Saako esim. Turun seudulla aina suurin piirtein samoista aliverkoista IP-osoitteen Soneran 3G:ssa. Näyttäisi ainakin Suomea kierrelleenä näin käyvän, mutta tietääkö joku tästä jotain faktaa. Tuolla tavalla voisi tarjota jonkin verran kohdennetumpaa sisältöä 3G-käyttäjille, vaikkei mistään paikannuksesta olekaan kysymys.
Tämä on selvästi varsinais-suomen suunnalta: 188.238.228.110
Tämä taas Helsingistä: 188.238.42.25
Pitääköhän arveluni yhtään kutinsa vai onko yhtä ja samaa höttöä. Junassa matkustaessa huomaa kyllä saman kaavan.
Soneran 3G ja IP-osoitteet
kehittäjä
1
100
Vastaukset
- SoneranIiPeeT
Mulla ainakin GeoIP sanoo usein että olen Jyväskylästä, vaikka olen Helsingistä. Tuntuu heittävän ihan mitä sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194