Täällä 14-vuotias tyttö kaipailee ohjeita jouseen :) Joku helppo!
Tällä hetkellä on heijastintolpasta tehty jouskari jossa on matonkuteesta tehty naru :D ja nuolina pelkkiä paksuja puutikkuja :D eli ohjeita ^^
Olen tosi kiinostunut jousiammunnasta ja päivisin hiippailen metsissä ja harjottelen :) ! Olen erityisesti kiinostunut niinku jostain kamppailu jutuista missä käytetään jouskaria mutta olen tyytynyt siihen että vastustaja on puu :D tai styroksista tehty ukkeli
Apua nopeaa ^^
4
196
Vastaukset
- Wilhemthel
Jos itse teet, niin kataja on hyvä ja halpa materiaali.
- Puupäänä
juups, kataja, tai iso kuusen oksa..kunnollista narua jänteeksi, ja nuolia voi vuolla puusta.. ihan toimivia.
- > 60 v sitten tehnyt
Siitä kuusenoksasta. Vuole sieltä kaaren sisäpuolelta paksummasta päästä alkaen puuta pois niin paljon, että oksa kaareutuu tasaisesti jännitettäessä. Siis sillä tavalla, että se kaari on paksummassa päässä poikkileikkaukseltaan D:n muotoinen.
- Thelli W.
> 60 v sitten tehnyt kirjoitti:
Siitä kuusenoksasta. Vuole sieltä kaaren sisäpuolelta paksummasta päästä alkaen puuta pois niin paljon, että oksa kaareutuu tasaisesti jännitettäessä. Siis sillä tavalla, että se kaari on paksummassa päässä poikkileikkaukseltaan D:n muotoinen.
Toi veisto-ohje on hyvä, olisin itsekin laittanut, mutta en jakanut silloin kirjoittaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256