Onko Janakkalan levarilla toimintaa näin talvisin?
Janakkalan levari
21
2271
Vastaukset
- Kirtistelijä
Hiljaista on ,mutta aulangon puistometsän tornikahvilan pysäköintialueella iltaisin on ollut muutamia autoja parkissa ja niissä täys toiminta sisällä ,tämä tietysti ihanne paikka sellaisille jotka autossa haluavat puuhastella kylman maaston sijaan.
- jall1
Sunnuntaina Janakkalassa oli joku päivystämässä parkkipaikalla. Sen verran epäsiistiltä näytti, ettei tarvinnut lähempää tuttavuutta tehdä.
- Kirtistelijä
Eilen sain tuolla puisometsä p-alueella mahtavan suuhoidon mukavan näköiseltä poitsulta.
- lotta poika
oliskohan siel mahdollista saada myös peppua ja antaa peppuun?
- tirkistelijä....
Kesällä on firveesti.
http://www.myvidster.com/video/9801707/GayTube_Presents_Spy_Cam_In_The_Bushes - Kiimainen mies
Minäkin sain p-alueella asuntoautossa hyvää suuhoitoa ja muutakin toimintaa lämpösessä vaunussa. Oli useampi hyväkroppainen hyvinvarustettu mies kimpassa kyllä näin talvellakin tekee namia miesten kesken kunnolla nautiskella.
- Nikotar
Vieläkö siellä käy sellainen vanhempi mies joka aina kesäaikaan pitää sellaista lierihattua ,hänen kanssaan tuli siellä metsässä nuorempana paljon touhuttua .Kaverilla aivan mahtavankokoinen k ulli ja meinas aina leukaperät revetä kun rupesin sitä suuhun ottamaan.
- Kiimajäbä
Tulkaa turenkii imee 19cm kalua
- Kutunainen salkija
Pani mua siellä perjantaina ,itse nojasin puuta vasten ja kaveri työnteli oikein mukavasti pohjaan saakka sitä mahtavaa vehjettään.
- Orkkunalle
Kutunainen salkija kirjoitti:
Pani mua siellä perjantaina ,itse nojasin puuta vasten ja kaveri työnteli oikein mukavasti pohjaan saakka sitä mahtavaa vehjettään.
Sain kans siltä ihanat panot
- Orkkunalle
Haluaisin uudestaan lierihattumiestä käyköhän se vielä siellä?
- Anonyymi
Kutunainen salkija kirjoitti:
Mua se pani sen autossa ,oli talvi ja kylmä ilma niin mentiin se autoon
- Innoissaan
Hei, olenkin etsinyt piiiitkään hämeenlinnasta anonyymia runkkailu/imuttelu seuraa eikä ole koskaan käynyt tuuri levarille.. Minä päivänä ja monen aikoihin kannattaa aulangolle mennä? :P ilmoitelkaa jos olette itse joku päivä siellä, mieluusti voisin yksi puolisesti imeä myös :P kiitos ;P
- Kirtistelijä
Tänään klo 16:30 jälkeen
- Odottelemme sinua jo
Tule tänne vaan !
http://www.xvideos.com/video6225212/anxious_frats_cruising_the_woods_spycam_ - Lotta poika
olisko aulankolla joku joka nais mun peppua?
- Kirtistelijä
Pukeudutko asuihin?
joo kyllä käytän pikkuhousuja, tissiliivejä ja sukksnauha
liivejä tai sitte vaan sukkahousuja. ovat nyttekin päällä.- lotta poika
kirjaudu voidaan kirjotella yksityis viestejä. olen lottalutka.
- EsaHml
Kyllä mullekin kelpais vakkari kaveri runkkailuun ja muuhun...
42v ukm, ei mikään kukkakeppi...
esa.nahka03@gmail.com
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131