Facebook aikajanalta piilotetut

näkyviin

Eli jos olen piilottanut aikajanalta jotain, miten sen saa takaisin näkyviin, vai saako enää lainkaan - piilotus ei kuitenkaan ole sama kuin poista.

4

4881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+8

Ainaski näkyvyyden voi muuttaa Activity Log namiskan takaa. Löytyy sieltä omalta Timeline sivulta.

• aloittaja kiittää

Kiitos kummallekin, selvisi asia jo ensimmäisen vastauksesta, en vain viitsinyt nostaa ketjua uudelleen ylös. Toki voihan suomennos auttaa jotakuta toista, jolla kenties sama kysymys.

Kiitti.

• gsgsgsg

Paitsi että minulla sellainen "ongelma", että jossain vaiheessa piilotin KAIKEN aikajanaltani ja kun myöhemmin halusin ne muuttaa julkisiksi niin kaikki muu muuttui paitsi ikinä en saanut julkiseen näyttöön kohtaa "liittyi facebookiin". Olen ollut facebookissa vuodesta 2006 ja se näkyy minulla aikajanassani MINULLE, mutta ei muille, vaikka olen sen julkiseksi merkinnyt. Lieneekö asialla mitään väliä muuten, mutta ilmeisemmin tuo on sellainen tieto (siis päivä jolloin liityit facebookiin) jota ei enää julkiseksi pysty muuttamaan. Ja on kuule yritetty. Jos jollain heräsi jokin idea tästä niin mielellään otan neuvoja vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87