Moi. Oon 14vuotias tyttö, nostelin 3pv sitten vähän n. 1kg painavia painoja käsin, huomasin vissiin illalla että mulla on vasemman nännin kohalla aika iso möykky joka liikkuu.. Oon itkeny jo pari iltaa tån takii.. En uskalla mennä puhumaa kenellekkää.. Se on kipee ja pelkään et se on rintasyöpä:( auttakaa! Mitä teen? En haluu kertoo kenellekkää:(
Auttakaa.. Ehkä rintasyöpä?:(
esssssi
1
726
Vastaukset
- tri holonen
Nimenomaan täältä saat apua syöpääsi. Suosittelen, että menet ensin tarot-ennustajalle. Hän tulkitsee syöpäsi koon ja levinneisyyden. Sen jälkeen käyt lähikaupan pakastealtaalla ja ostat pakasterapuja. Muut merenelävät eivät käy.
Kotona laitat rapupaketin paljaalle rinnallesi ja pidät sitä siiinä niin kauan, että kaikki ravut ovat sulaneet.
Tuon jälkeen keität ravut yrttivedessä ja syöt ne ja juot yrttiveden siihen päälle. Menet heti vuoteeseen nukkumaan. Kun aamulla heräät, rintasi ovat kutistuneet terveiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124