Hei!
Haluaisin löytää täältä tsemppikavereita, joiden kanssa voisin kirjoitella viikottain kuulumisia/tuloksia ylös. Uskon, että muiden tulokset ja tsemppi motivoivat varmasti muitakin. Onko ketään kiinnostunutta? Tiedän, että tällaisia keskusteluja on paljon, mutta tuntuu että ne aina hiipuvat kasaan ensimmäisen parin viikon aikana.
Omalla lähtötilanteellasi ei ole mitään väliä, itse painoin tänä aamuna 63,8 ja pituutta 164cm. Tavoitteena on tiputtaa kiloja, mutta myös kiinteyttää itseäni. Olen ajatellut, etten seuraa enää niin orjallisesti vaa'an lukuja, vaan mittanauhaa.
Tsemppiryhmä laihdutukseen
3
111
Vastaukset
- Nuppu20
Ei ole näköjään vielä ketään innostunut mukaan, mutta mä nyt sitten kirjottelen tänne omia kuulumisiani päiväkirjan muodossa. Eilen tosiaan alotin ja tein itseni kanssa diilin, että joka toinen päivä käyn vaa'alla katsomassa, onko tuloksia syntynyt. Aion laihduttaa tiputtamalla kalorit 1000-1200 riippuen päivästä ja lisäämällä roimasti liikuntaa. Tavoitteena olisi, että viikon aikana kertyisi 4 aerobista treeniä ja 2 salitreeniä.
- Nuppu20
Yllättävän hyvin on sujunut ensimmäiset 2 päivää. Syön 2-3 tunnin välein, joten nälkäkään ei pääse missään vaiheessa yllättämään. Tänään vaaka näytti 8g vähemmän kuin maanantaina eli ilmeisesti nesteet lähteneet liikkeelle :) Eilen kävin puolentunnin juoksulenkillä ja tänään oli vuorossa 40 minuutin kävelylenkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174