Hei elikkä minun pitäis keväällä hakea opiskelupaikkaa ja minua kovasti kiinnostais kaivosala. Olisi mukava tietää miten muut tytöt ovan viihtyneet kaivos alalla ja onko työ oikeasti niin rankkaa kuin pelotellaan.
tyttönä ksivosalalle?
2
99
Vastaukset
- peikko1
Hae pois, työ on yksinäistä, likaista, pimeää ja raskastakin työnkuvasta riippuen mutta itse olen viihtynyt erittäin hyvin. Ei tule kahta samanlaista päivää. Koneitten huoltoon ja kunnossapitoon kannattaa paneutua opiskeluaikana, niitä taitoja tarvitsee päivittäin työssä. Aina on joku rikki...
- Työ muutoksessa
Kaivostyö on koko ajan muuttumassa entistä automatisoidummaksi ja paljolti robottien hoitamaksi. Siksi työn fyysiset vaatimukset ovat merkittävästi helpottuneet, mutta koneiden ja automaation hallinnasta on tullut erittäin tärkeää.
Kaivos työympäristönä on edelleenkin kylmä, kostea, pimeä ja likainen. Kaivoksessa hosuminen ja touhottaminen on myrkkyä. Siksi kaivostyössä tarvitaan aina järkeä ja harkintaa, jotta vahinkoja ja onnettomuuksia ei sattuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296