Kylläpäs matkat varataan ajoissa

mattimyöhäinen

Ollaan lähdössä lasten kanssa (4kpl) ja näyttää olevan ensi joulun retket jo aika hyvin menneet jos kuudelle hengelle etsii paikkoja.... meneekö ne aina ennen vuotta:)

8

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin tehnyt

Hei.
      varatkaa pelkät lennot ja itse varaatte majoituksen, paljon edullisemmin pääsee niin matkalle. Ja lentoja varmasti vielä on.

• mattimyöhänen

Yleensä niin tehdäänkin, mutta ei jaksais pi enten kaankoneiden vaihtoo janmuuta säätöö noin pitkällä lennolla....toki varteenotettava vaihtoehto, mutta järkihinnalla bangkokin kautta\

• Thaimaa2014

Saman olen huomannut ja myöskin itse aikaseen varannut.nyt sain niin halvan matkan,että oksat pois :) myös ennakkovaraajan etu oli huomattava.

• ekaa kertaa

Varattu on parin viikon retki ja ompas mukava kun mitä ootella koko perhe

• Bangtao

Minä varasin joulun matkan heti kun tulivat myyntiin viime joulun alla ja pari päivää myöhemmin meidän kohde myi jo ei oota... Odottavan aika on pitkä mutta onpahan jotain mitä odottaa :)

• ei stressiä :)

Onhan tuonne vielä vaikka mitä. Ja kohta ne vasta alkaa halpenee. Viime jouluna lomailtiin ennätysedullisesti mutta tasokkaasti (jouluna pitää panostaa), vaikea uskoa että tänä vuonna ihan niin halvalla lähtee..

• reissunainen5

Finnair lentää suoraan Phuketiin nykyisin. 11 kk ennen voi varata. Joten helmikuussa 2015 voi varata joulukuuta 2015. Jännä nähdä millainen hinta on heti, kun pystyy ensi vuoden joulua varaamaan. Ja hotelleja kyllä saa sitten myöhemminkin.

• suunnilleen.

Noin 850 € varmaankin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe