Linjaautossa onpi tunnelmaa

Ymmällään

Onko jollakin kokemusta linjaautolla reissaamisesta Mumbaysta Goalle.Olen kyllä tullut Keralasta yöbusseilla,mutta en Mumbysta.Mihin kannattaa pysähtyä ihmetelemään ja mikä reitti fiksuin.Kiitos jos joku viitsii vaivauta olis iso apu meille.

5

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gnas

Mikset kulje junalla? Helpompaa ja halvempaa.

• linjuriautolla

Kysymys kuului, onko jollakin kokemusta linja-autolla reissaamisesta...Siihen ei voi vastata, että mikset kulje junalla. Minulla ei ole kokemusta kyseisestä matkasta ja siksi en alunperin ryhtynyt kysyjälle vastaamaan. Kaupunkiliikenteestä kokemusta on ja voin sanoa, että kannattaa ajella linja-autolla mahdollisimman paljon. Taxit voi unohtaa. Linja-autot ovat lähes ilmaisia ja ennenkaikkea niissä on tunnelmaa. Mukavia linja-autoreissuja kaikille.

• jaitulijallaa
        linjuriautolla kirjoitti:

Kysymys kuului, onko jollakin kokemusta linja-autolla reissaamisesta...Siihen ei voi vastata, että mikset kulje junalla. Minulla ei ole kokemusta kyseisestä matkasta ja siksi en alunperin ryhtynyt kysyjälle vastaamaan. Kaupunkiliikenteestä kokemusta on ja voin sanoa, että kannattaa ajella linja-autolla mahdollisimman paljon. Taxit voi unohtaa. Linja-autot ovat lähes ilmaisia ja ennenkaikkea niissä on tunnelmaa. Mukavia linja-autoreissuja kaikille.

Tästä on jo tosi kauan, joten matka on varmasti nopeutunut paljon. Silloin 90-luvulla express-bussilla kesti 18 h / 600km. Kauan se edelleen vie, kun nykyään junallakin menee 10-12 h. Arvioisin 13 h - 1h.

Halpaahan se oli, mutta aika röykkyytystä. En haluaisi kokea uudelleen. Vältä takapenkkiä; siellä hyppii pahiten.
        Tod.näköisesti siellä kuitenkin nykyään kulkee isompi tie. Ei se junakaan montaa euroa maksanut ja siellä pystyi nukkumaan.

• Linja-autot aika
        jaitulijallaa kirjoitti:

Tästä on jo tosi kauan, joten matka on varmasti nopeutunut paljon. Silloin 90-luvulla express-bussilla kesti 18 h / 600km. Kauan se edelleen vie, kun nykyään junallakin menee 10-12 h. Arvioisin 13 h - 1h.

Halpaahan se oli, mutta aika röykkyytystä. En haluaisi kokea uudelleen. Vältä takapenkkiä; siellä hyppii pahiten.
        Tod.näköisesti siellä kuitenkin nykyään kulkee isompi tie. Ei se junakaan montaa euroa maksanut ja siellä pystyi nukkumaan.

kälyisiä, mutta kyllä niillä kulkee. Ota istuinpaikka taka-akselin kohdalta, jos mahdollista. http://aijaa.com/1hH6Xb

• Paulo Travels luxury

Nykyään parhaimmat bussit on ilmastoituja Volvoja. Matka on pitkä ja vie nykyäänkin kauan aikaa, mutta kyllä sen kestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe