Syyte pahoinpitelystä mitä en ole tehnyt

päänvaiva

Baarissa syntyi kärhämää joidenkin tuntemattomien kanssa tanssilattialla, siinä tönittiin toisiamme jne . Ei mitään suurempaa. Tönäsin yhtä tyttöä jossain vaiheessa ja heti perään yksi niistä tarttui hiuksiini. Portsarit erotti meidät ja käski lähteä pois.
Lähdin baarin alakerran vessaan ja juttelemaan kaverini kanssa siihen jne. Hetken päästä poke tulee kysymään yhteystietoni, koska tämä tyttö väitti että olen pahoinpidellyt häntä.
Puoli vuotta myöhemmin tuli poliisilta kutsu kuulusteluihin. Tämä tyttö väittää että olen lyönyt nyrkillä häntä kasvoihin ja ilmeisesti jonkun näkönen murtuma hänelle siitä olisi tullut.
En siis ole lyönyt häntä ja yritän todistaa asian joistain valokuvista mistä näkyy mun kädet. Jos olisin lyönyt niin olisi minullekkin jäänyt käsiin jälkiä, varsinkin jos murtunut osa toiselta.
Ja muutenkin, jos olisin lyönyt häntä miksi jäisin baariin,... olisin tietty lähtenyt heti baarista pois?
Me veikaltiin että joko tanssilattialla saanut osumaa, paljon porukkaa niin vaikee sanoo jospa lyönyt päänsä johonkin.
Heitä oli kolme ja meitä kaks.

Jos oikeus uskoo heidän tarinansa että olen lyönyt niin mitä tämmöisestä voi tulla ? Aion toki valittaa niin pitkälle kun voin, etten ole häntä lyönyt.

2

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potkittu

Ajoin itse taksia. Kyytiin tuli kolme, neljä henkeä kattava seurue, osa naisia. Vanhempi mieshenkilö, iältään noin 50- löi minua niin lujaa hartialle, että huusin kivusta ja sanoi" terve" tai jotain. Aloin itkeä, ja sanoin; että tuo sattui todella paljon, johon mies alkoi räyhätä, ( kännissä) että johan sinä pirunmoinen kuski olet, aina hän tervehtii olalle lyöden; mutta tiesin vittuilusta päätellen, että ukko teki tahallaan tuon, ja en uskaltanut mihinkään ilmoittaa väkivallasta, koska porukka olisi väittänyt toisin. Kärsin olkapäävammaa tosi kauan, taidan kärsiä vieläkin. Lähteissään ukko vielä tehosti uudella läimäyksellä asian, mutta osasin jo varoa ja olkapää oli niin shokissa kuin itsekin, ettei se enempää jaksanut välittää.

Siinä sitten ajelin iloisena loppuyön vuorot.

• Nyrkit on monet

Kyllä voit hyvinkin olla satuttanut, muttet muista tai myönnä. En usko, että kukaan vaivautuisi tanssimassa ollessaan turhasta lähtemään valittamaan. Lakimiehetkään eivät ole selvännäkijöitä, joten rehellisyyttä ei tarvita. Useinmiten pahoinpidelty ei voi todistaa vammojaan, vedotaan kaatumisiin tai muihin; mutta ITSESUOJELUKURSSILLA OPETETAAN, SAATANA, MITEN PUOLUSTAUDUTAAN JA SIINÄ OTETAANKIN SITTEN MACHOISTA MITTAA. Ei kun potku (oletetuille) munille, tiukka yälviistonysäri päin nassua ja kysymys: Vittuiletsää??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe