Yves Rocherin sivuilta en ole löytänyt tietoa verkkokaupassa käytössä olevia maksutapoja. Sivut ovat tosi sekavat, on mainosta ja tarjousetuja ym. Haluaisin tietää voiko sieltä tilata siten että käyttää maksutapana nordean verkkopankkia. Ei siis laskua eikä luottokorttia, vaan verkkopankkia. Tietääkö joku?
Yves Rocherin verkkokaupan maksutavat?
5
1406
Vastaukset
- Onnistuu!
Kyllä siellä verkkopankilla maksaminen onnistuu. Maksuvaihtoehdot tulevat näkyviin tilausta tehdessä.
- haluuntietää
Kiitos vastauksesta! Täytyy mennä katsastamaan tarjontaa :)
- Onnistuu!
Ole hyvä vain! :) Nyt onkin ihan hyvä aika katsella YR:n tarjontaa, siellä on ihan kivoja tarjouksia tällä hetkellä.
- SummerLove1985
Ei Yves Rocherin nettisivujen kautta kannata tilata mitään kun maksutapoja on huonosti ja sivut ovat todella alkeelliset. Ei mitenkään nykyaikainen yritys. Tässä sähköposti firmasta 1.12.2016: "Ostoehdot ovat samat kaikille asiakkaillemme, mutta ne vaihtelevat kampanjasta ja myyntikanavasta riippuen. Tarjoamme korkeamman luottorajan ja pidemmän maksuajan postimyynnin tilauksille. Kotisivujen ja uutiskirjeen tarjouksista tehtyjen tilausten luottoraja on alhaisempi ja maksuaika on aina lyhyempi. Tämän päätöksen olemme tehneet maailmanlaajuisesti Yves Rocher’lla." Oikeasti? Yritys selvästi haluaa asiakkaita lähinnä postimyynnin kautta. Erikoista menoa!
- Anonyymi
Yves-Rocher
-oletteko ystävälliset ja ilmoitatte maksutilinne, olen estynyt samaan tietoa aiemmista
laskuistanne.
-onko tämä lokakuun paketti, josta olen lähettänyt tilauksen n 14.12.22?
Kulkeutunut muualle, esite löytyi, ym.
terveisi maija k niemi,
jk - minun kotirauhani on rikottu jo alkutalvesta alkaen, väärä sähkölasku ja sähköt
poikki, kunnes 020823 minut suoraan sanottuna kaapattiin pitkäniemen sairaalan
vanhuspsykiatriaan, olin aloittanut asunnon suursiivouksen ......! mkn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184