Kesäkuntoon 2014!

Kesäprojekti!

Heippa kaikille!

Olen tässä tullut sellaiseen tulokseen, että aion saada vihdoin itseni kesäkuntoon tulevaksi kesäksi. Kevät on hyvää treenaamis- ja laihdutusaikaa ylipäätään ja vuosi vasta alussa. Melko suuresta projektista on kuitenkin kyse ja varmasti heikkoja hetkiä tulee matkan varrella. Tavoite olisi varmasti helpompi saavuttaa tukijoukkojen ja samassa tilanteessa olevien ihmisten kannustuksen voimin.

Joten kysyisinkin nyt teiltä palstan lukijoilta, löytyisikö täältä samassa tilanteessa ja samoilla tavoitteilla ensi kesän suhteen olevia henkilöitä? Haluaisitteko ehkä laihduttaa yhdessä? Ei tarvitse välttämättä olla samalta paikkakunnalta, eikä se tarkoita fyysistä tapaamista, vaan että voisimme netin kautta vaihtaa kuulumisia, kertoa kuinka sujuu, tsempata ja tukea mahdollisilla heikoilla hetkillä, iloita onnistumisista yhdessä jne? Olisiko ideaa esim. perustaa Facebookiin oma suljettu ryhmä tätä varten, johon voisi jokainen halutessaan liittyä joukkoon mukaan? Olisi mielekkäämpää tehdä tavoitteen eteen töitä yhdessä, ja kevät sujuisi projektin parissa kaikilla varmasti mukavammin.

Jos halukkaita ja kiinnostuneita on, niin voisitte kertoa kiinnostuksenne ja mielipiteenne tähän ketjuun. Muitakin ideoita otetaan mielellään vastaan. Tällainen tuli vain minulle mieleen, kun aloitan huomenna oman projektini, eikä ystävä- tai tuttavapiirissäni ole muita, joilla meneillään tai alkamassa saman tavoitteen kanssa työ. Tsemppiä joka tapauksessa täällä ihan kaikille laihduttamiseen! :)

7

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex läski

Ei ole halukkaita koska olemme jo vuosia sitten aloittaneet laihdutuksen ja olemme jo laihoja. Olet siis yksin ja kukaan ei oikeesti laihdu sun puolesta vaan sinä itse teet kaiken työn.

• Pullumpiti

Se suljettu ryhmä facebookissa kuulostaisi hyvältä. Tavoitteena olisi päästä kesäkuntoon toukokuuhun mennessä ja pysyä siinä loppuikäni. Pudotettavaa olisi noin 12 kg (ikää 23 vuotta).

• tytteli14v

Mulla ois kesäkuntoon saaha vatta ;) pömppiksestä lihaksiin. Joka toinen pv lenkille n.1h ja siittä sitten 3 erillaista vattalihasliikettä n. 25-30 yhtä vattalihas tapaa.
      Ja sitte jätän KAIKKI herkut pois ja syön säännöllisen ajoin ja terveellisesti n. 3 h välein. Ja käyn salilla 1x viikossa n.2-3h.

kuulostaako hyvältä? Tavoite ois sinne kesäkuuhu asti et lähteekö pömppis ees vähän noilla?

T. 14v tyttö :))

• Hei! Saman asian kanssa painin ja fb:n ryhmä kuulostais hyvältä, jos ketjusssa oleva sen joku teistä perustaa mukana olen

• tytteli14v

Mutta oon mukana fb ryhmässä jos se siis perustetaan?

• Itsekurilla tuloksia

Hei! Olen myös 14-vuotias tyttö, joka on lopen kyllästynyt pömppömahaan ja paksuihin reisiin. Kesäkuntoon olisi tarkoitus päästä syömällä aivan normaalisti ja lisäämällä liikuntaa. 2l vettä ja pari mukia teetä päivässä tekee ihmeitä! Lisäksi käyn kuutena päivänä viikossa 40 minuutin sauvakävelyllä ja sen jälkeen teen eräänlaisen jumpan, johon sisältyy vatsalihakset, käsipainot ja selkälihakset. Venyttely on myös tärkeää! Mittani olivat aloittaessani 65kg ja 165cm. Tällä on lähtenyt kahden viikon aikana 0,8kg ja tyytyväinen olen, vaikken pelkkää vaa'an lukua toljotakaan :)

• joku.

Taidatte olla läskejä kesälläkin.Siihen ei ole montaa viikkoa aikaa ja ei aloittaja ole varmaan laihtunut yhtään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      302
      7661
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5989
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3548
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2007
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1885
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      20
      1733
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1599
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      66
      1406
    Aihe