minä menen isäinpäivinä haudalle rakasta Isää "muistamaan",joka kuoli liikenneonnettomuudessa.Joka vuosi se tuntuu tuskalta edelleen.Olenhan nuori itsekin.Hänet vain otettiin pois väkisin meiltä.Tappelin vastaan mutta kyyneleet ovat jo loppuneet.Aikaa on kulunut jo 6,5v tapahtumasta.Elämä on hyvällä mallilla ollut,koska sain kiinni elämän langasta vielä.Kuitenkin tunnen olevani niin kovin irtonainen,koska emme pidä sukulaisiin yhteyttä paljoa.Ja isovanhemmista yksi enää hengisssä.Haluaisin kuulua johonkin kuuluvaksi,olla pysyvää
Mutta mikään ei tässä maailmas ole,kaikki otetaan pois.Jäljellä on tyhjä,kuiva kaivo,kuristava paha olo,kun muisto tulee pitkän ajan kuluttua esiin.Olen väsynyt Isä..
aina
Isän tyttö+
1
725
Vastaukset
- girl
tiedän tunteen... isäni kuoli 1,5vuotta sitten tekemällä itsemurhan aina kun menen haudalle tulee kaikki muistot mieleen isästäni ja sitten tulee surullinen mieli eli kauhee ikävä isääni en muuta toivois kun saisin isäni takas en muuta tarvis tällä hetkellä... ja tiedän että en tuu ikinä pääsemään yli ja unohtamaan isääni koska isäni oli mulle tärkein ihminen maailmassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576