Okei, eli oon nyt pitkään yhdynnän jälkeen pessyt emättimen sillätavalla sisäpuolelta.siis tunkenut käsissuihkun siihen emättimen suu aukolle ja suihkauttanut vettä emättimen sisään, niin että vesi on purskahtanut kohdunkaulan suulta ns takaisin ulos. kysymys kuuluu voiko tästä tavasta tulla alavatsakipuja?mulla aina välillä alavatsa kipee, sellasia ikäänkuin kuukautiskipuja ilman kuukautisia.alaselkääkin silleen vihloo.
Emättimen peseminen sisäpuolelta?
8
369
Vastaukset
- kätilö täti
Tuo on aivan yliammuttu tapa pestä, koska emätin oikeastaan puhdistaa itse itsensä.
Jos kuiteskin tunnet olevasi liikalikainen niin osta pehmeä pesusieni ja varovasti työnnä sisään.
Mikä riittää ja mitä suositellaan on, että käy pissalla panon jälkeen.
ps- toivottavasti et ole käyttänyt käsisuihkumenetelmää ehkäisykeinona- luulin jo kaiken näh
Sienellä?????????? Eihän naisen alapään sisään tartte tunkea sen enempää sientä ku suihkuakaan. Kaikkea sitä saakin lukea.
Naisen alapäälle riittää normaali pesu. Ei tartte vettä tunkea sisään, kun se varmasti aiheuttaa vatsakipuja ja ehkä tuollasesta saattaa tulla tulehduksiakin.
- huh huijakkata sua
ei ei ja kerran vielä ei! riittää pelkkä vedellä huuhtelu päällisin puolin kerta päivässä! ja intiimipesuainetta apteekista ostettuna kerta päivässä-päällisin puolin,ei ikinä emättimeen mitään!
- hygieenista seksiä
Varsinkin nuorena inhosin todella miehen sitä, kinaa ja tietenkin vehje oli pestävä ennen rytymsitä hommiin. Toki itsekkin peseydyin. En ole tullut koskaan raskaaksi, mutta käydimme kondomia varsinkin silloin kun ei ollut mahdollisuutta kunnolliseen alapesuun.
- Dr.netti
No nuorempi nainen voi käyttää sisäiseen puhdistukseen näppärästi pulloharjaa, ja hieman vanhempi wc-harjaa.
- Anonyymi
Hyvän tuloksenn saa kun laittaa eukon konepellille haarat levällään ja ajaa huoltsikalle auton pesuun, liotinpesu . Niin kyllä vanhemmalle pitää olla vähintää wc-harja se versio jossa on se pikkuharja kyljessä niin tulee G-pistekin pestyä.
- käytännöllistä
Ja kun harjan hankkii, niin ehkäisykin tulee samalla hoidettua: turhat kutinat miehen perään tokenee pesupuuhissa.
- Anonyymi
Joo sähkö hammas harja sen työntää emättimeen aaahhh aaahhhh ahhhh aaaaahhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450