olemattomia tai pitää tosia asioita suurempina tai todennäköisempinä, kuin ne ovat.
Savolaiseen huumoriin kuluu "narraaminen", puhutaan vakavalla naamalla pötyä. Jos joku uskoo, häntä pilkataan ja hänelle nauretaan. Siksi savolaiset ovat aina varautuneita, että toinen puhuu pötyä, ovat siis paranoidisia.Eiköpähän tuo paranoidisuus kuitenkin lie sellainen käsite, joka ei ole automaattisesti liitettävissä savolaisiin- tai keneenkään täällä- ilman asiantuntijan lausuntoa, johon luullakseni tämän(kään) palstan henkilöistä kovin moni, mahdollisesti ei yksikään, kykene.
- pseudosavolainen
Tosi vajaa kirjoitti:
Eiköpähän tuo paranoidisuus kuitenkin lie sellainen käsite, joka ei ole automaattisesti liitettävissä savolaisiin- tai keneenkään täällä- ilman asiantuntijan lausuntoa, johon luullakseni tämän(kään) palstan henkilöistä kovin moni, mahdollisesti ei yksikään, kykene.
Ei, sillä sinä olet samanlainen masturbaatiota harrastava yksineläjä kuin me kaikki muutkin- runkkari!
- pseudosavolainen
Ei, sillä sinä olet samanlainen masturbaatiota harrastava yksineläjä kuin me kaikki muutkin- runkkari!
Edellisten viestien väli on 10 minuuttia. Lienee sama henkilö. Jälkimmäisessä se on käyttänyt minun käyttämääni nimimerkkiä. Sairas, mikä sairas, mut sen ainakin huomaa, et sitä keljuttaa.
- pseudosavolainen
Edellisten viestien väli on 10 minuuttia. Lienee sama henkilö. Jälkimmäisessä se on käyttänyt minun käyttämääni nimimerkkiä. Sairas, mikä sairas, mut sen ainakin huomaa, et sitä keljuttaa.
Edellisten viestien väli on 21 minuuttia. Lienee sama henkilö. Molemmissa se on käyttänyt minun käyttämääni nimimerkkiä. Sairas, mikä sairas, mut sen ainakin huomaa, et sitä keljuttaa.
- pseudosavolainen
Edellisten viestien väli on 21 minuuttia. Lienee sama henkilö. Molemmissa se on käyttänyt minun käyttämääni nimimerkkiä. Sairas, mikä sairas, mut sen ainakin huomaa, et sitä keljuttaa.
Edellisten viestien väli on kylläkin 3h 21min, eli tuo virhe ajantajussa paljastaa sinut elikkämieheksi. Lopeta nimimerkkini käyttäminen, sinnä rölli-, vai trollipeikko :)
- Liäkär
Huorroomisesta tulloo peräsuolisyöpä..
- jonkiijoutavoo
Viäräleuka kultturia ei sua pilakata.Olhan mulla asioo ,nii sellaista että kullinnupilla on virkoo.onnii että runkari veot ilman nuppia isköö ommaa leukaa jokaesella ylösveolla jos ei nuppia oo
- Be a slut
Mitäs pahaa jakorasiana olemisessa on? Jos nussit paljon ja monia ja saat siitä mainetta, voit uskoa, että useimpia miehiä himottaa vain ajatellakin sinua, koska jo pelkkä nimesi yhdistyy heidän mielessään seksiin. Jos haluaa aivan estottoman paljon seksiä, lutkan maine on parasta, minkä voi hankkia. Jatka tielläsi. Sinulla on mahtava asenne!
- ex.rasia
Minä olen erimieltä. Sitten joskus kun kunnon miehen haluat niin heitä ei tuollainen menneisyys innosta, pikemminkin vaan ahdistaa. Lutkan maine on perseestä.
- ovat kiukkusia nämä
Todellakin näin.
Mitä sitä häpeämään(olen tosin mies)ja tuskin on riskiä tuosta maineesta, vaikka kävisi missä tahansa panemassa..päinvastoin.
Tekee mistä tykkää ja itse tykkään panemisesta..tosin keski-ikäisistä naisista en nuoremmista(no ihan vähän..?) - Rinkeliliisa
ex.rasia kirjoitti:
Minä olen erimieltä. Sitten joskus kun kunnon miehen haluat niin heitä ei tuollainen menneisyys innosta, pikemminkin vaan ahdistaa. Lutkan maine on perseestä.
Sellaset miehet on epävarmoja itsestään ja taatusti huonoja sängyssä =) Olen harrastanu seksiä aina, kun siltä on tuntunut ja silti jo toista kertaa naimisissa.
- puskaruno
Rinkeliliisa kirjoitti:
Sellaset miehet on epävarmoja itsestään ja taatusti huonoja sängyssä =) Olen harrastanu seksiä aina, kun siltä on tuntunut ja silti jo toista kertaa naimisissa.
Ja kumpikin puolisosi tietää menneisyytesi seksin suhteen?
- Rinkelilisa
puskaruno kirjoitti:
Ja kumpikin puolisosi tietää menneisyytesi seksin suhteen?
Kyllä vain =) Ja molemmat ovat kiitollisia tarjoamasti seksistä. Nykyisen kanssa tavattiin reilu vuosi sitten ja hän kosi kuukauden kuluttua tietäen kaiken. Ja menimme naimisiin heinäkuussa.
- Oletko jo
Rinkelilisa kirjoitti:
Kyllä vain =) Ja molemmat ovat kiitollisia tarjoamasti seksistä. Nykyisen kanssa tavattiin reilu vuosi sitten ja hän kosi kuukauden kuluttua tietäen kaiken. Ja menimme naimisiin heinäkuussa.
päättänyt eropäivän? Tuskin kauaa jaksat tuota katsella...
- Jagdpanther
Paljonko aloittajalla menee jo toiselle tuhannelle?
- ,;;;;;;;;;;;;;;;;;,
Aloittaja on mies, mut voi hänellä silti mennä toiselle tuhannelle
- pseudosavolainen
,;;;;;;;;;;;;;;;;;, kirjoitti:
Aloittaja on mies, mut voi hänellä silti mennä toiselle tuhannelle
No, johan on mahotonta. Oletko sinä sitten savolainen?
- ,;;;;;;;;;;;;;;;;;,
Onko sinulla joku fantasia noista savolaisista?
- teoriassa kai
Eikö miehellä muka voi olla yli tuhatta partneria? Joka viikko uusi= 52 vuodessa, 10:ssä vuodessa 520, 20:ssä vuodessa yli 1000...
- pseudosavolainen
,;;;;;;;;;;;;;;;;;, kirjoitti:
Onko sinulla joku fantasia noista savolaisista?
Ei fantasia vaan kokemusta. Olen perimältäni länsisuomalainen, mutta asuinpaikaltani savolainen. Itäsuomalainen tapa "narrata" on perin omituinen. En käsitä, mitä huvittavaa siinä on, jos on puhunut paikkansa pitämättömiä ja joku sitten uskoo.
Sosiaalinen kanssakäyminen vaatii, että pitää totena vastapuolen esitystä, muuten yhteiskunta on vaarassa romahtaa. Olen tosiaan huomannut, että monet savolaiset ovat koko ajan varuillaan, siis pikkasen paranoidisia.
Joku sairas on jo ottanut nimimerkkini käyttöön, EN SIIS ENÄÄ ESIINNY TÄLLÄ. Muut ovat sekopään jo mietteitä. - __________-____
Ei fantasia vaan kokemusta. Olen perimältäni länsisuomalainen, mutta asuinpaikaltani savolainen. Itäsuomalainen tapa "narrata" on perin omituinen. En käsitä, mitä huvittavaa siinä on, jos on puhunut paikkansa pitämättömiä ja joku sitten uskoo.
Sosiaalinen kanssakäyminen vaatii, että pitää totena vastapuolen esitystä, muuten yhteiskunta on vaarassa romahtaa. Olen tosiaan huomannut, että monet savolaiset ovat koko ajan varuillaan, siis pikkasen paranoidisia.
Joku sairas on jo ottanut nimimerkkini käyttöön, EN SIIS ENÄÄ ESIINNY TÄLLÄ. Muut ovat sekopään jo mietteitä.Oletko nyt ihan varma, ettet itse ole "sekopää", joka keskustelee itsensä kanssa? Täällä esiintyy eräs kaveri, joka väittelee ja jopa vit.uilee itselleen. Sitä sanotaan kai elikkämieheksi tai jotain sinne päin. Hän myös kai poistuu palstalta ovet paukkuen palatakseen kohta uudessa ketjussa :)
- IsoErska7211
Voi vattu näitä ihmisiä...
Vertaistuen ja muiden mielipiteiden kuuntelijat eivät kestä noin värikästä elämää, joten suosittelen alan vaihtoa.
- Lopeta iljettävyys
Se ei ole mitään leikkiä, kun Jumala jonain päivänä alkaa puhutella ihmistä. Jumala voi palkita, jos on elänyt Hänessä, mutta jos on rikkonut Jumalan lakia vastaan, niin Jumala ei jätä sinua rauhaan ennenkuin olet katunut ja tehnyt parannuksen. Kannattaa lopettaa tuo itse ennenkuin se lopetetaan. Kaikilla tässä on himoissa hillitsemistä. Jotkut haluavat olla puhtaita, toiset on kasvatettu likakasvoisiksi ja he myös kuolevat likakasvoisina. Tee parannus ja ota Kristus. Kristus on antanut sinulle syntisi anteeksi.
Jumalan siunausta sinulle!
Ps. Itse en henkilökohtaisesti voisi sietää rinnallani naista joka olisi rikkonut koskemattomuuden vaatimusta vastaan. Mutta jos nainen on itse ymmärtänyt katua ja muuttua, niin voisin rakastaa häntä vaimonani ja arvostaa häntä ylitse muiden.- Psilonisti
Pientä korjausta.. Jumala = sinä itse. Jumala ei palkitse, se ei myöskään lopeta asioita. Se vain on, ja yrittää ohjata sinua huomaamaan se. Ei ole olemassa polkua itsensä löytämiseen. Se voi tapahtua koska vain, milloin vain. Raota verhoa vähän, ja huomaa yhteys kaikkeen, huomaa kuinka vain olet. Olet, eikä se koskaan lopu.
Tästä tulikin mieleen, illuminati tarkoittaa 'valaistuneet'.. Ei ole olemassa oikeaa polkua, sinällään ei ole olemassa 'valaistumista'. Löydät kaiken sisimmältäsi, sen että kaikki 'vain on', ja olemisen voit huomata. Tästä tullaan sitten karmaan yms.. Eli opetuksiin, jotka yrittävät ohjata sinua raottamaan verhoa. - dfghnsfgndfg
Psilonisti kirjoitti:
Pientä korjausta.. Jumala = sinä itse. Jumala ei palkitse, se ei myöskään lopeta asioita. Se vain on, ja yrittää ohjata sinua huomaamaan se. Ei ole olemassa polkua itsensä löytämiseen. Se voi tapahtua koska vain, milloin vain. Raota verhoa vähän, ja huomaa yhteys kaikkeen, huomaa kuinka vain olet. Olet, eikä se koskaan lopu.
Tästä tulikin mieleen, illuminati tarkoittaa 'valaistuneet'.. Ei ole olemassa oikeaa polkua, sinällään ei ole olemassa 'valaistumista'. Löydät kaiken sisimmältäsi, sen että kaikki 'vain on', ja olemisen voit huomata. Tästä tullaan sitten karmaan yms.. Eli opetuksiin, jotka yrittävät ohjata sinua raottamaan verhoa.joopa joo ja lehmät lentää. Kyllä mä Jeesuksen ymmärrän mut en mä tämmösiä karmoja sun muita...
- Hmmm....
No tapasin kerran nettitreffeillä naisen, joka sitten kertoi olleensa opiskeluaikoinaan aika voimakkaasti irtoseksin perään. Niistä ajoista oli 10 vuotta, ja hän kertoi kantavansa sisällään jonkinlaista traumaa. Minulle jäi kuitenkin epäselväksi, miksi useat seksikumppanit muka toisivat traumoja vapaamieliselle suomalaiselle naiselle.
Yhtä kaikki, eipä se nainen tämän tunnustuksen jälkeen enää kiinnostanut. Ehkäpä hän avautuikin juuri sen takia, että pääsisi nopeammin minusta eroon.- Kimble85
Trauma voi joidenkin kohdalla olla siitä, että on joskus ylittänyt omia rajojaan, ei vaikka olekaan osannut pitää puoliaan tilanteessa jossa itsen ei teekään niin mieli. Ehkä ei ole osannut sanoa ei, kun olisi pitänyt. Nuorenahan sitä rajojaan hakee, siinä touhussa satuttaa joskus itsensä. (Itseni kohdalla ainakin koen niin. Toki valtaosa seikkailuista oli aidosti mahtavia, mutta sekaan mahtui huonojakin kokemuksia.) Jotkut muistot jäävät tuntojälkinä kehoon, kosketuksesta nousee ristiriitaisia tunteita. Ehkä nainen kertoi sinulle traumoistaan siksi, että välillenne syntyisi luottamuksellisuutta mahdollista seksisuhdetta silmällä pitäen. Jos kokee olevansa traumatisoitunut, se on tavallistakin tärkeämpää.
Tai sitten hän halusi nähdä reaktiosi. Onhan se kummallekin plussaa, että partneri on suunnilleen samalla sivulla, mitä suhdehistoriaan tulee. Toinen villin nuoruuden viettänyt ymmärtää toista hyvin, kokematon tai max muutamaan partneriin sitoutunut harvemmin. Parempi valita kumppani kaltaisistaan suhteilijoista, kummassakaan leirissä ei ole porukasta pulaa.
- Anna palaa
Ihmisella on kaksi suurta ilon lahdetta: Kirjojen tuoma tyydytys ja fyysinen intohimo. Onnellinen on ihminen joka on elamansa aikana saanut nauttia niista molemmista.
- Petille
Onpa aika tyhmiä juttuja..mitä enempi paneskelet sen koukuttavampaa:)
Voi hyvä parisuhde olla myöhemmin hakusessa.. jälkesä jättää kaikki mitä touhuamme. - proffa ja julkkis
Kyllä me poikien kanssa takanapäin nauretaan näille horoille. Ja vähän edessäkin. Ovat sen verran tyhmiä etteivät sitä huomaa vaan luulevat olevansa ihkuja ;D. Oikeaa läheisyyttä tai edes kaveruuttahan ei kukaan näiden kanssa halua sillä niitä hävetään.
- Sama..
Eli siis samoin kuin naisetkin nauravat miespuolisille horoille, jotka jakelevat itseään ja tyrkyttävät seuraansa. Luulevat olevansa ihkuja yms. Seksiin teitäkin voi vain käyttää, ei muuhun.
- Voi
poika, mikä saa sut luulemaan, että nää naisetkaan mitään oikeaa läheisyyttä tai kaveruutta sulta haluaisi, et ehkä oo niin erityinen..
Onko jotenkin vaikea tajuta ja niellä se, että naisetkin saattaa tosiaan haluta vain seksiä, kuten säkin.
- 9+4
Tottakai naiselle seksin saaminen on helppoa. Ei siihen mitään yliopistoja ja toisia paikkakuntia tarvitse. Siinä ole kevytkenkäinen mutta älä uskottele näille uhreille haluavas heiltä yhtään enempää muuta kun seksiä niin et riko ketään.
- Girly 78
En usko että enää yliopistossa saat helpon mainetta, kunhan et pitäydy vaan yhden vuosikurssin tyypeissä. Vuosikurssit on kuitenkin niin hajallaan toisistaan, todella epätodennköistä että kovinkaan moni tuntee edes omaa kurssiaan. Ota kuitenkin selvää ketkä on paikan pinkot ja nuuskijat, koska jokaisessa laitoksessa on omansa. Vältä näitä ja näiden tuntemien seuraa..
Muuten.. nauti elämästäsi, nuoresta vartalostasi ja anna libidon raikaa, mutta turvallisesti..
Voi kun itse olisi myös osanut hyödyntää nuo ajat oikein, ilman tiukkapipoisuutta ja vain opiskellen. Toteuta nyt munkin edestä. Elämästä saa ja pitää myös nauttia! - Noniin...
Naiselle ei kai mikään ole niin helppoa kuin seksin saaminen, joten mikään kovin iso saavutus ei se "horon" maineen saavuttaminen.
Jos sinulla on monia kumppaneja, tieto kyllä leviää nuorten miesten keskuudessa, ja sinua tullaan yrittämään, koska helppoa tietenkin yritetään iskeä.
Mutta omien korvien välissä on se, miten suhtautuu muiden aatoksiin. Jos seksi on sinun juttusi ja kun sitä naisena helposti saat, niin anna mennä vain. Muista kuitenkin ehkäisy. Vaikea päästä kursseista läpi, jos kuppa on syönyt aivot.- Kaksinaismoralismia
Tätä ketjua lukiessa en voi kuin ihmetellä, miten vielä nykyaikana, vuonna 2014 normaalin seksivietin omaava, seksistä nauttiva nainen = huora/jakorasia jne.
Modernin ihmisen sisältä paljastuu arvomaailma, joka oli olemassa jo vanhan testamentin aikaan: nainen ei saa nauttia seksistä ja seksiä saa olla vain yhden miehen kanssa. Muuten muuttuu "horoksi". Tällähän naisen seksuaalisuutta ollaan kontrolloitu jo vuosituhansia.
Aloittajalle sanoisin, että nauti elämästäsi, kun olet vielä nuori, mutta suojaa itsesi. Sekä seksitaudeilta että maineenmenetykseltä, mutta älä anna käyttää itseäsi hyväksi, vaan pidä itse ohjat käsissäsi. Täällä eletään vain kerran ja vanhempana elämätön elämä kaduttaa. Sillloin et enää saa välttämättä niitä miehiä, joita haluaisit. - Raadollinen
Tyhmäähän se on ilmatteeks jakaa. Alat perimään maksun niin saat paitsi seksiä myös luxuselämän. Ei se kauan salassa pysy että olet aulis ja antavainen, älä kuvittelekaan olevasi niin ovela.
- Jumala tuomitsee
Kaksinaismoralismia kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa en voi kuin ihmetellä, miten vielä nykyaikana, vuonna 2014 normaalin seksivietin omaava, seksistä nauttiva nainen = huora/jakorasia jne.
Modernin ihmisen sisältä paljastuu arvomaailma, joka oli olemassa jo vanhan testamentin aikaan: nainen ei saa nauttia seksistä ja seksiä saa olla vain yhden miehen kanssa. Muuten muuttuu "horoksi". Tällähän naisen seksuaalisuutta ollaan kontrolloitu jo vuosituhansia.
Aloittajalle sanoisin, että nauti elämästäsi, kun olet vielä nuori, mutta suojaa itsesi. Sekä seksitaudeilta että maineenmenetykseltä, mutta älä anna käyttää itseäsi hyväksi, vaan pidä itse ohjat käsissäsi. Täällä eletään vain kerran ja vanhempana elämätön elämä kaduttaa. Sillloin et enää saa välttämättä niitä miehiä, joita haluaisit.Puheesi ei ole Jumalasta vaan ihmisistä. Haureudesta ihminen joutu kadotukseen. Jumala antaa anteeksi paljon muttei kaikkea.
- läpäläpä
Jumala tuomitsee kirjoitti:
Puheesi ei ole Jumalasta vaan ihmisistä. Haureudesta ihminen joutu kadotukseen. Jumala antaa anteeksi paljon muttei kaikkea.
Raamatussa sanotaan, että kaiken saa anteeksi, paitsi Pyhän Hengen pilkkaa. "Haureus" (eli siis naisten vapaa seksi) ei ymmärtääkseni ole sitä ole. Uskovat eivät myöskään ole enää vallassa, joten ei tarvitse pelätä kivitystuomioita. Ai niin, ei myöskään ole mitään syytä olettaa jumalia ja kadotuksia todellisiksi.
- Yksimiesmoralismia
Aloittajalle sanoisin, että nauti elämästäsi, kun olet vielä nuori, mutta suojaa itsesi. Sekä seksitaudeilta että maineenmenetykseltä, mutta älä anna käyttää itseäsi hyväksi, vaan pidä itse ohjat käsissäsi. Täällä eletään vain kerran ja vanhempana elämätön elämä kaduttaa. Sillloin et enää saa välttämättä niitä miehiä, joita haluaisit.Sinun moraalillasi nainen ainoastaan saa mutta se mies joka saa tältä naiselta ei kuuluisi saada koska mies on aina se seksin perässä notkuja. Ymmärrätköhän edes itse mitä kirjoitat?
- Tajua jo!
Aloittajalle sanoisin, että nauti elämästäsi, kun olet vielä nuori, mutta suojaa itsesi. Sekä seksitaudeilta että maineenmenetykseltä, mutta älä anna käyttää itseäsi hyväksi, vaan pidä itse ohjat käsissäsi. Täällä eletään vain kerran ja vanhempana elämätön elämä kaduttaa. Sillloin et enää saa välttämättä niitä miehiä, joita haluaisit."Modernin ihmisen sisältä paljastuu arvomaailma, joka oli olemassa jo vanhan testamentin aikaan: nainen ei saa nauttia seksistä ja seksiä saa olla vain yhden miehen kanssa. Muuten muuttuu "horoksi". Tällähän naisen seksuaalisuutta ollaan kontrolloitu jo vuosituhansia."
Milloin sinun kaltaiset ihmiset ymmärtävät sen, että kukaan ei kritisoi pelkästään kevytkenkäisiä naisia!
Ne kevytkenkäiset miehet ovat aivan yhtä huonoja ihmisiä puolisoiksi. Mutta meidän miesten kannalta heillä ei ole merkitystä, sillä emme ole menossa naimisiin miehen kanssa.
Siksi emme samalla tavalla kritisoi heidän käyttäytymistään, sillä se olisi teidän naisten tehtävä. Minkä tähden luulet että niin moni nainen valittaa pettävästä aviomiehestä? Koska naiset ovat olevinaan niin hyviä ihmisiä ottaessaan puolisoikseen niitä satoja naisia kaataneita pelimiehiä.
Ollaan muka niin hyviä ihmisiä kun ei välitetä toisen menneisyydestä.
No se kostautuu. Pelimiehet pettää. Valitkaa hyvä mies jolle seksi ja rakkaus ovat erottamaton osa toisiaan. - On syytä myös
läpäläpä kirjoitti:
Raamatussa sanotaan, että kaiken saa anteeksi, paitsi Pyhän Hengen pilkkaa. "Haureus" (eli siis naisten vapaa seksi) ei ymmärtääkseni ole sitä ole. Uskovat eivät myöskään ole enää vallassa, joten ei tarvitse pelätä kivitystuomioita. Ai niin, ei myöskään ole mitään syytä olettaa jumalia ja kadotuksia todellisiksi.
muistaa että saadakseen synnit anteeksi pitää katua ja kääntyä pois pahoilta teiltä. Et siis voi vain yksinkertaisesti illalla(tai aamulla aktien jälkeen) esittää rukousta jossa pyydät anteeksi, ellet todellakin aio muuttaa elämäsi suuntaa.
Kuolema toki kuittaa tehdyt synnit, mutta paatunut synnintekijä ei ehkä saa ylösnousemusta. Jumalahan voi nähdä ihmisen sydämeen ja havaita onko tässä henkilössä mitään hyvää. Ellei ole, se voi olla sitten goodbye... - voi voi
Eli nainen ei saa olla "helppo", vaan pitää esittää ja kainostella, vaikka vietit täysin samat kuin miehellä. Jep.. Ja kun mies etsii seksiseuraa ja kiertelee baarissa eri naisten luona tarjoamassa seuraansa ja tyrkyttämässä itseään, niin se on sitten ihan suotavaa.. Eikös juuri sellainen ole, mikä se sana olikaan. Niin, aivan, "helppo".
Sellainen mies, joka haluaa kontrolloida tulevan tyttöystävänsä tai kenen tahansa muun naisen sekuaalisuutta on epävarma itsestään ja haluaa vain eliminoida kaikki menneisyyden miehet, joita pitää kilpailijoinaan ja joille uskoo jäävänsä kakkoseksi. Normaali, Itsevarma mies ei tunne tähän tarvetta. - fruuttus
Tajua jo! kirjoitti:
"Modernin ihmisen sisältä paljastuu arvomaailma, joka oli olemassa jo vanhan testamentin aikaan: nainen ei saa nauttia seksistä ja seksiä saa olla vain yhden miehen kanssa. Muuten muuttuu "horoksi". Tällähän naisen seksuaalisuutta ollaan kontrolloitu jo vuosituhansia."
Milloin sinun kaltaiset ihmiset ymmärtävät sen, että kukaan ei kritisoi pelkästään kevytkenkäisiä naisia!
Ne kevytkenkäiset miehet ovat aivan yhtä huonoja ihmisiä puolisoiksi. Mutta meidän miesten kannalta heillä ei ole merkitystä, sillä emme ole menossa naimisiin miehen kanssa.
Siksi emme samalla tavalla kritisoi heidän käyttäytymistään, sillä se olisi teidän naisten tehtävä. Minkä tähden luulet että niin moni nainen valittaa pettävästä aviomiehestä? Koska naiset ovat olevinaan niin hyviä ihmisiä ottaessaan puolisoikseen niitä satoja naisia kaataneita pelimiehiä.
No se kostautuu. Pelimiehet pettää. Valitkaa hyvä mies jolle seksi ja rakkaus ovat erottamaton osa toisiaan.aika ihku kirjoitus-samalla radalla mennään!
- mies jostakin_--
voi voi kirjoitti:
Eli nainen ei saa olla "helppo", vaan pitää esittää ja kainostella, vaikka vietit täysin samat kuin miehellä. Jep.. Ja kun mies etsii seksiseuraa ja kiertelee baarissa eri naisten luona tarjoamassa seuraansa ja tyrkyttämässä itseään, niin se on sitten ihan suotavaa.. Eikös juuri sellainen ole, mikä se sana olikaan. Niin, aivan, "helppo".
Sellainen mies, joka haluaa kontrolloida tulevan tyttöystävänsä tai kenen tahansa muun naisen sekuaalisuutta on epävarma itsestään ja haluaa vain eliminoida kaikki menneisyyden miehet, joita pitää kilpailijoinaan ja joille uskoo jäävänsä kakkoseksi. Normaali, Itsevarma mies ei tunne tähän tarvetta.Jos mies panee paljon, on hän ori.
Jos nainen panee paljon, on hän huora, mälliämpäri yms... Simppelisti siksi, että miehen on vaikeaa olla "panomies". Pitää olla komea, reenattu, karismaattinen ja varaa tarjota muikille parit paukut ja mielellään taksilla kämpille. Naisen ei tarvitse kuin olla läsnä ja aina löytyy joku räkänokka jyystämään. Sit kun teistä, naiset, tämä kuulostaa epäreilulta, niin miettikääpä tätä kuvake.netistä lainaamaani argumenttia asian tiimoilta:
"Kokematon mies on saamaton ja säälittävä tapaus, mutta neitsytnainen on kunnioitettava impi. Fleshlightin omistava mies on oksettava runkkari, mutta käsilaukkuun mahtuvaan delfiinikiihottimeen turvautuva nainen on modernin seksuaalisuuden ihailtu ilmentyvä. Nuoria miehiä metsästävä ikäneito on kuumapuuma, nuoria naisia katseleva vanhempi mies sen sijaan ällöttävä vanha ukko. Naiset etsivät Gambiasta rakkautta ja monikulttuurista romanssia, miehet sortuvat Thaimaassa huoriin. Teinipojat ovat ärsyttäviä minuuttimunia, teinitytöt kuuminta pornokamaa. Oli stereotypia mikä tahansa, seksuaalikulttuurinen ilmapiirimme on simppelisti miesvihamielinen kaikessa, paitsi huorasanomassa. Se on niin syvästi totta ja ihmisen biologiaan uurrettua, ettei tuhat apurahafeministiäkään riitä tekemään lutkasta hyvää vaimoa."
Miltä nyt tuntuu? - Kaksinaismoralismia
Yksimiesmoralismia kirjoitti:
Sinun moraalillasi nainen ainoastaan saa mutta se mies joka saa tältä naiselta ei kuuluisi saada koska mies on aina se seksin perässä notkuja. Ymmärrätköhän edes itse mitä kirjoitat?
"Sinun moraalillasi nainen ainoastaan saa mutta se mies joka saa tältä naiselta ei kuuluisi saada koska mies on aina se seksin perässä notkuja. Ymmärrätköhän edes itse mitä kirjoitat? "
Sinähän noin kirjoitit, en minä.
Minusta niiden kuuluu saada, jotka toisiaan haluavat, ellei sille ole jotain hyvää syytä miksi eivät saisi eli ovat esim. varattuja.
Se, jos mikä on kaksinaismoralismia, että vain naisen maine menee ja miehen maine sen kun paranee. - Tajua itse
Tajua jo! kirjoitti:
"Modernin ihmisen sisältä paljastuu arvomaailma, joka oli olemassa jo vanhan testamentin aikaan: nainen ei saa nauttia seksistä ja seksiä saa olla vain yhden miehen kanssa. Muuten muuttuu "horoksi". Tällähän naisen seksuaalisuutta ollaan kontrolloitu jo vuosituhansia."
No se kostautuu. Pelimiehet pettää. Valitkaa hyvä mies jolle seksi ja rakkaus ovat erottamaton osa toisiaan."Milloin sinun kaltaiset ihmiset ymmärtävät sen, että kukaan ei kritisoi pelkästään kevytkenkäisiä naisia!"
No suurin osahan tässäkin ketjussa kritisoi ja moralisoi vain naista ja alkaa vääristyneesti puhua jakorasiasta, ihan kuin nainen olisi halukas parittelemaan jokaisen miehen kanssa. - älä tingi
Aloittajalle sanoisin, että nauti elämästäsi, kun olet vielä nuori, mutta suojaa itsesi. Sekä seksitaudeilta että maineenmenetykseltä, mutta älä anna käyttää itseäsi hyväksi, vaan pidä itse ohjat käsissäsi. Täällä eletään vain kerran ja vanhempana elämätön elämä kaduttaa. Sillloin et enää saa välttämättä niitä miehiä, joita haluaisit.Mietin jo näitä lukiessa, miten sanansa valitsisi saadakseen ajatuksensa oikein esiin. Mutta tuossa se tuli juuri niin kuin sen ajattelin. Nimenomaan kohta "älä anna käyttää itseäsi hyväksi, vaan pidä ohjakset käsissäsi". Silloin sinulla on seksiä joiden kanssa sitä haluat ja jotka ovat sen arvoisia, eikä niiden kanssa jotka vain sitä sinulta haluavat. Silloin ei ole pelkoa horon maineesta. Sanoithan itsekin, ettei laadusta tarvitse tinkiä.
- Tajua jo!
Tajua itse kirjoitti:
"Milloin sinun kaltaiset ihmiset ymmärtävät sen, että kukaan ei kritisoi pelkästään kevytkenkäisiä naisia!"
No suurin osahan tässäkin ketjussa kritisoi ja moralisoi vain naista ja alkaa vääristyneesti puhua jakorasiasta, ihan kuin nainen olisi halukas parittelemaan jokaisen miehen kanssa." suurin osahan tässäkin ketjussa kritisoi ja moralisoi vain naista"
Totta kai, kun aloittaja kerran on nainen! Ei kai nyt makaronia käsittelevässä keskustelussakaan yhtäkkiä aleta puhua hattarasta.
Mutta olen esim. itsekin kritisoinut miestä yhdessä toisessa tähän verrattavassa keskustelussa jossa aloittaja oli mies.
Sitäpaitsi enemmän se jakorasia-miesten kritisoiminen on kyllä naisten kuin miesten tehtävä, sillä me miehet emme ole menossa miehen kanssa naimisiin, joten siinä mielessä meille sillä ei ole samalla tavalla merkitystä miten muut miehet käyttäytyvät.
"ja alkaa vääristyneesti puhua jakorasiasta"
Miten niin vääristyneesti? Jakorasia jakelee itseään paljon ympäriinsä ja sellaisesta käyttäytymisestähän aloittaja oli nimenomaan innostunut.
Myös mies on jakorasia jos käyttäytyy samalla tavalla.
Mitään kaksinaismoralismia ei ole! - KALLE KELLO
Tajua itse kirjoitti:
"Milloin sinun kaltaiset ihmiset ymmärtävät sen, että kukaan ei kritisoi pelkästään kevytkenkäisiä naisia!"
No suurin osahan tässäkin ketjussa kritisoi ja moralisoi vain naista ja alkaa vääristyneesti puhua jakorasiasta, ihan kuin nainen olisi halukas parittelemaan jokaisen miehen kanssa.Tajua itse Tajua itse. Naisista on sanottu kautta aikojen "jako-rasia" tarkoittaa siis sitä että jakaa tavaraansa sinne tänne. Onhan "jako-rasia" suomenkielellisesti parempi sana kuin "huo*a". Tosin viittaus jakorasiasta tulee varmaankin siitä sähköisestä "sisarestaan" joka jakaa sitä sähköä esim siellä kotona. Jakorasia mikä jakorasia on nimitys naisesta, joka haluaa huoran maineen ja jolta joka jätkä saa ja näille jakorasioille kelpaa oikeasti äijä kun äijä, jopa viinamaksulla. Nämä naiset ovat siis henkisesti jälkeenjääneitä tai sairastavat seksiriippuvuutta.
Vastaavanlaisista miehistä voidaan aloittaa oma keskustelu, koska tämä keskustelu koski naisia, jotka ovat jakorasioita, h****a, lumppuja jne.. - daanila@suomi24.fi
läpäläpä kirjoitti:
niistähän saa kuolemantuomion ... sähköpusuista ja sexistä vieraassa paikassa, olen 131/2 ........ tule kotiini, jos sulla on sellainen maine, odotan aivan yksin ja valmiina menettäneenä maineeni, sovittele ja koettele dildo minun ja sinun makuun, niin olemme varmasti yhdessä ainakin sinne asti, kunnes, maineesi on mennyt, aivan yksin
- uuyiyur
KALLE KELLO kirjoitti:
Tajua itse Tajua itse. Naisista on sanottu kautta aikojen "jako-rasia" tarkoittaa siis sitä että jakaa tavaraansa sinne tänne. Onhan "jako-rasia" suomenkielellisesti parempi sana kuin "huo*a". Tosin viittaus jakorasiasta tulee varmaankin siitä sähköisestä "sisarestaan" joka jakaa sitä sähköä esim siellä kotona. Jakorasia mikä jakorasia on nimitys naisesta, joka haluaa huoran maineen ja jolta joka jätkä saa ja näille jakorasioille kelpaa oikeasti äijä kun äijä, jopa viinamaksulla. Nämä naiset ovat siis henkisesti jälkeenjääneitä tai sairastavat seksiriippuvuutta.
Vastaavanlaisista miehistä voidaan aloittaa oma keskustelu, koska tämä keskustelu koski naisia, jotka ovat jakorasioita, h****a, lumppuja jne..No onko äitisikin jakorasia, kun on harjoittanut seksiä?
- Tajua itse
Tajua jo! kirjoitti:
" suurin osahan tässäkin ketjussa kritisoi ja moralisoi vain naista"
Totta kai, kun aloittaja kerran on nainen! Ei kai nyt makaronia käsittelevässä keskustelussakaan yhtäkkiä aleta puhua hattarasta.
Mutta olen esim. itsekin kritisoinut miestä yhdessä toisessa tähän verrattavassa keskustelussa jossa aloittaja oli mies.
Sitäpaitsi enemmän se jakorasia-miesten kritisoiminen on kyllä naisten kuin miesten tehtävä, sillä me miehet emme ole menossa miehen kanssa naimisiin, joten siinä mielessä meille sillä ei ole samalla tavalla merkitystä miten muut miehet käyttäytyvät.
"ja alkaa vääristyneesti puhua jakorasiasta"
Miten niin vääristyneesti? Jakorasia jakelee itseään paljon ympäriinsä ja sellaisesta käyttäytymisestähän aloittaja oli nimenomaan innostunut.
Myös mies on jakorasia jos käyttäytyy samalla tavalla.
Mitään kaksinaismoralismia ei ole!Ei aloittaja ole jakamassa tavaraansa kelle tahansa, vaan hän aikoo harrastaa seksiä silloin, kun mieli tekee. Aivan, kuten kuka tahansa mies. Silti et ole nimittelemässä miehiä jakorasiaksi.
- Muutamia
mies jostakin_-- kirjoitti:
Jos mies panee paljon, on hän ori.
Jos nainen panee paljon, on hän huora, mälliämpäri yms... Simppelisti siksi, että miehen on vaikeaa olla "panomies". Pitää olla komea, reenattu, karismaattinen ja varaa tarjota muikille parit paukut ja mielellään taksilla kämpille. Naisen ei tarvitse kuin olla läsnä ja aina löytyy joku räkänokka jyystämään. Sit kun teistä, naiset, tämä kuulostaa epäreilulta, niin miettikääpä tätä kuvake.netistä lainaamaani argumenttia asian tiimoilta:
"Kokematon mies on saamaton ja säälittävä tapaus, mutta neitsytnainen on kunnioitettava impi. Fleshlightin omistava mies on oksettava runkkari, mutta käsilaukkuun mahtuvaan delfiinikiihottimeen turvautuva nainen on modernin seksuaalisuuden ihailtu ilmentyvä. Nuoria miehiä metsästävä ikäneito on kuumapuuma, nuoria naisia katseleva vanhempi mies sen sijaan ällöttävä vanha ukko. Naiset etsivät Gambiasta rakkautta ja monikulttuurista romanssia, miehet sortuvat Thaimaassa huoriin. Teinipojat ovat ärsyttäviä minuuttimunia, teinitytöt kuuminta pornokamaa. Oli stereotypia mikä tahansa, seksuaalikulttuurinen ilmapiirimme on simppelisti miesvihamielinen kaikessa, paitsi huorasanomassa. Se on niin syvästi totta ja ihmisen biologiaan uurrettua, ettei tuhat apurahafeministiäkään riitä tekemään lutkasta hyvää vaimoa."
Miltä nyt tuntuu?ajatuksia.. Monet pitävät kokemattomista miehistä. On miehen kekisntöä, että nainen olisi "kunnioitettava impi", ei naisen. Naiset pitävät ideaa naurettavana ja erittäin vanhoillisena. Tämä on juuri sitä naisen seksuaalisuuden estämistä ja kontrollointia, Nuoria naisia katseleva vanhempi mies on edelleen monissa kulttuureissa standardi. Naisen oletetaan naivan vanhempi mies, usein tähän myös pakotetaan. Moniavioinen vanheneva mies valitsee uudeksi vaimokseen aina entistä nuoremman. Tätä pidetään normaalina. Kun vanhempi nainen katselee nuorempaa miestä, vierastetaan tätä "tavatonta käytöstä" niin, että käsitteelle pitää keksiä heti nimitys. Tällainen henkilö ei ole enää nainen vaan puuma. "Miehet sortuvat Thaimaassa huoriin"?. Niin, ihmiskauppa on aina tuomittava asia, olet varmasti samaa mieltä. Jos naiset siellä Gambiassa harrastavat ihmiskauppaa, on se myös aivan yhtä paha asia. Se, että puhut teinipojista ja teinitytöistä ylipäätään samassa yhteydessä kuin pornosta on melko huolestuttavaa.. Jos mediaa tarkoitat, niin tällä hetkellä taitaa kyllä olla kuuminta kamaa nämä erittäin nuoret (laulaja)pojat, joita suomessakin tehtaillaan. Kaikki ei siis ole mustavalkoista. Kolikoista kannattaa tarkistaa aina molemmat puolet.
- hihi1
mies jostakin_-- kirjoitti:
Miltä nyt tuntuu?Biologiaan uurrettua? Hauskinta vähään aikaan!
!Ei me tietynlaiset miehet voida sille mitään, että aatellaan naisista tosi epäkunnioittavasti, tää kun on niin uurrettua. Ei me voida itse valita ja ajatella kato.."
Nälän tunne on biologista, toisen ihmisen arvostaminen omana itsenään ja tasa-arvo on valintoja.
- Jussuf (se sama)
Tuollainen saastainen huora olisi minun kulttuurissa jo kivitetty kuoliaaksi!
Onneksi muslimeilla on vielä moraali tallessa.- Periaatteessa,
olen kanssasi samaa mieltä hyvä Jussuf. Mutta samalla en voi olla ihmettelemättä jotta mitä ihmettä sinä tällä palstalla teet? Sinun pitäisi olla vahtimassa vaimoasi tai siskojasi.
- 13+10
Moraali? MORAALI? Mitään moraalia ei ole ihmisellä joka on valmis tappamaan toisen. Itse olet saastainen, murhaaja.
- spikedboots
Voisiko nainen olla " kevytkenkäinen " ilman samanhenkistä mies tuttavuutta ? Moraalittomaksi leimaaminen on suuri vääryys sillä mitään rikollistahan he eivät tee.
- jhbjyg
Niin no jos päättää antaa rakkautensa nuoruudessaan niille kevytkenkäisille pelimiehille, niin turha sitten odottaa että saisi hyvää miestä enää aviomiehekseen sen jälkeen.
Ottakoon sitten miehekseen sellaisen kevytkenkäisen playerin. Ja turha valittaa että mies pettää, kun on itse valintansa tehnyt. - bbhg
jhbjyg kirjoitti:
Niin no jos päättää antaa rakkautensa nuoruudessaan niille kevytkenkäisille pelimiehille, niin turha sitten odottaa että saisi hyvää miestä enää aviomiehekseen sen jälkeen.
Ottakoon sitten miehekseen sellaisen kevytkenkäisen playerin. Ja turha valittaa että mies pettää, kun on itse valintansa tehnyt.Kaikki eivät voi valita. Joidenkin täytyy tyytyä pettäjiin. Tai olla ilman miestä.
- jhbjyg
bbhg kirjoitti:
Kaikki eivät voi valita. Joidenkin täytyy tyytyä pettäjiin. Tai olla ilman miestä.
Ketkä muka eivät voi valita?
- nfkmr
Tee miten lystäät. Huolehdi kuitenkin ehkäisystä jos et halua elättää monen eri ukon lasta yksinhuoltajana. Varo sukupuolitauteja. Rakastajissa voi olla huonoja joukossa. Ison libidon voi tyydyttää helposti ite.
- Tasa-arvo kunniaan
Irtoseksi vain on todettu kaikissa tutkimuksissa huonolaatuisemmaksi kuin toimivissa ja tuoreissa parisuhteissa. Eli sinkkuilu yhden illan sessioineen on saantimielessä huonompi satsaus kuin toimiva seksisuhde. On hyvä, että avaramielisiä silti riittää. Muistakaa silti antaa rumillekin miehille ja naisille, ei vain alfauroksille ja naaraksille. Seksiä saaneet eivät tee tyhmyyksiä, eli seksin tasaisemmalla jakautumisella on mm. kouluampumisia ennaltaehkäisevä vaikutus.
- bbbggg
no nää kouluampujathan vois sitten antaa keskenään toisilleen!
- Justniin
bbbggg kirjoitti:
no nää kouluampujathan vois sitten antaa keskenään toisilleen!
Ei vaan kaikkien tavaraansa jakavien tulee tarjota palveluitaan myös läskeille ja vammaisille.
- moraalinvartija
horo mikä horo ja samat miehelle
- moraalinvartija
tää on niin siveellinen sivusto ettei asioista voi puhua niitten oikeilla nimillä, siis selvyyden vuoksi horo = huora = huorintekijä = portto = kevytkenkäinen jne, monikohan noista jäi nyt näkyville
- Pete...
Nyt on kyllä tullut kirjoitusvirhe, olet siis ammattikorkeassa sairaanhoitajalinjalla, vai ammattikoulussa autonasentajalinjalla?
- Jespe..
Nuori nainen, se kuule mieli muuttuu, että haluatkin jossain vaiheessa kunnon miehen ja sitten joudut tuon karmivan luvun paljastamaan, ja jos oikein rakastat niin et pysty valehtelemaan. Siinä saat monet rukkaset kunnon miehiltä kun ei enää jakorasiana olo kiinnosta.
- kyllä joutuu niin
kyllä puhut asiaa. Joutuu tyttö vielä kokemaan Jumalankin vihan siinä samassa...
- jhvgvg
Joo paneskele vain ympäriinsä! Se on kivaa ja ihanaa, eikä järvi soutamalla kulu.
Tuonhan sinä kai tahdoit kuulla?
Totuus kuitenkin on, että jos oikeasti haluat jonain päivänä sellaisen romanttisen miehen joka aidosti sydämen pohjastaan välittäisi sinusta, niin olisi syytä vähän ajatella että mitä nuorempana touhuat.
Voitko oikeasti ylpeänä hyvällä omatunnolla sanoa tulevalle miehellesi että olet ollut lähemmäs sadan miehen kanssa. Ajatteletko ollenkaan miltä se tulee tuntumaan tulevan miehesi mielestä?
Miehen silmissä suurin rakkauden osoitus jonka voit häntä kohtaan antaa on, kun paljastat kauniin vartalosi hänelle ja annat hänen rakastella kanssasi.
Tai siis se olisi suurin rakauden osoitus, ellet olisi tehnyt sitä aikaisemmin jo sadalle muullekin miehelle jotka eivät ole tehneet mitään ansaitakseensa sitä.
Joukkoon on todennäköisesti mahtunut suuri määrä myös mitä narsistisimpia kusipäitä.
Miten miehen pitäisi pystyä kunnioittamaan ja rakastamaan sinua enää sen jälkeen kun olet itse päättänut että, kaikenlaiset miehet joita ET EDES TUNNE kunnolla, ansaitsevat rakstella kanssasi?
Onko rakkautesi sen jälkeen enää minkään arvoinen?
Tähän joku tietysti sanoo että eihän sitä seksikumppaneiden määrää tarvitse kertoa kumppanilleen.
Mutta haluatko oikeasti että tuleva miehesi (mies jonka pitäisi olla toinen puoliskosi ja elämäsi rakkain ihminen) rakastaisi pelkästään sitä ihmistä joka hän luulee sinun olevan, sen sijaan että hän rakastaisi sitä ihmistä joka oikeasti olet? Haluatko että et voi olla rakkaimmalle ihmisellesi täysin rehellinen?- ---
No jos oikeasti sydämensä pohjasta välittää, oli sitten mies tai nainen, niin ei tuollaiset epäoleelliset asiat kiinnosta. Ei ole ihan sinut itsensä kanssa ihminen, joka tuollaisiin asioihin kiinnittää huomiota. Epävarmuuttahan se on.
- KALLE KELLO
--- kirjoitti:
No jos oikeasti sydämensä pohjasta välittää, oli sitten mies tai nainen, niin ei tuollaiset epäoleelliset asiat kiinnosta. Ei ole ihan sinut itsensä kanssa ihminen, joka tuollaisiin asioihin kiinnittää huomiota. Epävarmuuttahan se on.
Tosiasiahan on se, että kukaan (oli mies tai nainen) ei halua kumppanikseen jakorasioita tai sonneja. Vaikka kuinka uhoatte "ei se siitä kulu"
- Rakastettu
KALLE KELLO kirjoitti:
Tosiasiahan on se, että kukaan (oli mies tai nainen) ei halua kumppanikseen jakorasioita tai sonneja. Vaikka kuinka uhoatte "ei se siitä kulu"
Paitsi ne, jotka suhtautuvat seksiin itsekin vapaamielisesti. Kyllä niitä kumppaniehdokkaita löytyy pilvin pimein, joilla oli itselläänkin villi nuoruus. Heille asia ei ole ongelma.
- 322525
jatka vaan tavarasi jakamista, kohta sulla on aids, elinikäinen herpes, kuppa, trikomonias, visvasyylä, kondylooma, tippuri, satiaisia, ja muutama muu, ja olet leimattu nainen koko lopun ikäsi. Siihen vielä lisäksi lapsi jota et olisi halunnut. Sitten voin taas nauraa kun luen sinun kaltaistesi epätoivoisia avunpyyntöjä YTHS:n sukupuolitaudit nettisivuilla! YÄK!
"Penslataanko mun alapätä"? Milloin nää satiaiset lähtee? jne. ha ha ha!- 5475647
myös voit sada: human papillooma viiruksen, joka voi aiheuttaa sinulle kohdunkaulansyövän. Tai sitten saat embolian eli veritulpan koska joudut syömään ehkäisypillereitä. On tutkimuksia joiden mukaan mitä varhaisemmin aloitettu seksi sitä varmemmin saa kohdunkaulansyövän. Varaudu tähän. Kaikella on hintansa, mikään hurvittelu ei tule ilman kustannuksia!
- 10+5
Jos itse haluaa naida ympäriinsä, niin anti palaa. Kuitenkin varoituksen sana tuosta jos sitä tiettyä mainetta pelkäät: kyllä ne huhut kiertää kehää vaikka olisi kuinka iso kaupunki. Pienet on piirit, siitä ei tässä maassa pääse yli eikä ympäri.
Sinulle seksikumppanit saattavat olla tuntemattomia joka kerta mutta oletko tullut ajatelleeksi, että nämä miehet saattavat tuntea toisensa tavalla tai toisella? Tai parhaimmassa tapauksessa olet nainut kaveruksia. Jos pokaat tyyppejä baareista, niin eihän tuohon tarvita muuta kuin sen, että kävelet baariin sisään ja joku sinun seksikumppanisi on paikalla kaverilauman kanssa ja tyyppi lohkasee siihen: tolta irtoaa helpolla. Eipä siinä kauaa kestä kun sinulla on kokonainen lauma "ihailijoita" ympärillä. Ja kyllä ne miehetkin keskenään puhuu, varsinkin jos on helpolla saanut seksiä ja edes jokseenkin hyvälaatuista sellaista.
Joten jos sinua oikeasti mietityttää toisten puheet ja horon leima, niin mieti kahdesti mitä teet. Pidättäydy vaikka ennemmin muutamassa vakipanossa jos pelkkää seksiä kaipaat? Sitten taas jos tekee mieli rillutella ja nussia ympäriinsä niin anna palaa. Älä silloin myöskään turhaa mieti mielipiteitä saati leimoja. Sanon kuitenkin sen verran, että kaikki mitä teet niin tavalla tai toisella tulee vaikuttamaan myös tulevaisuuteesi. Pidä se mielessä ja tee päätöksesi niiden pohjalta, ja muista kantaa oma vastuusi omista valinnoistasi.- Todennäköisesti
kyllä hänenkin valintojensa vastuusta joudumme osalliseksi kaikki me veronmaksajat. Terveydenhuolto, äitiysneuvola, sosiaalitoimi, poliisi jne.
- bbhhhh
Kyllä pitäisi niiden miestenkin maine olla pilalla jotka noita jakorasioita käyttävät, varsinki jos tietävät naisen maineesta. Eli on väärin että nainen leimataan mutta noita miehiä ei. Sukupuolisyrjintää. Nuo miehet ovat yhtä tyhmiä, sitten vielä haukkuvat noita naisia ja pilaavat mainetta. Todellisia paskiaisia. Eli miestenkin pitäisi kärsiä huonosta maineesta loppuelämänsä.
- 12+5=?
bbhhhh kirjoitti:
Kyllä pitäisi niiden miestenkin maine olla pilalla jotka noita jakorasioita käyttävät, varsinki jos tietävät naisen maineesta. Eli on väärin että nainen leimataan mutta noita miehiä ei. Sukupuolisyrjintää. Nuo miehet ovat yhtä tyhmiä, sitten vielä haukkuvat noita naisia ja pilaavat mainetta. Todellisia paskiaisia. Eli miestenkin pitäisi kärsiä huonosta maineesta loppuelämänsä.
No laittakaa naiset tuollaset miehet kärsimään. Lopettakaa heidän palkitseminen ja pilatkaa heidän maine samalla mitalla! Se on teidän naisten tehtävä. Miehiä ei yksinkertaisesti kiinnosta mitä ne muut miehet tekevät. Saattavat kyllä olla kateellisia, sillä panomiehiä arvostetaan. Mutta sekin arvostus lakkaisi kun seinään, jos naiset eivät pitäisi heistä. Niin yksinkertaista se on.
- Luonnon ystävä
Hyvä se on että joku ryhtyy viruksille ja bakteereille ja taudeille kasvualustaksi,muuten kuppakin voi kuolla sukupuuttoon.
- Suoli24 allapito.
Nyt vittu näitä SUOLI24 nostoja... Kuka saatana se siellä aina tällasia paskoja trolleja nostaa?? Varmaa se heleveti elina!!
- tätitanttara
On ihmisiä, jotka pitävät sinua jakorasiana ja on ihmisiä, jotka eivät välitä seksikumppaniesi määrästä. Kumpia haluat miellyttää? Jos et halua kenenkään pitävän sinua jakorasiana niin lopeta paneskelu ympäriinsä, muussa tapauksessa jatka jos tuntuu kerran hyvältä.
Et voi vaikuttaa muiden mielipiteisiin, vain siihen miten itse asian käsittelet. - 11+9
"ja vaikken ikinä edes huolisi sellaista säätöä/kaveria/seurustelukumppania, jota mun entisten seksikumppanien määrä kiinnostaisi niin silti välillä ärsyttää!"
No mikä ärsyttää? Muiden mielipiteet? Nauti nyt vaan jossei vie kokonaan omaatuntoa. - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
No just: Suomi24 nosti taas äijän kirjoittaman trollin näkyville ja sai satunnaiset kävijät lankaan :)
- 7+12
Ai perhana, olipas paha ansa. Nythän tässä on käyty keskustelua ihan turhaan!
- amatööri ammatti
Kyllä rehellinen huoran toimi on kunnioitettavampi kuin ilmaislutka yliopistolta.
- Miehinen mies
Noita ns. vattulaisia on yliopistoissa kuin myös syrjäseutujen metsilöissä niin naisissa kuin miehissäkin. Kas kun se naiminen on niin mahtavan mukavaa kulli kovana !
- epäuskoa
Jos seuraat polkua joka vie ikuiseen elämään lopetat haureuden synnissä elämisen.
- sivusta seurannut
Mainetta voi toki saada, joskus siihen voi olla aihetta, joskus ei. Ei sillä ole niin väliä normaalin itsetunnon omaavalle ihmiselle mitä jotkin ihmiset hänestä ajattelevat. Mutta jos hakee irtoseksistä jo itsessään jotain hyväksyntää itselleen ja omaa heikon itsetunnon, niin toki sillä silloin voi olla suuriakin seurauksia. Itse olen kuitenkin sitä mieltä ettei nykyaikana yliopiston aikana hankitut n. 100 seksikumppania ole vielä mikään kauhean haloon aihe, ainakaan osalle meistä. Aina tulee olemaan ihmisiä joille se on ongelma.
Mutta kannattaa kuitenkin hieman ajatella myös tulevaa, eikä vain elää hetkessä, vaikka se välillä olisikin niin houkuttelevaa. Jos, siis jos, haluat jossain vaiheessa sitten valmistuttuasi ja työelämään siirryttyäsi etsiä sen mukavan, hellän, sinut huomioivan ja aidosti rakastavan rauhallisen miehen jonka kanssa sen perheenkin haluat perustaa, niin sinulle voikin tulla ongelmia noita 100 tai mikä suuri luku se nyt silloin onkaan seksikumppaneiden määrästä. Sillä todennäköisesti se hellä ja kiltti mies ei itse omaa vastaavaa seksikumppaneiden määrää ja eihän se silloin mikään ihme ole että moinen pelottaa ja aiheuttaa tietynlaista riittämättömyyden ja epävarmuuden tunnetta kumppanissasi.
Joten jos siis harrastat seksiä useiden kymmenien, jopa satojen miesten kanssa, niin varaudu sitten siihen että se tulevaisuutesi pitkä suhdekin on sellaisen miehen kanssa jonka oma seksikumppaneiden lukumäärä on ainakin lähellä sinun omaasi. - Romppakello
Hei!
Nainenhan saa omalla värkillään tehdä, mitä huvittaa kunhan ei tauteja levitä!
Sehän on tietysti kanssa, että seksikumppanit on vapailla markkinoilla olevia myös! - Phillips
Kannattaisi enemmänkin pelätä helvettiin joutumista.
- jkhgjhgj
Voi voi voi.. pikkupojat täällä uhoaa pienien kokemattomien piliensä puolesta "huorista", tuollaiset typerät pikkupenikat ei ymmärrä naista eikä naisen seksuaalisuutta. Nykyaikana ei yhtään kenenkään tarvitse perustella taikka selitellä omaa käyttäytymistään yhtään kenellekään, nykyään naisella on oma tahto, omat aivot, sekä oma elämä.
En ikimaailmassa ottaisi sellaista miestä itselleni, jonka mielestä naisen täytyy jotenkin "ansaita" mieheltä kunnioitus ja arvostus, tai joka ajattelee, että nainen on jotenkin käytetty tai kulutettu jos ei ole tarkkaan varjellut "pyhimpäänsä". On se jumalauta jos ykskään ***** lerppakyrpä tulee mulle vinkumaan että naisen pitäisi käyttäytyä tietyllä tavalla, saa kyllä sellasen opetuksen että loppuu mankuminen siihen paikkaan.
Sellainen asia vielä, että kysyisin minkähän takia miehet ovat kautta aikojen alistaneet naisia, ja siihen on lähes aina liittynyt seksi. Joko miehen, tai naisen seksuaalisuus? En tiedä, mutta kun miehillä se elämä tuntuu pyörivän sen kyrvän ympärillä, niin ehkä heillä on järkyttävä epävarmuus omasta kyvystään tyydyttää nainen, jolla on kokemusta useammasta (paremmasta?) miehestä. Tämän takia täytyy koettaa painaa alas naisen arvoa ja vielä oikein levittää sitä eteenpäin, jotta tulisi itelle miehisempi ja arvokkaampi olo ;)- Eiköhän se kuule
ole kautta historian ollut pikemmin päinvastoin että naiset ovat pihtaamalla olleet todellisia vallankäyttäjiä?
Jotenkin tulee mieleen sun kirjoituksestasi että sulla tulee olemaan aika ankea vanhuus. Sun värkkisi viehättävyys tulee kokemaan saman minkä muidenkin vastaava, ja silloin joudut nöyrtymään tosiasioiden edessä ja ihmettelemään että "mikä helvetti siinä on ettei miehillä enää seiso" kuten aiemmin.
Älä siis keskitä elämääsi siihen pieneen rakoseen siellä alapäässäsi, vaan katso elämää kokonaisuutena. Levitä siis ympäristöösi hyvää, äläkä kitkerää happoa jota kirjoituksesi viestii. Haarojen levittäminen ei ole kenelle tahansa ei ole hyväksi kenellekään tahansa. - Hohhoijaa
Eiköhän se kuule kirjoitti:
ole kautta historian ollut pikemmin päinvastoin että naiset ovat pihtaamalla olleet todellisia vallankäyttäjiä?
Jotenkin tulee mieleen sun kirjoituksestasi että sulla tulee olemaan aika ankea vanhuus. Sun värkkisi viehättävyys tulee kokemaan saman minkä muidenkin vastaava, ja silloin joudut nöyrtymään tosiasioiden edessä ja ihmettelemään että "mikä helvetti siinä on ettei miehillä enää seiso" kuten aiemmin.
Älä siis keskitä elämääsi siihen pieneen rakoseen siellä alapäässäsi, vaan katso elämää kokonaisuutena. Levitä siis ympäristöösi hyvää, äläkä kitkerää happoa jota kirjoituksesi viestii. Haarojen levittäminen ei ole kenelle tahansa ei ole hyväksi kenellekään tahansa.Jotenkin tulee mieleen sun kirjoituksestasi, että sulla on jo aika ankea nykyisyys - paitsi siis jos tyhmyys on jotenkin tavoiteltava olotila.
Valtaa - todellista valtaa - käytetään hiukan eri kammareissa kuin makuukammareissa. Naisten pihtaamisella taikka jakamisella tuskin on merkittävää vaikutusta maailmanpolitiikassa. Suurin osa maailman naisista kun ei voi edes päättää omasta ruumiistaan: kenet nai, hankkiiko lapsia vai ei, saati ketä nai.
Mutta usko sinä toki mihin haluat. - Joo kai sit vissii
Hohhoijaa kirjoitti:
Jotenkin tulee mieleen sun kirjoituksestasi, että sulla on jo aika ankea nykyisyys - paitsi siis jos tyhmyys on jotenkin tavoiteltava olotila.
Valtaa - todellista valtaa - käytetään hiukan eri kammareissa kuin makuukammareissa. Naisten pihtaamisella taikka jakamisella tuskin on merkittävää vaikutusta maailmanpolitiikassa. Suurin osa maailman naisista kun ei voi edes päättää omasta ruumiistaan: kenet nai, hankkiiko lapsia vai ei, saati ketä nai.
Mutta usko sinä toki mihin haluat."Suurin osa maailman naisista kun ei voi edes päättää omasta ruumiistaan: kenet nai, hankkiiko lapsia vai ei, saati ketä nai."
Eipä kai niin, mutta ne jotka voivat, käyttävät tätä valtaansa heti väärin. Siksi ymmärrän kyllä noita vanhanajan perinteitä, joissa väärään paikkaan perustettu tai väärään aikaan avattu haarakonttorin pitäjä kivitettiin. Ja ymmärrän halun ennaltaehkäistä tämän kaltainen toiminta.
Kuitenkin, takerruit väärään kohtaan viestiäni. Lue uudelleen ja ajatuksella se loppuosa siitä. - mies minäkin
Joo kai sit vissii kirjoitti:
"Suurin osa maailman naisista kun ei voi edes päättää omasta ruumiistaan: kenet nai, hankkiiko lapsia vai ei, saati ketä nai."
Eipä kai niin, mutta ne jotka voivat, käyttävät tätä valtaansa heti väärin. Siksi ymmärrän kyllä noita vanhanajan perinteitä, joissa väärään paikkaan perustettu tai väärään aikaan avattu haarakonttorin pitäjä kivitettiin. Ja ymmärrän halun ennaltaehkäistä tämän kaltainen toiminta.
Kuitenkin, takerruit väärään kohtaan viestiäni. Lue uudelleen ja ajatuksella se loppuosa siitä."Käyttävät valtaansa heti väärin" eli harrastavat seksiä silloin kun tahtovat ja kenen kanssa tahtovat? Eli harjoittavat elämänsä ja kehonsa itsemääräämisoikeutta? Huhhei, onpa hyvä että tapetaan pois tuollaiset naiset. Eipähän leviä tuollaiset ideologiat. Eihän naisilla ole itsemääräämisoikeutta. Koska ovat orjia. Miesten omistuksessa.
Tai sitten voitaisi elää niinkuin meillä kaikilla olisi ihmisarvo. Okei, koska miehiä ja naisia on suunnilleen yhtä paljon ja miehet keskimäärin haluavat enemmän seksiä, eivätkä homoseksuaalisten määrät ja suhteet riitä tasapainottamaan yhtälöä, on vapaassa kulttuurissa naisvetoiset markkinat seksin suhteen. Koitetaan pärjätä. Jotenkin muuten kuin orjuuttamalla kanssaihmisiä, sukupuoleen katsomatta. Vai onko se liian vaikeeta? - Veit sanat suustani!
Erittäin hyvin sanottu!!
- faktaa2
Enpä olisi itse tuota paremmin osannut ilmaista!
kevytkenkäinen saa olla,kun on rehellinen.
- 20+13
Yleiset mielipiteet, tai tarkemmin sanottuna pelko poiketa niistä, ohjaa useimpien elämää lähes kaikessa, myös siis elämän suunnassa, siinä mitä tekee elämällään jne. Jos katsoo rehellisesti elämäänsä, niin mitä omaa siinä oikeasti on? Kannattaa tutustua Alkuajatukseen, siitä löytyy tietoa oman tahdon selkeyttämiseen, löytynee googlaamalla.
Ap:lle, että on aivan turha kysyä toisilta mitä sina haluat, kysy sitä itseltäsi tai opi kysymään itseltäsi.- dddeee
Lopeta mainostaminen. Ärsyttävä kirja.
- Katariina.
Minäpä kerron sulle jotain.
Sunhan pitäis iällisesti olla jo aikuinen nainen kerta yliopistossa opiskelet niin eikö aikuisuuteen kuulu se, että lakkaa välittämästä muiden mielipiteistä? sun pitää aika jäljessä kehityksessä olla jos kauheesti niistä piittaat tai sit sun elämä on ollu tosi pumpulimaista eli ei oo tarpeeks tullu kolhuja. Mulla niitä on tullu liikaakin, ei sekään hyvä asia... on psyyke menny tosi sairaaks niiden juttujen takia sit et se taas tässä hommassa on kääntöpuolena.
Mä sanon yhen asian sulle mitä mulle on neuvottu ja mihin mä oon nyt kasvanu: Aikuinen ihminen saa harrastaa kenen kanssa seksiä haluaa, niin paljon kun haluaa, siinä ei niin kauan mitään väärää kun molemmat aidosti haluaa sitä ja se ei satuta ketään!
Elä elämääs tässä asiassa siis tuon neuvon mukaan, tuon ikäsenä naisena.
Mut muista, pelehdi vaan niiden kanssa joita kohtaan sä OIKEASTI tunnet jotain ja tarkkaile määrää ja laatua ja pidä homma hallinnassa. Näin mä sanosin sulle kanssa. Koska oot varmaan myös tunnepuolelta kasvanut aikuiseksi ihmiseksi niin sulla ei tuu niitä et sekoilet suuntaan, toiseen ja kolmanteen vaan sä tiedät aidosti ketä sä haluut ja ketä sä et haluu. Sulla on se linja selvillä.
Mun elämä ei oo ollu ihan helpointa mahdollista. Mulla on ollu alusta pitäen kotona vähän ongelmia, vanhemmissa omat ongelmansa, kasvatuksen puute. Sit mulla alko jo tosi nuorena murrosikä, 10-vuotiaana tuli menkat ja näin ja siinä 10-11vuotiaana rupes elämä heittelemään myös muuten. Mä olin niin vitun typerä murrosikänen että huhhuh ei mitään järkee!! ei mua vieny alapääkään, mut ei mua vieny yläpääkään, en tiedä mikä vei. Mut parin vuoden ajan tuli sekoiltua ihan kiitettävästi... ja mä vaan mietin jälkikäteen et missä ihmeen psykoosissa tai vastaavassa mä oon ollu kun oon vaan pistelly menemään, ajattelematta yhtään sitä mitä teen tai seurauksia. Mut sellaset ne kai monen murkun aivot on. Toisilla murrosikä on sit vähän helpompi ja toisilla vaikeampi ja mulla se tavallaan oli sieltä vaikeammasta päästä vaikka mä en mikään rikosten tekijä ollut tai kaljaa kitannut armottomasti mut sekoilin kyllä kaikin muiden keinoin. Enkä harrastanut myöskään seksiä, mutta seurustelin useiden poikien kanssa ja otin sellasia tosi seksuaalisia kuvia itestäni, flirttailin monien kanssa, säädin, sit ihastuin varattuihinkin poikiin ja vähän salaa toivoin ja havittelinkin niitä itselleni. Pakko myöntää.
JA TADAA! MULLA OLI 13-VUOTIAANA JO HUORAN LEIMA OTASSA!
Se mun ylä-aste oli jotain aivan sairasta. Varmaan mun luonnekin oli osittain niin vaikea et se aiheutti sen inhon ihmisissä, mut mua haukuttiin päivästä toiseen huoraks, millon mun ulkonäössä oli myös haukkumisen arvosta, sit väitettiin et mä panen vessoissa ja se paska ylti kotiin asti.
Se oli jotain niinku niin järkyttävää! Kun sä olit 13-15wee pikkukakara, sekoillut sinne sun tänne ja tottakai niistäkin hommista täytyy ottaa vastuu mut tarviiks sen takia useamman vuoden ajan harjottaa henkistä väkivaltaa toista kohtaan? koska siitä jää aikamoiset jäljet ihmiseen. Kuvittele nyt jos sä oot 13w neitsyt ja kaikki väittää et varmaan 100 jätkän muna on käyny ton ruman saastasen Annan kiima limasessa pillussa!!!
Niin kyllä se aika hiljaseks vetää kun just edellisenä vuonna pääsit kuitenkin vasta ala-asteelta...
Ja mulla on aina ollu sellanen paska tapa et mä oon pitäny itteeni tosi aikuisena naisena, aivan sama oliko ikää 10 tai 20. Sellanen mä oon aina ollu. Mut jokainen tietää et ei kukaan ala-ikänen oo millään tavalla aikuinen tai nainen... ihan tyttölapsi se on. Nii joutuu sit tollasta kestää.
Nyt sit pitäs kun ikää on tullu lisää niin ymmärtää näitä haukkujiakin tottakai kun hekin ovat olleet lapsia!- Katariina.
Mä oon suhteellisen hyvin saanu käsiteltyä jo tätä asiaa mut sit kun lukee jotain tällästä nii saattaa ajatukset leimahtaa näin. Yhtäkään anteeks pyyntöö mä en oo koskaan saanu, mut mä oon kyl anteeks pyytäny niiltä joita kohtaan mie olen rikkonut. Toisaalta en kyllä näiden anteekspyyntöjä kaipaakkaan, halunnut mennä vaan elämässä eteenpäin. Mut kyl siel on pari akkaa jotka ovat ihan samanlaisia murjaaneja kun BB-Anne ja tuskin tulevat muuttumaan koskaan! paholaisen luonne, toisen silmistä loistaa selvä pahuus jne... niinhän sitä sanotaan että silmät ovat esimerkiksi ihmisen sielunpeili. Vaikka en kauheesti noihin tuollasiin juttuihin uskokkaan. Yks niistä ämmistä ruvennut vanhemmalla iällä vielä hyvin tekopyhäksi. Puolustaa fb:ssä muka kiusaamista. :D anna mun kaikki nauraa.
Mitäs se oli mitä he tekivät minulle? vittuilua vaan inhotulle ihmiselle? haloo... ei kai vaan ollut jokapäiväistä henkistä väkivaltaa?
Moni siellä vielä avoimemmin ja enemmän harrasti seksiä kuin minä. Petti jopa miestään, ykskin miespuolinen kaveri mulla oli niin hän hylkäs kaverinsa mut kun akkansa käski ja otti sen takasin ja jatko sen kanssa yhteiseloa vaikka ties tää muija kuinka monta kertaa häntä pettänyt ja narahtanut kiinni. Voi kysyä vaan niinku et mikä ihmisiä välillä vaivaa!? mut eipä tälläset muijat sitten mitään maineita saanut... mut minulle se oli kai sen takia ansaittua että minä 13v. viettelin varattua. :) joiden teinix suhde sit hajos muutenkin myöhemmin kun niin nuoria oltiin ja se hajoamisen syy en ollut minä... En puolustele omia tekojani tai oo niistä jälkikäteen aina ylpeä mitä enemmän tulee ihmiselle ikää, sitä enemmän se oppii, mut selittäköön joku jos tajus tai sai tästä jotain tolkkua et miks just mulle kävi niin kuin kävi. - bbgggg
Katariina. kirjoitti:
Mä oon suhteellisen hyvin saanu käsiteltyä jo tätä asiaa mut sit kun lukee jotain tällästä nii saattaa ajatukset leimahtaa näin. Yhtäkään anteeks pyyntöö mä en oo koskaan saanu, mut mä oon kyl anteeks pyytäny niiltä joita kohtaan mie olen rikkonut. Toisaalta en kyllä näiden anteekspyyntöjä kaipaakkaan, halunnut mennä vaan elämässä eteenpäin. Mut kyl siel on pari akkaa jotka ovat ihan samanlaisia murjaaneja kun BB-Anne ja tuskin tulevat muuttumaan koskaan! paholaisen luonne, toisen silmistä loistaa selvä pahuus jne... niinhän sitä sanotaan että silmät ovat esimerkiksi ihmisen sielunpeili. Vaikka en kauheesti noihin tuollasiin juttuihin uskokkaan. Yks niistä ämmistä ruvennut vanhemmalla iällä vielä hyvin tekopyhäksi. Puolustaa fb:ssä muka kiusaamista. :D anna mun kaikki nauraa.
Mitäs se oli mitä he tekivät minulle? vittuilua vaan inhotulle ihmiselle? haloo... ei kai vaan ollut jokapäiväistä henkistä väkivaltaa?
Moni siellä vielä avoimemmin ja enemmän harrasti seksiä kuin minä. Petti jopa miestään, ykskin miespuolinen kaveri mulla oli niin hän hylkäs kaverinsa mut kun akkansa käski ja otti sen takasin ja jatko sen kanssa yhteiseloa vaikka ties tää muija kuinka monta kertaa häntä pettänyt ja narahtanut kiinni. Voi kysyä vaan niinku et mikä ihmisiä välillä vaivaa!? mut eipä tälläset muijat sitten mitään maineita saanut... mut minulle se oli kai sen takia ansaittua että minä 13v. viettelin varattua. :) joiden teinix suhde sit hajos muutenkin myöhemmin kun niin nuoria oltiin ja se hajoamisen syy en ollut minä... En puolustele omia tekojani tai oo niistä jälkikäteen aina ylpeä mitä enemmän tulee ihmiselle ikää, sitä enemmän se oppii, mut selittäköön joku jos tajus tai sai tästä jotain tolkkua et miks just mulle kävi niin kuin kävi.Ei ole pelkästään viettelijän vika vaan myös vieteltävän, Varattujen oma vika jos pettävät muiden kanssa turha syyttää toisia naisia/miehiä. Viettelijät eivät tee mitään väärää, vaan varattu tekee ja se on heidän omalla vastuulla. Syy siis on pettäjän, vaimot vain surkeuttaan haukkuvat toisen naisen ja vierittävät syyn heille, vaikka se on ukkonsa vika.
- Katariina.
bbgggg kirjoitti:
Ei ole pelkästään viettelijän vika vaan myös vieteltävän, Varattujen oma vika jos pettävät muiden kanssa turha syyttää toisia naisia/miehiä. Viettelijät eivät tee mitään väärää, vaan varattu tekee ja se on heidän omalla vastuulla. Syy siis on pettäjän, vaimot vain surkeuttaan haukkuvat toisen naisen ja vierittävät syyn heille, vaikka se on ukkonsa vika.
No mutta minä olin sillon sen tyttöystävän kaveri vielä ellen jopa parasystävä. Vietettiin aika paljon aikaa yhdessä ja sitten näin sen hänen poikaystävän ja aloin ihastumaan kanssa siihen. En koskaan kertonut hälle suoraan että oon ihastunu häneen mutta kyllä sen muista asioista varmasti näki. Sitten kerroin yhdelle meidän yhteiselle ystävälle että mäkin taidan tykätä tuosta pojasta ja tämä meni kertomaan tuolle tyttöystävälle sitten ja siitähän se helvetti irti repesi. Myöhemmin sain kuulla ettei tämä tyttöystävä olisi ikinä aidosti ollut edes mun ystävä. Haukku meikkityylistä ja kaikesta. En tiedä oliko vai ei, mutta ylä-asteella järjesti kyllä mulle sellasen helvetin et helppo uskoa ettei ollut. Mietin kyllä aluksi saattoiko sanoa vaan sen takia et oli mulle niin vihanen.
Kyllä se sen poikaystäväkin osotti minua kohtaan sellasia kiinostuksen merkkejä. Silmäili mua mm. paljon ja hymyili mulle. Mutta ei hänkään koskaan mitään suoranaisesti sanonut.
Vieläkö oot samaa mieltä?
- Surkeaa tasoa
Ylläpidon pissiksien provot huononevat joka päivä. Eikö mainokset mene enää kaupaksi.
Ihan lyhyt kommentti tähän keskusteluun.
Itse olen aika pidättäytyvä ja suhteessa varsinkin en muihin naisiin juuri vilkuile. Naiselle sen olen aina kyllä sallinut ja pienet syrjähypytkin, jos vain saan itse niistä heti tietää. Ei se nainen kuitenkaan käytössä kulu. Joku voi tietysti pitää tätä ajattelutapaa tosi huonona. Minulla se on toiminut.- Mr. Isoaivola
Mikä mahtaa olla avaajan miesmaku?
Onko se nykyajalle tyypillisesti sellainen että seuraavista joku piirre miehissä viehättää:
1.Kaulatatskat ja tatskat ylipäätään?
(Kukaan todellisti omaperäinen EI ota tatuointia nykyaikana, mutta kaikenlaisia kalkkunoita nuo jurpot kiinnostavat.)
2.Kukkoilu ja öyhöttäminen? Elvistely? Sellainen tv-sarjojen tylsämielinen "Mr big"?
3. Vajaamielisyys ja mulukun koolla boustaaminen?
4. Salilla pumpattu yläruumis ja aivot nollissa?
5. "Hienot" kloonivaatteet joissa miljoona eri logoa - tai liekkipipo päässä?
6. Hinttapulimainen ulkoinen olemus - kuten pian rehabiin jotuvalla vajaamielisten idoli bieberillä?
Jos näin on niin eikun onnea vaan taviskalkkunalle. Jos ei näin niin hyvä juttu - senkus jaat.- dhazed
Tykkään miehistä joilla on kiltit silmät ja vahvat kädet , niistä jotka ei pelkää tilata pinkkejä drinkkejä baareissa ja jotka peniksen ympärysmitan sijasta kertoo mulle lempielokuvistaan, mielenkiintoisesta psykologisesta tutkimuksesta josta ne luki lehdestä eilen, siitä kuinka mikään ei kiinnosta tai vaikka intohimosta Pokémoniin. Jostain kiinnostavasta ja persoonallisesta. Ulkonäöltä/tyyliltä iskevät tummatukkasiet, kauluspaitaiset miehet.
- Vaari1
Kaikki hienosti, anna palaa vaan.
Hoida opiskelut kunnolla.
Onnea. - horatsut
Anna palaa! Vieläkin tämä äiti/madonna/huora perinne elää. Naisen pitäisi olla niin hoikka, niin kaunis, niin sitä ja tätä...Rietas sängyssä, mutta siveä luonnoltaan. Onneksi tuli aikanaan pantua mielin määrin tummaa, vaaleeta, vanhaa, nuorta. Ihan rauhassa saavat siunailla mainettani kaikki jotka lystää..
- jakorasia?
Ymmärsinkö oikein?
Aloittaja haluaa olla jakorasia, mutta ei halua jakorasian mainetta.- lkjghokjoa
"Ymmärsinkö oikein?"
En ole aloittaja, mutta sanoisin, että ymmärsit väärin. Mutta mitä muuta voisi odottaakaan tekopyhältä kaksinaismoralistilta. - scectt
lkjghokjoa kirjoitti:
"Ymmärsinkö oikein?"
En ole aloittaja, mutta sanoisin, että ymmärsit väärin. Mutta mitä muuta voisi odottaakaan tekopyhältä kaksinaismoralistilta.Millä tavalla hän muka ymmärsi väärin? Ja millä tavalla hän on tekopyhä kaksinaismoralisti? Onko hän muka sanout että mies joka paneskelee ympäriinsä ei olisi jakorasia myöskin?
- KALLE KELLO
lkjghokjoa kirjoitti:
"Ymmärsinkö oikein?"
En ole aloittaja, mutta sanoisin, että ymmärsit väärin. Mutta mitä muuta voisi odottaakaan tekopyhältä kaksinaismoralistilta.Kyllä "ymmärsinkö oikein" on ihan oikeassa. Jos sinun mielestäsi ei ole, niin ehkä aloittajan pitäisi opiskella suomen kieli. Jos aloittaja haluaa olla jakorasia, panettaa itseään siellä täällä, kerätä ehkä "sulkia" hattuunsa, jaella sinne tänne, ottaa rahaa tai ei "palveluksistaan" jne.. tällehän löytyy miljoona eri sanaa, niin jakorasian maineen saa, huora, luntun, lutkan jne,, miljoona sanavastinetta tällekkin. Oletko itse niin tyhmä, että et ymmärrä, tajua, tiedä, että tällaisista jakorasioista kiirii sana nopeammin kun ehdit kissaa sanoa... Kukin tietenkin taaplaa tyylillään, mutta maine on mennyt.. Kirjoittelin tuossa jo aiemmin: Minkä taakseen jättää, sen eestään löytää.
- uyiyiur
scectt kirjoitti:
Millä tavalla hän muka ymmärsi väärin? Ja millä tavalla hän on tekopyhä kaksinaismoralisti? Onko hän muka sanout että mies joka paneskelee ympäriinsä ei olisi jakorasia myöskin?
Ai millä tavalla?! Arvomaailma täysin vinksallaan, jos nainen = jakorasia.
- uyjjy
KALLE KELLO kirjoitti:
Kyllä "ymmärsinkö oikein" on ihan oikeassa. Jos sinun mielestäsi ei ole, niin ehkä aloittajan pitäisi opiskella suomen kieli. Jos aloittaja haluaa olla jakorasia, panettaa itseään siellä täällä, kerätä ehkä "sulkia" hattuunsa, jaella sinne tänne, ottaa rahaa tai ei "palveluksistaan" jne.. tällehän löytyy miljoona eri sanaa, niin jakorasian maineen saa, huora, luntun, lutkan jne,, miljoona sanavastinetta tällekkin. Oletko itse niin tyhmä, että et ymmärrä, tajua, tiedä, että tällaisista jakorasioista kiirii sana nopeammin kun ehdit kissaa sanoa... Kukin tietenkin taaplaa tyylillään, mutta maine on mennyt.. Kirjoittelin tuossa jo aiemmin: Minkä taakseen jättää, sen eestään löytää.
Sinulla on kieroutunut arvomaailma, kun pidät seksuaalista naista jakorasiana. Olet alinta mieskastia.
- huokaus
Voi hyvänen aika. Meillä ei ainakaan ole ikinä kotona kiinnostanut kumpaakaan osapuolta mitkään tuollaiset turhanpäiväiset entisten seksikumppanien määrä, ei ole ollut tarvetta kysellä tai vastailla. Maailmassa on pikkasen tärkeämpiäkin asioita, ja vielä ihan nykyhetkessä. Mitä sellanen ees kellekään kuuluu, saatii kiinnostaa.
- jhghjg
Jep, ja kevytkenkäinen miehesi/vaimosi on oikein tyytyväinen kun asioista ei puhuta. Saapahan panna selkäsi takana muita kaikessa rauhassa. Se ei todellakaan ole sinun asiasi. Ihminen määrää itse omasta elämästään ja todella yököttäviä ovat kyllä ne ihmiset joita kiinnostaa toisen seksielämä. Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin se että kenen kanssa oma puoliso harrastaa seksiä milloinkin.
- hetkinen...
jhghjg kirjoitti:
Jep, ja kevytkenkäinen miehesi/vaimosi on oikein tyytyväinen kun asioista ei puhuta. Saapahan panna selkäsi takana muita kaikessa rauhassa. Se ei todellakaan ole sinun asiasi. Ihminen määrää itse omasta elämästään ja todella yököttäviä ovat kyllä ne ihmiset joita kiinnostaa toisen seksielämä. Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin se että kenen kanssa oma puoliso harrastaa seksiä milloinkin.
"Panna SELÄN TAKANA"? "Kenen kanssa OMA puoliso harrastaa seksiä milloinkin"?
Et ole ihan kai ymmärtänyt lukemaasi.. Kirjoittajahan puhui nimen omaan ENTISISTÄ kumppaneista. Maailmassa todellakin on tärkeämpiäkin asioita kuin se mitä kumppanisi on tehnyt ennen kuin on sinut edes tavannut, ethän voi hallita tai omistaa kenenkään menneisyyttä. Ikävää, jos sinun kohdallesi on sattunut pettävä puoliso, joka on muokannut sinut erheellisesti luulemaan, että sinkkuna aktiiviset ihmiset olisivat uskottomia parisuhteessa.
- Rinkeliliisa
Tällä sivustolla tuomitaan kaikki tuollainen, eli väärään paikkaan avauduit. Mut naisena (keski-ikäisenä) sanon, ettei järvi soutamisesta kulu, eli anna palaa =) Suomi24 palstan tyypit ny on marginaali, joten älä tän perusteella muodosta mitään kokonaiskuvaa.
- äh ja pah
Että mua ahdistavat tällaiset aloitukset :( oon tyttö, kolme vuotta käynyt yliopistoa isolla paikkakunnalla ja haluaisin olla niin kuin tuo aloittaja. Olen sinkku ja sitä paitsi hyvän näköinen, blondi ja hoikka mutta minusta ei ole pojat/miehet kiinnostuneita, ei sitten millään, korkeintaan jotkut vanhat ukot :( . Eihän yliopistolla kukaan katso sillä silmällä. Täällä sitä sit väitetään et naisille tulis joka suunnasta noita seksikumppaneita, mä en ymmärrä..
- 183/85
kelpaisiko ujo maalaispoika 45v. ent.urheilija pikamatkat.
- dhazed
Anteeksi, ei ollut tarkoitus mitenkään aiheuttaa ahdistusta :( Itse en sanoisi olevani mikään veret seisauttava kaunotar, perusnätti ja hyvässä kunnossa kyllä, ja silti monet katselevat kiinnostuneina (ennen kun joku älähtää, ei vain baarissa vaan myös esim. kirjastossa tahi luenoilla enkä pukeudu mitenkään huomiota herättävästi). Olen kyllä luonnostani flirtti enkä pelkää mennä juttelemaan söpöille pojille, ehkä tässä salaisuus? En osaa auttaa, mutta olet varmasti hyvän näköinen ja kiinnostava ja vaikka mitä!
- wdcwd
"oon tyttö, kolme vuotta käynyt yliopistoa isolla paikkakunnalla"
Millä isolla paikkakunnalla?
- Ei haittaa
lutkamaisuus. Juuri se lutkamaisuus tekee naisesta parisuhdekelpoisen ja kamutki on tässä samaa mieltä. Meitä olis tässä 12 jätkää tällä hetkellä intis ja mietittiin että jos tultais vaikka sun luo kahville koko aijäporukalla. Missäs päin asut?:)
- ????????+
Miksi kuvittelet, että hän haluaisi panna teidän kaikkien kanssa? Tai teistä kenenkään kanssa?
Aloittaja sanoi, että hän haluaa seksiä, hän ei sanonut, että haluaisi seksiä kaikkien kanssa tai kenen tahansa kanssa.
Se valinnanvapaus katsos. - aNNAStiinakerttuli
????????+ kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että hän haluaisi panna teidän kaikkien kanssa? Tai teistä kenenkään kanssa?
Aloittaja sanoi, että hän haluaa seksiä, hän ei sanonut, että haluaisi seksiä kaikkien kanssa tai kenen tahansa kanssa.
Se valinnanvapaus katsos.Etkä sä aasi osaa erottaa sarkasmia porkkanasta?? "Ei haittaa" heitti täysin piruilumielessä ton jutun, ja sä luet tätä palstaa ku piru Raamattua, ei oo TODELLISTA!! =)))
- 15+10
????????+ kirjoitti:
Se valinnanvapaus katsos.tyyppi halus selvästi kahville eikä panolle. Lue tarkemmin pösilö
- ????????+
aNNAStiinakerttuli kirjoitti:
Etkä sä aasi osaa erottaa sarkasmia porkkanasta?? "Ei haittaa" heitti täysin piruilumielessä ton jutun, ja sä luet tätä palstaa ku piru Raamattua, ei oo TODELLISTA!! =)))
Luuletko pölvästi, että kaikki täällä olevat yhtä tyhmät kirjoitukset ovat myös sarkasmia?
Mene kotiis kasvamaan.
- sfgfgfsfs
Miltä nyt tuntuu?.- ptyptep
No tuohan (huorittelu) johtuu täysin siitä, että miehet pyrkivät estämään ja kontrolloimaan naisen seksuaalisuutta. Sitten kärsitte seurauksista itsekin, kun siitä syystä osa joutuu olemaan ilman.
Nuo muut stereotypiat ovat seurausta alkuperäisestä stereotypiasta eli huorittelusta. Kyseessä ei ole mikään miesvihamielinen kulttuuri, vaan te miehet olette itse luoneet sen. Naiset eivät halveksu miesneitsyitä, se on teidän omaa stereotypiaanne ja kuvitelmaanne. Te olette itse luoneet nuo kaikki stereotypiat, biologialla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. - fsdfsdf
Taitaa olla miesten omassa päässä, että kokematon mies olisi jotenkin säälittävä. Monen naisen mielestä maailman seksikkäin ajatus, jos mies ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa ja saa opettaa tätä. Naisille taas oma neitsyys on vain riesa, koska tietää ensimmäinen kerran sattuvan ja olevan muutenkin ei-mukava kokemus, josta haluaa vain päästä äkkiä yli.
- Niinniin
ptyptep kirjoitti:
No tuohan (huorittelu) johtuu täysin siitä, että miehet pyrkivät estämään ja kontrolloimaan naisen seksuaalisuutta. Sitten kärsitte seurauksista itsekin, kun siitä syystä osa joutuu olemaan ilman.
Nuo muut stereotypiat ovat seurausta alkuperäisestä stereotypiasta eli huorittelusta. Kyseessä ei ole mikään miesvihamielinen kulttuuri, vaan te miehet olette itse luoneet sen. Naiset eivät halveksu miesneitsyitä, se on teidän omaa stereotypiaanne ja kuvitelmaanne. Te olette itse luoneet nuo kaikki stereotypiat, biologialla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.Joo, se on kyllä mielenkiintoinen paradoksi, että jotkut miehet haluaisivat, että naiset pidättäytyisivät, mutta seksiä pitäisi sitten kuitenkin saada..
Kenen kanssa aattelitte sitten sitä harrastaa, jos naiset pidättäytyvät?
- Nuoruus
Voisit ainakin harkitusti "seurustella".
- djgakfha
Moniko mies joka täällä kirjoittaa, ajattelee, että myös mies on jakorasia jos käy paneskelemassa ympäri kyliä? Usein nämä huoraksi haukkujat ovat näitä nuoria miehiä jotka vonkaa joka viikonloppu baarissa. Epävarmoja poikia,miehiksi ei voi sanoa.
Yhtälailla nainen haluaa nauttia seksistä siinä missä mieskin. Itse olen 20v nainen ja ollut kohta vuoden ilman. Pää tässä meinaa seota. Todellakin ottaisin sellaisen osaavan nelikymppisen miehen tuosta kadulta yhdeksi yöksi, jos sellaiseen tilanteeseen pääsisin. En lukisi itseäni huoraksi vaikka olisin tähän mennessä käynyt vaikka 100 miestä läpi.
Muistan työpaikalta hauskan jutun, kun nuori kolli tuli pakkaamoon töihin. Me naiset sitten (kaikenikäiset) ruvettiin sitä piirittämään, ja ei kyllä mennyt päivää kun pari miestä siinä karjahti kun reviirille on tullut vieras mies. Nämä miehet olivat jo yli nelikymppisiä.
Mutta voi että, onhan se niin perseestä kun mies ei voi kontrolloida naisten käyttäytymistä. Kasvakaa pojat ja aikuistukaa, ehkä tekin joku päivä saatte sieltä baarin tiskiltä jonkun ok-näköisen misun!- khiugfdx
Väittäisin että suurin osa täällä kirjoittavista on sitä mieltä että myös mies olisi samassa tilanteessa jakorasia.
Ne kasinaismoralistit ovat vähemmistö.
Seksiä ja rakkautta ei kuulu erottaa. Mihin on kadonnut romantiikka maailmasta? - kfadoadgaf
Aivan, miehethän paremminkin sopivat tuohon termiin, koska heillehän käy kuka tahansa nainen (I) kun tarpeeksi himottaa (kuulemma, näinhän se stereotypia meni). Jakorasia jakaa kaikille. Siksi ihmettelnkin, miksi suuri osa miehistä ymmärtää aloituksen niin, että aloittaja haluaisi "jakaa" kaikille? Hänhän vin ilmaisi halunsa harrastaa seksiä silloin, kun mieli tekee, kun löytyy itseä miellyttävä kumppani.
- jakari
khiugfdx kirjoitti:
Väittäisin että suurin osa täällä kirjoittavista on sitä mieltä että myös mies olisi samassa tilanteessa jakorasia.
Ne kasinaismoralistit ovat vähemmistö.
Seksiä ja rakkautta ei kuulu erottaa. Mihin on kadonnut romantiikka maailmasta?Miehet on jakoavaimia.
- Toivotan onnea :)
Toivottavasti saat Hivin eli voitat seksitautien arvonnassa. Liian vähän on positiivisia vieläkin Suomessa. Sitten joutuisit kertomaan jokaiselle panomiehelle, et sorry kun mulla on toi yks tauti, niin en voi antaa paljaalla joudut käyttämään spärdäriä eli kumia...
Hivin jälkeen saattaisit jopa oppia jotain elämästä ja voisit katsella elämääsi tätä nykyistä kenties aivan toisesta näkökulmasta... - artican
kultaiset säännöt:
-ei samasta baarista kuin harvoin
-ei luokkalaiset
-ei kaverit eikä kaverin kaverit
-pidä tasoa yllä
-anna jotain muutakin iloa kuin seksi, eli siis kahville tai sun muuta kivaa ^^
'
sit kaikkein tärkein!!!!
ÄLÄ ANNA JÄTKÄN VIEDÄ SUA, VAAN VIE SE!
älä siis anna mitään kiinnostusta sille, joka yrittää ;)
näillä kuulema pärjää pitkälle! :D
itse olen kyllä kaikkia noit henk.koht vastaa ku oon jätkä ^^ - pihi olet ollut
Jos uusi kundikaveri kysyy kun olet aloittanut seurustelsuhteen, että oletko ollut monen kanssa? Älä tunnusta kuin tosiasiat, eli sanot vaan että "Kahdelle olen antanut, Koulukaverille ja Vekaranjärven varuskunnalle" ! Ei noin vähistä suhteista kannattaisi kaverin närkästyä!
- vain rakkaus
Naurettavaa vajota omiin himoihinsa.
- Jumala Rakastaa
Jumala Rakastaa Iloista Antajaa!!!:)
- vain rakkaus
Ei rakasta himojensa ohjaaman ihmisen tekoja.
- Seksiaddikti.
Pöh. Harrastus se seksi on siinä missä pöytätenniskin. Itekin joskus poikamiehenä muuta tehnytkään kun kävin joka päivä/ilta eri naisen kanssa harrastamassa seksiä, parhaimmillaan neljän eri eukon kanssa saman päivän aikana. Oli vaan vähän hankala aikatauluttaa kun kalenteri oli täynnä tapaamisia :D
Oli kyl ihan hauskaa, vaikka kyllähän sitä välillä piti lomaakin pitää tuosta harrastuksesta ja lähteä rentoutumaan Tongalle :D
http://1i.fi/kuumakimma - No mutta
Rakas lapsi. Jumala rakastaa iloista antajaa !!
- Pihtarit syntisii
Vanha saarnakirja LESTADIUKSENPOSTILLA,jossa kehoitetaa seksiin.Eräässäkin kohdassa teksti."Olet itse perkeleestä,jos et kiimaista auta".Ei oman pimpan antaminen kellekkän kuulu,avuntarjontaa se vaan on kiimaisille jätkille.
- vanhaviksu
Ei suuressa kaupungissa ketään kiinnosta toisten paneskelut. Jos valitset partnerit muualta kuin pienestä opiskelupiiristä, kukaan ei edes saa tietää. Tuo vaihe menee ohi yleensä.
- 6 + 12
tuu hakametsään, saat munaa
- Pane rikkaita
Hyvä maine on huorallekin tarpeellinen.
- Rommel
Kyllä saavat olla naiset kevytkenkäisiä,jopa kevytmielisiä.
Ovat näet just niitä joilla on omia mielipiteitä ja ajatuk-
sia.
Miehillä ei,koska ovat yleensä raskaskenkäisiä ja -ajatuksisia! - ääliöitäonkoheitä
ei voi mitään,mutta olette pinnallisia ja vaikutatte jollain tavalla tosi tyhmiltä.Teillä ei ole mitään arvja olemassa,eiku kaikki vaan naimaan kenen kanssa vaan.HÄVETKÄÄ,mutta ettehän te tiedä mitä se on.Siis piti sanomani arvoja.sikinsokinhipheijaa mitä välii,naijaan ketä vaan.
- dhazed
Rommel kirjoitti:
Kyllä saavat olla naiset kevytkenkäisiä,jopa kevytmielisiä.
Ovat näet just niitä joilla on omia mielipiteitä ja ajatuk-
sia.
Miehillä ei,koska ovat yleensä raskaskenkäisiä ja -ajatuksisia!Mulla on kevyet kengät koska jalankoko 36. Miehillä usein suuremmat jalat. (Olen ehkä viettänyt liian paljon aikaa kurssikirjojen ja tietokoneen ääressä, jutut alkaa menemään vähän levottomiksi...)
- dhazed
Ihan huippulaadukasta keskustelua, jes! Pakko myöntää, etten oikein tiedä mitä hain tällä, eihän lopputulos voi olla mikään muu kuin se, että itken kaikille niille jotka on eri mieltä mun kanssa kuinka ne on ihan tyhmiä ja oon oikeesti tosi älykäs ja taas samaa mieltä olevat saa kuulla kuinka samaa mieltä oon ja jee jee lisää seksiä!!!
Eli siis, en keskustelun avattuani ajatellut enää vastailla, mutta kun huomasin päässeni etusivulle on nyt ihan pakko...
Tässä nyt siis kollektiivinen vastaus kaikille, pahoittelen jos jotain on jäänyt välistä:
Älkää huoliko verorahoistanne, käytän tuplaehkäisyä ja asun ulkomailla.
Bodycount on niiiiin paljon alle sata, ehkä olenkin huolinut ihan turhaan?
En aio tulevalle seurustelukumppanille valehdella lukemistani tai mistään muustakaan, harmi jos ei kelpaa.
Avautumiseni päätyi suoli24seen koska oli tylsää ja kova väsy, en odottanutkaan mitään hirveän älykästä meininkiä....
Koen, että mulla on ihan hyvä itsetunto keskiverto 18-vuotiaaksi ja että muiden mielipiteistä välittäminen on ihan tervettä ja normaalia.
Öää ja mitä vielä. Iloista sekstailua/runkkailiua kaikille (miehet, ostakaa niitä flesuja ja eturauhaskiihottimia, on naurettavaa ajatella seksileluja käyttävien miesten olevan yhtään sen ällömpiä/pervomipia kuin vibralla leikkivien naisten).- jhvgvg
Hyvä jos et aio valehdella tulevalle kumppanillesi. Ja siis ei todellakaan kannata ajatella tyyliin "eihän minulla ole läheskään sataa petikumppania ollut, voin siis rauhassa jatkaa ympäriinsä paneskelua".
Sata kumppania oli vain esimerkki siitä mihin tuollainen elämäntapa helposti johtaa.
Kyllä kymmenenkin kumppania on jo todella paljon ja siinä vaiheessa viimeistään kannattaisi alkaa miettimään että mitä ihmettä sitä oikein touhuaa.
Se että ihmisellä on korkea libido ei todellakaan tarkoita että pitäisi elää kuin jakorasia. Kyllä sitä itsekin pystyy itsensä tyydyttämään. Tai jos ihan väkisin pakko harrastaa seksiä niin hanki vaikka vakipanokumppani. Sekin on parempi vaihtoehto kuin ympäriinsä paneskelu.
Toivottavasti olet vähän miettinyt sitä mitä täällä on sanottu. Se että ystäväsi jakavat itseään holtittomasti ei tarkoita että sinunkin pitäisi. Ajattele millainen ihminen haluat olla tulevalle elämänkumppanillesi. Se miten nyt toimit tulee aina olemaan osa sinua. - dhazed
jhvgvg kirjoitti:
Hyvä jos et aio valehdella tulevalle kumppanillesi. Ja siis ei todellakaan kannata ajatella tyyliin "eihän minulla ole läheskään sataa petikumppania ollut, voin siis rauhassa jatkaa ympäriinsä paneskelua".
Sata kumppania oli vain esimerkki siitä mihin tuollainen elämäntapa helposti johtaa.
Kyllä kymmenenkin kumppania on jo todella paljon ja siinä vaiheessa viimeistään kannattaisi alkaa miettimään että mitä ihmettä sitä oikein touhuaa.
Se että ihmisellä on korkea libido ei todellakaan tarkoita että pitäisi elää kuin jakorasia. Kyllä sitä itsekin pystyy itsensä tyydyttämään. Tai jos ihan väkisin pakko harrastaa seksiä niin hanki vaikka vakipanokumppani. Sekin on parempi vaihtoehto kuin ympäriinsä paneskelu.
Toivottavasti olet vähän miettinyt sitä mitä täällä on sanottu. Se että ystäväsi jakavat itseään holtittomasti ei tarkoita että sinunkin pitäisi. Ajattele millainen ihminen haluat olla tulevalle elämänkumppanillesi. Se miten nyt toimit tulee aina olemaan osa sinua.Tietenkin pystyn tyydyttämään itsenin tarpeen vaatiessa, mutta seksissä nyt on niin paljon muutakin mukavaa kuin pelkkä orgasmi, nautin jo siitä, että kumppanikin nauttii! Tykästyn vain harvoin, ja seurustelusuhde tässä elämänvaiheessa ei muutenkaan ole se, mitä kaipaan (tietenkin jos tapaan jonkun täydellisen, niin nappaan kiinni! onhan seksikin parempaa suhteessa...). Vakipanoista olen kuullut vain huonoja asioita (toinen päätyy ihastumaan tai muuten vaan satuttamaan jne.), en usko pystyväni siihen. Jo hormonaalisellakin tasolla huono idea (varsinkin) naiselle, helppo pilata hyvä ystävyys seksin takia...
Pakko nyt vielä tarttua tähän: "Ajattele millainen ihminen haluat olla tulevalle elämänkumppanillesi". Tietenkin tahdon olla paras mahdollinen kumppani, olen järkkymättömän yksiaviollinen kun silmäni johonkin isken (siis pelkät salaiset yksipuoliset "kaukoihastuksetkin" tekevät jopa ajatuksen muiden kanssa vehtailusta epämiellyttäväksi). Se, kuinka monen ihmisen kanssa olenharrastanut/ollut harrastamatta seksiä, ei liity mitenkään tähän. - jhvgvg
dhazed kirjoitti:
Tietenkin pystyn tyydyttämään itsenin tarpeen vaatiessa, mutta seksissä nyt on niin paljon muutakin mukavaa kuin pelkkä orgasmi, nautin jo siitä, että kumppanikin nauttii! Tykästyn vain harvoin, ja seurustelusuhde tässä elämänvaiheessa ei muutenkaan ole se, mitä kaipaan (tietenkin jos tapaan jonkun täydellisen, niin nappaan kiinni! onhan seksikin parempaa suhteessa...). Vakipanoista olen kuullut vain huonoja asioita (toinen päätyy ihastumaan tai muuten vaan satuttamaan jne.), en usko pystyväni siihen. Jo hormonaalisellakin tasolla huono idea (varsinkin) naiselle, helppo pilata hyvä ystävyys seksin takia...
Pakko nyt vielä tarttua tähän: "Ajattele millainen ihminen haluat olla tulevalle elämänkumppanillesi". Tietenkin tahdon olla paras mahdollinen kumppani, olen järkkymättömän yksiaviollinen kun silmäni johonkin isken (siis pelkät salaiset yksipuoliset "kaukoihastuksetkin" tekevät jopa ajatuksen muiden kanssa vehtailusta epämiellyttäväksi). Se, kuinka monen ihmisen kanssa olenharrastanut/ollut harrastamatta seksiä, ei liity mitenkään tähän."Se, kuinka monen ihmisen kanssa olenharrastanut/ollut harrastamatta seksiä, ei liity mitenkään tähän."
En tiedä kuinka paljon se siihen vaikuttaa pystytkö olemaan jatkossa uskollinen. Mutta siihen se kuitenkin vaikuttaa kuka olet ja millaisen ihmisen pystyt saamaan tulevaisuudessa elämänkumppaniksesi.
Romanttiset miehet arvostavat yleensä sitä, ettei seksiä irroteta rakkaudesta. Väitän että suurin osa miehistä vähintäänkin salaa toivoisi ettei nainen olisi kovin monen miehen kanssa ollut. Sitä toivoisi että seksi sen oikean kanssa olisi jotain erityistä. Mies haluaisi tuntea olevansa jotenkin erityinen kun nainen haluaa rakastella hänen kanssaan. Jos nainen kuitenkin on harrastanut seksiä kaiken maailman puoli tuntemattomienkin kanssa, niin eihän siinä sitten ole mitään erityistä.
Korostan nyt että itsekään siis en harrasta irtosuhteita vaikka minulla on myös korkea libido. En tiedä kuinka paljon naiset osaavat arvostaa sitä että mies ei lähde panemaan ketä tahansa naista vaan haluaa säilyttää seksin intiiminä kahden rakastavan ihmisen välisenä kokemuksena. Olen kuitenkin päättänyt elää siihen tyyliin kuin haluaisin kumppaninikin elävän. - dhazed
jhvgvg kirjoitti:
"Se, kuinka monen ihmisen kanssa olenharrastanut/ollut harrastamatta seksiä, ei liity mitenkään tähän."
En tiedä kuinka paljon se siihen vaikuttaa pystytkö olemaan jatkossa uskollinen. Mutta siihen se kuitenkin vaikuttaa kuka olet ja millaisen ihmisen pystyt saamaan tulevaisuudessa elämänkumppaniksesi.
Romanttiset miehet arvostavat yleensä sitä, ettei seksiä irroteta rakkaudesta. Väitän että suurin osa miehistä vähintäänkin salaa toivoisi ettei nainen olisi kovin monen miehen kanssa ollut. Sitä toivoisi että seksi sen oikean kanssa olisi jotain erityistä. Mies haluaisi tuntea olevansa jotenkin erityinen kun nainen haluaa rakastella hänen kanssaan. Jos nainen kuitenkin on harrastanut seksiä kaiken maailman puoli tuntemattomienkin kanssa, niin eihän siinä sitten ole mitään erityistä.
Korostan nyt että itsekään siis en harrasta irtosuhteita vaikka minulla on myös korkea libido. En tiedä kuinka paljon naiset osaavat arvostaa sitä että mies ei lähde panemaan ketä tahansa naista vaan haluaa säilyttää seksin intiiminä kahden rakastavan ihmisen välisenä kokemuksena. Olen kuitenkin päättänyt elää siihen tyyliin kuin haluaisin kumppaninikin elävän.En ole koskaan ymmärtänyt, miksi _sinkkuna_ harrastettu kevytkenkäisyys liittyisi mitenkään kykyyn olla uskollinen. Toisaalta, kuten jo mainitsinkin, olen seurustellessa täysin yksiavioinen, etten ehkä vain osaa ajatella muiden kannalta... Enemmän huolestuttaisi se, että mahdollinen kumppani on ollut kykenemätön ylläpitämään pitkiä suhteita tai pettänyt edellisiä.
Tämä on nyt verrattain kiistanailainen mielipide, mutta arvostan muita asioita itsessäni niin paljon enemmän kuin kehoani (arvostan siis kehoani enkä jakele sitä ihan kenelle tahansa). Tätä voi olla vaikea ymmärtää enkä itsekään välttämättä osaa selittää hyvin, mutta siis. Koen, että seksin/kehoni sijasta minulla on niin paljon muuta anettavaa ja niin paljon muita asioita, joita jaan vain rakkaideni kanssa, ja jotka ovat jotain paljon intiimimpää kuin seksi. Haluan suhteelta ennen kaikkea henkistä yhteenkuuluvuutta.
Korostaisin myös sitä, että seksi seurustelusuhteessa on aivan erilaista kuin yhden yön juttujen kanssa ja paljon parempaa. Vertaa "rakastelu" ja "naiminen". En anna tuntemattomien/puolituttujen sitoa minua, panna perseeseen, en anna suuseksiä, eikä yhteys seksin aikana ole niin täydellisen maaginen kuin sellasien kanssa, jota rakastaa....
Mutta to each his own, arvostan asiallisia kommentejasi ja mielipidettäsi, pointsit myös siitä, että käyttäydyt niinkuin toivot kumppanisikin käyttäytyvän (nähty liian paljon kaksinaismoralisteja jotka naivat ympäriinsä ja suostuvat seurustelemaan vain neitsyiden kanssa tms)! - naiNene1969
jhvgvg kirjoitti:
Toivottavasti olet vähän miettinyt sitä mitä täällä on sanottu. Se että ystäväsi jakavat itseään holtittomasti ei tarkoita että sinunkin pitäisi. Ajattele millainen ihminen haluat olla tulevalle elämänkumppanillesi. Se miten nyt toimit tulee aina olemaan osa sinua.Miten niin sata on paljon?? Aloitin seksin kun olin 15-vuotias, nyt olen 44-vuotias ja toi sata on tainnu mennä rikki....hiton huonoa seksiä suurin osa. Nyt olen hyvässä suhteessa ja saan upeaa seksiä, ei tarvi pettää enää koskaan. Jos ei olisi tota kokemusta voisin haikailla.
- ghgjhgj
Ei tarvitse pelätä huonoa mainetta. Jos et itse ala leuhkimaan miesjutuilla niin tokko sitä muut edes tietävät niistä. En usko, että kovinkaan montaa ihmistä kiinnostaa mitä teet vapaa-ajallasi eli eivät kyttää sun menojasi varsinkaan, jos olet muualta kotoisin, eikä tuttuja ole uudella paikkakunnalla. Ei ketään kiinnosta joku tuntematon ihminen.
Pidä kuitenkin huoli, että saat hyviä uusia kavereita ja ystäviä opiskelupaikastasi ja muutenkin. Eli älä keskity vain niihin helppoihin miehiin. Jos ajautuu epäsuosituksi niin silloin on ihan sama miten elät, puhuvat paskaa seläntakana anyway. - seksi on nautintoa
Vailtettavasti seksi on suomessa tabu, tai ainaki kanttaa pitää täysin omana tietonaan,
muuten saa jakorasialeiman otsaansa,
toinen juttu, jos ja kun anutit seksistä useamman kuin yhden kansaa, muista pitää hygienia korkealla eli sinun täytyy suojauta hyvin mahdollisia sukupuolitauteja vastaan, paras on enhottomati kondoomi,
pöpöt on ihhottavia, voi menettää jopa ikuisiksi ajoiksi saada lasta koskaan ku saa pahalaatuisen pöpön,- weqae
Lol, seksikö Suomessa tabu? Missään päin maailmaa naiset eivät samalla tavalla jakele itseään ympäriinsä kuin Suomessa.
Tuskin missään miehet ovat yhtä ymmärtäväisiä naisiaan kohtaan näiden asioiden suhteen ja ehkä juuri sen takia suomalaiset naiset ovat täysin villiintyneet?
Varmaan moni muslimikin antaa sellaisen kuvan suomalaiselle yhdenillan juttu kumppanilleen ettei hänen mielestään siinä ole mitään väärää että nainen harrastaa irtoseksiä.
Mutta toisenlainen hän on sitten niitä oman kansansa naisia kohtaan, koska he ovat potentiaalisia elämänkumppaneita. Heillä ei ole mitään oikeutta säätää kenenkään kanssa.
Ulkomailla monesti miehet pitävät suomalaisia naisia halpoina huorina. Niin se vain on. Ulkomaalaiset miehet tulevat Suomeen seksimatkoille, koska suomalaisilta naisilta irtoaa niin helposti.
Suomalainen nainen on yksi eniten irtoseksiä harrastavimmista olennoista koko maailmassa.
Kuulostaa siis aika hupsulta kun suomalainen nainen valittaa että seksi olisi muka Suomessa tabu.
- tää on niiiiin tätä.
Toihan on just se ikuisuusongelma...
- harrastelet seksiä=kevyt kenkäinen h*uora
- jos elät siveästi, niin olet tiukkapipo pihtaaja, jonka pitäs hellittää ja vielä kiristät ja hallitset toosallas miesraukkoja.
Mites olis jos vaikka kaikessa hiljaisuudessa hommaat vakihoidon tai kaksi, ilman sitoumuksia?? - kulliii
missä sä asut voin vähän jeesiii
- haha
No jopas ☺
Miespuolinen jakorasia olen ollut.....En mistään hinnasta haluaisi naista jolla vain 1-2 kumppania ollut..
Ei juurikaan kinnosta mitä muut aattelee...jos eukko haluaa vierasta pankoon vierasta..ei kulu..vietelkäähän riettaita hetkiä ja pankaa jos siltä tuntuu
Joakisella asiasta oma mielipide. Ite en ottaisi naista, jos tietäsin sen olleen kova vaihtelemaan miehiä Piste
- olet alin mato
Kaltaisiesi "ihmisten" takia en toivo mitään muuta enempää kuin Islamin rantautumista Suomeen ja Sharia-lakia.
Jos minulla olisi valtaa päättää, silputtaisin empimättä sukupuolielimesi.- Olet vielä alempi
Kuole.
- Tipe
Noh... En kyllä leuhki saavutuksillani miesmaailmassa. Ikää nut jo 47 vee ja nyt vasta rauhotuin 9 vuotta nuoremman kainaloon... ehkä ;-)
- Reiluako?
Tapailin kahta poikaan samasta laajasta kaveripiiristä vuoden sisällä ja yhden kanssa päädyin kännissä kotiin. Sen jälkeen sain kuulla, että minusta puhuttiin halventavaan sävyyn. Näillä poitsuilla on vielä normaalisti joka viikonloppu uusi tyttö, mutta se olin minä, joka sai leiman otsaan.
Että niin.- totuusss
Harvalla poitsulla on joka ilta joku. Jos olisit maannut sellaisen pojan kanssa, seksistänne ei olisi ikinä kuullut kukaan muu. Häntäheikit leveilevät teoillaan ja halventavat naisia, koska heitä vituttaa se että naiset ovat helppoja!
Tajusitko?
Eli miehet jotka saavat paljon naista, vihaavat naisia usein kaikkein eniten, koska he tietävät kuinka helposti naisilta saa, mutta eivät hyväksy sitä.
Miehet jotka saavat harvoin, luulevat sen olevan myös naiselle erityinen hetki, eivätkä leveile sillä tai halvenna sinua.
Näin se vain menee.
Vaikka et makaisi usein miesten kanssa, niin häntäheikki kuvittelee sinun jakavan vähintään yhtä usein kuin kaikki hänen kaatamansa naiset.
Jos tietäsin mun äidin eläneen tolleen, arvostus laskisi aika paljon
- kahdensinkunasia
Minun mielestäni henkilön arvostus ei liity mitenkään siihen, kuinka paljon ja kenen kanssa seksiä harrastetaan. Muihin täytyy aina suhtautua arvostaen, eikä mitenkään vähemmän yhden illan kumppaneihin! Jos joku nauttii yhden illan jutuista, olkoon mies tai nainen, on se mielestäni ok. Jos sitä tekee vain esittääkseen muille, voi se olla itselleen vahingollista, mutta myös säälittävää (olkoon mies tai nainen) ja epäkunnioittavaa toista osapuolta kohtaan jos levittelee ja retostelee jutuilla ympäriinsä.
Voi hyvin olla, ettei äitisikään nuoruus tällä saralla ole ollut ihan sitä mitä kuvittelet, mutta jos henkilö kohtelee kumppaneitaankin arvokkaasti, ei jutuilla retostella ympäriinsä. ;)
- 08793240
mikäs siinä lutkan maineessa on niin kamalaa? kaikki tietää kuitenkin että sulta saa helposti. kun oot kerran alottanut niin turha sitä on lopettaakkaan vai luuletko tosiaan että joku yhden naisen mies haluaisi kanssasi jotain pysyvää? lutkat ja jakorasiat kelpaa vain toisillensa joten on ihan oikein että tuleva aviomiehesi pettää sua vielä joskus.
- ijhui
jakorasian maineen saat kyl
t.mies30wkajhsva - Tasajako
Tarvittaisiin seksin osuuskunta, jotta myös muutoin vähän saaville heruisi. Näin taattaisiin seksin riittävä saatavuus myös vammaisille ja erityisryhmille, kuten vanhoillepojille/vanhoillepiioille, ujoille ja varautuneille, rumille, lihaville, pienimunaisille, ikäihmisille jne. Muutoin jäävät ihan paitsi. Näiden tavaraansa paljon jakavien tulisikin tehdä palvelus koko yhteiskunnalle, ja tyydyttää nekin, joita eivät parinvaihto-pelissään yleensä huomioi. Näin yhteiskunta olisi jos ei parempi, niin ainakin tyytyväisempi.
- MGTOW
Kun et satuta muita ja kestät sen, ettei kaikki miehet halua pariutua "kokeneen" naisen kanssa niin siitä vaan. Onhan se oma elämäsi ja naisille hyvin tyypillistä, koska heille se on erittäin helppoa.
Lutka sinusta silloin tulee, mutta onko siinä jotain väärää, jos olet asian kanssa sinut. Jos sinusta lutkana olemisessa on jotain pahaa, sitten se on sinun ongelmasi.
Se miksi miehet eivät halua pariutua entisen lutkan kanssa, johtuu biologiasta. Olet niin arvokas kuin naisesi valikoiva jne. jne. Biologiaa vastaan ei kannata taistella.- potaskaa
pee-puhetta! :D Ihmisiä on paljon erilaisia. Tuntuu, että varsinkin epävarmat MIEHET ovat nykyään heti heittämässä L-kortin kehiin, ehkä sen vuoksi, että on toki omalle egolle riski, jos naisella onkin vertailupohjaa seksiasioissa.
Ensinnäkin, on myös naisia, jotka eivät halua liian kokenutta mmiestä joten voihan toki olla miehiäkin, jotka eivät halua liian kokenutta naista. On myös naisia, jotka tykkäävät lihaskimpuista ja niitä, joita tällaiset etovat. Makuja on monenlaisia. :) MUTTA, on myös paljon miehiä tai naisia, joille esimerkiksi toisen seksielämä on aivan yhdentekevä (en esimerkiksi itse keksi, mitä se minuun vaikuttaa miten monen kanssa henkilö on ollut, kunhan tyyppi on kiva, enkä koe että toisten seksihistoria millään tavalla kuuluu minulle). Tämän hetkinen poikaystäväni on kovin kokenut, itselläni ei kauhean montaa ole ollut, koska en ole ollut juurikaan sinkkuna, mutta esimerkiksi miestäni ei haittaisi naisen seksikumppanien määrä. Arvostankin enemmänkin tällaisia miehiä, jotka eivät jostain luolamiessyistä ole lynkkaamassa naisia. Jos (mies tai nainen) kokee tarpeekseen haukkua toisia esim seksikumppanien määrästä, on käsittääkseni henkilöllä itsellään jonkin sortin itsetunto-ongelmia itsensä kanssa... - näin on
potaskaa kirjoitti:
pee-puhetta! :D Ihmisiä on paljon erilaisia. Tuntuu, että varsinkin epävarmat MIEHET ovat nykyään heti heittämässä L-kortin kehiin, ehkä sen vuoksi, että on toki omalle egolle riski, jos naisella onkin vertailupohjaa seksiasioissa.
Ensinnäkin, on myös naisia, jotka eivät halua liian kokenutta mmiestä joten voihan toki olla miehiäkin, jotka eivät halua liian kokenutta naista. On myös naisia, jotka tykkäävät lihaskimpuista ja niitä, joita tällaiset etovat. Makuja on monenlaisia. :) MUTTA, on myös paljon miehiä tai naisia, joille esimerkiksi toisen seksielämä on aivan yhdentekevä (en esimerkiksi itse keksi, mitä se minuun vaikuttaa miten monen kanssa henkilö on ollut, kunhan tyyppi on kiva, enkä koe että toisten seksihistoria millään tavalla kuuluu minulle). Tämän hetkinen poikaystäväni on kovin kokenut, itselläni ei kauhean montaa ole ollut, koska en ole ollut juurikaan sinkkuna, mutta esimerkiksi miestäni ei haittaisi naisen seksikumppanien määrä. Arvostankin enemmänkin tällaisia miehiä, jotka eivät jostain luolamiessyistä ole lynkkaamassa naisia. Jos (mies tai nainen) kokee tarpeekseen haukkua toisia esim seksikumppanien määrästä, on käsittääkseni henkilöllä itsellään jonkin sortin itsetunto-ongelmia itsensä kanssa...Juurikin näin! Meillä tilanne toisin päin. Miehelläni paljon vähemmän exiä kuin minulla, johtuen paljotikin siitä, että on minua nuorempi. Eipä hän ole koskaan kokenut asiaa millään lailla negatiivisesti, mikä onkin normaalisti ajattelevan ja tasapainoisen ihmisen merkki. En itsekään keksi miksi toisen seksihistoria olisi vaikuttanut itseenikään ikinä tai kuuluisi edes minulle ihan sama miten kokenut toinen nyt olisi ollut.
- jepulisjooo
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11982000#comment-65528136 apua
- Matala profiili
Jos haluat kokea monenlaisia seksiseikkailuita opiskelijaelämäsi aikana, niin ehkä on parasta ettet niistä kauheasti toisille kerro. Pidät kaiken ihan omana tietonasi. Antaa muiden arvailla mitä touhuat.
Kannattaa harrastaa seksiä sellaisten miesten kanssa, jotka osaavat pitää teidän kahdenkeskiset lemmenleikit yksityisenä tietona, eivätkä levitä niitä kavereidensa keskuuteen. Silloinhan kukaan muu ei tiedä mitä olet tehnyt ja kenen kanssa.
Se on kyllä metka juttu, että miehelle sallitaan paljon petikumppaneita, mutta auta armias jos olet nainen. Ja tämä näin miesnäkökulmasta sanottuna.
Loppukaneettina, jokainen voi kohdallansa miettiä, että korvaako määrä laadun.........- KALLE KELLO
"Matala profiili". Kiitos nauruista, kiitos oikein paljon. Tuli tarpeeseen näin pimeänä räntää vihvomana aamuna!! Jos tuollaiset kollit ei puhu panoistaan toisille kolleille, niin ne on urpoja... Sana kiirii ja nopeasti. Kaikki haluaa päästä jaolle. Tähän voisi nyt sanoa: Minkä taakseen jättää, sen eestään löytää.
KALLE KELLO kirjoitti:
"Matala profiili". Kiitos nauruista, kiitos oikein paljon. Tuli tarpeeseen näin pimeänä räntää vihvomana aamuna!! Jos tuollaiset kollit ei puhu panoistaan toisille kolleille, niin ne on urpoja... Sana kiirii ja nopeasti. Kaikki haluaa päästä jaolle. Tähän voisi nyt sanoa: Minkä taakseen jättää, sen eestään löytää.
Täytyy olla aika suppea katseinen ihminen, jos on löydettävä seurustelukumppaninsa omasta työ- tai opiskeluympäristöstään.
Itselleni näin ei ole käynyt KERTAAKAAN eli seurustelukumppanini olen löytänyt "AINA" (=kaikki 2 krt) työ- ja opiskeluympäristön ulkopuolelta!
"Viimeisin" kumppanini on kulkenut rinnalla 14 vuotta, ja mitään en koe menettäneeni, vaikka olen jättänyt seksihurjastelut muille.
- sääntö 1
Hei kannattaa alkaa huoraksi niin tulee miljonääriksi jo ennen keski-ikää. Ei kannata opiskella mihinkään paskahommiin.
- hehehehehehehehehehh
Älä välitä. Nai nii paljon ku haluut.
Ei ihmisten mielipiteel oo paskankaan väliä.
Jos muut naiset huorittelee sua, se on kateutta.
Jos miehet huorittelee, se tarkoittaa et ne pelkää sua.
Pää pystyyn vaan ja nauttimaa.- hahahahah3
Kjeh kjeh kyllä kunnon panot ne vaan piristää tyä miähen päiväää :--D
- yksiMjokaNai..<3
Tee niin kuin minä. Teen juuri sitä mitä milloinkin huvittaa tehdä.
Jos nai jonkun kanssa niin nai. Ja slloinkin ku n ei nai tekee mieli naida :D
Keneltä se on pois naiko joku jonku kanssa vai ei? Miksi joka asiaa pitää nettiin kirjoittaa? Eikö itsetunto riitä enään? Eikö moraali sano mitä voit tehdä ja mitä et?
Kyllä minä ainakin tiedän haluanko olla jonkun kanssa vai en. Ja myös toimin sen mukaan. Muiden mielipiteet ei kiinnosta siinä kohtaa tippaakaan. Otan pojot teoistani ja sillä mennään. Näillä pitää pärjätä mitä on annettu. Ja hyvin on pärjänny tähän asti. Valittajat valittaa aina tapahtui mitä tahansa. Ketä kiinnostaa se valitus? Kuka jaksaa kuunnella aina valitusta? Ei kukaan :D - niinpä niin
en juurikaan ole tavannut viimeaikoina kevytkenkäisiä naisia. mutta ruosteenruusuisella 90 luvulla tapailin raskaasta naudan nahasta teräskärjin muotitetuja vannabe grunge/ speedmetall tyyppisiä neitokaisia. :D muutenkin tänä vuodenaikana ei pidä bilettää kaupungissä 10 millin korolla varustetulla kevyellä kengällä. :D reinot vaan reteesti jalkaan ja baanalle. :D
http://www.youtube.com/watch?v=KEVERGHQuwE - gradu varmaan tiukas
Miten ylipäätään olet sinne päässyt tuolla tasolla joten jos siel on punasii lyhtyi lähellä niin se on sul ehkä oikea paikka.
- KALLE KELLO
Voi voi mikä keksintö, mutta jos on osaksikaan totta, niin sinun kannattaisi tilata aika psykiatriseen hoitoon. Se on paikka jossa addikteja hoidetaan. H***a mikä h***a.
- kimppakivaa
jos haluat kerralla oikein kunnolla saada niin tule käymään meidän kokoontumisiin
muutama nainen ja useita mihiä
saat kerralla kunnolla seksiä ei mitään 7 min pika panoa
Vein kerran yhden naisen jota panetti kokoajan sitä panitiin 10 kertaa
parin tunnin akana aina uusia kova kalu sisään kun entinen väsyi
sanoi et ei ole koskaa saanut niin paljon munaa kerralla ja paikat
kuumottaa sykki koko seuraavan yön - Bisneshenkisyyttä
Jos kerran olet valmis olemaan useiden miesten kanssa "sillai", mikset myös ottaisi pientä maksua niiltä tyypeiltä? Opiskelijan kukkaro on useimmiten kevyt, ja voisit sillä tavoin välttää ikävät kesätyöt.
Tuskin olisit ainoa opiskelijatyttö joka tekee pikku sivubisnestä ja samalla nauttii siitä. - kaverit
meiil kaverin kanssa ollut vakipanona muuta nainejotka haluu
molempiin yhräaikaa
On kuulema upeinta mitä nainen voi kokea kun on kova kalu
uhtaikaa pillussa ja anuksessa
joskus on ollut mukana Petekin jos nainen vain haluu useitpanoja peräkkäin - kunhan on huolelline
Siitäkin huolimatta, että aloitus lienee trolli, kommentoin sen, että nyt ei eletä millään pimeällä keskiajalla, joten miksi ihmeesä seksi voisi vahingoittaa yhtäään ketään (siis huomioiden, että huolehditaan ehkäisystä ja molemmat sitä haluavat yhtä lailla :) ) Teininä nyt haukutaan muita kateudesta ja vaikka siitä, että on erilainen takki tai väärä harrastus. Lähinnä itseäsni ärsytti parikymppiset miehet, joilla jollakin (ei onneksi kaikilla, varsinkaan kokeneemmilla) oli tarve levitellä kaikki kokemukset yksityiskohtia myöten kavereille. Mutta tämä tarve hölistä omista seksiasioista vähenee heilläkin sitä mukaa kun kokemuksia tulee lisää - onneksi.
Summa summaum, niin kauan kun molemmat osapuolet on vapaita, ei kellään olisi oikeasti tarvetta edes puuttua tekemisiisi joten älä välitä mielipiteistä. Kai vanhempanakin jotkut puhuu, mutta ainahan näitä löytyy, joillain haukkuminen vain on jotekin välttämätöntä oman egon pönkitystä, huomaahan tämän työpaikan kahvihuoneessakin. Mutta siis itse olen lähemmäs 30 vuotta, enkä juurikaan ole yhden illan juttuja harrastanut ihan vaan siitä syystä, että en osaa rentoutua vieraan seurassa, mutta jos olisin osannut ja nauttinut siitä, ei mikään olisi minua pidätellyt, olisi muut puhuneet mitä haluavat. :D Yliopistoaikana se on usein helpompaa, kun on muuttanut pieneltä paikkakunnalta isompiin ympyröihin.
Olen seurustellut koko aikuisikäni parin vuoden taukoa lukuunottamatta, enkä ymmärrä miksi se, että harrastaa seksiä saman tyypin kanssa muutaman kerran viikossa, olisi jotenkin ratkaisevasti eri asia, kuin harrastaa sitä esim kerran viikossa eri henkilön kanssa.. (KUNHAN siis ehkäisy on kunnossa, toki taudit ovat isompi riski kun on eri kumppaneita ;) ) Miksi pitäisi väkisin olla suhteessa jos ei halua? Aina seksi on toisen kanssa mielenkiintoisempaa kuin yksin. :) - Yks mies vaan
Ei sinun tarvitse pelätä että saisit sellaisen maineen, sinulla on jo se!
- kale1
Ei kannata huolestua, sillä jos kunnia menee, maine kasvaa.
- Noniin...
Miksi tuossa aloituksessa korostettiin, että jollain isolla opiskelijapaikkakunnalla nainen saa helposti seksiä?
Tietääkseni varsinkin nuori nainen saa helposti seksiä siellä missä ikinä onkaan, ellei sitten piiloudu johonkin eräkämppään.
Ilmeisesti tämä nainen on kotoisin maalta, jossa kaikki tietävät toisten asiat ja häntä on kontrolloitu. Noh, nyt ei enää tarvitse pitää kynttilää vakan alla.- Neuvoja_M
Ja liikkua kaikki aistit avoinna
- joo2
Kun saat huonon maineen, niin et pääse siitä eroon noin vain. Varo lähipiiriä sillä siellä ne juorut leviää. Viisas osaa tyhmä saa huonon maineen
- Jonon jatkoksi...
Halutteko nähdä paljastavan kuvan todellisesta jakorasiasta? Pitäkää tuoleistanne kiinni...
http://www.sahkokaluste.fi/product/4879/jakorasia-ip-20liitin-va-max-4x15mm-tai-3x25mm---1600014 - 17+3
-> ap
Suosittelen lopettamaan yliopisto-opinnot ja keskittymään täysillä alalle mihin sinulla näyttää olevan luontaisia taipumuksia.
Nam, antavaiset naiset ovat parasta mitä maailmasta löytyy. Älä pelkää. Pihtarit on pahempia. Tärkeitä ei ole kumppanien lukumäärä vaan mielikuva. Siis ajatus siitä kuka määrää. Jos sinä määräät kuka pääsee sänkyysi ja kuka ei. Homma on hanskassa ja sua arvostetaan. Vaikka niitä tapauksia olisi paljonkin.
Mutta ajtus että sänkyysi pääsee jokainen jokavaan älyää pyytää niin silloin olet vähemmän arvostettu. vaikka niitä vierailijoita olisi vähänkin.
-
Ole siis ylpeä ja VAATIVA jakorasia.
-
Terveisin Pihtari (siis kun en saa niin sanon etten halunnutkaan)
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Kyllähän totuus on niin että jakorasian kanssa on kiva aikansa pelehtiä mutta vakavampaan suhteeseen harva äijä sellaisen kanssa alkaa.
- voi mitä kia
Siis huoran tien olet valinnut !
Moniko sellaista edes ymmärtää näinä hulluin aikoina, kun kanitus on mailman ykkösasia. Korkea libido ja p...kan marjat kevyet kengät on oikea ilmaisu. - sexiä
moikka
On todella paljon miehiä ja naisia jotka eivät ymmärrä mitä sexi..
mitä sexnautinnot on..
Ite tykkään todella paljon sexistä (olen mies) ja mulla ollu n.180 eri kumppania
on lyhyitä sex-suhteita ja surustelusuhteita jopa 2v saakka.
Sexi ja yhteiset nautinnot naisen kanssa on niin mahtavia kokemuksia..
Pitkät esileikit ,aistikkuus.,empatia,hellyys ,osaaminen .puhuminen,toisen huomioon ottaminen TUO on mun motto
mä todella rakastan sexiä
Eli pointti oli siinä jos haluaa sexi niin paljon anna mennä vaan nautinauti oikein kunnolla..
Älä välitä mitä muut ajattelee
Kerranhan täällä vaan ollaa : ) - so what??
http://thaimaan.blogspot.com/2012/02/thaimaalainen-nainen-on-kauniimpi-kuin.html
suomalainen nainen, ei piittaa muitten mielipiteist. Tämä on trolli - vai mitä?
(Etsi itsellesi pysyvä seurustelukumppani.)- Virkamies Yössä
Eikö naisilla nykyään ole keskimäärin n.100 seksikumppania ennen ensimmäistä avioliittoa? Sehän on aivan tavallista, eikä siihen enää kiinnitetä samalla tavalla huomiota, lähinnä kyse on silloinkin ehkäisyteknisistä asioista.
- Tietoa sä tarvitset
Ihan siitä Hivistä vielä sen verran, että tiedän täältä Suomesta naisen joka asui Isossa-Britanniassa 11 vuotta työskennellen finanssilakimiehenä. Myös hän käytti aina ehkäisyä, mutta kerran se kondomi meni rikki ja kumppanilla oli Hiv.. Tiedän kyllä, että tautiin on tehokas lääkitys, mutta sen voi saada ihan keneltä vain kumin rikkoutuessa jopa siltä söpöltä lakimies kolleegalta!
- Pahani Julmu
Jakorasia ei ehkä ole kovin arvostettu nainen, eivätkä toiset naiset ainakaan virallisesti pidä naisesta, joka makaa heidän (tulevien?) miestensä kanssa, mutta tosiasia on, että miehet tarvitsevat helppoja naisia.
Mistä niitä seksikokemuksia muuten saisi jos ei jakorasialta? Jos mies haluaa joskus seurustella, hänen on oltava kokenut. Naiset eivät yleensä halua kokematonta ATM:ää.- sgsrtgw
"Jakorasia ei ehkä ole kovin arvostettu nainen, eivätkä toiset naiset ainakaan virallisesti pidä naisesta, joka makaa heidän (tulevien?) miestensä kanssa, mutta tosiasia on, että miehet tarvitsevat helppoja naisia."
No mutta jos kerta tulee niitä helppoja miehiä, tulee silloin automaattisesti samalla näitä naisiakin.
"Mistä niitä seksikokemuksia muuten saisi jos ei jakorasialta? Jos mies haluaa joskus seurustella, hänen on oltava kokenut. Naiset eivät yleensä halua kokematonta ATM:ää."
Mitäs ihmeen kokemuksia sinä niistäkin tarvit? Henkisiä vai? Vai jotain mitä pornosta pitäisi oppia? Ne on ihan väärää oppia kuule sinulle poika! - Tämän päivän Suomi
sgsrtgw kirjoitti:
"Jakorasia ei ehkä ole kovin arvostettu nainen, eivätkä toiset naiset ainakaan virallisesti pidä naisesta, joka makaa heidän (tulevien?) miestensä kanssa, mutta tosiasia on, että miehet tarvitsevat helppoja naisia."
No mutta jos kerta tulee niitä helppoja miehiä, tulee silloin automaattisesti samalla näitä naisiakin.
"Mistä niitä seksikokemuksia muuten saisi jos ei jakorasialta? Jos mies haluaa joskus seurustella, hänen on oltava kokenut. Naiset eivät yleensä halua kokematonta ATM:ää."
Mitäs ihmeen kokemuksia sinä niistäkin tarvit? Henkisiä vai? Vai jotain mitä pornosta pitäisi oppia? Ne on ihan väärää oppia kuule sinulle poika!Oletko koskaan treffaillut tai yrittänyt tutustua suomalaisiin naisiin?
Jos ei ole kokemusta, saa naiselta pakit.
Toisaalta ei saa olla liikaa kokemusta naisista, koska sekin on kuulemma epäilyttävää. - ???
sgsrtgw kirjoitti:
Mitäs ihmeen kokemuksia sinä niistäkin tarvit? Henkisiä vai? Vai jotain mitä pornosta pitäisi oppia? Ne on ihan väärää oppia kuule sinulle poika!"Helppoja naisia".. Miksi naisen pitäisi olla yhtään sen "vaikeampi" kuin miehenkään?
- 10+1
Ihmisillä on kovin erinlainen ehkäpä persoonallinen asenne seksiin. Mul on ollut poliisit perässä seksiin liittyvissä asioissa ja työssä kun opetin työhön perehdyttämistä ja ryhdyin kerran siinä tietokoneen äärellä siirtymään alan sivuille niin jo siinä opetettavana ollut toppuutteli et jos joku tulee mitä ne ajattelee, älä älä, mut minusta se oli ihan normaalia vähän vilkaista ohi mennen jotain sivuja, ilman et siintä mitään sen isompaa puheenaihetta tarvii tehdä. Sitten on näitä jotka ottaa seksin naiselta vaikka väksin. Siis lyhyesti mielipiteitä seksin harjoittamisesta on laidasta laitaan, on sulkeutuneita sekä suvaitsevaisia jne.
- 3+17
Unohdin mainita et olen myös takavarikonut työntekijältä seksiin liittyvää välineistöä. Et eikö koira ala puremaan jo omaa häntäänsä ? ? ?
Et ei kannattas liian tarkkaan miettiä milloin miten missä yhteydessä voi harastaa seksiä koska jossain aina jotain joku touhuaa varmasti sillä halut ne on hiirelläkin.
- Ja heitä riittää
Ja niitä riittä, eihän muita enää olekkaan jo kymmen vuotiaina aloitetaan touhut tai pedofiili, hetero sedät käyttävät hyväksi.
Lapsia hankitaan ja jokainen eri isälle. Mitä se kertoo naisesta. Mitäpäs muuta kuin, että nainen on todella nykyään vain ns. panokone, ei muuta.
Mies metsästää kun on siksi luotu. Mutta nykyään naiset luulevat olevansa miehen kaltaisia.
Löystyyhän se värkki liiasta lapsen teosta ja nimisesta. - kaverixxxx
Totta tuokin kyllä helposti saa jakorasianmaineen jos, jakaa tavaraa monille. Miesten keskuudessa saa helposti maineen helppona nakkina. Kyllä pitäis elää sillä lailla, että ei tee itsestään naista joka antaa tavaraa kelle vain ja saa lutkan maineen. Seksi ei ole tärkeintä hanki jokin harrastus ja elä siveellisesti älä pilaa mainettasi jonkin näin typerän asian vuoksi.
- yök...
Lumppu mikä lumppu kukaan normi järkinen mies ei huolia sua vaimokseen olet oikea tsutipesäke
- siveys on hyvä asia
Kun käyttäytyy kuin jakorasia saa jakorasian maineen. Miehet ovat kautta aikojen kunnioittaneet enemmän naista joka ei ihan niin vain lähde joka äijän matkaan.
- Virkamies Yössä
Miehet on niin epävarmoja itestään. Ei se mitään kunnoitusta ole, vaan pienten ihmisten pelkoa omasta riittämättömyydestä.
- Mietippä tätä
Virkamies Yössä kirjoitti:
Miehet on niin epävarmoja itestään. Ei se mitään kunnoitusta ole, vaan pienten ihmisten pelkoa omasta riittämättömyydestä.
No on sinulla varmaan itselläsikin aika merkittävä olo siinä vaiheessa, omasta (tulevasta) miehestä olisikin selvinnyt että olisikin pannut kaikkia sinun kavereitasi ja lähikulmasi ihmisiä? Olisiko?
- Olisiko?
Mietippä tätä kirjoitti:
No on sinulla varmaan itselläsikin aika merkittävä olo siinä vaiheessa, omasta (tulevasta) miehestä olisikin selvinnyt että olisikin pannut kaikkia sinun kavereitasi ja lähikulmasi ihmisiä? Olisiko?
Ootkohan pikkasen dramaattinen..?
- Kuminalle perso
'Jotain vertaistukea tai kannustavia sanoja tai vinkkejä tai yhtään mitään?'
Jooo, kortsu, ole hyvä. - pillukunto
Taita pillusta kuva niin voidaan arvostella oletko huora.
- pisnisboy
Katselin mummoani vanhainkodissa jossa naiset ja äijät torttuili housuihin niin ajattelin että voi kun nuo vanhukset olisivat irstailleet nuorina, sillä siinä vaiheeesaa se oli myöhäistä. Kyse oli syyskuusta 1985. Hyvä kun irstaillaan kun ollaan nuoria sillä yli 60 -vuotiaat äijät ja ämmät ovat todella hirveitä.
- suomalainen tyttö
Sitä täytyy elää niin, että on sitten mitä kiikkutuolissa muistelee.
Seksi paranee iän myötä. Estot poistuvat.
New Yorkissa alettiin antaa vanhainkodissa kondomeja.
Eräs 80 v, Mary , italialaista syntyperää huusi, Missä ne miehet ovat. Tuokaa niitäkin tänne.- Aikuisen mieli
Aivan loistava asenne Nykissä! Kumpa meilläkin luovuttaisiin näkemästä vanhukset "toista lapsuutta elävinä" ihmisenloppuina, joiden elämänkokemukset ja tarpeet olisivat yhtäkkiä kadonneet jonnekin. Tätä se valitettavasti on Suomessa hoitokodeissa (kokemuksesta tiedän, työntekijänä ollut useammassakin hoitolaitoksessa).
Vaikka toki esim. muistisairaudet vaikuttavat ihmisen luonteeseen, läheskään kaikki eivät kadota aikuisen identiteettiään minnekään. Ihmiset on yksilöitä elämänsä loppuun asti!
- Loistavaa
Niin siis tostahan yliopistossa on kysymys ei kait siellä kukaan mitään mainetta saa kun sukupuolitaudin. En paljon mainetta miettisi kun et sinne kuitenkaan jää asumaan, Muutenkin minulle on ihan saman tekevää mitä muut minusta
ajattelevat.
Olen nykyään tiukassa heteron maineessa ja siitä huolimtta
opiskeluaikamme oli kutakuinkin tällaista http://homostelu.info/?id=2
mutta kuten todettu en kauheesti pelkäisi mutta ihan kuinka haluat. Tasaantuu Standar. On tasainen sitten, se menee tulee, (standis) ---- voi kolhia näissä EU:N kansalaisuus tilanteissa, ..... soo oot pyöritelly sanomaasi, joten, rohkaisen ... Tasaantuu, tilanteesi on hallussasi, ... pidä näppisi erossa tarvitsemastasi ja keskity näppinesi opiskelun antamaan, mitä tarvitset listaan ... ei hyvä uskoa libidoon, vaan voimaan elää oikeimmin ... minun Jumalani Elää, saat kertoa sedälle, aivan salaisimmankin, sua kiinnostavan, olisiko se rahallinen puoli, ei ole minullakaan ja sinulle toivotan terveyttä, .... niin, koestan sinua, aivan Pian. Pian. Pian. Tai. En. Olen ongelmaisiasi, Hei.
oletko sinä ikinä ajatellut kipaista pakoon tai jotakin kivempaa, esim, keskittyä tässä .......... pidän ajassamme liikkuvasta ajatuksesta, pysyä itsenäisenä, ,,,,,,, ...... ,,,,,,,, HOOH HOOH HOOH OO ...
daanila kirjoitti:
oletko sinä ikinä ajatellut kipaista pakoon tai jotakin kivempaa, esim, keskittyä tässä .......... pidän ajassamme liikkuvasta ajatuksesta, pysyä itsenäisenä, ,,,,,,, ...... ,,,,,,,, HOOH HOOH HOOH OO ...
Jako rasiassa sisäinen elää on alkuperäistä sanomaa magneettinen, sähköinen, jakaa sanomaa, en usko tässä opillisesti liikehdittävän oikeissa virtauksissa, joten edelleen, ei hyvä keskittyä jakelee, voi aikaa vaihtaen eläytyä to night - on rentoudu, Jeesus on Kaduilla ja on kiinni ... Jeesus on auki, hetki hetkeltä, kasvun tapahtumaa ajatellen iässäsi on selvääkin kokeneempaa ... rentouta jännitä rentouta jännitä ... vaihda vapaalle, tarvitsisitko ....
Maineen menettää vain korkealla tarkastavalla asialla asioiva, häähuoneet, vanhat huuruiset, niin, menetin maineeni sarjakuvalehden ja oppivelvollisuuskauden aikaa sitten ... tässähän menetetty maine vaihtuu mahdolliseen virka-aseman ### $ ### ....... (((((££££))))) on € ei € ...
- onnellinenmies
ei tarvi välittää ihmisten mielipiteistä.ihan ikioma vartalosi se on.nauti elämästä nyt.hetken päästä aika ajaa ohi.näet peilistä sen elämän mikä ois kannattanu elää.voit katua ,mutta kokeilematta jää iäksi vaivaamaan.tärkeintä että tiijät mitä teet.ees osittain.ålå sitte koskaan vaivu epätoivoon.seki koettelemus tulee vielä
- pantuOn
Aloittajan on turha huolehtia! Opiskeluaika on usein elämän parasta aikaa. Silloin hankitaan ne kokemukset, joita muistellaan kiikkustuolissa. Toki ne, jotka päätyy sinkuiksi vanhemmiten, kerkeää tälläkin saralla.
Isommassa maailmassa, tytöt yliopistokaupungeissa tienaa usein ihan ammattilaisina. Ei niistä kannata välttämättä sille tulevalle puolisolle kaikkea kertoa. Kuhan sisäänpäin hymyilet! - dhazed
Selvennykseksi pariin asiaan:
Mainitsin yliopiston ja uuden kaupungin lähinnä siksi, että opiskeluajat on kuulemma villejä aika monilla, en asu enää vanhempien luona ja tapaan uusia kiinnostavia ihmisiä koko ajan (harrastukset, bileet, luennot, kampus, kirjasto jne.) niin kaveri- kuin muussakin mielessä. En ole maalta, enkä halunnut mitenkään alleviivata ylivoimaista älykkyyttäni (olen ihan fiksu, mutten mikään tajuton nero, plus ihan kuin korkeakouluopinnot olisivat tästä joku tae).
Raha on tietenkin mukavaa, mutten silti ajatellut alkaa ammatilaiseksi missään vaiheessa. Olen ihan iloinen kassatäti ja vapaa-ajan villikissa, osa hauskuutta on juuri flirttailu ja valinnan vapaus, varsinkin valinnan vapaus!- h5g4fdw
Olet kassamies, luulen
- Punainen mekko
Jos uusi kundi jyystää joka yö, onko tuo enää mitään kokemuksien hankkimista. Alkaa tuntua merkityksettömältä puuhastelulta. Ja naiset jotka jakavat toosaansa kaikille, joilla ulkokuori eli kroppa on kunnossa, ei heillä henkisesti hyvin mene. Eletään pahenevia aikoja, valitettavasti. Jossain vaiheessa kadut täyttyvät "siivoajista", jotka siivoavat mielestään moraalittomat ainekset pois.
- lklk
Eiköhän ne miehetkin sitä ulkokuorta ekana katso ja itseään jakavat. Meneekö heillä sitten jotenkin paremmin henkisesti?
- Milla5
Eikös seksi kuulu rakkauteen??????. Eikö ihminen ole paljon enempi, kuin vain jokin sukupuoliolento. Voishan sitä aloittaa jostakin muustakin päästä, kuin latvasta. . . .
- --Sami--
Kuulostaa ihanalta että tuollaisia naisia on. Itse en ole kovin kummonen tai komea eikä ole ollut kuin yksi huono seksiyritys 22 vuotiaana (nyt 25). Olisikohan mahdollista tavat, huolehdin kyllä hygieniastani mutta en ole niitä miehekkäimpiä miehiä hartioista jne.
- dhazed
Seksi kuuluu MYÖS rakkauteen, mutta mielestäni rakkauteen kuuluu paljon tärkeämpiä asioita kuin seksi. Itselleni seksi on iso osa parisuhdetta, mutta vielä enemmän annan painoarvoa kaikelle sellasielle ihkulle kuin luottamukselle, natsaavalle huumorintajulle, yhteisymmärrykselle jne. Jos jollekulle seksi ja rakkaus kulkee käsi kädessä, se on ihan ok. Mulle riittää, että kemiat kohtaavat ja jonkinlainen henkinen yhteys löytyy myös.
En ajatellut tavata yhtään ketään, mutta ei silti kannata lannistua, maailmassa on paljon ihania naisia! - dhazed
Seksi kuuluu MYÖS rakkauteen, mutta mielestäni rakkauteen kuuluu paljon tärkeämpiä asioita kuin seksi. Itselleni seksi on iso osa parisuhdetta, mutta vielä enemmän annan painoarvoa kaikelle sellasielle ihkulle kuin luottamukselle, natsaavalle huumorintajulle, yhteisymmärrykselle jne. Jos jollekulle seksi ja rakkaus kulkee käsi kädessä, se on ihan ok. Mulle riittää, että kemiat kohtaavat ja jonkinlainen henkinen yhteys löytyy myös.
En ajatellut tavata yhtään ketään, mutta ei silti kannata lannistua, maailmassa on paljon ihania naisia! - dhazed
En ajatellut tavata yhtään ketään, mutta ei silti kannata lannistua, maailmassa on paljon ihania naisia! - stupidgirl
Musta on aina vaan aika huvittava ristiriita että: miehetkin varmaan toivoo että nainen tykkää seksistä ja todella haluaa sitä. Kuitenkaan miesten ja monien naistenkin mielestä siitä ei saa tykätä niin paljoa että sinkkuna ollessaan sitä harrastaisi, vaikka sitä olisi tarjolla paljonkin. Seksiä saisi haluta vain sen ainoan oikean kanssa ja silloin tietenkin mahdollisimaan paljon. Eron jälkeen pitäisi ruveta ylikriittiseksi kaikkien kaksilahkeisten suhteen ja odottaa että toinen vähintään vannoo sinulle ikuista rakkauttaan ennen kuin hän on tarpeeksi arvokas sänkyysi. :D
- Andrea02
ÄLÄ tarvitse huolehtia, mutta sinun täytyy seksiä eurooppalaisten kanssa!
ÄLÄ KOSKAAN ulkomaalaisia!
Italiassa - Hei tytöntyllerö!
Kun haluat vaihtelua liian nopeasti laukeviin opiskelijapoikiin, otathan rohkeasti yhteyttä mersulla ajelevaan kaljuun ja vatsakkaaseen sekä lihavamunaiseen liikemies-setään, joka voi paljaan pillusi nuolemisesta ja munansisäänvedosta myös jotain maksaakin.
Kohteliaasti, Herra Zack - ............
Minusta jokainen saa tehdä mitä huvittaa, eli aloittajan ei kannattaisi pelätä muiden mielipiteitä. Henkilökohtaisesti kuitenkin ajattelen, etten missään nimessä haluaisi tyttöystäväksi irtosuhteita harrastanutta naista, mutta eihän kenestäkään näe päälle päin, että millainen menneisyys hänellä on. Treffailu loppuu kyllä minun osaltani, jos nainen vaikuttaa haluavan seksiä nopeasti. Tämä on kaveripiirissänikin yleinen näkemys, mutta me nyt ollaan vähän tällaisia ujoja nörttejä.
- Mielipde_vaaN
Vastauksesta päätellen juuri näin on. Eikä nörtteydessä ole juurikaan naisten juttujen mukaan juurikaan kehumista :D
- ............
Mielipde_vaaN kirjoitti:
Vastauksesta päätellen juuri näin on. Eikä nörtteydessä ole juurikaan naisten juttujen mukaan juurikaan kehumista :D
Mikäs purkaus tämä oli?
- Erkki, heteromies!
Itekin olen ihan täys jakari, annan kaikille, eikä ketään haittaa :D
Jatka samaa rataa, anna välillä kakkoseenki :D
http://tinyurl.com/hoteintakoskaan - eksyneet.
Kovin on syntinen sivu.Ikuinen elämäkin on tarjolla.
- VierestäSeurannut
Hutsun maineen saat nopeammin kuin huomaatkaan.
- Aloittaja on portto
Äidiksi kelvoton huorrahan tuo aloittaja on. jakorasia, patja... mihet tykkää panna tuollaisia lutkia mutta vaimokseen moista porttoa ei kukaan huoli!
- Eiks joo..
Aloittaja on portto kirjoitti:
Äidiksi kelvoton huorrahan tuo aloittaja on. jakorasia, patja... mihet tykkää panna tuollaisia lutkia mutta vaimokseen moista porttoa ei kukaan huoli!
Mites sitten ne miehet? kuka niitä sitten miehikseen huolii, kun ovat tykänneet käydä....
Niittenhän olisi pitänyt kanssa pidättäytyä..
- Roxy125
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen:
Runsas irtosuhteiden määrä on valitettavasti tässä kulttuurissa tuomittava asia. Etenkin naiset ovat hyvin hanakoita huorittelemaan ja kehittämään halventavia nimityksiä seksuaalisesti aktiivisille kanssasisarilleen. Eli kyllä, jakorasian maineen saa helposti. Varsinkin, jos kerää partnereita kapakoista, tekee seikkailunsa "julkisesti", kertoo niistä kavereille ja vähän tuntemattomammillekin ym.
Toki maine leviää vähemmästäkin, jos sattuu suututtamaan jonkun tarpeeksi käärmemäisen tyypin. Jos jossain vaiheessa satut sohaisemaan ampiaispesään esim. harrastamalla seksiä varatun miehen kanssa, niin maineesi on taattu.
Itse olen pitänyt aina tärkeänä sitä, että satunnaiset suhteet hoidetaan järkevästi, huomaamattomasti ja ilman turhia riskejä millään lailla. Pienillä paikkakunnilla, joskus vähän isommillakin, valitettavasti nämä maineenmenetykset seuraavat pitkään, ja joissain tapauksissa joskus vaikuttavat monella elämänalueella, esimerkiksi työpaikan saannissa. "Jakorasiaa" ei välttämättä arvosteta elämänhallinnan ja asiallisuuden perikuvana. Rekrytointitilanteessa olen joskus nähnyt tämän ilmiön sivustaseuraajana.
Ja sitten se tylsä aihe, mikä kannattaa ottaa nykypäivänä hyvinkin vakavasti, ovat lukuisten seksipartnereiden tuomat terveysongelmat. Kondomi suojaa johonkin pisteeseen asti, muttei ole satavarma keino ehkäistä sukupuolitauteja. Joten suosittelen lämpimästi miettimään mieluummin jotain "friends with benefits" -kuviota, jossa puhutaan seksisuhteesta ilman parisuhteeseen sitoutumista. Seksi on huono alue pelkkään kokemusten kartoittamiseen, sillä riskit terveydelle ja hyvinvoinnille ovat melkoisen suuret ja seuraukset kauaskantoisia. - de Mello
Ei kulu kroppa, mutta kuluu pääkoppa. Tunnen joitakin nelikymppisiä, joilla on ollut samanlainen nuoruus kuin aloittajalla. Ovat tajunneet vasta lasten ja pitkän parisuhteen myötä, että nuoruusaikainen vaihtuva seksihalukkuus oli hyväksytyksitulemisen tarvetta. Siis sitä, että sisällä oleva lapsi kaipasi hellyyttä ja huolenpitoa. Seksi ei todellakaan ola pelkästään rakkauden ilmaisua, vaan hyvin usein vallankäyttöä, ahdistuksen purkua, alistamista tai hyväksyttävyyden hakua. Aloittajahan hakee hyväksyntää myös kevytkenkäisyydelle. Ehkä myös ruumiilleen Ehkä myös itselleen hyvänä tyyppinä. Ehkä myös sille vaille jääneelle lapselle, joka hänen sisällään huutaa. Näitä juttuja ei huomaa silloin kun addikti on päällä. Ne vyöryvät tajuntaan aikanaan. Nauti siis elämästä nyt kun voit. Tulee aika, jolloin joudut palaamaan asiaan, ja silloin näet rumia kuvia peilistä. Nekin on sitten vain hyväksyttävä ja mentävä eteenpäin.
- Panomies
Jaa vaan värkkiä kun olet vauhtiin päässyt. Itse en tosin haluaisi seurustella naisen kanssa joka on jakorasia. Panna kyllä haluaisin kerran-pari, jos nainen olisi tautivapaa.
Halut se on hiirelläkin. Hellyys, rakasteleminen on välttämättömän tarpeen tyydytystä siinä missä syominenkin. Vai kuvitteliko joku muuta? Jos kahdella ihmisellä panettaa, niin mikä ettei. Pidä jumalat nilkoissa ja housut mielessä, kun omistushaluiset moralisti pikkuaivoiset ihmiset yumpärilläsi alkaa oksettaa. Suurin osa kirjoittajista tuntuu vannovan vakituiseen seksiin yhden ja saman kaa, miksi helvetissä, te sitten eroatte, niin usein?
- siriusss
Olet lutka, tai siis jos otat rahaa niin sitten huora. Jos panet eri miehiä ilmaisesti olet vain lutka. Siihen en ota kantaa onko se hyvä vai huono asia. Riippuu ihmisestä.
- Rakasta huoria
Kevytkenkäinen nainen on huora.
Ilman maksua se on tyhmä huora.
Maksun kanssa se on rikas huora.
tuliko asia selväksi? - 7j7u
Aloittaja on mies
- """""w
Oli mies tai nainen, upea kiertoilmaus: "Korkea libido" = horo.
- kaitsu3
naiminen on niin hienoa, että harrastakaa sitä, siitä voi tulla intohimo. toisex ilman sitä ei siihen kuole
- Jätkä yliopistosta
Eihän siihen kuole! Mä en edes osais kuvitella, et joku mun kavereista harrastais sexiä! Kaikki vain käy yliopistolla, urheilee ja harrastaa erilaisia juttuja! Kaikki vetää käpälään omissa oloissaan sitten illan pimetessä!
- Jos on
noin kaunis nainen kuin tuossa kuvassa, niin enpä ihmettele!
- Tarkoitin tuota
naista tuossa aloitussivulla tämän ketjun vasemmalla puolella - NAM!
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/26
- Seksiänam
En edes viitsi lukea muita kommentteja, ne tuskin on kovin tasokkaita (aiheesi on vielä tänäkin päivänä arka)...
Ensinnäkin; kyllä, saat helposti huonon maineen. Jostain syystä seksistä nauttiva nainen, joka ei halua sitoutua, on automaattisesti lutka, kun taas samanlainen mies on selkään taputuksia saava "player". Mutta miksi sinun pitäisi tästä välittää? Jokainen eläköön elämänsä haluamallaan tavalla ja jos mahdollisuuksia nautinnolliseen elämään on, tulee niihin ehdottomasti tarttua!
Olen itsekkin nainen, joka mielellään harrastaa seksiä tuntemattomankin kanssa. Eikä sitoutuminen tässä iässä ole vielä ajankohtaista!
Eli eiköhän nautiskella vielä kun voidaan ;)- Nerds Are Cool!
No, tuo nyt oli ketjun tyhmin viesti :D Noin siinä käy!
- 2kuksaa
oon kyllä sitä mieltä että anna mennä vaan täysillä ompahan sitten mitä muistella vanhana. minäkin mielelläni oisin sun saanti listalla!
- Aatu 100
Olen mies, ja itseäni hieman kaduttaa, että "asetuin aloilleni" liian aikaisin. En ottanut riittävästi irti vapaasta elämästä opiskeluaikana. Neuvo Sinulle: Nauti, nauti, nauti, äläkä välitä "maineesta".
- Samaan aikaan
iso osa yliopisto-opiskelijoista elää puutteessa :D
t. yliopistosta - Kikkasaaa
Antaa mennä vaan!
http://1i.fi/pikkupillu18 - Kunpasaispaljo
En lukenut kuin aloittajan viestin.. Niinpä jos kyseessä on iso kaupunki ei tarvi huolestua. Käytä välillä vaikka "lempinimeä" , sillä jätkät kyllä puhuu. Itseäni harmittaa ku asun pienes kyläs.. seksi kyllä kelpais, mut edelleen nainen saa huonon maineen helpommin kuin mies. Kyllä nainenkin saa nauttia seksistä ja kokeilla.. anna palaa, mutta muista ehkäisy. Ja kannattaa myös muistaa tulevaisuus. Aiotko asua siellä loppu elämäsi? Jos et niin tee mitä haluat.
- Nerds Are Cool!
Parisuhteissa seksiä harrastetaan, vaikka tutkimusten mukaan selvästi harvemmin kuin 40 vuotta sitten.
Sinkuista pieni osa harrastaa paljon seksiä ja iso osa ei harrasta seksiä ollenkaan, tai no sitä parasta seksiä, eli masturbointia :D- Nerds Are Cool!
Jakorasioita (naiset) ja gigoloita (miehet) tollaset itsensä jokaiselle jakavat ovat - HYI!
Äänestetiin meidän 34 koskemattoman yliopistojätkän keskuudessa asiasta ja joku mietti pidempää, mutta kaikki oli asiasta samaa mieltä!
- moccamaisteri
Jos olet tilanteen kanssa sinut niin miksei? Et mielestäni ole lutka. Sitten kun haluat perustaa perheen ja asettua aloilleen niin kaipuuta tuohon elämään tuskin tulee, koska olet sen tien loppuun kävellyt. Ei ole riskiä, että se jäisi kummittelemaan sitten parisuhteessa.
- Nerds Are Cool!
Jakorasioita (naiset) ja gigoloita (miehet) tollaset itsensä jokaiselle jakavat ovat - HYI!
Äänestetiin meidän 34 koskemattoman yliopistojätkän keskuudessa asiasta ja joku mietti pidempää, mutta kaikki oli asiasta samaa mieltä!
- 9+12
"Voisin vehtailla uuden kaverin kanssa vaikka joka ilta tai useammankin kanssa samaan aikaan, koska mulla on korkea libido eikä aloilleen asettuminen ja perheen leikkiminen kiinnosta ainakaan tässä vaiheessa (fwb jutuosta voin valittaa erikseen, sekään ei sovi mulle)."
Miksi seksi kumppanien määrällä on väliä ? Siis miksi pitäisi olla uusi kaveri joka ilta ?
Seksin laatu ei varsinaisesti parane uuden kumpanin takia. Joten asiassa voisi löytää keski tien ettet saa jakorasian mainetta, jos sellaista et halua. Jos kyse on libidostasi niin voisit harkita että sinulla olisi muutamia kavereita joiden kanssa seksi onnistuu ja voisit harkita että sinulla olisi jonkinlaista muutakin kanssa käymistä heidän kanssaa kuin seksiä eli he olisivat kavereita joiden kanssa myös paneskelisit. Jos he ovat tuttuja/kavereita niin todennäköisesti sinulle ei leviäisi jakorasian mainetta ja seksin laatu olisi tasaisempaa eli saat hyvää aina etkä joutuisi arvuuttelemaan että onko seuraava tyyppi huono vai hyvä sängyssä.
"Vaikka mulla ei siis mitään lutkain tai helpon tai yhtään minkään mainetta olekaan (ja sellaisen hankkiminenkin on ehkä kuitenkin hankalaa 35 000 oppilaan keskuudessa...) ja vaikka monet kaverit paneskelee ympäriinsä _paljon_ enemmän ja vaikken ikinä edes huolisi sellaista säätöä/kaveria/seurustelukumppania, jota mun entisten seksikumppanien määrä kiinnostaisi niin silti välillä ärsyttää!"
Sellaisen hankiminen onnistuu helposti kun seksikumppanisi alkavat kertoa juttujaan muille ja asia leviää, tuo maine voi aiheuttaa sen että ihmiset lähestyvät sinua vain seksin perässä, mikä voi nyt tuntua hyvältä idealta mutta ei välttämät pidemmän päälle ole kovin mukavaa. Jakorasian maineen saaminen onnistuu vaikka 100 000 ihmisen kaupungissa joten onnistuu yliopistossakin, kuinka kauan siihen menee ja miten ihmiset suhtautuvat siihen ovat toinen asia.
Varmasti kaverisi paneskelevat enemmän, miehet eivät ole ainuat jotka liioittelevat seksi asioisi myös naiset liioittelevat.
Seurustelukumppania yleensä saattaa häiritä että toisella on ollut useampi seksikumppani mustasukkaisuudesta tai koska luottamus toiseen heikkenee koska ei tiedä varmaksi että jatkaako toinen hänen selän takanaan useamman seksikumppanin pyörittelyä. - Kyllä Kiitos
Saiskos sun numeron ?
- Olet kulunut patja
Sinä olet puhkinussittu huora!
Et kelpaa kuin nussittavaksi saatanan narttu, paljonko on vitusssasi sukupuolitauteja kun huoraat pitkin kaupunkia. Toivottavasti huorankohtusi jää lapsettomaksi, äidiksi sinusta ei ole! - etjetjged
Tää dhazedhan on mies, eiks se tullut ilmi eräässä toisessa ketjussa?
- ainon kullervo
nainen joka harrastaa irtoja ei ole uusi asia. häntä muuten kutsutaan huoraksi ja sille maksetaan palkkaus TES:in mukaan. mieti miksi pitää opiskella, jos saat molemmat hyödyt: toimeentulon ja nautinnon.
älä huoli perheestä, vaikka niitä ei tulisi
älä huoli maineesta, sillä aina löytyy niitä jotka sinua ymmärtävät ja tukevat, jopa eläkeiässä.
huolehdi vain perus hygieniasta
älä käytä työkkärin parittajaa ja liity ammattiliittoon. jos suomessa ei sellaista ole, kysy zimbabwen parittajat oy:ssä tai putinin nuoret järjestössä.
jos mielesi tekee opiskella kuitenkin, niin opiskele lakia tai karatea
luonnossa on luonnon lait, joten "mitä vain käy". rohkeasti vain. esim. seksi presidentin kanssa - tehty (lewinsky), seksi isän kanssa - tehty (nimetön), seksi tietokoneen kanssa - plussa sinulle, seksi koirasi kanssa - ok. älä hyvä tyttö nysväile, ole rohkea. tosi seksi piikkisian kanssa on arveluttava.
älä huolehdi, maineesi ei ole minkään arvoinen
varmasti perheesi tukisi sinua, jos sinulla olisi toimeentulo ja iso villa meren rannalla. kun pitää tätä mielessä, niin se pitää yllä.
rakkaus? se on vaikea käsite, jota ihan oikeasti pitää opiskella yliopistossa kirjatenttinä. älä usko vanhempiasikaan, sillä he oikeasti inhoavat toisian.
mielenhäiriö? no, kysymys linkittyy juuri ammattivalintaan. jotkut ovat muuten hirveän taitavia. ammattiylpeyttä hei! isoin kirjaimin.
tulevaisuus? varmasti ihmiset kävelevät alasti kadulla ja spontannisti parittelevat kaiken mikä liikkuu kanssa. bukake on hyvä keitos ja kökäle hyvä lihapulla. mieti tätä rajattomuutta!! maailmassa ei olisi sotia ja kaikki olisivat onnellisia!
panokoulu yliopistoon! aamutuntipakko kun illalla miestä väsyttää. afrikkalainen positiivinen professori ja rutinoitu opetusperiodi. opetusohjelma: 1. mitä on seksi 2.biologinen kone 3. psykologinen lähestymistapa 4. historia ja nykyaika 5. erimuotoisuudet 6. seksi suomessa ja maailmalla 7. mitä on rakkaus - lyhkäisesti, sillä se ei ole varsinaisesti aiheena. (kahvilakeskusteluna). 8 toimeentulo 9 yheiskunnallinen asema 10 tulevaisuuden näkymät 11 viimeiseksi mutta ei huonommaksi on harjoitusperiodi. koko opiskelu on enemmän käytännönläheinen kuin teoreettinen. viimeisenä diplomityö - mikä on hardempi kuin hard core itse?
lastenteko? sivutuotteena
älä ole vanhainaikainen siis. - asff
Jos jakaa, ei pidä kertoo.
- asff
Niin siis otsikon kysymykseen vastauksena, saa olla. Ei haitta ketään.
- tutustu ensin
Olet hyvää vakiopanoainesta kun et vain sotke seksiä ja tunnetta keskenään. Annat vain kun tekee mieli!
Ei tosi, sinuna kuitenkin tekisin jonkinlaista karsintaa ja kaataisin miehiä vaikka muutamantapailukerran periaatteen mukaan, ei siten että pokailet baarista ventovieraita äklötyksiä kotiisi, se voi olla vaarallistakin. - Ätsyi Innaa-puh
Olisitko kuitenkin vähän tyhmä?? Voi,voi..voi..en voi sulle dildoksi muuttua enkä aviomieheksi joka pysäyttää opiskelija neidon liidon...
- Panopano
Idiots-voittaja!!
- Onnenlahjat tasan!
Kyllähän ihmisen elämään(olipa mies tai nainen)ehtii kertyä useita kumppaneita vuosien kuluessa. Ennen vanhaan mentiin naimisiin jo melkein teininä, nykyään enimmäkseen myöhemmin jos olenkaan. Nykyään myös erotaan enemmän. Yhä useampi ihminen viettää monia vuosia sinkkuna, joko omasta tahdostaan tai olosuhteiden pakosta. Luonnolisesti myös näinä ajan jaksoina etsitään potentiaalista kumppania ja tapaillaan uusia ihmisiä. Tästä kehkeytyy erilaisia ja eri pituisia suhteita. Seksi kuuluu myös näihin suhteisiin. Kaikki eivät löydä "sitä oikeaa" parikymppisenä ja elä onnellisena elämänsä loppuun asti, vaan siihen voi mennä parikymmentä vuotta. Ei kai sitä aikaa yksin tarvitse viettää.
- JukkapekkaA
Miksen ihanempaa kuin nainen joka antaa ja paljon!
http://1i.fi/ihanakuumuus - passenger79
Mun vaimo on nussinut aikoinaan, puoli kaupunkia, missä sattui asumaan. Tapasin hänet muutamia vuosia sitten ja valat vannottiin. En epäile hänen tekemisiään, meidän parisuhteessa. Paremmin emme voisi toisiamme lukea. Meillä on täydellinen elämä, myös seksin kanssa. Luotamme toisiimme. Vaikka tiedän hänellä olleen "panoja" aikaa ennen meitä.....Mitä sitten? Ei suuri seksuaalisuusvire vielä kenestäkään lumppua tee. Sitä paitsi, kuinka moni mies, panisi eri naista, vaikka joka ilta, sinkkuna ollessaan? Minä ainakin. Nyt kun ollaan löydetty toisemme ja kemiamme toimii 110 prosenttisesti. Seksi on hyvää ja monipuolista. Ei mulla ainakaan ole tarve panna kaikkea mikä liikkuu, vaikka muna onkin pystyssä, melkein kokoajan. Sitten, kun se oikea löytyy. Kumppanit vähenee, mutta seksistä ei tarvitse tinkiä. Kun sinä löydät sen oikean , kun kaikki asiat vaan menee nappiin ja tunteet vie mukanaan. Ei siinä tarvita mitään yhden illan juttuja, mitkä suurin osa menee kaikkeen muuhun, kuin toisen huomioon ottamiseen. Ja päättyy yhtä ennellisesti, kuin joku pornofilmin loppu ruiskaus. Tietenkin voisin sanoa vinkkinä: Nyt jos tekee mieli panna fudisjengin verran miehiä viikossa, niin älä pane niitä kaikkia saman jengin jätkiä. Sieltä täältä ja sua ei pidetä itsestään selvyytenä tallityttönä, kuka antaa kaikille, kavereillekkin. Eli nauti elämästä, mut älä tee itsestäsi itsestään selvyyttä, kenen numero on koko kaupungilla, jos se sinua haittaa. Kateellisten panettelua, sanon minä.
- zipping
Huora sä oot!!!
- stsek
Minkälainen hölmö sinä olet.
Olet huolestunut jo etukäteen ja
kysyt että pitäisikö huolestua.
Lisäksi kysyt neuvoa
ulkopuolisilta, jotka eivät
tiedä tapaukseen liittyviä tosiasiaoita,
että pitäisikö huolestua.
Vaimoksi ei sinusta taida olla
olet tyhmä kuin saapas.
Hyi helvetti.
Olet huora ja vielä typerä sellainen. - kroo1
suomalaiset eivät tee lapsia he tekevät töitä
"rakkaus" standardit ovat alhaalla
mitä on sydämmelläsi, tyttö? - heh heh hee
Höpö höpö, mitäs satuja se täällä kirjottelee?...
- Kausaliteetti?
Huvittavaa! Miehet haluaa neitsyitä, mutta silti näiden pitäsi tietää, mitä siellä vällyjen välissä touhutaan. Eli siis kokemattomia, mutta siis samaan aikaan seksijumalattaria ja kissapetoja. Niksit hallussa, mutta siis neitsyitä... Terve seksuaalisuus pitäisi olla, mutta siis tietenkin niin, että sitä oltaisiin koko elämä ensin piiloteltu ja pakotettu pysymään kontrollissa, eli siis kielletty oma seksuaalisuus ja luontaiset vietit jopa syyllisyyttä tuntien, mutta yhtäkkiä sen pitäisi tulla kuin taikaiskusta esiin...ja siis tietenkin mielellään erittäin tulisena ja aktiivisena..
Ihminen oppii asiat tekemällä ja toistamalla, ihminen myös haluaa asioita, jotka ovat osoittautuneet mieluisiksi. Asioita joista ei tiedä, ei osaa kaivata, eikä ne silloin ole tärkeitä tai luonnollisia, vaan jopa vastenmielisiä. Kannattaa siis varoa mitä toivoo..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187